![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Sommige mensen vallen over de hoeveelheid suiker en de GI-index van bepaalde soorten fruit (banaan zit relatief veel suiker in bijv.) maar als je daar op gaat letten ![]() Zo lang jij niet alleen bananen eet of 3 op een dag maakt dat geen donder uit. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Denken jullie btw dat sommige foto's in bijv Ellegirl, cosmogirl enz ook bewerkt zijn? Of dat die modellen gewoon uit zichzelf zo dun zijn? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
--- Ik ben weer goed bezig, vind ik. Het ging dus slechter met mijn eetpatroon, veel ongezond eten, weinig gezond. Dat was ook te zien; en is nog steeds te zien. Nu heb ik weer ritme (waar ik zo naar verlangde!) dus weer een mooi eetschema opgesteld, te zien in het vandaag-gegeten-topic op e&d. Ik moet hier wel bij zeggen dat ik meer eet als ik ga sporten (2 à 3x per week zwemmen). Ik heb er vertrouwen in! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het klinkt overigens wel alsof het eetgedrag van je moeder niet helemaal normaal is, en twee maal per dag sporten vind ik ook erg overdreven. Is het uberhaubt wel nodig dat je moeder afvalt of is ze al (te) slank? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Op die foto rechts onder op die site (van de bewerkte foto's) is het ook vrij duidelijk dat het nep is; met zulke beentjes kun je namelijk écht niet zomaar lopen.
En inderdaad zijn praktisch álle foto's in tijdschriften bewerkt. Vaak wordt alleen de kleurbalans mooier gemaakt, maar als het gaat om een reclamefoto van een artiest of om een modellenfoto, worden er ook vetrandjes weggewerkt, billen strakker gemaakt, borsten ronder en vaak ook groter, de huid wordt vreselijk glad gemaakt zonder stoppels, cellulite en rimpels, enzovoort. En ik kan me niet voorstellen dat iemand die luncht met een schaaltje yoghurt met cruesli, de rest van de dag genoeg binnenkrijgt om het nog gezond te kunnen noemen. Op de site van het voedingscentrum staan de aanbevolen hoeveelheden voor een volwassen vrouw, houdt je moeder zich daar aan? www.voedingscentrum.nl -> hoe eet ik gezond? -> hoeveelheden per dag; de kleinste aantallen zijn minimaal voor vrouwen, de grootste zijn minimaal voor mannen. Ik vind dat mijn moeder zich trouwens ook te druk maakt daarover (bmi 20.5, maat 38, en ze denkt na bij alles wat ze eet en staat bijna elke dag op de crosstrainer) maar ze eet nog wel genoeg gelukkig ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Overgens promoten ze wel het veel brood eten ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik vind dat ze er echt een beetje de plank mee misslaan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Die ziekte lijkt me trouwens niet. Zo gezond ook niet, maar gewoon bewust met alles bezig. Ze eet wel eens iets ongezondere tussendoortjes maja. Als je zoveel sport...dan kom je denk ik nog wel onder het aantal kalorieen per dag. Iedereen maakt zich wel zorgen om haar. Hele familie. Ze was ook beetje verkouden en ze heeft daarmee gewoon weken mee rond gelopen. Wij denken dat ze gewoon weinig weerstand heeft, en te weinig reserves. Maar ze wil het niet begrijpen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik weet niet of je op een of andere manier kan doordringen bij haar, of misschien via de huisarts of iets anders? Vader?
||
Citaat:
Juist door wat meer te eten gaat je stofwisseling harder werken en dat is juist wat je wilt, je wilt meer verbranden en afvallen. Door zo weinig te eten gaat je lichaam op spaarstand, hierdoor slaat ze alles op wat binnenkomt, hierdoor val je neit af en kun je zelfs aankomen op een gegeven moment...
Laatst gewijzigd op 12-01-2006 om 09:27. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar broodbeleg kan dus wel als alleen vind ik het dan moeilijk om iets te kiezen wat erop. Light smeerkaas eet ik wel, maar ik vind gewone kaas ook erg lekker. Hoe zit het eigenlijk met filet american? @Roos, je hebt gelijk al is het voor mij redelijk vol te houden ![]() bedankt iig ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sporten doe ik gemiddeld 2 uur per week. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Dit heb ik overgens gebaseerd op foto's op je msnweblog... bikinifotos in Salou en Spanje bv... Er blijft niets meer over als daar nog 5 kilo vanaf moet ![]()
Laatst gewijzigd op 12-01-2006 om 19:12. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() als daar 5 kilo bij is, snap het, anders niet...
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik ben sinds een paar dagen begonnen met gezond eten en gebruik daarbij de volgende site:
http://www.eetenbeweegwijzer.nl/ Ik vind hem echt heel erg handig. Je kunt ieder moment van de dag invullen wat je hebt binnengekregen. Het houdt alles voor je bij. Calorien enz. Voordat je begint vul je in hoeveel je wilt af vallen in hoeveel tijd, hij houdt dan bij hoeveel je kunt eten om je doel te bereiken. Kijk maar eens. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote voeding- en gezondheidstopic #11 Verwijderd | 405 | 14-03-2006 14:31 |