![]() |
||
Citaat:
Denk maar niet dat iemand hier je nu nog serieus gaat nemen. Dit soort domme spierballentaal slaat misschien aan bij de gemiddelde gehersenspoelde Amerikaan, maar niet hier, vriend. Niet hier. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En Iceball: 1.) Het is een TOPC en geen forum. Een forum is alle topics bij elkaar. Dit werkt spraakverwarring in de hand. 2.) Had je maar meteen je werkelijke mening moeten posten. Ik krijg tevens het gevoel dat die post in dat andere topic een 'goedmakertje achteraf' is. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En Amerika heeft meer doden op zijn geweten dan Spanje of Nederland hoor. En een Amerikaan die over kortzichtig spreekt. Amerikaanse uitleg van kortzichtig: Alles wat een mening heeft dat niet ten goede van mijn land is , ook al is het goed onderbouwt is kortzichtig. En over wreedheden tegen Amerika? Het is niet goed nee, maar wordt wel steeds meer te begrijpen. Zou dat met jullie bezetting te maken hebben? En dat jullie dorpen bombarderen? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ook moet je eens kappen met aan te nemen dat iedereen die kritiek heeft op de VS en/of haar handelswijze, het normaal of goed vindt dat er terroristische acties worden uitgevoerd (zoals een live onthoofding). Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
flikker eens op! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb een hekel aan het lijden dat geleerden uit plutonium bereiden en verkopen aan cyclopen in het pentagon. Ik heb een hekel aan geweld dat onverschrokken kleine burgers bijt en laffe generaals verheft tot held. Ik heb een hekel aan de kraten Pluto, Techno, Buro en Aristo, en hun hoogezeten neven de magnaten. Ik heb een hekel aan wat bomt als holle vaten in de legen magazijnen van dit land vol ingebouwde puriteinen. Ik heb ee hekel aan wat ruikt naar zedigheid en afgemeten middelmaat in deze zondagnatie zonder ruggegraat Ik heb een hekel aan geluk dat tegen korting koopbaar is en afbetaalbaar in termijnen Ik heb een hekel aan de burger met gestrikte veters en bezwete reet die jezus mint en medeburgers vreet. Ik heb een hekel aan gezag dat mensen nummert en codificeert dat slaven maakt en vrijheid proclameert Ik heb een hekel aan geweest want gisteren is een vergeelde krant en morgen altijd weer het beloofde land (1973- Ward Ruyslinck.) |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 26-01-2006 om 19:53. |
![]() |
||
Citaat:
Verder heeft dit allemaal niks meer met Bin Laden te maken.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Diepzeechatten: van chatten naar verkenchatten Waterput | 12 | 02-01-2008 10:01 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal]schrijftstijl T_ID | 10 | 28-10-2005 21:52 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De mannen van steen. Ieke | 0 | 11-04-2005 17:51 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Bericht van Ben Laden, jaa echt deen | 41 | 08-08-2004 01:56 | |
Vrije tijd |
Bert van Marwijk krijgt kogels thuisgestuurd Boogie | 43 | 18-08-2002 22:19 |