Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-01-2006, 19:29
Verwijderd
Citaat:
655321 schreef op 21-01-2006 @ 15:48 :
Mijn tweelingzusje is een kutwijf en beter neemt iemand dr van me ver want ik hoef dr niet meer.
ik wil d'r wel hebben, hoor.

de oven is aan het voorverwarmen, en het schiet niet op, en ik heb honger. m'n buik doet er raar van .
vandaag ging ik met een vriendin naar emmen, en het was eigenlijk heel gezellig. zometeen ga ik bij een vriend indrinken, en daarna uit.
Advertentie
Oud 21-01-2006, 21:30
grandmommy
grandmommy is offline
ik heb vandaag gewerkt en mijn haar geverfd en verder kijk ik erg uit naar de mokkataart die ik morgen ga nuttigen
Oud 21-01-2006, 21:32
Scatterbrain
Scatterbrain is offline
Citaat:
Mentu schreef op 21-01-2006 @ 16:51 :
Snoodaard, Kpax en Jack gaan vanavond met mij Nijmegen onveilig maken. We gaan onszelf misdragen.
dan ga ik jullie waarschijnlijk tegenkomen

ik heb net een familie etentje gehad en ik heb altijd een kk hekel aan dat soort dingen, maar het was heel gezellig, en er waren 36 mannen van een dispuut die gingen zingen voor mn schoonzusje die jarig was zometeen naar de stad
Oud 21-01-2006, 23:58
__
__ is offline
Citaat:
jukeboxxx schreef op 21-01-2006 @ 16:07 :
daarna ging ik met __ msnen
whoa

ER IS HIER EEN MEETING VAN ONZINFORUM GAANDE vette shit.
Oud 22-01-2006, 03:41
idontcare
idontcare is offline
ok ten eerste wil ik grandmommy een gefeliciteerd toewensen want het heugelijke feit heeft mij bereikt dat ze vandaag de dag 18 jaar is geworden (deze zin klopt vast niet)

euhh ja. mijn dag. gewerkt, toen opgepast, naar de kroeg geweest en ja daar kom ik nu eigenlijk net vandaan. heb echt heel erg veel lol gehad, was er ook lang niet meer geweest. nu ga ik mar slapen want iets staat me bijdat ik morgne noal veel te doen had. maar de batterijen van m'n mp3speler zijn leeg, dus voordat ik mijn heerlijke bedje in kan kruipen heb ik eerst die $#%$#^Y%#% dingen nodig ,anders kom ik natuurlijk nooit in slaap nou, ik ga zoeken. weltrusten allemaal!
Oud 22-01-2006, 07:43
*oma*
*oma* is offline
feli grandmommy

ik ben net terug van uitgaan en ben zwaar onderkoeld volgens mij
Het was weer errug gezellig!!!
en ik ga nog niet naar bed, nog langer niet. nog langer niet!
Oud 22-01-2006, 10:26
woezel
woezel is offline
gelukkige verjaardag enzo .

gisteren ging ik naar mn ouders en toen wou ik zo hard slapen op de trein dat et niet lukte. bijgevolg werd ik alleen maar suffer en duffer, toen moest ik naar de tandarts en ik had 4 gaatjes terwijl ik nog nooit 1tje had nu moeti k ook nog eens terug. daarna ging ik met een vriend iets drinken en daarna uit; en ik was zo moe dat ik uh stom deed, maar twas wel leuk.nu ga ik naar gent en hopelijk wordt dat leuk en vanavond terug naar a'pen en slapen!!
Oud 22-01-2006, 10:39
grandmommy
grandmommy is offline
Dankjulliewell

ik ben net wakker geworden en ik hoorde dat mijn moeder aan het opruimen is en ondertussen heather nova draait en ik ben allergisch voor heather nova dus ik blijf heel recalcitrant nog even boven zitten met een tegenaanval van jeff buckley. En straks ga ik mokkataart eten.
Oud 22-01-2006, 11:28
adon1s
adon1s is offline
Nouja niet vandaag maar gisteravond en vannacht:
Het begon dat we een verjaardagsfeest hadden van iemand die we eigenlijk niet konden, we hadden de straat gevonden bellen bij het eerste de beste huis aan omdat er daar allemaal fietsen voor de deur staan, allemaal vreemde gothics, cadeautje gegeven aan de jarige. Komen we er na 10 min achter dat we in het verkeerde huis zaten moesten we bij de overburen zijn Dus jas gepakt cadeau ook weer afgepakt en naar de overburen.
Naja daar was het al een eind beter.. Toen zijn we nog weggeweest 's avonds we gingen om 3 uur naar huis. Komen we op straat een geestelijk gehandicapte man tegen die op zoek is naar zijn papa Wij die gozer een beetje fokken en filmen met onze mobieltjes en na een kwartier toch maar de politie gebeld want hij wou een strandwandeling gaan maken(hij had z'n groene kaplaarzen al aan!) toen de politie kwam was ie nog steeds de weg kwijt en wij zijn opgerot. Eind goed al goed
Oud 22-01-2006, 12:10
Glory
Glory is offline
gefeliciteerd GM
ik ben net wakker en ik probeer niet te denken aan wat ik moet doen voor school anders raak ik in pannnieeeek.
Oud 22-01-2006, 12:12
Verwijderd
gefeliciteerd GM!

en ik heb gisteren gezopen en hints gespeeld
Oud 22-01-2006, 13:24
botulismf
botulismf is offline
gmummy geniet van de mokkataart (en gefeliciteerd natuurlijk)

Ik heb gisteren stimulerende middelen genuttigd en the big lebowski nog maar eens gekeken. En Omar en Cedric hebben een nieuwe vuurtoren in hun bak en volgens mij zijn ze er zeer blij mee. Vanochtend heb ik een kaart geschreven voor EEN ZEKER IEMAND maar die mag ik morgen pas op de bus doen.
Oud 22-01-2006, 15:14
Glory
Glory is offline
Citaat:
botulism schreef op 22-01-2006 @ 14:24 :

stimulerende middelen
wat stimuleren ze dan uh?
oh ik probeer echt mijn opdrachten af te maken maar pff jeetje zeg och heden ik kan het nietzo goed.
Oud 22-01-2006, 15:18
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
botulism schreef op 22-01-2006 @ 14:24 :
gmummy geniet van de mokkataart (en gefeliciteerd natuurlijk)

Ik heb gisteren stimulerende middelen genuttigd en the big lebowski nog maar eens gekeken. En Omar en Cedric hebben een nieuwe vuurtoren in hun bak en volgens mij zijn ze er zeer blij mee. Vanochtend heb ik een kaart geschreven voor EEN ZEKER IEMAND maar die mag ik morgen pas op de bus doen.

ha, en wie is die zekere iemand dan wel niet? zeker de belastingdienst

Momenteel zijn m'n opa en aangetrouwde oma er en toenet was mijn broer er. En nu voel ik me toch een beetje jarig.
Oud 22-01-2006, 15:42
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 22-01-2006 @ 16:18 :
ha, en wie is die zekere iemand dan wel niet? zeker de belastingdienst
Geloof me, ik was het niet vergeten, er was een goede reden voor... maar dat zie je wel als je hem krijgt.

@glorybox: ze stimuleren de lachspieren en de verbeelding, o.a.
Oud 22-01-2006, 15:46
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
botulism schreef op 22-01-2006 @ 16:42 :
Geloof me, ik was het niet vergeten, er was een goede reden voor... maar dat zie je wel als je hem krijgt.

@glorybox: ze stimuleren de lachspieren en de verbeelding, o.a.
ik ging er echt van uit dat je het was vergeten maar ik vind het gaaf dat je er toch aan dacht
Oud 22-01-2006, 15:49
ZerO
ZerO is offline
kusje voor grandmommy

Ohaha ik zat daarnet in de trein en toen dacht ik opeens ik heb geen treinkaartje gekocht Oeps en ben in Breda uitgestapt en heb snel een kaartje gekocht en toen ook nog eens mijn aansluiting gehaald
En toen ik net weer in de trein zat kwam de conducteur dus ik kan wel duidelijk zeggen today is my lucky day.
alleen jammer dat ik nog moet leren

Laatst gewijzigd op 22-01-2006 om 15:52.
Oud 22-01-2006, 16:09
Verwijderd
Grootmams, gefeliciteerrrrrd. (En heh, mokkataart. )

Ik ging gisteren maar weer naar de KORSAKOFF, wat bepaald geen succes was, want de grote hoeveelheid enge gothics schokte mij diep en zorgde ervoor dat ik nog grotere hoeveelheden alcohol tot mij moest nemen om te kalmeren. En toen was er een soort van zoenorgie met twee anonieme forummers waar ik aan meedeed en omg toen ging ik maar ook met een van de enge gothics zoenen en daarna bedacht ik me dat ik nog nooit in een gracht gekotst had dus toen ging ik dat maar doen.

Nu voel ik me nogal een sluttieee maar ik geef de schuld aan de alcohol want nuchter doe ik zulk soort dingen nooit.

PS. Mij wordt net verteld dat er foto's zijn gemaakt gisteren oh god ik vrees het ergste
Oud 22-01-2006, 16:12
grandmommy
grandmommy is offline
hahahahaha
Oud 22-01-2006, 16:22
Stevill
Stevill is offline
Godverre Mokka, gefeli.

Men heeft door dat ik in een mindere bui ben.
Oud 22-01-2006, 16:31
grandmommy
grandmommy is offline
wil je een stuk van mijn mokkataart om je op te beuren?
Oud 22-01-2006, 16:33
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 22-01-2006 @ 17:31 :
wil je een stuk van mijn mokkataart om je op te beuren?
Ja maar nee

Zombies en leedvermaak irl uiteraard.
Oud 22-01-2006, 19:26
Electriq
Electriq is offline
Gisteren heb ik gewerkt en eigenlijk zou ik heel saai thuisblijven maar opeens ging ik naar Electronation met EPD <3 We hebben tot in het HOLst van de nacht/ochtend met onze booties geshaked en een heleboel stomme dansjes gedaan en om rare mensen gelachen.
Daarna eten en op le moteur naar EPD's huis, Kung Pow! kijken, giechelen, slapen en French & Saunders kijken
Oud 22-01-2006, 20:05
Drez
Drez is offline
Ik was zaterdag in Utrecht naar een dag over Palestina en daarna naar de Stairway en toen naar het huis waar de moeder van mn vriendjeee woont en zijn vader was er ook dolle pret dus. Kruisverhoor. ´Dus jij studeert geschiedenis? In welk jaar zit je? Wat wil je ermee doen? Blablabla´ Dus toen gingen we maar blowen in een koffieshop en ik weet niet meer welke maar hij was erg lelijk.
En vandaag had ik een redactiedag in Rotterdam en daarna ging ik in de trein leren en straks fijn Rome kijken want ik heb woensdag een tentamen over de oudheid.

O o en vrijdagavond was nog de presentatie van de eindfilmpjes van mijn filmcursus en dat was cool en we kregen een roos<3
Oud 22-01-2006, 20:47
Glory
Glory is offline
ik heb een kruik, warme chocolade melk en chocotoffs.. rara?
Oud 22-01-2006, 20:49
Verwijderd
ik heb stapels cursussen, een boek, een rekenmachine en een balpen. rara?
Oud 22-01-2006, 20:52
kuik
kuik is offline
oh oh ik heb morgen een tussentijdse toets en ik heb nog maar 1 van de 5 hoofdstukken geleerd
Oud 22-01-2006, 21:01
idontcare
idontcare is offline
zonet heb ik besloten dat ik morgen ga bellen voor rijlessen.
dit keer écht.
Oud 22-01-2006, 22:01
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Uitgeslapen, rond gereden, naar de mac geweest en niks gedaan.
Oud 22-01-2006, 22:25
Verwijderd
Ik heb me gisteren kapot gedanst op een psytrancefeestje in Amsterdam. Na drie uur treinen en op koude stations wachten kroop ik met kleren en al mijn warme bedje in en viel meteen in slaap. <3

Vandaag werd ik tyfusbrak wakker en dat ben ik nu nog steeds. Nu eens proberen te gaan slapen zodat ik over een uurtje of vijf in slaap val
Oud 22-01-2006, 22:30
Verwijderd
Citaat:
Glorybox schreef op 22-01-2006 @ 21:47 :
ik heb een kruik, warme chocolade melk en chocotoffs.. rara?
ik weet het!!!!
Oud 22-01-2006, 22:37
Verwijderd
Ik ging vannacht uit en was pas om zes uur onderkoeld bij een vriendin thuis waar ik zou slapen, toen ik in bed lag kon ik ook echt niet meer warm worden gewoon, brr. Om fucking kwart over tien ging mn wekker alweer want ik ging met mn ouders langs een tante en wandelen op 't strand van scheveningen zz en ik was zó gaar. Na het wandelen voelde ik me wel weer oke. Op de terugweg naar huis super lekker geslapen in de auto tot ik wakker werd gebeld door een hysterisch vriendinnetje wiens vriendje het had uit gemaakt, . Nu heb ik buikpijn want ik moet ongesteld worden en ik ga slapen met de nieuwe cd van spinvis op die ik gister kreeg van de vriend van mn zus, zomaar <3.
Oud 22-01-2006, 23:40
Verwijderd
OMFFGGG 24, ik trek het niet meer!
Oud 23-01-2006, 00:46
Hagel
Hagel is offline
Stage gehad en dat was wel ok, wel een 20 jarige jongen in coma wat wel zielig is en wat ik toch wel moeilijk vind om mee om te gaan maarja de dag ging wel goed. Daarstraks nog gebeld door mijn zus die mede deelde dat ze volgend jaar april gaat trouwen dat is wel leuk, mindere is dat ik bruidsmeisje ben (had ik haar beloofd toen ik 6 was ) en daar ben ik nu niet echt het type voor, maarja boeiend, 1 dagje
Oud 23-01-2006, 03:09
Verwijderd
ik heb net de hele tijd in bed liggen draaien en nu heb ik de laptop er maar weer bijgepalt want slapen komt er toch niet meer van vrees ik
Oud 23-01-2006, 03:27
*oma*
*oma* is offline
maar dit forum is wel saai genoeg (vooral om dit tijdstip) om van inslaap te vallen.
Oud 23-01-2006, 09:01
Haligh
Haligh is offline
ik wass naar a'dam voor de MIM open dag en daarna de stad ingegaan.
en saafs was ik uitgegaan met wat vrienden in de studio 80 en dat was !
en toen de trein van 7 uur gepakt EN KK de trein reed maar tot delft. daar de bus naar r'dam, daar de metro naar zuidplein, daar de bus naar fucking dordrecht en daar de trein die maar tot r'daal reed.
toen moeten haasten om op tijd bij backdo' te wezen, want we moesten naar rosmalen om de demo af te mixen.

dat was een succes en dat hebben we gevierd bij kees kroket in den bosch .
en toen ik ging slapen was ik al 38 uur wakker en zo brak als een aap.
Oud 23-01-2006, 09:31
Broeder
Broeder is offline
Ik was dit weekend voor het eerst in m'n leven in Delft. Het was reuze spannend!! Waarom ben ik een beetje vergeten, maar ik wel de tango gedanst met feestvarken terror koe en daar werd ik duizelig van, OEI. Vandaag ga ik een aardappel bakken. Cadeautje van m'n moeder
Oud 23-01-2006, 10:03
Back Door Man
Back Door Man is offline
zaterdagnacht had ik de hele nacht gewerkt in de bruisende horeca van bergen op zoom, en s'ochtends reed ik met de band en een opel astra '93 naar het bekende Rosmalen waar we in een rijtjeshuis de demo gingen mixen. wat wel een succes was dus dat vierde we dus bij kees kroket. daarna nog fijn gedanst op een tankstation in breda.
en ik heb zojuist 33 minuten en 21 secondes naar belgë gebeld met mijn mobiel
Oud 23-01-2006, 11:05
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik heb zojuist mijn fotoboek na 10 maanden uit te zijn geweest aangezet. LEKKER CHATTEN
Oud 23-01-2006, 11:12
Verwijderd
Ik heb gisteren gerepeteerd waarbij we in een vlaag van verstandsverbijstering ons eerste eigen nr afgemaakt hebben Verder het Schnitzel Paradijs gekeken en wat rondgehangen en spare-ribs gegeten.

Vandaag de auto naar de garage gebracht, het huis ge-stofzuigd en zometeen ga ik nog dweilen. Vanmiddag filmpje kijken en vanavond nog wat aankloten aan de verbouwing van de studio.
Oud 23-01-2006, 11:13
Glory
Glory is offline
^^nou het werkt wel want ik ging zowaar even kijken.
oh verder ben ik bezig met het voltooien van een opdracht voor een theorievak en dat ben ik niet meer gewend.
Oud 23-01-2006, 11:14
Broeder
Broeder is offline
Ik ben mijn leven aan het overdenken.
Oud 23-01-2006, 11:53
Kaps
Kaps is offline
Zaterdag heb ik gewerkt en eigenlijk zou ik heel saai thuisblijven maar opeens ging ik naar Electronation met Electriq <3 We hebben tot in het HOLst van de nacht/ochtend met onze booties geshaked en een heleboel stomme dansjes gedaan en om rare mensen gelachen.
Daarna eten en op le moteur naar mijn huis, Kung Pow! kijken, giechelen, slapen en French & Saunders kijken

En gisteravond nog uit eten geweest met 120 Lidlmedewerkers \M/
Oud 23-01-2006, 12:11
Verwijderd
Citaat:
Broeder schreef op 23-01-2006 @ 12:14 :
Ik ben mijn kansen op het halen van een voldoende voor mijn examen aan het overdenken.
en de balans slaagt momenteel iets te veel over naar de negatieve kant
hopelijk gaat het straks weer beter
en ik hou van quoten en niet-terzake-doende dingen op het forum posten terwijl ik beter zou leren
Oud 23-01-2006, 12:16
Kaps
Kaps is offline
Ik heb net de soa-uitslagenlijn gebeld en ik ben soa-vrij.

Iedereen taart!
Oud 23-01-2006, 12:35
Verwijderd
Ik kijk masterclass van hans teeuwen en ik vind t heel vaag maar wel tof.
Oud 23-01-2006, 13:06
__
__ is offline
volgens mijn moeder heb ik een keelontsteking en daarom besloot ze dat ze me vanaf vandaag gaat brengen en halen naar school (30 min. fietsen), moest ik een of ander vies molkosandrankje GORGELEN , mag ik nu enkele dagen de deur niet uit en heb ik een turkentot 'WANT DAT IS WARM' om. verwentijd
Oud 23-01-2006, 13:14
woezel
woezel is offline
Citaat:
doezel schreef op 23-01-2006 @ 13:11 :
en de balans slaagt momenteel iets te veel over naar de negatieve kant
hopelijk gaat het straks weer beter
en ik hou van quoten en niet-terzake-doende dingen op het forum posten terwijl ik beter zou leren
volgens mij leer jij nogal veel
Oud 23-01-2006, 13:21
Verwijderd
wtf is een turkentot?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten