Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-06-2002, 00:06
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
*mystery* schreef:
ik wacht... al een kwartier ofzo

ik ben der allang hoor

irc.scholieren.com

hey?
Oud 22-06-2002, 00:15
moenbase
moenbase is offline
hmz, je zat zeker op chat 1?
sorry
Oud 22-06-2002, 01:44
Marcel_L
Marcel_L is offline
Vraag me af wat de Abt vind van deze reply's op dit topic..

Hij doet me denken aan Boemba.
Oud 22-06-2002, 12:05
*mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
moenbase schreef:
hmz, je zat zeker op chat 1?
sorry
uhhh... ja sorry
Oud 22-06-2002, 12:07
TefnachT
TefnachT is offline
chatten ---- Hij kan dicht FB!
Oud 22-06-2002, 12:14
Verwijderd
ik waardeer je mooie manier van schrijven
Maar ik ergerde me de laaste tijd "blauw "aan je negatieve instelling
Oud 22-06-2002, 12:33
stout!
stout! is offline
Abt (een beetje laat misschien, maar toch), ik vind het jammer dat je weggaat. Ik was het bijna nooit (helemaal) eens met je stellingen, maar dat was natuurlijk ook niet je bedoeling.
Hoe belachelijk je stellingen soms ook leken/waren, ze riepen wel altijd veel grappige en goede reacties op en dat vond ik leuk.
Toch denk ik ook dat het goed is dat je weggaat, omdat de kwaliteit van je topics de laatste tijd achteruit ging; logisch want het is moeilijk om met jouw stijl het zoveelste controversionele topic te openen en je viel de laatste tijd dan ook vaak nogal in herhaling.
Je was een opvallende forummer en ik heb dan niet altijd gereageerd op je topics, ik heb ze wel altijd met veel plezier gelezen en heeeel soms hebben ze me zelfs aan het denken gezet.

Ik ben inderdaad ook benieuwd naar je artikel en of we dat ooit te lezen zullen krijgen.
Maar benieuwder ben ik eerlijk gezegd nog naar de persoon achter de Abt van Sion.
Oud 22-06-2002, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Tampert schreef:

ik zie het volgende tafereel voor me:

mystery komt op school en een klasgenoote laat haar zien wat ze nu weer op Internet ontdekt heeft. Nou jongens we gaan een paar mensen uitzoeken... Alle posts van mystery worden gezocht en haar seksleven wordt even in het giechelende vriendinnengroepje doorgenomen...

knappe persoon die niet rood wordt

PS WAT doet dit op L&R??? ik raak hem altijd kwijt ...

en... onderzoeken naar 'de gemiddelde' persoon zijn altijd zeer waardeloos omdat uiteindelijk niemand precies zo denkt en het dus eigenlijk loze onzin is...
ahahaha, een forum baas die chat!!
Oud 22-06-2002, 15:11
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Ripper schreef:
Opgeruimd staat netjes.

Ripper

P.S.: Not that it matters, maar Abt deed me trouwens denken aan een irritante gast een paar jaar terug op de Achterklap (staat op TeleTekst), die vent heette De Boesselaere ofzo, en die was precies zoals Abt! Anyway, ik moest zowel De Boesselaere als Abt niet, en ik ben blij dat ik beide nu niet meer zal 'zien.'
De Boesselaere was toch wel iets anders dacht ik... die vond vooral dat vrouwen in de keuken hoorde enzo..

(ja ja, ik las AK ook wel es mee )
Oud 22-06-2002, 15:27
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
*mystery* schreef:

uhhh... ja sorry

was mijn fout, zie mail
Oud 22-06-2002, 23:18
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
Lindansje schreef:

1) misschien is dit forum een van abts bronnen...
en dat glashelder beeld is natuurlijk een uitspraak van de abt, niet van de persoon achter de abt, ik ga er vanuit dat dat duidelijk is

2) en ik denk eignelijk dat de abt ons niet gaat quoten, maar ons meer als indirecte bron gaat gebruiken 'jongeren voelen zich vrij op internet' ipv 'ene Southraider meldde dat hij zich vrij voelt op internet'
1) Zo moet je dat zien, ja. Ik ben zeer geïnteresseerd in de manier waarop mensen van allerlei leeftijden reageren op moeilijk te vatten kwesties, waarbij hun (al dan niet vermeende) vrijheid in het geding komt, zoals bijvoorbeeld de liefde.
2) Nee, dat zou ik nooit doen. Dat moet helder zijn. Het gaat mij om de grote lijn, en dat dan ook nog vooral op het gebied van abstracte zaken die veel (emotionele) reacties losmaken, zoals de genoemde liefde.
Mijn vraag is telkens: hoe vrijblijvend gaan mensen met die zaken om?

Mijn voorlopige conclusie is - in tegenstelling tot wat ik aanvankelijk (voordat ik hier kwam) dacht - dat mensen helemaal niet zo vrijblijvend met die zaken omgaan. Integendeel, op een enkele (al dan niet gespeelde) onbenul na, krijg ik de indruk dat de meeste mensen er best redelijk tot goed over nadenken, en dat het helemaal niet zo slecht is gesteld met de "jeugd van tegenwoordig".
Oud 22-06-2002, 23:20
de abt van sion
Citaat:
*mystery* schreef:

aanvulling: mijn hele seksleven is hier namelijk ook te lezen... en dat kan ik hier (nu nog) neerzetten, omdat toch niemand mij kent...
Maak je geen zorgen. Daar gaat het mij niet om. Bovendien: ik kom niet op Seksualiteit.
Oud 22-06-2002, 23:21
Lindansje
Lindansje is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
2) Nee, dat zou ik nooit doen. Dat moet helder zijn. Het gaat mij om de grote lijn, en dat dan ook nog vooral op het gebied van abstracte zaken die veel (emotionele) reacties losmaken, zoals de genoemde liefde.
Mijn vraag is telkens: hoe vrijblijvend gaan mensen met die zaken om?

Citaat:
Mijn voorlopige conclusie is - in tegenstelling tot wat ik aanvankelijk (voordat ik hier kwam) dacht - dat mensen helemaal niet zo vrijblijvend met die zaken omgaan. Integendeel, op een enkele (al dan niet gespeelde) onbenul na, krijg ik de indruk dat de meeste mensen er best redelijk tot goed over nadenken, en dat het helemaal niet zo slecht is gesteld met de "jeugd van tegenwoordig".
ik weet het, in het echt vallen we best mee
Oud 22-06-2002, 23:24
de abt van sion
Citaat:
Gothic schreef:
Damn, dit vind ik dus heel erg jammer, het niveau zal nou weer zakken... heel erg jammer... heb je msn ofzo? Email... ik zou het wel leuk vinden je meer te spreken...

Ik hoop dat je nog terugkomt op je besluit, en anders het ga je goed ofzo...
Nou, het niveau van heel wat mensen (van jou bijvoorbeeld) is zeker niet laag!

Msn??? Wat is dat?
Oud 23-06-2002, 13:39
Lovergirl2001
Lovergirl2001 is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:

Dat is het ook niet en ik ben blij dat er toch nog mensen zijn die dat ook zien
suc6 met je artikel he
Oud 23-06-2002, 14:40
TefnachT
TefnachT is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:

Nou, het niveau van heel wat mensen (van jou bijvoorbeeld) is zeker niet laag!

Msn??? Wat is dat?
wat een poppenkast. Het feit dat je 3 vraagtekens neerzet verraad al dat je helemaal niet een hoogbegaafde schrijver bent.
Oud 23-06-2002, 15:48
de abt van sion
Citaat:
TefnachT schreef:

wat een poppenkast. Het feit dat je 3 vraagtekens neerzet verraad al dat je helemaal niet een hoogbegaafde schrijver bent.
Jij mag mij niet, hè?

Ik woon overigens in Urk.
Oud 23-06-2002, 15:50
TefnachT
TefnachT is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:

Jij mag mij niet, hè?

Ik woon overigens in Urk.
vandaar...

whahahahaha
Oud 23-06-2002, 15:58
de abt van sion
Citaat:
TefnachT schreef:

vandaar...

whahahahaha
Tja, ik dacht: gun de minder slimme en zo haatdragende mens ook eens een pleziertje...
Oud 23-06-2002, 16:20
Darkened Sky
Darkened Sky is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:

Tja, ik dacht: gun de minder slimme en zo haatdragende mens ook eens een pleziertje...
Ow, daarom dat je toch vaak met jezelf bezig bent

Getver, daar moet ik echt nie aan denken
Oud 23-06-2002, 17:02
Tofke_H
Tofke_H is offline

Regels voor berichten