Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-01-2006, 14:04
Dzjes
Dzjes is offline
Nog altijd even bweik..

het ene moment vind ik het erger dan het andere,
we zien wel.
Advertentie
Oud 30-01-2006, 14:21
Verwijderd
Echt super Ik weet niet hoe het komt, maar de laatste tijd gaat het echt ontzettend goed. Bijna een jaar samen, en ik hoop dat het nog veel langer wordt.
Oud 30-01-2006, 14:37
Verwijderd
echt gewoon zwaar kut, snap echt geen drol van het mannelijk geslacht. zeggen dat je wil intresse hebt en blablabla maar ondertussen niks van je laten horen
dat werkt dus zo niet he, en dat is hem waarschijnlijk nu ook duidelijk
Oud 30-01-2006, 15:13
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik ben helemaal warm van binnen en dromerig en ben zomaar blij... Sinds ik haar net weer heb gezien bij onze groepsbespreking op de univ.
Het mag niet.
Oud 30-01-2006, 15:15
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Trimm Trabb: hoe vaak zien jullie elkaar?

OT: Hij is terug van wintersport en hij heeft me gemaild! Hopelijk wil hij over een maandje langskomen in Wales en 29 maart vlieg ik voor een klein maandje terug want dan heb ik vakantie
Oud 30-01-2006, 15:16
indigo
indigo is offline
Stil. Ofja, nee, misschien niet. Maar ik snap echt niet wat hij nou bedoelt. Hij vindt háár toch niet leuk
Oud 30-01-2006, 15:34
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 30-01-2006 @ 16:15 :

OT: Hij is terug van wintersport en hij heeft me gemaild! Hopelijk wil hij over een maandje langskomen in Wales en 29 maart vlieg ik voor een klein maandje terug want dan heb ik vakantie
Mijn vriendje gaat over een halfjaar waarschijnlijk ook een halfjaar naar Engeland. gaan jullie elkaar elke maand zien?
Oud 30-01-2006, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Mindfields schreef op 30-01-2006 @ 11:00 :
Loontjuh, ik heb vannacht over je gedroomd!
Droomde dat je vriend betrokken was bij een grote overval in Rotterdam en dat je dat op het forum zette 'hij heeft alles gelogen en verzonnen', maar je vond het niet erg.
Echt te raar!
Hahaha... Meesterlijk!
Oud 30-01-2006, 15:49
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 30-01-2006 @ 16:34 :
Mijn vriendje gaat over een halfjaar waarschijnlijk ook een halfjaar naar Engeland. gaan jullie elkaar elke maand zien?
Ik heb mazzel dat er een 3-weekse vakantie in mijn semester zit. En als mijn vriend eind februari langs komt, zie ik hem dus nog 1x per maand

Maar engeland is toch niet zo ver weg? Ik heb net nog een retourticket geboekt voor 60 euro inclusief. Zo kun je elkaar wel elke 2 weken zien (Mits hij niet in zo'n boerenplaatsje gaat zitten zoals ik, dan ben je eerst nog 6 uur bezig met treinen)
Oud 30-01-2006, 15:55
Flip!
Flip! is offline
Niets te klagen. Hij is nog steeds een schatje, en dat zal denk k ook niet snel veranderen. Het enigste wat verandert is wat ik hem heb gezegd te veranderen. Achteraf gezien heb ik daar nu enorm veel spijt van. Heb er 's nachts over na zitten denken. Hoe stom ik het vind om hem dingen te ontnemen die hij al lang doet. Of waar hij gelukkig mee is. Waarom zou hij uberhaupt moeten veranderen.. Ik ben verliefd geworden op hem zoals ie is. Dat wil ik liever zou houden. Maar hij wilde er niets van weten. Toch maar een keertje praten deze week.... Ook al is er weinig tijd voor waarschijnlijk. Woensdagavond zie ik hem... En daarna is het weer wachten tot vrijdag..

Aargh stomme kut deal ..
Oud 30-01-2006, 15:58
Li
Li is offline
Hij zag vandaag mijn evenbeeld lopen, hij dacht heel even dat ik het was, maar toen zag hij haar kont en zei dat die van mij veel lekkerder was en dat ik het dus niet kon zijn. Het zal vast wel door z'n tentamens komen ofzo...
En verder tja hij was net heel vrolijk aan de telefoon en ik ook en ja nu ben ik een blije, verliefde en onzekere puber
Oud 30-01-2006, 16:11
Nienna*
Nienna* is offline
Hij is van mij, van mij, van mij
En hij is leuk. Gisteren was leuk.. en hij deed lief vandaag.
Roarr.
Oud 30-01-2006, 16:13
Green Day
Green Day is offline
leeg
Oud 30-01-2006, 16:29
T!ne
T!ne is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 30-01-2006 @ 03:25 :
Woon je in de buurt van Leuven?
Ja
Oud 30-01-2006, 16:41
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
T!ne schreef op 29-01-2006 @ 20:38 :
Ik wil NU een die ongelooflijk knappe, romantische, lieve jongen die én geďnteresseerd is in mij én vrijgezel is terug.. NU!
Oud 30-01-2006, 16:54
Luna
Luna is offline
relaxed, geen druk..
het zou wel wat leuks geworden zijn als ik niet over 4 dagen voor 4 maanden naar peru vertrokken was.
ahwell, als ik terug kom is hij er ook nog.. <3
Oud 30-01-2006, 17:44
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 30-01-2006 @ 16:49 :
Ik heb mazzel dat er een 3-weekse vakantie in mijn semester zit. En als mijn vriend eind februari langs komt, zie ik hem dus nog 1x per maand

Maar engeland is toch niet zo ver weg? Ik heb net nog een retourticket geboekt voor 60 euro inclusief. Zo kun je elkaar wel elke 2 weken zien (Mits hij niet in zo'n boerenplaatsje gaat zitten zoals ik, dan ben je eerst nog 6 uur bezig met treinen)
Hij gaat bij zijn ouders wonen en die wonen vlakbij Manchester. Prima te doen dus. Elke twee weken gaat denk ik niet lukken, ik heb mijn eindexamenjaar, dus kan ook niet stil zitten. En mijn twee beste vriendinnen gaan volgend jaar in Amsterdam wonen, dus daar ben ik ook weekendtijd aan kwijt. Maar met één weekend in de maand en alle vakanties samen ben ik heel gelukkig. Een halfjaar is immers zo om.
Oud 30-01-2006, 17:52
WolterB
WolterB is offline
Vanmiddag was fijn <3
Oud 30-01-2006, 17:53
Verwijderd
Zometeen even naar hem toe voordat ik ga zwemmen
Oud 30-01-2006, 17:57
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 30-01-2006 @ 18:53 :
Zometeen even naar hem toe voordat ik ga zwemmen
Vertel dan gelijk maar mijn droom.
Oud 30-01-2006, 18:05
I C U
I C U is offline

*hopeloos is*

Zeg, volgens mij ben ik niet de enige op zoek naar een leuke mannelijk persoon! Praatgroepmateriaal?
Oud 30-01-2006, 18:22
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
I C U schreef op 30-01-2006 @ 19:05 :

*hopeloos is*

Zeg, volgens mij ben ik niet de enige op zoek naar een leuke mannelijk persoon! Praatgroepmateriaal?
hehe jaaa
Oud 30-01-2006, 18:32
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 30-01-2006 @ 16:13 :
Ik ben helemaal warm van binnen en dromerig en ben zomaar blij... Sinds ik haar net weer heb gezien bij onze groepsbespreking op de univ.
Het mag niet.
Huh? Heb ik iets gemist bij jou?

Citaat:
Cytherea schreef op 30-01-2006 @ 11:19 :
Hmm... is het niet verstandiger om nu afstand te nemen? vrienden worden kan altijd nog, maar niet meteen.
Ik zie haar de komende 2 weken toch nog niet, dus dat valt dan al weer mee. Wil zeker vrienden blijven, maar het heeft zeker tijd nodig.
Oud 30-01-2006, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 30-01-2006 @ 19:32 :

Ik zie haar de komende 2 weken toch nog niet, dus dat valt dan al weer mee. Wil zeker vrienden blijven, maar het heeft zeker tijd nodig.
Twee weken is misschien niet genoeg en het is heel mooi dat je vrienden wilt blijven, maar geef het alle tijd die je nodig hebt. (mijn maatstaaf was: zolang je nog te graag met haar/hem wilt praten, omgaan, dan moet je nog meer tijd nemen. Natuurlijk ook als je erom blijft huilen).

Die vriendschap komt heus wel
Oud 30-01-2006, 18:38
luchtballon
luchtballon is offline
Mensen doen nog steeds allemaal onduidelijk en ik weet niet wat ze willen en dat is vervelend. En nu heb ik zaterdag veel te veel en te intiem geknuffeld en gedanst met een gewone vriend van mij en nu snap ik het helemaal niet meer.
en mijn (pas 2 weken) exvriend was er ook en die vond dat vast niet leuk.
Oud 30-01-2006, 18:49
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 30-01-2006 @ 19:37 :
Twee weken is misschien niet genoeg en het is heel mooi dat je vrienden wilt blijven, maar geef het alle tijd die je nodig hebt.
Inderdaad... het is wel twee weken, maar wat daarna he... het probleem is dat ze tot onze vriendengroep behoort en dus mee op stap blijft gaan.
Al weet ik wel dat ik met haar over alles kan blijven praten, zo is ze wel. En voor mij is het ook het belangrijkste dat ik erover blijf praten met haar, anders krop ik het op en dat loopt soms verkeerd af (weet ik uit ervaringen uit het verleden met een andere meid).

Maar goed, we'll see.
Oud 30-01-2006, 18:52
Verwijderd
mja ok, zolang je er ook maar met andere mensen over praat.. anders blijft het gevoel zo rond haar hangen (dat had ik ook namelijk, hoe vaker ik hem sprak, hoe triester ik me voelde).

zolang je je maar beter gaat voelen!
Oud 30-01-2006, 19:03
zeep007
zeep007 is offline
hij moet zolang werken vandaag ,

morgen sleutel!!!!!!!!!!!
Oud 30-01-2006, 19:05
BCR
BCR is offline
Klein beetje van slag
Oud 30-01-2006, 19:08
cagie
cagie is offline
Vrijdag lopen flirten met een ontzettend leuke jongen. Voelde ontzettend goed dat zo'n knappe jongen interesse in me had.
Verder wilde de jongen waar ik een tijd terug zo verliefd op was, volgende week eens afspreken. Weet niet of ik dat wil. De laatste keer voelde alles goed en vertrouwd en fijn enzo. Toch besloot hij dat hij nog geen relatie wilde, en ik wil gewoon niet nog een keer door hem gekwetst worden. Maar als hij er nu nog steeds hetzelfde over denkt dan zou hij het toch zeggen? Hij weet ten slotte wat mijn gevoelens over hem. Hij lijkt me niet iemand die speelt met gevoelens... of ik ben gewoon weer naief...
Oud 30-01-2006, 20:04
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
WolterB schreef op 30-01-2006 @ 18:52 :
Vanmiddag was fijn <3
Oud 30-01-2006, 20:07
Drez
Drez is offline
Goed.
Hij ziet ons nog wel bij elkaar zijn als het weer mooi weer is <3
(en ja dat is goed want ik hou niet van vooruitkijken en plannen zz)
En hij zei ook dat we over anderhalf jaar wel samen kunnen gaan reizen als we dan allebei onze bachelor hebben. Huhu. Nouuu toen schrok ik. Een beetje. :*)
Oud 30-01-2006, 20:23
Dubbeleendje*
Dubbeleendje* is offline
Goed, hij is lief en komend weekend komt die weer gezellig een weekendje naar mij toe
Oud 30-01-2006, 20:27
Shereentjuh
Shereentjuh is offline
Citaat:
Dubbeleendje* schreef op 30-01-2006 @ 21:23 :
Goed, hij is lief en komend weekend komt die weer gezellig een weekendje naar mij toe
gezellig

mijne zie ik pas over paar weken maar voel me wel gelukkig
Oud 30-01-2006, 20:50
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 30-01-2006 @ 16:15 :
Eens in de 2 a 3 maanden. En dan maar een paar daagjes ofzo.
Hij is druk met school (examenjaar), en ik kan ook niet constant vrij vragen van m'n werk. meh
Oud 30-01-2006, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Mindfields schreef op 30-01-2006 @ 18:57 :
Vertel dan gelijk maar mijn droom.
Niet uitgekomen hoor (geef hem even de link naar dit topic Geweldig )...

Net bij hem geweest voordat ik ging zwemmen. Lekker samen warme chocolademelk maken (naja, zoals altijd doet hij het meest, maar moet ik wel zelf mijn eigen kopje goed roeren ) en Band of Brothers kijken. Naja... Ik deed dat. Hij keek elke keer de hele tijd naar mij. En dan wees ik hem weer op BoB en dan keek hij weer even en dan weer naar mij en ging ie me kusjes geven enzo en zeggen dat ik mooi was en lief en dat ie zo blij met me is etc etc.. Echt zoooo heerlijk! Maar ergens ook wel beetje irritant, want ik bedoel: ik heb BoB al drie keer gezien, dus ik weet al hoe het gaat, en hij kijkt gewoon niet
Toen zei ik: "Maar goed dat we nooit samen naar de bios gaan. Zou een beetje zonde zijn als je de hele tijd naar mij zou kijken."
Nu blijkt dat hij vrijdag wil gaan. Naja, best. Gezellig Ik moet even kijken hoe en wat met school, maar dat komt best goed, want hij hoeft niet te trainen en normaal ga ik dan altijd naar trainen, dus we gaan vast wel naar de bios

Daarna lekker met een vriendin wezen zwemmen en toen vroeg ze of ik (nadat ik haar had thuis gebracht) nog even langs hem ging om een kusje te brengen. Ik zei van niet. Had daar niet zo heel veel behoefte aan. Maar toen ik bij haar wegreed en richting zijn huis (daar kom ik dan praktisch langs, want zij woont dicht bij mijn vriend) kriebelde het wel heel erg en toen ben ik langs gegaan, heb hem opgebeld en gevraagd of hij een kusje wilde. Naja, dan moest ie maar naar buiten komen. En toen weer heel lief even staan kletsen en zoenen en toen snel weer naar huis, want hij had het koud en ik moet nu een tukkie doen

Dus weer helemaal blij. Hij doet me goed.
Oud 30-01-2006, 23:08
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 30-01-2006 @ 19:32 :
Huh? Heb ik iets gemist bij jou?
Daar ben ik zelf nog niet over uit.
Oud 31-01-2006, 01:34
Verwijderd
. Ik moon jullie allemaal, want wij zijn toch het leukst.
Oud 31-01-2006, 07:15
Roos
Roos is offline
Citaat:
ChocLot schreef op 31-01-2006 @ 02:34 :
. Ik moon jullie allemaal, want wij zijn toch het leukst.
Hangt van je definitie van leuk af.
Oud 31-01-2006, 08:27
Verwijderd
Goedgoedgoed..
Morgen zijn verjaardag vieren, maar daar beginnen we vanancht om 00.00 natuurlijk al mee
Nu maar hopen dat ie zn cadeautje leuk vindt..

3 nachtjes samen slapen, voel me verwend, en ga er enorm van genieten!
Oud 31-01-2006, 10:45
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 30-01-2006 @ 18:44 :
Een halfjaar is immers zo om.
Dat denk jij Deze twee maanden duren al heel erg lang
Oud 31-01-2006, 10:49
ST*R
ST*R is offline
hij ging gisteravond naar vrienden, en hij zou bellen als hij weg ging en dan bij mij slapen
toen belde ie dus, en reageerde ik volgens hem niet echt enthousiast om hem te zien ofzo, maarja het was 4 uur en ik sliep nog half
nouja en toen kwam ie dus
en nu ligt hij nog te slapen omdat ie dus best laat sliep, en ik ben al klaar wakker
Oud 31-01-2006, 11:33
I C U
I C U is offline
Hm, gisteravond met een vriend over de dingen gepraat. Voelde best goed, het is leuk om mensen te kunnen vertrouwen. Hopelijk is hij mijn vertrouwen waard. Ik verwacht van wel

En damn, ik word nog eens echt hopeloos, sterker nog, ik ben flink hopeloos aan het worden. Komt goed, uiteindelijk. Het wordt tijd voor een flinke afkick-sessie, voor het te laat is.
Oud 31-01-2006, 13:05
Thee Muts
Thee Muts is offline
Vanmorgen een heftig gesprek gehad. Ergens wel wat vervelend, maar wel nodig soms. Het helpt mij dingen te relativeren en doet mij beseffen dat ik met sommige dingen van mezelf nog wel aan de slag moet. Anders zou het op gegeven moment problemen in onze relatie kunnen veroorzaken. Maar dat gaat wel goedkomen, want het is iets dat al speelt vanaf dat ik hem leerde kennen. Maar ik weet ook dat ik daar vanaf dat moment al mee aan de slag ben gegaan en dat het langzaam wel beter wordt. Maar helemaal weg is het nog niet helaas en soms worden we daar op een ruwe manier weer aan herinnerd....

Achteraf voelt het altijd wel goed om erover gepraat te hebben. Ik ben echt zó blij dat we allebei het belang van praten in een relatie inzien en dat ons dat toch altijd wel heel goed afgaat En dat we zo verschrikkelijk lief voor elkaar kunnen zijn, de afgelopen dagen viel ons dat echt weer op. En dat vind ik zo bijzonder aan ons

Laatst gewijzigd op 31-01-2006 om 13:08.
Oud 31-01-2006, 13:13
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 31-01-2006 @ 11:45 :
Dat denk jij Deze twee maanden duren al heel erg lang
Ik leef met je mee meid. Afstand is een bitch.
*knuf*
Oud 31-01-2006, 14:52
Verwijderd
Busflirten, faculteitflirten, loopflirten, staflirten
Oud 31-01-2006, 15:10
Roos
Roos is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 31-01-2006 @ 15:52 :
Busflirten, faculteitflirten, loopflirten, staflirten
Ik had net een tramflirt met de jongen links van me én met de jongen rechts van me tegelijk
Oud 31-01-2006, 15:24
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 31-01-2006 @ 16:10 :
Ik had net een tramflirt met de jongen links van me én met de jongen rechts van me tegelijk
Dat doe je heel goed!
Oud 31-01-2006, 15:29
dead person
dead person is offline
Vandaag 2 jaar EN ik ken hem ook gelijk 3 jaar X 10000

whee whee
Oud 31-01-2006, 15:54
YellowLight
YellowLight is offline
ik voel me zo rot en in de war.

heb voor het eerst in de paar maanden dat het uit is een gesprek met hem gevoerd en ik voel me er zo vreemd over. hij is nog steeds zo leuk en ik voel blijkbaar nogzoveel voor hem, en daar baal ik een beetje van.

en stiekem hoop ik dat we ooit nog eens bij elkaar komen, ookal heben we nu geen contact meer.

en hij lacht nog steeds zó lief naar me, en daar kan ik niet tegen, maar hij heeft gelukkig nog geen nieuwe liefde.

en ik denk nog steeds elke dag aan hem bah !

Regels voor berichten