Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ..ik werd wakker en toen kwam er opeens iemand langs. Dus toen gingen we maar blowen want we zijn kansloos en Eyes Wide Shut kijken want we zijn verliefd op Stanley Kubrick. Eigenlijk zou ik ook naar de P60 gaan om freakjuhmanon te spotten maar dat feest ging niet door want ik vergat dat die shizzle vandaag was. En toen wilde ik alsnog, maar er wilde niemand mee en ik miste de laatste bus. Nu ga ik stomme spelletjes doen tot half vier 's nachts, want ik verveel me en ik wil nog steeds geen huiswerk maken. ![]() Was er maar bier. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik zat naast mijn moeder en aan haar ademhaling te horen vond zij 'm ook eng. en toenet klopte er iemand op mijn/deur/raam/muur. w00t the blair witch komt me halen omdat ik haar uitlachte.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() en mijn dagje was vooral uitslapen en wat dingen doen voor school en vanavond ga ik naar amsterdam en daar heb ik zin in ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ot ik heb gisteren de hele dag met mijn vriend in bed gelegen ohja we zijn heel even naar de stad geweest want ik wilde gympen kopen maar mijn droom gympen hadden ze niet in mijn maat uiteraard ![]() ![]() Vandaag heb ik in 3 treinen en 1 bus gezeten ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() er was niks anders naja, saté maar daar had ik al helemaal geen zin in |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Jouw dag! #2 TopDrop | 500 | 18-08-2007 20:39 | |
De Kantine |
Jouw dag! Cherry Springs | 500 | 25-07-2007 04:40 | |
Lifestyle |
vertel over je dag Back Door Man | 500 | 04-07-2005 22:02 | |
Lifestyle |
Je dagje :s (y) terror koekjes | 500 | 04-06-2005 21:25 | |
Verhalen & Gedichten |
De dag dat de wereld verging Mother Earth | 7 | 17-01-2004 13:05 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 |