![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Een bevel gegeven door een meerdere moet: Kort en bondig zijn, Militair nut hebben en duidelijk zijn voor de te ontvangen persoon. Het bevel mag geweigerd worden op: De gever beveelt een strafbaar feit, de ontvanger zal dan protest geven, indien de bevelgever het herhaald zal de ontvanger dit uit moeten voeren. De gevolgen zijn dan voor de gever van het bevel. Het bevel mag direct geweigerd worden als: Door het ontvangen bevel onherstelbare schade ontstaat aan mensen en gebouwen, welke niet vijandelijk zijn. Het zal dus niet voorkomen dat een gezond denkende militair het vuur opend op ongewapende ingezetene van dit land. Verder, met uitzondering van bepaalde speciale eenheden BBE KCT BSB en BE is het volgens de GRONDWET verboden het leger in te zetten bij geweldadigheden in eigen land. Mocht dit onverhoopt ooit eens gebeuren dan is de Noodtoestand uitgeroepen en zal Nederland in staat van Burgeroorlog zijn. Het leger mag echgter wel worden ingezet bij humanitaire hulpverlening en het bewaken van belangrijke personen en of obejecten. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Ben je zelf extreem-rechts ofzo, omdat je het zo krampachtig verdedigt? |
![]() |
||
Citaat:
He's five foot two and he's six feet four. He fights with missiles and with spears. He's all of thirty one and he's only seventeen. He's been a soldier for a thousand years. He's a catholic, a Hindu, an atheist, a Jain. A buddhist and a baptist and a jew And he knows he shouldn't kill and he knows he always will, Kill you for me, my friend, and me for you. And he's fighting for Canada, he's fighting for France. He's fighting for the USA. And he's fighting for the Russians, and he's fighting for Japan. And he thinks we'll put an end to war this way. And he's fighting for democracy, he's fighting for the reds. He says it's for the peace of all. He's the one who must decide who's to live and who's to die and he never sees the writing on the wall. But without him how would Hitler have condemned him at Dachau? Without him Caesar would have stood alone. He's the one who gives his body as a weapon of the war and without him all this killing can't go on. He's the universal soldier and he really is to blame. His orders come from far away no more. They come from here and there and you and me. And brothers, can't you see, this is not the way we put the end to war. |
![]() |
||
Citaat:
Niet dat het er toe doet ofzo, maar ja, ik ben zelf rechts en volgens sommige is het soms wat extreem ![]() Niet te verwarren met racist overigens ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en de je doet niet wat er gezegd word en je familie word gemarteld en jij word geexcecuteerd is geen keuze
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
echter dit komt bar weinig voor
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar de meeste SS'ers zijn nooit veroordeeld. Of het zin zou hebben betwijfel ik ook; het Milgram experiment heeft wel bewezen dat sociale druk van superieuren erg hard aan kan komen, en zeker als je in een wereld woont waar dat soort dingen normaal zijn betwijfel ik of veel mensen daar weerstand aan kunnen bieden. Over het Milgram experiment, voor wie nieuwsgierig is. Edit: ik wil overigens niet zeggen dat ik dat soort dingen goedkeur ofzo.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En als die partijen aan de macht komen zijn ze toch echt gekozen door het volk.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Oh mijn land wordt een dictatuur, laat ik maar gewoon verhuizen, dat lost alles op. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
kun jij mij aanwijzen hoe vaak in de geschiedenis is voorgekomen dat een heel leger de rug keert tegen de machthebber?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
schapenmentaliteit
||
Citaat:
Het is 'objectief' ('moreel' zo je wilt) gezien niet goed om een VlaamsBlok of Front National-achtige partij aan de macht te hebben. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
niks mis met idealen, maar sommigen zijn niet reeel
||
Citaat:
als de meerderheid van het volk kiest voor een extreem rechtse partij is dat volgens de democratische regels gegaan en die moet ik respecteren of het nu mijn keuze is of niet zoals ik zei: schapenmentaliteit: zie vlaams blok en Pim fortuyn stemmen uit onvrede: zie vlaams blok en Pim fortuyn
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
En dat extreem-rechts niet opeens 'goed' wordt als de meerderheid ervoor kiest. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Promillage | 500 | 09-01-2008 19:28 | |
Monitor: Extreemrechtse jongeren radicaliseren Fides | 122 | 21-12-2006 14:47 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Gatara | 500 | 05-11-2006 15:35 | |
Ik heb begrip voor Volkert (deel II) Kubstudent | 272 | 09-04-2003 10:36 | |
8 maart nazi-demo Apeldoorn eztah | 450 | 15-03-2003 09:29 | |
samenvatting van de demonisering dutch lion | 7 | 18-07-2002 18:19 |