Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-02-2006, 20:20
Mindfields
Mindfields is offline
Ik kom uit Velp, wat op een steenworp van wereldstad Arnhem ligt. In mijn dorp is de eerste straat naar Amalia vernoemd!
Verder zijn de verschillen groot: in noord heten mensen Madeleine, Isabelle en Frederique, in zuid Natasja, Kevin en Wesley.
Oud 20-02-2006, 21:56
kuik
kuik is offline
Citaat:
enema abortion schreef op 19-02-2006 @ 16:21 :
Holy shit, een Kudelstaartse! Dat ik dat nog mee mag maken!
ja, jij zat bij mij op de basisschool.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2006, 22:09
Roxy
Roxy is offline
Ik ben geboren in Nijmegen waar ik de eerste 7 jaren heb doorgebracht. Daarna zijn mn ouders naar Wijchen verhuist, redelijk groot dorp 15 km verderop. Ik vind Wijchen niet verkeerd, het is voor mij centraal voor alles wat ik moet doen. Werk is 5 min fietsen, school is een half uurtje met trein en bus, stage is 5 minuten met de trein en dan daar nog een kwartier door de weilanden fietsen. Ik wil wel eigenlijk binnen een jaar verhuizen, naar Nijmegen. Maar ja een geschikte woning heb ik nog niet gevonden. Oost heeft mn voorkeur omdat ik daar geboren ben en het een relaxte buurt vind.
Oud 20-02-2006, 23:30
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik ben geboren in bilthoven
daarna jarenlang in aruba gewoond
daarna in parijs(L)
toen naar den haag verhuisd met mijn ouders
en nu woon ik in utrecht.

ben echt een stadsmens, ik hou van drukte en lawaai en ik vind steden sfeervol en dorpen snel saai
ik wil ooit een paar jaar naar new york toe want ik ben er 2 dagen geweest en dat was GEWELDIG
Oud 21-02-2006, 01:35
MTpower
MTpower is offline
Nou.. vooruit dan maar

Ik woon nu m'n hele leven al in het bescheiden stadje Middelburg, met +/- 45.000 inwoners goed te doen
Hoewel ik meestal niet in Middelburg te vinden heb vanwege mijn afschuw voor steden vind ik het opzich nog best ok.
In het weekend komen alle boeren van omliggende dorpen altijd naar hier om een beetje te rellen (waar ik zelf ook niet vies van ben ) met elkaar of de politie
Zo nu en dan lopen de allochtonen hier elkaar een beetje neer te steken of neer te schieten, maar verder blijft het meestal tamelijk rustig.
Heb het opzich nog redelijk getroffen met de wijk waar ik woon, hoewel ik altijd met die kk brug zit als ik ergens naartoe wil.
En niet te vergeten die zwarte wijk waar ik regelmatig doorheen moet en dan altijd allerlei 'gangster'bullshit naar m'n kop krijg van 14 jarige wannabe's
Werk is niet zo heel dichtbij (+/- 20 minuten met de brommer) maar daar heb ik zelf voor gekozen, werken bij het strand is gewoon relaxed
En tja... valt verder weinig te melden dacht ik zo
Oud 21-02-2006, 07:35
Quantes
Quantes is offline
Citaat:
MTpower schreef op 21-02-2006 @ 02:35 :
Nou.. vooruit dan maar

Ik woon nu m'n hele leven al in het bescheiden stadje Middelburg, met +/- 45.000 inwoners goed te doen
Hoewel ik meestal niet in Middelburg te vinden heb vanwege mijn afschuw voor steden vind ik het opzich nog best ok.
In het weekend komen alle boeren van omliggende dorpen altijd naar hier om een beetje te rellen (waar ik zelf ook niet vies van ben ) met elkaar of de politie
Zo nu en dan lopen de allochtonen hier elkaar een beetje neer te steken of neer te schieten, maar verder blijft het meestal tamelijk rustig.
Heb het opzich nog redelijk getroffen met de wijk waar ik woon, hoewel ik altijd met die kk brug zit als ik ergens naartoe wil.
En niet te vergeten die zwarte wijk waar ik regelmatig doorheen moet en dan altijd allerlei 'gangster'bullshit naar m'n kop krijg van 14 jarige wannabe's
Werk is niet zo heel dichtbij (+/- 20 minuten met de brommer) maar daar heb ik zelf voor gekozen, werken bij het strand is gewoon relaxed
Je bedoelt die brug bij het station, waar ze 's zomers altijd al vanaf de snelweg voor stilstaan? N00bs.

Ik woon al heel mijn leven in superkleine dorpjes (eerst een dorpje van 2000 man, nu een van 350). Heb het daar uitstekend naar mijn zin, al moet je el voor elke ei dat je nodig hebt weg. Maar ja, aan het water, in alle rust wonen is ook wel wat waard.
Oud 21-02-2006, 07:42
enema abortion
enema abortion is offline
Citaat:
kuik schreef op 20-02-2006 @ 22:56 :
ja, jij zat bij mij op de basisschool.
Sorry, ik heb geen idee wie je bent. Waar woon je in Kudelstaart?
Oud 21-02-2006, 10:05
Breg
Breg is offline
ik woonde 18 jaar in Rotterdam en zit nu in Australie in een stad die voornamelijk uit Aziatische toeristen bestaat. De meeste gebouwen hier zijn minstens 15 verdiepingen hoog en schijnt de hoogste woontoren ter wereld hier te staan. Verder was het hier vorige week vol haaien en is het hier nu zomer. Aan de ene kant van mn huis is het strand en aan de andere kant is een bungeejumpplek. En 1x per jaar rijden alle Indy-racewagens langs de deur.
Oud 21-02-2006, 11:08
Verwijderd
Citaat:
Breg schreef op 21-02-2006 @ 11:05 :
ik woonde 18 jaar in Rotterdam en zit nu in Australie in een stad die voornamelijk uit Aziatische toeristen bestaat. De meeste gebouwen hier zijn minstens 15 verdiepingen hoog en schijnt de hoogste woontoren ter wereld hier te staan. Verder was het hier vorige week vol haaien en is het hier nu zomer. Aan de ene kant van mn huis is het strand en aan de andere kant is een bungeejumpplek. En 1x per jaar rijden alle Indy-racewagens langs de deur.
doe je goed , studeer je daar ofzo?

ik woon in "wereldstad" amsterdam. ik vind de sfeer van de stad chill en er is altijd wel wat te doen. nadeel is dat het áltijd fucking druk is, zelfs als je zondagochtend brak thuis komt van een feest. en too much zwervers.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2006, 12:44
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Quantes schreef op 21-02-2006 @ 08:35 :
Je bedoelt die brug bij het station, waar ze 's zomers altijd al vanaf de snelweg voor stilstaan? N00bs.
Die ja
Oud 21-02-2006, 13:14
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
MTpower schreef op 21-02-2006 @ 02:35 :
Nou.. vooruit dan maar

wat ik weet van middelburg is dat er een soort van 50ies style snackbar is waar op de kaart 'sate' in het engels vertaald wordt naar 'chicken on sticks'.
Oud 21-02-2006, 18:55
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Escapism schreef op 21-02-2006 @ 14:14 :
wat ik weet van middelburg is dat er een soort van 50ies style snackbar is waar op de kaart 'sate' in het engels vertaald wordt naar 'chicken on sticks'.
Martino's, wat een graftent is dat
Hangt ook zo'n halve chevrolet aan de muur
10 meter zit een snackbar die veel beter en veel goedkoper is en waar je ook nog eens beter bediend wordt
Oud 21-02-2006, 19:04
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
MTpower schreef op 21-02-2006 @ 19:55 :
Martino's, wat een graftent is dat
Hangt ook zo'n halve chevrolet aan de muur
10 meter zit een snackbar die veel beter en veel goedkoper is en waar je ook nog eens beter bediend wordt
haha ja dat was em idd.
Oud 23-02-2006, 02:37
Breg
Breg is offline
Citaat:
Oma schreef op 21-02-2006 @ 12:08 :
doe je goed , studeer je daar ofzo?

nee, ik heb een ongelofelijk interessante en uitdagende baan als serveerster... Ben gewoon een backpacker die op het moment een leuk huis heeft, maar ga over een tijdje weer op reis.
Oud 23-02-2006, 08:39
vixen
vixen is offline
Ik ben geboren in Nijmegen. harstikke leuk en al. Nu woon ik in Utrecht. Maar Nijmegen heeft de Bijstand en Utrecht heeft veel leuke winkels, mensen en Tivoli. Wat 65532liefje zei; Nijmegen is meer rock 'n roll.
Oud 23-02-2006, 09:23
Verwijderd
Ik ben geboren in Rotterdam en heb daar tot mijn 15e gewoond. Eerst een paar jaar in Kralingen, daarna naar Hillegersberg en op het laatst nog even in het centrum. Daarna waren mijn ouders de stad zat en wilden ze naar de OVERKANT zoals we dat toen heel dramatisch noemden , maar aangezien het er niet naar uitzag dat Zuid ooit tof zou worden, besloten ze om ons dan maar helemaal in een dorp te stoppen. Het enige leuke van dit dorp was, dat het nog steeds vlakbij Rotterdam was. 2 jaar geleden ben ik verhuisd naar Utrecht omdat ik Rotterdam zat was, maar nu ik in Utrecht woon weet ik dat ik weer heel erg terug wil naar Rotterdam omdat Utrecht een dorp is. Ook merk ik dat ik het steeds vaker op ga nemen voor 'mijn stad', omdat mensen uit Utrecht blijkbaar allemaal een hekel hebben aan Rotterdam. Later wil ik ook nog wel naar Amsterdam, maar liever naar Antwerpen. Ohja, en ik functioneer slecht in dorpen, omdat ik nu eenmaal gewend ben aan koopzondagen, luchtvervuiling en veel mensen. EN IK HAAT HET DAT UTRECHT NIET ELKE ZONDAG KOOPZONDAG HEEFT.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2006, 09:36
the exploding boy
the exploding boy is offline
Ik kom eigenlijk uit Lelystad, datzegt wel weer genoeg, maar nu woon ik in Harderwijk en aangezien dat veel kleiner, maar wel leuk is ben ik eigenlijk te Amsterdams voor hun, wantzezeggen steeds dat ik slis In lelystad was dat normaal

maar als er maar vele mensen op ene klein stukje wonen ben ik tevreden ik hou niet van dorpjes
Met citaat reageren
Oud 23-02-2006, 09:48
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
ik ben geboren in Amsterdam en ging dan oko als klein eddjeh vaak met me mams naar amsterdam toe omdat me moeder huiswee had. Tenslotte is het slechts 20 minuutjes met de trein riezen vanuit het altijd .. gezellige almere.

verder denken ze hier altijd nog dat ze de een échte stad zijn en bouwen de meest vreemde dingen,

zoals een 21e eeuw kasteel wat al 3 jaar niet afgebouwd wordt door gebrek aan geldschieters.

we hebben hier een stadhuis dat nog groter is als die van amsterdam

ik ga liever in amsterdam wonen
Reageren

Regels voor berichten