![]() |
||
Citaat:
Link rules.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar fox is niet de beste, maar falco is dat. Bijna alle falco won echt alles, ook vooral tegen fox. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
de combinatie van goed blokken en snelheid (ontwijken), is echt te goed. ik vind falco trouwens maar irritant springen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Falco en Fox zijn echt twee verschillende characters. Want Fox niet kan is meteoriten. ![]() Wat Captain Falcon weer wel kan, maar we zijn wel off-topic bezig zeg. ![]() Messchien een speciaal topic openen? Laatst gewijzigd op 01-03-2006 om 21:05. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Die bot van Falco schiet elke keer als hij een bepaalde afstand heeft afgelegd. Messchien moet je eens op google gaan kijken. www.video.google.com en dan zoek je op: super smash bros melee. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Nee man die koeien heerschen. Alleen ff oppassen voor de King. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Die rennen snel achter je aan, slaan je zodat je langzamer word en geven lightning bolts. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Die gast is idd kut. Ben nu bezig met een third playthrough van resi 4, maar nu dus op medium.... Ik moest tegen die gast vechten met een lege shotgun en nog maar tien kogels in mijn handgun.....fuckin' nightmare dus. ![]() Paar kogels in zijn kop, hopen dat hij even verdoofd is.....neerschoppen.....en dan met je mes op hem hakken terwijl hij op de grond ligt. En niet vergeten om snel weg te rennen voordat hij weer staat. Heb ik echt vier, vijf keer overnieuw moeten doen. RRRRRRR......kop eraf.....YOU ARE DEAD! ![]() Uiteindelijk had ik hem met mijn laatste kogel. Hij had nog een paar vriendjes bij die ik met mijn mes moest omleggen. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Minimaal normal, is leuk nu met die Ashley haar beschermen <3
||
Citaat:
Is er ook een hardmode?
||
Citaat:
Dan moet ie wel te doen zijn. Vette shit dat wapen ![]()
||
Citaat:
![]() Ow daar heb ik iets over gelezen, unlimted ammo ![]()
||
Citaat:
![]() Als ik 2nd playthrough selecteer dan moet ik automatisch op hetzelfde moeilijkheidniveau spelen....balen. ![]()
||
Citaat:
Salazar is een veel grappigere schurk. Daar moet ik soms echt om lachen, met zijn Napoleon complex.
Spoiler
Rocket launcher heb je niks aan, omdat je die maar 1X kunt gebruiken. Nou ja, dan wordt 1 eindbaas in ieder geval heel makkelijk.....
||
Citaat:
Maar ik vind de Chicago Typewriter nog net iets cooler... TATATATATATATATATA !!!!!!! ![]()
||
Citaat:
![]() (Ik hou van grote gebaren)
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar wel een kutbeest ja.. hoewel deze ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het is natuurlijk zonder enige twijfel ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Gelukkig waren er Power Bombs ![]() |
![]() |
||
Citaat:
'k heb hem nu uitgespeelt op medium. Ik vroeg me iets af. In de spelmode 'The Mercenaries' kun je spelen met 5 personages. Leon kennen we natuurlijk, en Ada en Jack Krauser ook... Maar die andere twee, Albert Wesker en HUNK, zitten die in eerdere Resident Evil-spellen? (ik heb alleen 4 gespeeld) Of zijn die alleen bedacht voor deze spelmode?
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 05-03-2006 om 21:50. |
![]() |
||
Citaat:
Ze hebben gvd nu alweer die Ashley mee genomen, moet nu de brug over en ik heb eindelijk een magnun gevonden, niet echt je van het. Maar ach. Owja hoe kut zijn trouwens die parasieten wat uit die zombies komen, in close combat ben ik in een keer dood ![]() Owja Blacktail gaat erg snel met zijn ammo om ![]()
||
Citaat:
Ik heb die nooit gekocht, heb gewoon mijn riotgun helemaal ge-upgraded. Magnums zijn wel heel sterk, maar je vind er maar héél weinig ammo voor. Plus de lang herlaadtijd hé....
||
Citaat:
IK heb als handgun de Red9. Die is heel nauwkeurig met z'n stock. Neemt wel veel ruimte in beslag in je koffer, omdat hij groter is als normale handguns en ook nog eens een stock heeft. Als je de blacktail al veel vind gebruiken, dan moet je de Matilda eens proberen... Die schiet 3 kogels per keer af, dus dan zit je in no time zonder ammo. (is ook een handgun) Het meeste ammo wordt echter verbruikt door de TMP. En hij is super onnauwkeurig en niet erg krachtig. Ik heb de TMP dan ook niet meer aangeschaft. (ik verkoop de TMP ammo gewoon) Ik heb nu: handgun: Red9 + stock Shotgun: Riotgun Magnum: broken butterfly Sniper: Semi-auto rifle + scope Die El Gigante is idd kut, maar vooral in het begingebied (als je nog geen krachtige guns en veel ammo hebt) Later is hij makkelijk. Dat erop klimmen moet je gewoon niet doen. Beschiet de plaga liever met je magnum of als die leeg is je shotgun. Gaat veel sneller.
Laatst gewijzigd op 06-03-2006 om 11:53. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Resident Evil 4 Verwijderd | 133 | 04-04-2005 16:55 |