Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-02-2006, 17:47
Ijsklontje.
Ijsklontje. is offline
Zo, wat een snelle en vage week was het zeg
Vakantie , maar bijna niets gedaan.

Oh, het meeten met Anneka en Dolores was erg leuk donderdag
Toch wel vreemd, elkaar na een jaar weer "echt' spreken.
Wel fijn

En wat vreemd eigenlijk. Mensen die vroeger zo'n hechte band met elkaar hebben en het opgeven voor iemand en niets meer overhouden.
Advertentie
Oud 26-02-2006, 18:37
Verwijderd
Er zijn een aantal dingen die moeten gebeuren. Dringend.
1. Ik moet weer zin maken voor school.
2. Ik moet op mn eten letten, want ik groei zo ongeveer dicht.
3. Ik moet naar de dokter toe. Want ik maak me zorgen. 't voelt gewoon niet goed.

Maar ik wil niet dinsdag naar de dokter, want dezelfde avond nog zit ik bij ze aan de eettafel. Ik vind het moeilijk om het te scheiden
Oud 26-02-2006, 18:43
Nijn*
Nijn* is offline
*zucht* Oké, van mijn voornemen iets aan school te doen deze vakantie is dus niets terecht gekomen. Het enige wat ik heb gedaan is m'n verslag voor beeldende kunst gemaakt, m'n zelfportret voor de helft gemaakt en ehm...dat was het. Niet zo heel best dus, maar ga er nu echt wel weer tegenaan. Ik moet gewoon iets gaan ondernemen nu, en echt goed m'n best doen voor m'n SE-week. M'n harde schijf is compleet gecrasht dus ben nu al m'n documenten kwijt, alles is verloren. Heb nu een week geen computer en zit dan net met alle dingen die ik moet maken voor school.. Nou ja dan nu maar deze computer (van mn broer) gebruiken. Gelukkig stond al m'n muziek op m'n ipod maar al m'n schrijfsels zijn verloren... Damn..
Oud 26-02-2006, 18:47
Brigitte
Brigitte is offline
Ik snap niets van jou en niets van mij
Oud 26-02-2006, 19:21
Souris
Souris is offline
ben zo bang dat het mis gaat met iemand die ik ken van internet.
heb der goed leren kennen en we belde elkaar ook veel.
we hadden goed contact en toen ze een vriendin kreeg wat minder maar das ook goed.
alleen nu het uit is en sinds een maand op msn een bepaalde naam staat maak ik me zorgen.
tis niet iets om vrolijk van te worden.
ben bang dat ze weer depressief is,zou niet de eerste keer zijn dat dat gebeurd

en als je tegen der praat geeft ze geen antwoord terwijl ze echt niet de hele dag weg is,want soms veranderd er wat..
hoop dat ik em voor niks zorgen maak.
Oud 26-02-2006, 19:27
Roosje
Roosje is offline
Waarom heb ik in godsnaam het gevoel dat alles misgaat?
Oud 26-02-2006, 20:06
Tink*
Tink* is offline
Het lijkt wel of iedereen tegen me is. Ik kan ook nooit iets goed doen. Ik kan het gewoon niet.
Oud 26-02-2006, 20:13
rare kwast
rare kwast is offline
ik probeer t toch..
ik doe toch mn best
ik ben nog steeds bezig met vechten

ja ik weet dat ik je teleurstel.. ik weet dat ik je pijn en verdriet doe en dat ik je boos maak, tot t uiterste drijf..

ik weet dat ik niets voorstel en faal.. al is t alleen maar in mn eigen ogen..

ik wil dr gewoon met je over praten maar ja jij is er weer eens niet..

aargh..

loopt weer tegen alle mogelijke muren op..

Laatst gewijzigd op 26-02-2006 om 20:30.
Oud 26-02-2006, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Thoughtful schreef op 26-02-2006 @ 21:26 :

Of eigenlijk wil ik wat weten,
Heb je nu alles wat je wou?
Werd je wakker met een glimlach?
Zegt ie vaak: 'Ik hou van jou'?

Houdt ie je vast als je soms bang bent?
Kent hij je angst en je verdriet?

oh, die is zo mooi en zielig te gelijk..
Oud 26-02-2006, 21:17
Verwijderd
Ze voeren me én dronken én helpen me aan de slaapmiddelen. Ach. Het kan me ook eigenlijk niet schelen. Ik wil alleen rust en die film stopzetten. En nu ga ik. Hier achter de computer word ik gek. En ik ben zo moe.

Wat we samen vroeger droomden,
weet de helft van ons niet meer.
Oud 26-02-2006, 21:19
rare kwast
rare kwast is offline
een vriend schreef dit gedicht.. precies hoe ik t zou verwoorden, precies wat er in mijn hoofd zit, precies wat ik droom, voel, denk en wil..

De dood.

Aan het einde van je leven wacht de dood
voor iedereen hetzelfde,of je nu leeft in een paleis of in de goot
Als je gelukkig bent wil je zo lang mogelijk wachten
ben je ongelukkig,en verdrietig dan kun je er naar smachten
soms is het leven zo zwaar, is het lijden en het verdriet zo erg
dat je er tegenop ziet als tegen een niet te beklimmen berg

In mijn dromen zie ik mezelf soms op een dak staan
een hoge flat, ik sta aan de rand en ik wil gaan
Misschien heb ik,het zou kunnen,dit leven niet verdiend
Veranderd de dood als vijand in je beste vriend
Ik weet het,zo oud ben ik nog niet,ik heb nog een heel leven
maar als je aan niemand nog je hand en hart mag geven
In mijn droom doe ik het, ik neem een besluit
Ik stap over de rand zonder enig geluid..

Vanwege mijn droom maak ik nu dit gedicht
Ik lag daar zo vreedzaam, een lach op mijn gezicht
De dood,voor velen een vijand, was gekomen
Heeft me als vriend in zijn armen meegenomen.
Is dit een droom of is dit nu mijn wens
geen idee,maar veroordeel me niet,ik was ook maar een mens.

Had ik je mijn hand maar kunnen geven.....
Oud 26-02-2006, 21:28
cagie
cagie is offline
Moe, verward, boos, verdrietig en vooral teleurgesteld denk ik...
Oud 26-02-2006, 22:10
marrel
marrel is offline
Ik weet niet wat ik aan je heb, ik snap je niet en ik snap mezelf niet. Hoofdpijn, ik ga slaapjes doen.
Oud 26-02-2006, 22:21
rare kwast
rare kwast is offline
ik word gek, knetter..
weet niet meer wat ik doe, wat ik moet doen
ik loop aan alle kanten tegen een dichte deur
S zou dr altijd zijn.. maar waarom doet ze nooit open als ik aanklop..
*zucht*

ja ik ga me gek makne in mn bed..

*very very big hug voor iedereen hier die denkt er een te kunnen gebruiken.. of die er een kan gebruiken maar deze niet wil aannemen*
Oud 26-02-2006, 22:41
niña
niña is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 26-02-2006 @ 23:21 :
ik word gek, knetter..
weet niet meer wat ik doe, wat ik moet doen
ik loop aan alle kanten tegen een dichte deur
S zou dr altijd zijn.. maar waarom doet ze nooit open als ik aanklop..
*zucht*

ja ik ga me gek makne in mn bed..

*very very big hug voor iedereen hier die denkt er een te kunnen gebruiken.. of die er een kan gebruiken maar deze niet wil aannemen*
Ga proberen lekker te slapen kwast *neemt knuffel aan*

Zucht. Ik haat het dat mijn emotionele staat op mijn fysieke gezondheid slaat.
Oud 26-02-2006, 22:55
♪
♪ is offline
Hmm, ik ben bang, bang dat dit het was... bang om verder te moeten met de leuke dingen die tot de verleden tijd zullen behoren. Fuck. Ik wil het niet hoewel het waarschijnlijk wel het beste is.
Oud 26-02-2006, 23:39
Verwijderd
Citaat:
Ijsklontje. schreef op 26-02-2006 @ 18:47 :
Zo, wat een snelle en vage week was het zeg
Vakantie , maar bijna niets gedaan.

Oh, het meeten met Anneka en Dolores was erg leuk donderdag
Toch wel vreemd, elkaar na een jaar weer "echt' spreken.
Wel fijn

En wat vreemd eigenlijk. Mensen die vroeger zo'n hechte band met elkaar hebben en het opgeven voor iemand en niets meer overhouden.
z0mg dat was gaaf ja
iig langer dan de vorige keer

OT
slapen nu eindelijk, te moe
Oud 27-02-2006, 00:39
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 26-02-2006 @ 02:43 :
Bluh, gelul
Morgen ga ik echt eens voor 2.00 uur naar bed.. ik beloof het mijzelf
Oud 27-02-2006, 00:50
Ijsklontje.
Ijsklontje. is offline
Citaat:
Anneka schreef op 27-02-2006 @ 00:39 :
z0mg dat was gaaf ja
iig langer dan de vorige keer

OT
slapen nu eindelijk, te moe
Mja Ik vond het leuk dat we elkaar na zoveel jaar eens echt zagen En dan langer dan 5 minuten ja

Citaat:
Coopergirl schreef op 27-02-2006 @ 01:45 :
Morgen ga ik echt eens voor 2.00 uur naar bed.. ik beloof het mijzelf
Dat is iets wat ik me ook zeker ga beloven

OT: Feel so good..feel so fine... <3
Ik weet nog dat ik nog op dat liedje door de kamer sprong. Toen het buiten warm was en ik me heel goed voelde
Ik sta nu ook echt helemaal open voor mensen.
Geen haat. Pijn. Niets meer

Hm, morgen een vergadering en dan om 12:15 al weer uit.
Dan nog even met mijn moeder boodschappen halen voor de verjaardag van mijn vader dinsdag.

Oeh, dit voelt echt goed

Laatst gewijzigd op 27-02-2006 om 00:55.
Oud 27-02-2006, 01:09
Cesar
Cesar is offline
Ik moet weer snel gaan trainen. Een week al niks gedaan. Elke dag neem ik me voor om om 5 uur op te staan en te gaan hardlopen. Elke keer slaap ik er doorheen omdat ik te laat slaap dus vandaag blijf ik maar wakker tot 5 Zo saai. Kijken of ik het haal.

Teveel vrije tijd. Binnenkort theorie-examen en een medische keuring op Schiphol. Hopelijk zetten ze me in de september klas want ik kan echt niet meer wachten om te beginnen. Snel mijn natuurkundecertificaat halen en beginnen. Ik kan niet meer wachten!

Laatst gewijzigd op 27-02-2006 om 01:12.
Oud 27-02-2006, 09:19
Hawahaai
Hawahaai is offline
Alsof iedereen in Brabant carnaval moet vieren... Ik ben dit weekend echt door vier mensen voor gek verklaard dat ik met carnaval niet uitga en carnaval ga vieren. 'Op jouw leeftijd zat ik met carnaval iedere avond in de kroeg, das toch gezellig!?!' Nee, dat vind ik niet gezellig! Ik hààt carnavalskleding, ik hààt carnavalsmuziek, ik hààt al die over-zatte mensen die niet normaal meer kunnen doen en ik doe er niet aan mee, klaar. Dan 'verpest' ik mijn jongeren-tijd maar, ofzo... Ik ken genoeg mensen die het ook niet doen, waarom word ik er dan de hele tijd op aangesproken... Laat mij maar verhuizen naar het noorden, dan heb je daar in ieder geval iets minder last van. Zullen vast wel weer andere dingen zijn, maar goed, dat zien we dan wel weer.

Kun je over hetzelfde tegelijk optimistisch en pessimistisch zijn? Zo'n gevoel heb ik nu.
Dalijk weer genoeg tijd aan huizen-zoektocht besteed voor vandaag. Ik moet gaan werken aan mijn casus, aan mijn stage en aan mijn scriptie.
Oud 27-02-2006, 09:27
rare kwast
rare kwast is offline
trillende benen, zwaar gevoel en misselijk..
ik heb dr zin in hoor

hoe ik ook mn best doe t positief te bekijken.. ik blijf een beetje bang..
ik kan amper een dag volhouden om niet te huilen of down te zijn..
nu moet ik een week met iedereen om me heen in een klein rothuisje zitten..
ik hoef niet iedereen op mn bed als ik de tranen in mn ogen heb
Oud 27-02-2006, 09:31
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 27-02-2006 @ 10:27 :

ik hoef niet iedereen op mn bed als ik de tranen in mn ogen heb
Dan ga je af en toe even lekker lang op de wc zitten of lang douchen/in bad ofzo? Of gewoon af en toe in je eentje een stukje lopen ofzo?
Oud 27-02-2006, 09:50
rare kwast
rare kwast is offline
ja zo iets had ik al wel in mn hoofd..
ze gaan sowieso paar keer zwemmen (hopelijk) dus heb ik ff tijd voor mezelf..

maar goed.. als je savonds in eens stukje gaat lopen krijg ik of vragende blikken, of vragen of ze gaan zelf wat verzinnen..

ach t komt wel goed.. hoop ik
laat t maar gewoon over me heen komen en zie t wel..
breek ik dan komt alles er uit weten ze t ook meteen..
zo niet dan blijft t fijn van mij

-----------------

*laat nog even flink wat knuffels, positieve woorden en schouderklopjes achter*

Laatst gewijzigd op 27-02-2006 om 09:55.
Oud 27-02-2006, 09:57
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 27-02-2006 @ 10:50 :
maar goed.. als je savonds in eens stukje gaat lopen krijg ik of vragende blikken, of vragen of ze gaan zelf wat verzinnen..
Dan zeg je dat je even behoefte hebt aan wat tijd voor je zelf?
Dat mag toch zeker wel?

En misschien is het wel handig als ze alles gewoon weten, scheelt een hele hoop energie en gedoe in het verbergen ed.
Oud 27-02-2006, 10:02
rare kwast
rare kwast is offline
tijd voor mezelf mag

ja t idee dat ze t weten is opzich wel oke.. maar 1 vriendin weet t en die kan er soms al moeilijk mee omgaan.. ik wil niet nog meer mensen er moeite mee gaan geven..
in een jaar tijd is het behoorlijk opgestapeld..
weet nog wel dat we 3 jaar geleden het over am hadden.. ik had toen zo een spijt dat ik t verteld had.. het deed echt zeer om te zien dat ze het moeilijk er mee hadden.. tis natuurlijk wel beetje mijn eigen schuld.. moet ik t maar niet doen..

thanx iig leonoor

fijne week allen
Oud 27-02-2006, 10:05
Verwijderd
Probeer toch ook een klein beetje van de vakantie te genieten, al is het maar een heel piepklein beetje.
Oud 27-02-2006, 10:07
Verwijderd
Het is hier echt koud...of het ligt aan mij: de verwarming staat aan, ik heb een warme trui aan, maar ik heb het nog steeds koud. De vakantie is alweer voorbij, zometeen weer naar school... CJ was de afgelopen dagen ook vrij (één dag vrij en weekend), maar moest vanmorgen ook gewoon weer aan het werk...jammer, want ik vind het zo fijn als hij bij me is.
Oud 27-02-2006, 10:08
rare kwast
rare kwast is offline
ik ga dr voor de volle 100% voor..
ik geef nog steeds niet op
Oud 27-02-2006, 10:21
Tink*
Tink* is offline
Nja, nu is het wel een beetje beter maar toch zit ik nog wel met bepaalde dingen. Maar van die kleine dingetjes blijven bij mij altijd malen dus wat dat betreft is het vrij normaal. Ik heb zin in morgen, dan zie ik iedereen weer.
Oud 27-02-2006, 10:57
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef op 27-02-2006 @ 10:19 :
Alsof iedereen in Brabant carnaval moet vieren... Ik ben dit weekend echt door vier mensen voor gek verklaard dat ik met carnaval niet uitga en carnaval ga vieren. 'Op jouw leeftijd zat ik met carnaval iedere avond in de kroeg, das toch gezellig!?!' Nee, dat vind ik niet gezellig! Ik hààt carnavalskleding, ik hààt carnavalsmuziek, ik hààt al die over-zatte mensen die niet normaal meer kunnen doen en ik doe er niet aan mee, klaar. Dan 'verpest' ik mijn jongeren-tijd maar, ofzo... Ik ken genoeg mensen die het ook niet doen, waarom word ik er dan de hele tijd op aangesproken... Laat mij maar verhuizen naar het noorden, dan heb je daar in ieder geval iets minder last van. Zullen vast wel weer andere dingen zijn, maar goed, dat zien we dan wel weer.

Kun je over hetzelfde tegelijk optimistisch en pessimistisch zijn? Zo'n gevoel heb ik nu.
Dalijk weer genoeg tijd aan huizen-zoektocht besteed voor vandaag. Ik moet gaan werken aan mijn casus, aan mijn stage en aan mijn scriptie.
Wat ontzettend debiel zeg In Zwolle leeft Carnaval gelukkig niet bepaald, want ik heb er ook helemaal niks mee..!
Oud 27-02-2006, 11:53
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef op 27-02-2006 @ 10:19 :

Ik snap je precies over carnaval. Ik woon in een dorp in het noorden en helaas wordt het hier nogal uitbundig gevierd. Dus wat verhuizen betreft schiet je er soms niet mee op. Op bepaalde plekken hier vieren ze het toch. Er waren zelfs mensen die me mee wilden nemen, ik ben gevlucht iig met de optocht zelf. Vandaag is de laatste dag van carnaval gelukkig. Ik leef met je mee.
Oud 27-02-2006, 11:55
Roosje
Roosje is offline
Ik ben ziek maar voel me niet ziek zolang ik maar zit of lig en ga dadelijk vanillepudding ophalen en ik geloof dat iedereen die dit leest denkt dat ik aan het ijlen ben omdat alles zo ontzettend onsamenhangend is.

Alles staat op losse schroeven. Rammelt aan alle kanten. Bijna alles. <3

Maar het gaat best goed met me, was misschien gewoon een dipje, gisteren. Ik hoef geen dipjes.
Oud 27-02-2006, 12:04
Verwijderd
@ roosje: beterschap
OT: oké, nu is voor eens en voor altijd officieel vastgesteld dat ik niet tegen alcohol kan. Althans niet de dag erna, wat dus nu is. K ga zo maar weer slapen of zo. Hm, misschien wen ik er over drie jaar aan, ik ben benieuwd.
Gisteren was erg leuk, gezellig, vrolijk en te kort. Nu moet ik afwassen, wat heb ik het toch zwaar...
Oud 27-02-2006, 13:24
twain4me
twain4me is offline
Citaat:
Quis schreef op 27-02-2006 @ 13:04 :
@ roosje: beterschap
OT: oké, nu is voor eens en voor altijd officieel vastgesteld dat ik niet tegen alcohol kan. Althans niet de dag erna, wat dus nu is. K ga zo maar weer slapen of zo. Hm, misschien wen ik er over drie jaar aan, ik ben benieuwd.
Gisteren was erg leuk, gezellig, vrolijk en te kort. Nu moet ik afwassen, wat heb ik het toch zwaar...
Om maar met de woorden van Quis te spreken:
Gisteren was Leuk,gezellig,vrolijk en vooral veel te kort.
En nu wil ik een sms
Oud 27-02-2006, 13:36
Roosje
Roosje is offline
Maar kijk, ik heb wel weer een nieuwe iPod. Hopen dat die het langer uithoudt dan drie verdoemde maanden.
Oud 27-02-2006, 13:38
marrel
marrel is offline
Ik heb zo veel vragen
Oud 27-02-2006, 13:56
moon
moon is offline
En nou maar hopen dat het is omdat ik over 1 of 2 dagen ongesteld moet worden,anders snap ik er ook niks meer van. pffff wat voel ik me ellendig .
Oud 27-02-2006, 13:57
moon
moon is offline
Citaat:
marrel schreef op 27-02-2006 @ 14:38 :
Ik heb zo veel vragen
ik ook ja, de afgelopen dagen loopt mijn hoofd er echt van over.
Oud 27-02-2006, 15:14
Verwijderd
Ik heb zo maf gedroomd. . Maar het voelde niet maf, het voelde wel goed eigenlijk. Raar is dat. Daar werd ik wel gelukkig van wakker.
Hij was heus wel heel lief tegen me vandaag. Gelukkig.
En nu staat het stuk eindelijk es. Nu begin ik het ook een beetje te begrijpen. Raar is dat.

Blegh. Ik ben duf vandaag. De hele dag. Ik sprak hem even ook nog. Dat was wel grappig, hij was trots op me.
Vanavond sporten.
Alles wat ik hoor doet zeer, dat is beroerd.

't Is een doelbewuste leugen elke keer als ik ontken
Dat ik zonder jou ontroostbaar en mezelf niet meer ben

Ik ben nachten aan het stappen en ik vrij met iedereen
Maar ik word elke dag weer wakker met jouw armen om me heen
Oud 27-02-2006, 15:49
Dragon_Fly
Dragon_Fly is offline
Eindelijk weer een beetje liefde
Oud 27-02-2006, 15:56
Roadrunner
Roadrunner is offline
Wow<3alles is mooi
Oud 27-02-2006, 17:15
Nijn*
Nijn* is offline
*zucht* Ik moet nu echt even doorzetten. Ik wil zo graag nog een week vakantie en zovaak mogelijk van de wereld zijn als het maar kan. Ik wil niet meer voelen, ik wil geen waarheid meer zien. Maar het kan niet, ik moet er nu echt tegenaan gaan. Volgende week SE-week. Voor vier vakken een schoolexamen: geschiedenis, maatschappijleer, biologie en anw. En hoe geweldig: ik heb van geen van die vakken het gevoel dat ik een voldoende ga halen. Misschien maatschappijleer en heel misschien anw maar biologie en geschiedenis gaan sowieso al mislukken. Ik moet ook zo belachelijk veel inleveren deze week, moet echt keihard aan het werk. Zometeen nog een bio PO afmaken, aan een nieuwe beginnen, m'n maatschappijleer PO beginnen, en kunstgeschiedenis leren. *diepe zucht* het gaat wel lukken, ik kan het wel..

En hoe harder ik zeg dat het wel lukt, hoe meer ik voel dat het niet lukt en dat ik faal. Van binnen loop ik weer tegen alle mogelijke muren aan en sluit ik mezelf veilig op in mijn eigen wereldje. Maar niemand die dat ziet, ze zien alleen dat ik een complete mislukkeling ben, en denken dat ik het nog zelf wil ook.
Oud 27-02-2006, 17:36
Hawahaai
Hawahaai is offline
@ coopergirl en Tink*: fijn om te horen dat ik in ieder geval niet de enige ben die er zo over denkt. Ik wéét wel dat zulke mensen er zijn, maar als het carnaval is, hoor je alleen de mensen die het daar niét mee eens zijn, en dat moest ik even kwijt.

Verder heb ik echt een heel dubbel gevoel, ik zie het niet zitten, maar heb er wel zin in. Ik hoop alleen dat ik aan alle verplichte vaste lasten heb gedacht intussen, dan kan ik binnenkort het rekensommetje gaan maken.
Oud 27-02-2006, 17:49
marrel
marrel is offline
Ik haat carnaval ook... Welliswaar pas sinds een dag of 4 maar toch.

OT
Adem in, Adem uit *rust zoekt* het lukt niet.
Oud 27-02-2006, 18:06
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Dat ik geen carnaval vier, is zeer terecht, want ik moet om zes uur op. Niet dat ik het anders wel had gevierd. Maar de optocht was wel leuk. En ik ben moe en ik heb hoofdpijn, want ik kon niet slapen en ik werd natuurlijk wel weer wakker toen mijn zusje 's nachts thuiskwam en argh.

Is het eigenlijk normaal om altijd te denken als je op straat loopt dat mensen je willen aanhouden, mishandelen, uitschelden o.i.d.?
Oud 27-02-2006, 18:16
Verwijderd
wow, eigenlijk ben ik veel te moe voor nóg een avond. Maar het is zo leuk. En wauw, ik ben tegenwoordig sociaal vaardig, dat moet ik toch zeker ook uitbuiten.

Niet slim om zielige liedjes te luisteren eigenlijk, in combinatie met idiote familie stemt me dat meteen weer minder vrolijk.

En weetje, waarom ook eens niet, als ik msn heb, doen we gewoon, ophouden met getheoretiseer, niet denken maar doen.

Nu nog donderdag slagen, andres word ik gek.
Oud 27-02-2006, 18:44
Verwijderd
"Ik wil iets meer, ik weet alleen niet wat...

Is dit alles..lalala.."
Oud 27-02-2006, 18:48
coopergirl
coopergirl is offline
gvd als ik 1 dag eerder me had ingeschreven -wat ik van plan was maar wegens pech met m'n auto niet lukte- had ik het huisje kunnen huren.. Ik had me er veel te veel op verspikt Kutzooi
Oud 27-02-2006, 18:59
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 27-02-2006 @ 19:48 :
gvd als ik 1 dag eerder me had ingeschreven -wat ik van plan was maar wegens pech met m'n auto niet lukte- had ik het huisje kunnen huren.. Ik had me er veel te veel op verspikt Kutzooi
Ik kan me je frustratie goed indenken... *knuf*
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten