Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2006, 22:53
anterx
anterx is offline
yes yes literatuurbespreking ging goed
Advertentie
Oud 10-03-2006, 23:14
Verwijderd
Citaat:
Nattigheid schreef op 10-03-2006 @ 23:40 :
grrrrrrr. grrrrrrrrrr. grrrrrrrr! Nou zeg, wat báál ik hiervan! ja ik weet dat het onzin is, maar oooooh! Ze waren van ons! En nou heeft zij het weer. Bah. Maar wij gaan ze ook gewoon halen Verder ben ik alleen maar moe en zat ik zelfs op de fiets te slapen bijna. Kutzooi. Dit weekend blijft leeg.
Precies. Maandag!

Verdommie. Die pubers hier in huis. Houden ze dan niet gewoon op? Snappen ze niet dat dit niet normaal is en dat ik hier niets mee kan? *vloekt* Verdomme, wanneer wordt alles hier eens normaal? Het voelt zo verdomde kut.
Oud 11-03-2006, 00:06
Redhair
Redhair is offline
Flink ziek, depressief en verward. Gister zo duizelig, ik dacht dat ik dood ging. Gal liggen kotsen, zo duizelig, zo veel gehuild. Vandaag weer zo duizelig, tot vijf uur 's middags op een stoel gezeten, muziek geluisterd. Ik werd langzaam gek. Praatte een beetje vaag in mezelf, vergat alles weer, brabbelde tegen mensen die ik buiten zag lopen, ik draaide echt door. Toen kwam mijn moeder thuis, samen boodschappen gedaan. Ik liep doelloos door de winkel, bleef soms voor schappen staan, brabbelde tegen de schappen, ging mijn moeder zoeken, als ik haar had gevonden weer rond wandelen, tegen de schappen brabbelen, mijn moeder zoeken, tegen haar brabbelen, midden in een zin weer weg lopen. Als ik mijn moeder vond vragen waar ik het ookal weer over had, verder brabbelen. Ik moest even melk pakken. Zette koers richting de zuivel, belandde bij de koekjes, tegen de koekjes praten, verward opkijken, vergeten wat ik moest. Mama weer opzoeken, vragen wat ik moest pakken, weer naar de zuivel, tegen een pak yoghurt een betoog houden. Het was eng. Nu vergeet ik ook steeds wat ik wil zeggen, wat ik wil doen. Ik sjok naar de keuken, maar halverwege draai ik me om en ga weer terug naar mijn kamer. Vergeten dat ik drinken wilde pakken. Vijf minuten later stom verbaasd omdat er geen drinken staat.

Die duizelingen, die hoofdpijn, is het allemaal geestelijk? Was daarom mijn bloedtest uitslag goed? Mama schrok zich dood toen ze me gister kotsend aantrof, na het weekend moet ik weer naar de dokter. Maar wat kan hij doen? Ik ben gewoon gek aan het worden, ik stort in. Een inzinking? Misschien. Ach, wat maakt het uit. Al twee weken ziek, over vier weken de laatste tentamens voor mijn examens. Ach, wat maakt het uit.
Oud 11-03-2006, 09:19
Verwijderd
Gescheiden ouders zijn irritant:/

Pap, wil je mee naar de kapper?
"Nee."
Oh, okee, dan vraag ik mam wel. (zei ik gewoon op normale toon hoor, niet als soort van "dreigement")
"Oh, dan ga ik wel ff mee."
Oud 11-03-2006, 10:15
Moustache
Moustache is offline
Na 2 weken vrijgezel te zijn na een relatie van 2 jaar met mij vermaakt mijn ex zich alweer uitstékend met een andere jongen, en ik trek dat echt niet. Is dat dan echt zo raar?
Oud 11-03-2006, 10:32
Roadrunner
Roadrunner is offline
wat een dramaqueen is het toch. rot toch op
Oud 11-03-2006, 10:56
Stefanie
Stefanie is offline
Ik moet de hele tijd denken aan dat moment dat ik tranen in mn ogen kreeg bij dat liedje. Het deed me zo denken aan dat moment dat hij me haarfijn ging uitleggen wat het liedje precies betekende. Zo mooi

Er staat een andere maan
Je hebt het eigenlijk niet door
Maar zo snel als dingen gaan
Er staat een andere maan

Eerst ben je twee vrienden
En dan vrienden van weleer
Maar dan ben je in de nieuwste theorie,
Eigenlijk al geen vrienden meer

en deze:

Blijf maar warm bij het raam staan
Ik wil alleen even wat kwijt

Of eigenlijk wil ik wat weten
Heb je nu alles wat je wou?
Werd je wakker met een glimlach?
Zegt ie vaak: 'Ik hou van jou'?

Houdt ie je vast als je soms bang bent?
Kent hij je angst en je verdriet?
Alleen maar schudden met je hoofd, lief
Logisch dat je me verliet

Blijf maar binnen, het is goed zo
Ik wou je zien als laatste keer
Wat we samen vroeger droomden
Weet de helft van ons niet meer
Ik hoop dat je gelukkig wordt
Ik hoop dat ik me niet vergis
Ik hoop dat ik gelukkig word
Nu ik zie wat ik zo mis

Toeval bestaat niet zeggen ze en daar blijf ik overtuigd van.
Oud 11-03-2006, 11:22
moon
moon is offline
* hele dikke knuff voor redhair! *
Oud 11-03-2006, 11:50
farai
farai is offline
so afraid of yourself, afraid of the day you have to decide to go your own way
Oud 11-03-2006, 11:59
rare kwast
rare kwast is offline
great.. als of er nog niet genoeg in zit blijven die woorden van S nu ook maar steeds rond gaan..
en t was zo lief maar doet zo'n zeer
Oud 11-03-2006, 13:03
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Waarom zien dingen als je ze uittypt er altijd ineens zo kort uit?
Oud 11-03-2006, 13:18
rare kwast
rare kwast is offline
moest vanmorgen werken..
leuk hoor...

planning klopte nergens van
gevolg--> bij de ene kom je te laat, de andere te vroeg..
ik moest iemand helpen.. daar werd niet open gedaan dus gebeld.. geen sleutel, en doet de deur niet open
blijkt die man dood te zijn.. ja dan zou ik de deur ook niet open doen
nou en dr stond nog iemand niet op de lijst die ik wel moest helpen die vrouw pissed..

damn..
en nu rol ik om van de slaap
Oud 11-03-2006, 13:21
Verwijderd
moe...
Eigenlijk moet ik eens aan mijn huiswerk beginnen. Mijn Engels eindelijk bijwerken, verder aan mijn presentatie en een boekverslag maken, maar ik ben zo moe en ik heb zo geen zin. Ik moet zorgen dat ik niet depressief word hier thuis.
Oud 11-03-2006, 13:42
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik ben toch eigenlijk zo verschrikkelijk hip, was het niet Mark?

*Doet nog een extra aansporing tot het lid worden van een geel scholieren forum* Schopt* Kijkt in de spiegel*
Oud 11-03-2006, 14:22
kroot
kroot is offline
Ik ben pas een uur uit mijn bed
En nu ga ik dus wat nuttigs doen!
Oud 11-03-2006, 14:27
Verwijderd
Ergens schaam ik me dood, maar het is toch wel heel leuk en lief. (A)
Oud 11-03-2006, 18:16
Verwijderd
Aaaaaah! Aaaaah! Aaaaaah! Aaaaah!!!
Aaaaaah! Aaaaaah!

Mijn buik heeft kriebels, het voelt heus wel geweldig, maar ik wil niet
Oud 11-03-2006, 18:26
Hawahaai
Hawahaai is offline
Oke, nu is het echt duidelijk: het is tijd voor een nieuwe computer. Windows 98 is toch niet meer helemaal 'in'. Als-ie zelfs al vastloopt als ik in het lucht-je-hart-topic wil posten, wil ik een andere...
Update: vanochtend deed-ie het nog, en nu geeft ie ineens aan dat mn sound drivers ook niet goed zijn... Great. Oftewel: dubbele bevestiging. Gelukkig komt de 'nieuwe' computer eraan...

Vandaag de open dag was echt rampzalig. Het is in zoverre nuttig geweest, dat ik nu in ieder geval zeker weet dat ik daar niet wil gaan studeren. Nog 2 open avonden te gaan en dan kan ik gaan kiezen.
Zwemles was wel oke vandaag. Ik ben het niet helemaal met de beslissing van de uurleider eens om dat ene meisje door te laten gaan naar het volgende groepje, maar goed. Het is wel beter zo, denk ik, want dan heb ik er straks 6; dat gaat nog net, en 7 is echt te veel als je ze de beenslag aan moet leren.
Nu nog een verslag typen wat ik maandag in wil leveren. Vrijdag is de deadline pas, maar ik kom alleen maandag in Nijmegen; anders moet ik er speciaal voor op en neer en dan kost het inleveren me ipv 5 minuutjes 4 uur...

Laatst gewijzigd op 11-03-2006 om 18:29.
Oud 11-03-2006, 18:33
Gothic
Gothic is offline
Helaas verloren. Jammer dat het zo oneerlijk was. Maar je doet er niets aan, hoogstens zorgen dat het je humeur niet verpest . Wel gescoord .

Vanmorgen heerlijk uitgeslapen. Morgen lekker weer uitslapen. Zo eerst nog ff schouwburg, hopelijk is het leuk...
Oud 11-03-2006, 19:12
Verwijderd
Vooral niet normaal doen tegen me Het is hier koud en ik verveel me. Zometeen maar naar beneden niks doen. Dit is weer typisch zo'n avond waarop er maar met vingers geknipt hoeft te worden en ik ben uit mijn humeur. Gatverdamme bah. Wat haat ik dat. Achterlijk gedoe. Neenee, ik vind het gewoon walgelijk.
Oud 11-03-2006, 19:23
Moustache
Moustache is offline
Hoe kunnen we nou ooit als vrienden met elkaar omgaan als ze nu alweer bezig is met iemand anders?
Oud 11-03-2006, 19:45
Papillonne
Papillonne is offline
waiting
knowing you will be gone
but when, for how long
will you be here with me, helping
watching and telling me what to do
unpredictable your death will be, maybe
i should ignore it and live life like everyone else
to make sure you've felt no different from the world
and had a wonderful life.

missing
in advance your voice, the touch of your hand
on my head as a child, the warmth of your skin
tears fall down from my eyes and I take a deap breath.
imagining life without you is impossible, emptiness
and darkness surround me.
I hold your photograph to my chest

you are still here.
Oud 11-03-2006, 21:46
pfano
pfano is offline
ik heb al weken, dagen hoofdpijn
Oud 11-03-2006, 22:32
Verwijderd
omg ik bén ook gewoon een aansteller. Zoveel is er niet mis, nee helemaal niet, het kan altijd erger, veel erger. Toch, bah. ''Gezellige'' avond was vooral gezellig voor mensen zonder humor. Drie keer zo'n jankvlaag krijgen onder t gourmetten isook niet fijn. Dan ook nog eens niet bij mn vriendin kunnen blijven slapen omdat ze ene migraine aanval kreeg... en niks om naar uit te kijken behalve examens en rijlessen die toch mislukken. Hoera!
Oud 11-03-2006, 22:38
Mariekje*
Mariekje* is offline
Net totaal onverwachts naar een show van André van Duijn geweest samen met m'n moeder. Tegen alle verwachtingen in enorm kunnen lachen, het vreemde was alleen dat ik de halve voorstelling in gesprek heb gezeten met een meisje. Een meisje dat toevallig het nichtje was van een ex-collega van mij, en ja hij was er ook bij. Bij puur toeval zaten we dan ook naast elkaar. Nevermind, we hebben uiteindelijk maar eventjes telefoonnummers uitgewisseld om elkaar naderhand toe te kunnen voegen op msn.

Het was enorm gezellig, en stiekem best weer eens voor herhaling vatbaar. Och volgende maand alweer naar Jörgen Raymann, ik heb er zin in!
Oud 11-03-2006, 23:10
Verwijderd
Ik mis iemand zo verschrikkelijk.
Oud 11-03-2006, 23:13
Tink*
Tink* is offline
M'n beste vriend heeft het een beetje moeilijk volgens mij. Hij zegt wel dat het wel gaat maar toch. Hij zit er wel mee. Maar meer doen dan er voor hem zijn kan ik ook niet.

Ik ben ziek en heb vooral keelpijn. Vandaag voelde ik me heel belabberd maar dat valt nu wel weer mee.

En verder.. hmmmtja.. geen commentaar.
Oud 11-03-2006, 23:22
Verwijderd
Denk eens even niet dat je weet wat ik denkwilbendoe,
Oud 11-03-2006, 23:23
Mousse
Mousse is offline
Hij doet zijn hele verhaal bij mij, en ik schrik er wel van wil hem zo graag helpen maar wat moet ik..
en echt ik verknal ook nog een andere band op dezelfde avond, nice.
Oud 11-03-2006, 23:41
kroot
kroot is offline
jemig wat een werk, partijen voor orkest uitzoeken!
En nu naar bed, anders kom ik er morgen weer zo laat uit!
Welterusten...
Oud 12-03-2006, 00:32
rare kwast
rare kwast is offline
oppassen tot 11 uur en dan om kwart over 1 klaar zijn..
was bij mn neefjes.. de kleinste werd een keertje wakker dus die heb ik ff bij me gehad..
heerlijk

ze gingen (de ouders en alle reserve oppassen) naar een concert van o.a de moeder..
ja het was zoooo leuk
ja nou heb ik lekker weinig aan he
ach.. zo maar eens naar bed..

-----

over 2 weken nog mn verjaardag vieren ook..

owww wat zijn we heden blij.. stiekem hoop ik.. ging dit maar snel voorbij

Laatst gewijzigd op 12-03-2006 om 00:45.
Oud 12-03-2006, 02:33
jongen1986
jongen1986 is offline
Ik voel me eenzaam, en de enige die op msn tegen mij praat, is mijn "ex" die mij "redelijk" gebruikt heeft.

En die ik dan ook al een week of 2 compleet negeer.

-
Net uitgegaan, wat me 30 euro gekost heeft. Het was wel okee, alcohol vrij alleen. Was dit erg? Mwoah, ik ben wat minder los, maar het was nogsteeds wel gezellig .
Maar de voldoening was er niet. Was dit omdat ik geen "chick gescoort" had? Nah, daar ben ik niet voor uit. En ik krijg zelfs positieve aandacht van een paar dames, dus wat dat betreft...

Maar toch.. ik had opzich wel een leuk gesprek met een dame van 30 (Die er uit zag als 20). Mja, wij hadden een leuk gesprek. Ik stond niet alleen bij haar.

Wat ik dan mis? Ik weet het niet. Misschien gewoon een leuk, gezellig, spontaan gesprek met een leuke meid. Nee, niet zoenen, gewoon gezellig. Dan misschien contact krijgen en houden, en wel zien waar de vriendschap heen zal gaan.

--
Hm, ja eenzaam is opzich een goed woord, ookal slaat het nergens op.
Oud 12-03-2006, 09:14
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik snap die site niet, hoor. Dan krijg je een popupmailtje en dan klik je die weg en dan kan je hem nergens meer terugvinden. Ik ga dit vak op deze manier echt niet halen. Of wel, want ik heb geen flauw idee wat voor cijfers ik heb, want dat kan je ook nergens zien. *haat*

Vanmiddag naar een museum
Oud 12-03-2006, 09:18
Balance
Balance is offline
Arg fumad, ik ben zo kwaad op bepaalde mensen. Och, als zij het maar naar hun zin hebben hè, wat maakt het plezier van anderen dan nog uit..?

Maar goed, ik maak toch al een zooitje van m'n leven op dit moment, dan kan dit er ook nog wel bij.

Even nog wat positiefs erbij: tweede deel van gisteravond was wel weer leuk.
Oud 12-03-2006, 09:20
Miracle
Miracle is offline
Oke, dit is niet leuk meer. Ik ga doodmoe naar bed en als ik 10 uur later wakker word, ben ik nog steeds doodmoe. Hoe kan dit?

Vandaag ff lekker niks doen. Beetje huiswerk en wat rommelen in huis.
Oud 12-03-2006, 09:53
rare kwast
rare kwast is offline
mn horoscoop zegt dat ik eens aan mn gezondheid moet denken want dat kan wel wat aandacht gebruiken..
en gister moest ik al een rust dag nemen ofzo..

nou wil vandaag wel een rustdag..
Oud 12-03-2006, 10:59
coopergirl
coopergirl is offline
GVD, morgen is de enige kans dat ik na het huisje kan kijken maar morgen heb ik vroege dienst en niemand wil/ kan tot nu toe met me ruilen!!!!!!!!! Mijn laatste hoop is op iemand gevestigd die vanavond laat weten of haar kind weer beter is dan en morgen wil ruilen... Godver, ik ruil altijd met iedereen die mij vraagt, heb ik een keer verzoek tot ruilen dan kan ineens niemand Vorig jaar heb ik ook een keer een ruil verzoek gehad, toen moest ik nl afrijden... Met pijn en moeite na veel gezeur heb ik die weten te ruilen Ik ga anders vanavond elke collega bellen en stalken.. Bah, heb geen zin straks te gaan werken.. En die opdrachten lopen ook nog steeds niet.. En ik ben ook nog steeds ongesteld
Oud 12-03-2006, 11:26
Mariekje*
Mariekje* is offline
- Zucht - Ik hoor iedereen over de zomervakantie en hun bijbehorende bestemmingen, en dat maakt jaloers. Hoewel ik meegevraagd ben naar Griekenland, naar Turkije en ik mocht ook mee op wiptrip in Spanje. Maargoed ik heb echt geen idee of ik het 2 weken lang met al die mensen uit weet te houden... En aangezien Spanje onder het motto 'Sletjes neuken' gaat, heb ik daar persoonlijk vrij weinig aan. Behalve die verhalen dan, die lijken me dan wel weer leuk. Maargoed die krijg ik toch wel te horen.

Ben nu een beetje aan het kijken naar Mallorca, Kreta en anders misschien weer eens stapels oude herinneringen ophalen in Estapona (Spanje). De weg kwijtraken doe ik dan in iedergeval niet.

Waarschijnlijk zit er niet eens een vakantie in, want mijn broer komt voor 3 maanden over uit Thailand, maargoed ik mocht eventueel wel alleen op pad van mams (Alleen alsin: Met vriend/vrienden/vriendinnen) Dus sodeju, reisbestemming... ik kom eraan!
Oud 12-03-2006, 12:04
anterx
anterx is offline
Eindelijk heb ik een goed idee voor mijn examenopdracht tekenen
Nu snel uitwerken anders ben ik het straks weer kwijt.
Oud 12-03-2006, 12:36
Verwijderd
Best wel moe, nog steeds, maar ik ben toch maar aan mijn huiswerk begonnen . Ik moet zorgen dat ik Engelse woordjes ga leren. de proefwerkweek is dan pas over 6 weken, ik moet toch zorgen dat ik het bijhoud en met leren lig ik 2 hoofdstukken achter.... Nouja, komt wel goed. Straks nog even aan mijn Duits presentatie werken en wat aan mijn boekverslag doen.
Oud 12-03-2006, 12:53
Nona
Nona is offline
Pfff. Schoonmoeders zijn best lief voor, maar als je tot vier uur vanmorgen bezig bent geweest met balonnen opblazen voor ze, moeten ze niet om acht uur in de morgen schreeuwend de kamer binnenkomen, al is het nog zo'n verrassing.
Oud 12-03-2006, 13:17
Verwijderd
Als ik terug kom, zou het dan uit zijn?

Oud 12-03-2006, 13:20
rare kwast
rare kwast is offline
iedereen in mn vrienden kring heeft zn leven al aardig op orde..
studie naar de zin.. of een leuke baan en zeker wetend goed te zitten..
verliefd of zelfs al getrouwd
met veel lol, liefde enz de dag door komen
en ik vecht iedere dag weer om die dag tot een goed verantwoord einde te brengen

niets waar ik blij mee ben, trots op ben en echt zeker van weet dat t goed is..
alles zo donker en uitzichtloos

wat stel ik nou voor niets helemaal niets..
Oud 12-03-2006, 13:26
Nijn*
Nijn* is offline
Eindelijk weer een lekker weekend! Gisteren eerst de hele dag repetitie voor de presentatie van theater gehad en daarna meteen door gegaan naar D. Onderweg hebben we D. opgehaalt en toen we daar waren waren S. en E. er ook al. Heerlijke avond gehad! We zouden eigenlijk naar een discotheek gaan maar omdat we om 10 uur al bezopen waren, zijn we maar thuis gebleven. Leuke film gekeken en toen nog gekletst enz en gaan slapen. S. is in de vijver gevallen , E. heeft lachend staan overgeven en S. en ik hebben een ruit gemolt Haha, heb me echt kapot gelachen. Vanochtend weer de bekende brakke zondag, super gezellig! En vandaag heb ik m'n computertje weer terug dus tot nu toe is het een superweekend en voel ik me stukken beter dan een paar dagen geleden.
Oud 12-03-2006, 13:39
Lilium
Lilium is offline
Oud 12-03-2006, 13:42
Verwijderd
Ik voel me nutteloos.
Oud 12-03-2006, 14:45
anterx
anterx is offline
verdomme wil ik eens ergens heen graag heen kan het nu niet meer! Ik vraag netjes aan mijn trainster hoe laat we dan wedstrijd hebben, want ik wil ze niet in de steek laten. Ze reageert zo traag dat alles nu al vol is. grrrr
Oud 12-03-2006, 15:34
Stefanie
Stefanie is offline
Isn’t something missing?
Isn’t something?
Even though I'm the sacrifice
You won’t try for me not now
Oud 12-03-2006, 15:57
rare kwast
rare kwast is offline
this emptyness is killing.. helaas niet te letterlijk...
Oud 12-03-2006, 16:03
moon
moon is offline
ik kom vandaag echt nergens toe waar ben ik in godsnaam nou mee bezig? echt stom van me gewoon!

Regels voor berichten