Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2006, 22:04
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
56k schreef op 21-03-2006 @ 18:31 :
Wees blij, ik had ook de film ervoor in de plaats kunnen kijken, hè!
Oud 21-03-2006, 22:16
Electriq
Electriq is offline
Vandaag had ik mn stage-evaluatiegesprek waar ik me heel druk om heb zitten maken. Het gesprekje ging heel goed en ik heb gelukkig een V, ondanks dat ik enorm werd afgeleid door de bloemkool-lucht uit de schoenen van mijn stagedocent YEE
Oud 21-03-2006, 22:28
botulismf
botulismf is offline
Oh, voor ik het vergeet, ik heb gegeten met 3 nieuwe klasgenoten en dat was gezellig. De mensen in dit jaar zijn in het algemeen veel relaxter dan de mensen waar ik vorig jaar mee in de klas zat. En zometeen ga ik naar de Avalon en helaas moet ik niet werken want dat had me wel leuk geleken.
Oud 21-03-2006, 22:32
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Haligh schreef op 21-03-2006 @ 17:59 :
ik ben vandaag anar een kunstexpo van toulouse lautrec geweest in r'dam.

en dat was .
daar wil ik ook heen maar ik heb het telkens zo druk
Oud 21-03-2006, 22:36
ZerO
ZerO is offline
Vandaag ben ik naar school geweest en daar ging mijn humeur daarna moest ik werken en had telkens de neiging om te niezen maar niezen tijdens het bellen met onbekende vervelende mensen is niet zo netjes
Nou eet ik druiven en voel ik me eenzaam ik wou dat er iemand mij druiven kwam voeren.
Oud 21-03-2006, 22:38
grandmommy
grandmommy is offline
lol ik heb net naar een filmpje zitten kijken waarop mijn broer los gaat op de themesong van southpark

Laatst gewijzigd op 22-03-2006 om 13:01.
Oud 21-03-2006, 23:11
grandmommy
grandmommy is offline
ik rookte vandaag drie sigaretten terwijl ik niet wist dat ik rookte. ' lol hier heb je drie sigaretten'. ik denk dat ik onderhuids veel stress heb, en nu ben ik in de war omdat ik er nog een wil.
Oud 22-03-2006, 00:54
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 22-03-2006 @ 00:11 :
ik rookte vandaag drie sigaretten terwijl ik niet wist dat ik rookte. ' lol hier heb je drie sigaretten'. ik denk dat ik onderhuids veel stress heb, en nu ben ik in de war omdat ik er nog een wil.
=o omg.
Oud 22-03-2006, 05:36
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
botulismf schreef op 21-03-2006 @ 15:54 :
Vakantie met mijn vader en een aantal collega's van hem. We gaan o.a. in 4x4's rondcrossen en 2 of 3 nachten in de woestijn slapen. En ik ben nog nooit buiten Europa geweest dus ik heb er zeer veel goesting in.
Gaaf. Ik wil ook nog een keer op een kameel door de woestijn, maar daar val ik vast af
Oud 22-03-2006, 06:10
Broeder
Broeder is offline
Gister heb ik door mijn enige geplande activiteit heen geslapen en daarna ging ik maar slapen en net werd ik wakker en nu ben ik moe.
Oud 22-03-2006, 06:45
Verwijderd
ik werd zojuist wakker en nu eet ik brood met chocopasta. Verder ga ik zo proberen om op mijn skateboard naar het station te gaan maar ik ga waarschijnlijk op mijn smoel.
Oud 22-03-2006, 07:18
kuik
kuik is offline
ik ging vannacht slapen om 12 uur en toen viel ik pas in slaap om half 7 toen moest ik om half 8 alweer uit mn bed en nu twijfel ik wel of ik uit zal gaan vanavond, want ik ben bang dat ik om 10 uur alweer in slaap val
Oud 22-03-2006, 08:32
dext0r
dext0r is offline
ik ga mijn tentamen zo verder leren, dan mijn tentamen maken, en dan mijn wasmachine maken.
straks ben ik een hete loodgieter.
Oud 22-03-2006, 12:55
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
ZerO schreef op 21-03-2006 @ 23:32 :
daar wil ik ook heen maar ik heb het telkens zo druk
dan maak je maar tijd !
Oud 22-03-2006, 18:10
Verwijderd
Ik heb net die gast van http://www.totallycrap.com/media/grabagranny/ dit akkefietje 'respect' gestuurd op hyves!http://ootjeschel.hyves.nl
Oud 22-03-2006, 18:12
Haligh
Haligh is offline
want?
Oud 22-03-2006, 18:14
Verwijderd
Citaat:
Haligh schreef op 22-03-2006 @ 19:12 :
want?
Kijk dan, dat verdient respect.
Oud 22-03-2006, 18:17
Jolt
Jolt is offline
omg neuken met een oma
Oud 22-03-2006, 18:18
*oma*
*oma* is offline
Gisteren naar de sneak geweest: running scared. Zat echt een heel raar stukje in, wat ik niet ga verklappen anders is het niet leuk voor de mensen die er nog heen gaan. En vanavond naar ik omhels je me 1000 armen. Heerlijk als je gratis naar de film mag
Oud 22-03-2006, 21:19
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Hehe er zijn vechtpartijen op mijn oude school en het is zelfs op het nieuws. Omg
Oud 22-03-2006, 22:09
ZerO
ZerO is offline
Nou ik ben nogal snotterig vandaag en dat voelt niet zo pretig en ik moest alweer werken en ik mocht belgen bellen en ik kreeg nogal wat franstalige belgen aan de lijn die me hielpen herinneren hoe slecht mijn frans is verdomme
Oud 22-03-2006, 22:24
June bug
June bug is offline
Ik ging vandaag 'stagelopen' maar het was niet echt stagelopen want ik heb van 9 tot half 2 achter de computer gezeten en toen deden mijn vingers pijn van het typen En er waren hele irritante andere stagiaires die heel hard gingen schreeuwen door de computerruimte en ik wilde eigenlijk zeggen dat ze hun mond moesten houden maar dat leek me ook weer zoiets.
Toen ik thuiskwam ging ik via internet een abbonement + nieuwe telefoon bestellen dus die komt als t goed is vrijdag of maandag binnen
Toen ongezond gegeten want ik was te lam om te koken, gecomputerd en Jensen gekeken en nu ga ik zo slapen want morgen moet ik weer stagelopen en twee lessen geven en ik heb er helemaal geen zin in
Oud 22-03-2006, 22:38
idontcare
idontcare is offline
ik keek net the shawshank redemption en hij was vet. nu ga ik slapen want morgen vroeg op. slb gesprek ennnnnn afrijden.

spannendddddddf.
Oud 22-03-2006, 22:39
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
idontcare schreef op 22-03-2006 @ 23:38 :
i slb gesprek
vreselijk
succes met allebei hihi
Oud 22-03-2006, 22:41
merels
merels is offline
ik moest naar school, kinderachtig spaanse woorden gestampt, en nu ben ik bezig met mijn theorie. het gaat al beter, ik begon met 15 fout (´u bent gezakt´) en daarna zes fout en nu net 4
maarja of ik hierop kan vertrouwen?

ja idontcare,succes met het afrijden
vandaag was er weer iemand gezakt uit mijn jaar..bll
Oud 22-03-2006, 22:41
idontcare
idontcare is offline
dankje!

komt goed, hoop ik.
Oud 22-03-2006, 22:46
Verwijderd
gisteren zuipen met een maat die bleef maffen. ik kreeg net te horen van mn ma dat we om half vijf nog stonden te blowen op het balkon hehe. lang uitgeslapen en daarna wat invader Zim gekeken. toen wezen werken. na werk een motivatie geschreven om zo hopelijk een feest te mogen organiseren in de Winston Kingdom via school. nu lekker biertje drinken en film kijken.
Oud 23-03-2006, 15:13
tante Bep
tante Bep is offline
Citaat:
Kid Morbid schreef op 19-03-2006 @ 23:22 :
Omg ik doe hetzelfde maar lig dan in bed met POMBARS, duitse teddybeer chips.
klinkt wanhopig
Oud 23-03-2006, 15:27
kuik
kuik is offline
vandaag een lunch gehouden met mn commissie en het was een succes, er waren heel veel mensen en we hebben uiteindelijk maar 6 euro verlies gedraaid, dus voor een eerste activiteit is dat best relexed
Oud 23-03-2006, 15:45
*oma*
*oma* is offline
Lesgegeven en het ging wel beter. Maar ja... dat mag ook wel eens. Speciaalonderwijs valt me vies tegen. Straks werken, maar heb niet zo heel veel zin dus ik ga eerst even de stad in
Oud 23-03-2006, 16:15
Verwijderd
ik ben naar school geweest en toen heb ik wel 2 uur lang in de studio gezeten
verder staat onze school al drie dagen op rij in de krant, naar aanleiding van een gevecht dat op internet kwam en waren er allemaal filmploegen, KEIGAAF 8)

en oh. ik kreeg m'n rapport, met 6 tekortpunten
Oud 24-03-2006, 11:48
ZerO
ZerO is offline
Gisteren heb ik een overdosis aan keelpasitlles genomen, ja dat is mogelijk ! 13 in plaats van 3
nou zit ik thuis om uit te zieken
Oud 24-03-2006, 11:55
kruizer
kruizer is offline
Citaat:
jukeboxxx schreef op 23-03-2006 @ 17:15 :
ik ben naar school geweest en toen heb ik wel 2 uur lang in de studio gezeten
verder staat onze school al drie dagen op rij in de krant, naar aanleiding van een gevecht dat op internet kwam en waren er allemaal filmploegen, KEIGAAF 8)

en oh. ik kreeg m'n rapport, met 6 tekortpunten
Was dat bij jou?
Gruwelijke shit, dat filmpje!
Oud 24-03-2006, 13:59
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
ZerO schreef op 24-03-2006 @ 12:48 :
Gisteren heb ik een overdosis aan keelpasitlles genomen, ja dat is mogelijk ! 13 in plaats van 3
nou zit ik thuis om uit te zieken
emo junkie!
Oud 24-03-2006, 14:02
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Haligh schreef op 24-03-2006 @ 14:59 :
emo junkie!
het heeft niet geholpen ik leef nog en ga zo met jou winkelen in OMG de parade van bergen op zoom
ze hadden wel een leukere naam kunnen bedenken
Oud 24-03-2006, 14:02
Haligh
Haligh is offline
dan heb je de schilderingen nog niet gezien .
gelukkig zijn de winkels !
Oud 24-03-2006, 14:03
ZerO
ZerO is offline
zijn ze brabants ?
om het netjes te zeggen
Oud 24-03-2006, 14:04
Haligh
Haligh is offline
een hoop KLEUR.
Oud 24-03-2006, 14:20
da leentjuh
da leentjuh is offline
Ik had vandaag de EXAMENSTUNT. Het was een en al spanning en sensatie, want er kwam een heuse HELIKOPTER.
Vanavond heb ik barbecue op school en daarna examenfeest, waar HERMAN van IDOLS komt. Maar ik ga niet naar dat feest denk ik, de gemiddelde leeftijd daar is waarschijnlijk 14.
Oud 24-03-2006, 14:41
idontcare
idontcare is offline
ik ging naar school vandaag en kocht 2 zakken chips bij de albert heijn omdat ze in de bonus waren. wat slecht .
Oud 24-03-2006, 15:09
Broeder
Broeder is offline
Het is vier uur en ik ben nog steeds niet in slaap gevallen. Dit gaan we noteren
Oud 24-03-2006, 15:24
__
__ is offline
ja vandaag heb ik nog niet zo heel veel gedaan, naast school. maar GISTEREN ging ik naar school en toen was ik vet vroeg uit en het was vet lekker weer en toen wou ik iets gaan doen en toen en toen en toen. toen ging ik naar fake in den bosch en toen ging ik z'n kleren opvouwen en toen gingen we beavis & butthead kijken en toen gingen we onderzetters kopen en toen gingen we wanna come in? kijken en toen ging ik weer naar huis en toen ging ik eten en toen ging ik jazzballetten en toen ging ik kijken of m'n loon al klaar lag bij de PLAATSELIJKE KROEG maar dat was natuurlijk niet en toen ging ik even naar de snackbar want daar zaten een stel vriendinnekes en toen ging ik naar kapt. roodbaards crib en toen ging 'ie mee naar mijn crib en toen bleven we thuis chillen en toen was dat best een leuk dagje.
Oud 24-03-2006, 15:42
Verwijderd
Citaat:
kruizer schreef op 24-03-2006 @ 12:55 :
Was dat bij jou?
Gruwelijke shit, dat filmpje!
ja, en het is nog steeds onderwerp van de dag hier in Maarssen.
het grappigste is nog wel dat het slachtoffer volgens andere scholen in de buurt inmiddels al dood is
Oud 24-03-2006, 16:00
vixen
vixen is offline
Ik werd om 9 uur wakker, mn vriend drukte vier keer op de snoozeknop van de fucking wekker en toen was ik wel goed wakker. Naar de zonnebank gegaan, mn kop verbrand, naar mn oude huisgenoot gegaan en toen naar Nijmegen. nu ben ik voor 6 maanden voorzien van de pil en heb ik vieze vieze friet gegeten. nu ga ik naar een manege kijken in Utrecht en dan naar een hardcoreshowtje in 't acu.
Oud 24-03-2006, 16:11
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
jukeboxxx schreef op 24-03-2006 @ 16:42 :
het grappigste is nog wel dat het slachtoffer volgens andere scholen in de buurt inmiddels al dood is
Haha ja ik loop stage op een andere school in Maarssen en daar kwamen ze naar me toe "op het Niftarlake is een meisje dood geschopt!" Omg

Ont. ik heb vandaag samenvattingen gemaakt, ik heb 2 uur in bad gelegen en zometeen komt vriendlief me ophalen omdat ik niet wil fietsen want het regent, dan ga ik mijn OV ophalen en vanavond naar rise&fall
Oud 24-03-2006, 18:21
kuik
kuik is offline
ik ging vandaag naar school en daarna lunchen en nog wel heel ongezond met een muffin maarr daarna ging ik naar woonstichting de key met een studiemattie en ze heeft haar huurcontract getekend en haar sleutel opgehaald toen ging we daar dus kijken en nog bij iemand anders die in het containercomplex woont en daarna hebben we verf uitgezocht bij de gamma
Oud 24-03-2006, 18:25
kruizer
kruizer is offline
Citaat:
jukeboxxx schreef op 24-03-2006 @ 16:42 :
Lachen joh.
Ik hoorde ook al verhalen die variëerden van een hersenschudding tot een gebroken schedel.

Heb je het zelf nog gezien?
Dat zou helemaal gaaf zijn.
Oud 24-03-2006, 18:42
Verwijderd
Citaat:
kruizer schreef op 24-03-2006 @ 19:25 :
Lachen joh.
Ik hoorde ook al verhalen die variëerden van een hersenschudding tot een gebroken schedel.

Heb je het zelf nog gezien?
Dat zou helemaal gaaf zijn.
yesh, het begon zeg maar daar waar ik altijd in de pauze sta.
en nu niet komen met 'waarom ben je niet ingegrepen' want ik ben geen held.
Oud 24-03-2006, 19:56
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Ik was om 5 uur al wakker omdat ik heel vroeg naar bed was gegaan . Naar school gegaan en ik ben heel trots op mezelf want het schilderij wat ik had gemaakt was heel goed gelukt al zeg ik t zelf.
Toen met n vriendin de kroeg in gedoken. Eigenlijk zou ik vanavond naar Antwerpen gaan maar ik ben te moe om die moeite te doen dus dat heb ik verschoven en ik ga straks nog effe de kroeg in weer enzo.

En morgen ga ik naar 7 seconds of love in A'dam en daar heb ik vet veel zin in ik sta nu al te stuiteren yeahhh
Oud 24-03-2006, 21:10
*amélie*
*amélie* is offline
Vandaag had ik een sollicitatiegesprek wat ik vanmorgen nog wilde voorbereiden. Natuurlijk versliep ik mij. Toen moest ik haasten naar de trein die vertraging had, maar ik was nog op tijd. Het gesprek ging vet goed en was echt gezellig kletsen. Nu heb ik een 3ejaarsstage geregeld in de kinderpsychiatrie waar ik best trots op ben, want ik heb 5 andere sollicitanten van tafel geveegd. GNA. Volgend schooljaar dus een gave EN betaalde stage. Woohoo. Oja daarna moest ik nog werken, maar dat is niet belangrijk. Nu met een fles wijn en vriendinnetjes toosten op m'n succesvolle toekomst met een dichte fles wijn, want de flesopener is kwijt.

Regels voor berichten