Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Alessandro Urso (48528689)
32 jaar, goed in vorm, gezond Een gemeen persoon die rustig en oprecht is. Heeft redelijk ervaring en zwak leiderschapscapaciteiten. Nationaliteit: Italia Total Skill Index (TSI): 2 650 Loon: 1 584 €/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: FC studio brussel Waarschuwingen: 0 Gezondheid: in orde Conditie: redelijk Keepen: rampzalig Spelmaken: zwak Passen: matig Vleugelspel: matig Verdedigen: uitmuntend Scoren: zwak Spelhervatting: zwak Doelpunten in carrière: 5 Hattricks in carrière: 0 Competitiedoelpunten dit seizoen: 1 Bekerdoelpunten dit seizoen: 0 VOOR SLECHTS 900 000€ (VLG'ING 1000 000€) Adrián Jiménez (77431199) 20 jaar, matig in vorm, gezond Ik spreek Español! Een controversieel persoon die kalm en rechtvaardig is. Heeft waardeloos ervaring en slecht leiderschapscapaciteiten. Specialiteit: Krachtig Nationaliteit: España Total Skill Index (TSI): 6 190 Loon: 3 792 €/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: FC studio brussel Waarschuwingen: 0 Gezondheid: in orde Conditie: zwak Keepen: rampzalig Spelmaken: waardeloos Passen: redelijk Vleugelspel: slecht Verdedigen: briljant Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht SLECHTS 1600 000€ (VGL'ING 1700 000€)
|
Verwijderd
|
Nigel van der Wilt (117346125)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond Een controversieel persoon die evenwichtig en rechtvaardig is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider. Specialiteit: Technisch Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 1 380 Loon: 980 €/week Eigenaar: vv EENDracht Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig Positiespel: slecht Passen: matig Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak Verder met 0-5 gewonnen, met 2 spelers op de verkeerde plaats ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
en op naar ronde 7:
0-1 Frenk Ruesen (7) 1-1 Pim Douma (12) 1-2 Christiaan Blokland (22) 2-2 Elmer van Zoest (71) 3-2 Rogier van Asten (79) MER United Spelersrapport en teamopstelling Type wedstrijd: match van het seizoen Tactiek: normaal Tactische vaardigheid: (geen tactiek) Middenveld: goddelijk (oud) Rechterverdediging: uitstekend (oud) Centrale verdediging: reusachtig (oud) Linkerverdediging: uitstekend (oud) Rechteraanval: redelijk (oud) Centrale aanval: reusachtig (oud) Linkeraanval: bovennatuurlijk (oud) Fortuna Sittard Spelersrapport en teamopstelling Type wedstrijd: (verborgen) Tactiek: centrumaanval Tactische vaardigheid: wonderbaarlijk Middenveld: goddelijk (oud) Rechterverdediging: slecht (oud) Centrale verdediging: briljant (oud) Linkerverdediging: formidabel (oud) Rechteraanval: goed (oud) Centrale aanval: utopisch (oud) Linkeraanval: goed (oud)
|
Uit de beker gevlogen, maar ik had ook wel door kunnen gaan
![]() VV.164 Noordwijk Spelersrapport en teamopstelling Type wedstrijd: normaal Tactiek: creatief spel Tactiekvaardigheid: - Middenveld: goed (heel laag) Rechterverdediging: redelijk (heel laag) Centrale verdediging: goed (heel laag) Linkerverdediging: uitstekend (heel laag) Rechteraanval: formidabel (zeer hoog) Centrale aanval: matig (heel laag) Linkeraanval: wonderbaarlijk (laag) grc Spelersrapport en teamopstelling Type wedstrijd: (verborgen) Tactiek: normaal Tactiekvaardigheid: - Middenveld: goed (hoog) Rechterverdediging: uitstekend (zeer hoog) Centrale verdediging: redelijk (hoog) Linkerverdediging: uitstekend (hoog) Rechteraanval: redelijk (hoog) Centrale aanval: matig (hoog) Linkeraanval: matig (laag) |
![]() |
|
Verwijderd
|
4-0 winst. Concurrenten wonnen met 6-1 en 2-0, dus hielp niet veel. Iig niet nog meer achterstand.
vv EENDracht Spelersrapport en teamopstelling Type wedstrijd: normaal Tactiek: normaal Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek) Middenveld: wereldklasse (oud) Rechterverdediging: formidabel (oud) Centrale verdediging: uitmuntend (oud) Linkerverdediging: goed (oud) Rechteraanval: uitmuntend (oud) Centrale aanval: briljant (oud) Linkeraanval: formidabel (oud) lucky loosers '67 Spelersrapport en teamopstelling Type wedstrijd: (verborgen) Tactiek: vleugelaanval Tactiekvaardigheid: uitstekend Middenveld: matig (oud) Rechterverdediging: uitstekend (oud) Centrale verdediging: goed (oud) Linkerverdediging: uitstekend (oud) Rechteraanval: uitstekend (oud) Centrale aanval: formidabel (oud) Linkeraanval: goed (oud) Scheen 6 spelers in het divisie-sterrenteam te hebben, waaronder 4 middenvelders. ![]() |
![]() |
|
Ik heb gewonnen, zeer onverwacht met 3-4
![]() De titelstrijd is nu weer helemaal open, het verschil tussen 1ste en de 5de plek is slechts 3 punten ![]() BVW'03 Spelersrapport en teamopstelling Type wedstrijd: (verborgen) Tactiek: vleugelaanval Tactiekvaardigheid: uitstekend Middenveld: formidabel (heel laag) Rechterverdediging: redelijk (hoog) Centrale verdediging: matig (hoog) Linkerverdediging: redelijk (hoog) Rechteraanval: goed (hoog) Centrale aanval: redelijk (zeer hoog) Linkeraanval: uitstekend (laag) VV.164 Noordwijk Spelersrapport en teamopstelling Type wedstrijd: normaal Tactiek: creatief spel Tactiekvaardigheid: (ontbrekend) Middenveld: matig (zeer hoog) Rechterverdediging: uitstekend (heel laag) Centrale verdediging: goed (laag) Linkerverdediging: redelijk (laag) Rechteraanval: uitmuntend (laag) Centrale aanval: matig (heel laag) Linkeraanval: briljant (zeer hoog) |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
*wilt dat goldengoal wordt afgeschaft (*bedoelt hier niet Brain-Damage mee ![]()
|
5-1 gewonnen
![]() ![]() Dit jaar kan alles in mijn poule, ik heb zelf gewonnen van de nr 1, maar verloren van de nr 8 en 4 ![]() Stand: Team Gespeeld Goals Punten 1. BVW'03 7 19 - 10 15 2. VV.164 Noordwijk 7 20 - 16 13 3. FC-Limburg 7 24 - 15 12 4. De Groene Springers 7 22 - 22 12 5. Real Heemskerk 7 13 - 16 10 6. VV de Ballentrapper 7 22 - 23 9 7. fc_rien 7 12 - 23 6 8. C.F. Yeovil 7 9 - 16 5 |
![]() |
||
Citaat:
Daarnaast kun je ook een keer proberen in plaats van één, twee CV's op te stellen, door bijvoorbeeld in plaats van de ene CV, de LV naar het centrale middenveld te verplaatsen. Je kunt ook met drie CV's en géén LV en RV spelen, maar tegen teams die veel over de vleugels spelen verlies je dan wel verdedigende kracht. Probeer ook een beetje uit te vinden aan welke vleugel de kracht van je tegenstander zit. zodat je daar eventueel een back neer kunt zetten en de andere backpositie vrij kunt houden ![]() Kijk voor goede voorbeelden ook vaak naar de "laatste opstelling" van teams in de hogere divisies. Die jongens weten inmiddels wel hoe het moet ![]()
|
Die Gilboa heb ik idd uit de ploeg gezet... Blijft slecht presteren. In mijn volgende oefenwedstrijd heb ik enkele leuke jongens in het midden gezet. De beste hiervan gaat zondag in de basis staan.
Mijn verdediging ben ik aan het onderzoeken wie ik waar moet zetten. As zondag ga ik "match van seizoen" spelen of hoe noemt die optie weer. Ik moet mijn thuiswedstrijd winnen. Positief is wel dat mijn beste speler terug in de lappenmand is ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Maar dan moet je wachten tot morgen, aangezien ik een friendly in Argentinie speel die pas vannacht om 3 uur ofzo plaatsvind... ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar ligt dat dan aan het niet in orde zijn van de conditie van je spelers???
||
Citaat:
![]()
|
Ik heb mijn naaiwedstrijd voor dit seizoen ook weer gehad, vorige week 5-1 gewonnen, nu 1-0 verloren en dat met Bovennatuurlijke vleugelvaardigheid, gewoon geen enkele kans
![]() ![]() fc_rien Spelersrapport en teamopstelling Type wedstrijd: (verborgen) Tactiek: normaal Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek) Middenveld: goed (heel laag) Rechterverdediging: matig (zeer hoog) Centrale verdediging: matig (laag) Linkerverdediging: matig (laag) Rechteraanval: waardeloos (zeer hoog) Centrale aanval: zwak (hoog) Linkeraanval: formidabel (heel laag) VV.164 Noordwijk Spelersrapport en teamopstelling Type wedstrijd: normaal Tactiek: vleugelaanval Tactiekvaardigheid: bovennatuurlijk Middenveld: matig (laag) Rechterverdediging: redelijk (zeer hoog) Centrale verdediging: goed (heel laag) Linkerverdediging: uitstekend (hoog) Rechteraanval: uitmuntend (laag) Centrale aanval: zwak (zeer hoog) Linkeraanval: briljant (hoog) |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Voor de liefhebbers:
Marco van Hardeveld (54327901) 21 jaar, uitstekend in vorm, gezond Ik spreek Nederlands! Een aangenaam persoon die temperamentvol en berucht is. Heeft waardeloos ervaring en rampzalig leiderschapscapaciteiten. Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 13 150 Loon: 3 200 €/week Eigenaar: MER United Waarschuwingen: 1 Gezondheid: in orde Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Spelmaken: zwak Passen: slecht Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak Scoren: briljant Spelhervatting: slecht Vraagprijs 1 350 000 Deadline 23-06-2006 19:51 Briljant +4 Stefano Merckx (52817284) 25 jaar, rampzalig in vorm, gezond Ik spreek Nederlands! Een gemeen persoon die opvliegend en eerlijk is. Heeft slecht ervaring en slecht leiderschapscapaciteiten. Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 1 590 Loon: 2 960 €/week Eigenaar: MER United Waarschuwingen: 0 Gezondheid: in orde Conditie: waardeloos Keepen: goed a Spelmaken: rampzalig Passen: rampzalig Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig Scoren: rampzalig Spelhervatting: zwak Vraagprijs 100 000 Deadline: 21-06-2006 20:46 Keeper die in redelijk vorm boven de 4 000 TSI zit, leuk voor VII en lager, wie helpt m uit zijn vormdip?
||
Citaat:
![]() ![]() Ik heb afgelopen weekend gewonnen.... Mijn oefenpartij vandag nog eens verloren... Maar hopelijk ben ik vertrokken voor het in de competitie voldoende goed te doen zodoende ik me red.
||
Citaat:
VV Noordwijk: 4 overwinningen, 1 gelijk FC GoldenGoal: 3 overwinningen, 1 gelijk Doelsaldo: 25 - 25 En dit seizoen is het geen prestatie om van mij te winnen, in friendly's al helemaal niet... ![]() ![]()
|
Ik ga zo goed als zeker een degradatie-wedstrijd spelen... Ik sta nu 6e met 10 punten. De nummer 7 heeft 6 punten. Ik sta dus relatief veilig boven de directe degradatie grens.
Nu zal stijgen in de ranglijst ook moeilijk worden aangezien de nummer 5 17 punten heeft, 1 punt minder dan de nummer 1. Dus de nummer 1 t/m nummer 5 staan op 1 punt verschil van elkaar... Hoezo spannend. ![]() Jammer dat ik me er niet in heb kunnen mengen dit seizoen, verwacht ook niet dat ik me er nog mee kan gaan bemoeien. Al verwacht ik wel de komende 2 wedstrijden te kunnen winnen.
||
Citaat:
![]() Echt een knotsgek seizoen in de V.164 ![]() Wie wil komende woensdag een friendly spelen? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik sta trouwens gedeeld derde met 15 punten. De nummer twee heeft 23 punten en de nummer één heeft 25 punten. Geen uitzicht op promotie, maar wel een goed vooruitzicht voor komend seizoen
![]()
||
Citaat:
![]() En nee, geen zin in weer een pak slaag in een friendly tegen jou. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() 5 punten achterstand nu, ik zie het niet meer gebeuren ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|