Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-04-2006, 11:17
Nona
Nona is offline
Citaat:
FebianJ schreef op 18-04-2006 @ 16:43 :
Meisjes die hun pil soms vergeten en daardoor risico lopen dat ze zwanger kunnen raken, maar dan geen abortus willen doen, en daardoor de jongen in een situatie brengen waar hij geen zak meer aan kan doen, is ook lullig.
Een groeiend kind willen doden zodat jij er zorgeloos op los kunt neuken? Nee bedankt. Als ik zwanger raak neem ik ook mijn verantwoordelijkheid, dat dient een man ook te doen.

Ach, ik zal maar voorkomen zwanger te raken van mensen als jij.
Oud 19-04-2006, 11:22
Verwijderd
Als mijn vriendin zwanger zou raken dan loop ik mn verantwoordelijkheid ook niet uit de weg.
Maar voorkomen is beter dan genezen natuurlijk. Hoewel genezen hier het verkeerde woord is.
Het is dan in ieder geval haar keuze, als zij het zou willen houden, dan zal ik niet vluchten oid. Maar ik denk wel dat ik zou proberen dr 'over te halen' om toch nog(snel de eerste paar weken) abortus te plegen.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2006, 11:28
Nona
Nona is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 19-04-2006 @ 12:22 :
Als mijn vriendin zwanger zou raken dan loop ik mn verantwoordelijkheid ook niet uit de weg.
Maar voorkomen is beter dan genezen natuurlijk. Hoewel genezen hier het verkeerde woord is.
Het is dan in ieder geval haar keuze, als zij het zou willen houden, dan zal ik niet vluchten oid. Maar ik denk wel dat ik zou proberen dr 'over te halen' om toch nog(snel de eerste paar weken) abortus te plegen.
Dat is ook wel een realistisch standpunt. Eerst geïrriteerd zijn dat mensen DD willen doen en dan vertellen dat meisjes maar abortus moeten plegen is echter not done.
Oud 19-04-2006, 11:34
Verwijderd
Dat is waar ja ..
ik had ergens gelezen dat er ook een pil wordt ontwikkeld voor mannen.. kunnen we straks fijn allebei de pil gaan slikken, heb je ook DD, en dan zonder condoom
Met citaat reageren
Oud 19-04-2006, 12:02
Streepjescode
Streepjescode is offline
Die pil is er allang, maar word niet op de markt gebracht omdat er niets aan te verdienen valt. Marktonderzoek heeft namelijk uitgewezen dat een groot deel van de mannen zoiets namelijk niet wil. Die zijn bang dat ze er permanent unvruchtbaar van worden en/of hebben het idee dat het afdoet aan hun mannelijkheid.
Oud 19-04-2006, 12:43
Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Streepjescode schreef op 19-04-2006 @ 13:02 :
Die pil is er allang, maar word niet op de markt gebracht omdat er niets aan te verdienen valt. Marktonderzoek heeft namelijk uitgewezen dat een groot deel van de mannen zoiets namelijk niet wil. Die zijn bang dat ze er permanent unvruchtbaar van worden en/of hebben het idee dat het afdoet aan hun mannelijkheid.
En dat is echt zo naar. Ik doe nu geen DD omdat condooms zo $#^%$@^%$# zijn. Zo'n dubbele pil zou ik, en mijn vriend ook durf ik te zeggen, echt wel willen.
Oud 19-04-2006, 14:02
underthabridge
underthabridge is offline
Citaat:
FebianJ schreef op 18-04-2006 @ 23:29 :
Dat kun je dan erg duidelijk maken door een domme opmerking over "mijn techniek" . Of ben je gewoon jaloers op mijn formaat? Dan mag je dat gewoon zeggen, ipv 3 posts te maken over "mijn techniek". Je mag het wel bij me voor komen doen hoor, als je gelooft dat het daaraan ligt Hoe moet ik nu uit zulke posts halen dat je het niet eens bent met mijn mening? Reageer er dan inhoudelijk op, ipv zo'n sneue reply neer te zetten.
Eigenlijk probeer ik zo min mogelijk serieus en inhoudelijk in te gaan op figuren die op jouw wijze hun posts plaatsen, want je gedraagt je, door een gigantisch gebrek aan nuance, als een jochie van 15 dat eigenlijk niet weet hoe je je in de grote mensenwereld hoort te discusiëren.
Persoonlijk heb ik een hekel aan mensen die op deze wijze een standpunt deponeren en zodoende weiger ik om er een fatsoenlijke reactie op te geven. Dus als jij nog denkt dat die posts echt over jouw techniek gingen, wees niet bang; ik wilde gewoon voorkomen dat ik inhoudelijk op je ongenuanceerde stoerdoenerij inging.
Oud 19-04-2006, 14:05
Nona
Nona is offline
Kunnen we nu weer ontopic posten in plaats van op de man spelen?
Oud 19-04-2006, 14:06
underthabridge
Sorry
Oud 19-04-2006, 17:21
Nona
Nona is offline
Citaat:
FebianJ schreef op 19-04-2006 @ 17:49 :
Dat is vast en zeker ook de reden waarom je niet reageert op reacties van anderen die jouw stellingen onderuit vegen?
Mijn opmerking was ook voor jou bedoeld, dankjewel alvast.
Oud 19-04-2006, 19:55
Experiment
Experiment is offline
Toch ben ik het wel eens met Fabian.

Ik vind het egoistisch van een meisje om vanwege een onredelijke angst van haar kant (immers de kans is maar zooo klein) je vriend te dwingen om het voortdurend met condoom te doen, wat volgens velen gewoon minder fijn is.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2006, 22:36
underthabridge
Citaat:
Experiment schreef op 19-04-2006 @ 20:55 :

Ik vind het egoistisch van een meisje om vanwege een onredelijke angst van haar kant (immers de kans is maar zooo klein) je vriend te dwingen om het voortdurend met condoom te doen, wat volgens velen gewoon minder fijn is.
Allereerst, zoals hierboven al te lezen viel; ik ben ook geen voorstander van het 'onnodig' gebruiken van een condoom, maar hoe denk jij dat de seks is als dat meisje continu bang is om zwanger te raken... lijkt me persoonlijk niet iets waar je veel geiler van wordt. Verder is die angst misschien wel irreëel, maar als je hem eenmaal bezit zal je er toch wat op moeten verzinnen. Het gewoon maar zonder condoom doen, want dat is fijner voor de jongen, lijkt me een behoorlijk slecht argument. Een condoom gebruiken is dan heel wat makkelijker. Naarmate de tijd vordert kan zij dan misschien over haar angst heenkomen, of een kinderwens kweken en dan is het probleem opgelost. Maar voor die tijd kun je nooit stellen dat het meisje egoïstisch handelt. Lijkt me überhaupt waanzin als je niet eens een condoom om wil doen, omdat je dan je vriendin een egoïst vindt. Dan heb je wel twijfelachtige motieven om met de dame in kwestie het bed te delen.

@FebianJ; no offence hoor, maar waarom vraag jij naar tips om een condoom om te krijgen als je zo sterk gekant bent tegen dergelijk egoïsme van een meisje; er bovendien pillen op de markt zijn die de abortus verzorgen en je ook van mening bent dat het een schande is als jouw levende zaad zomaar voor niets sterft....?
Oud 19-04-2006, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Experiment schreef op 19-04-2006 @ 20:55 :

Ik vind het egoïstisch van een jongen dat hij een meisje wil dwingen het zonder een condoom te doen, als ze zo bang is om zwanger te raken. Het is nóg minder fijn om seks te hebben als je bang bent om zwanger te raken (ook voor de jongen).
Met citaat reageren
Oud 20-04-2006, 08:52
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Snees schreef op 11-04-2006 @ 14:49 :
Als je gaat studeren kan je een kind niet gebruiken? Hoe kom je erbij? Bij een normale studie kan je het overgrote deel van je week helemaal zelf indelen.
Laat en offtopic: Ik vind Biologie (wat ik studeer) een heel normale studie... maar daar kan ik ECHT mijn week niet voor indelen. Ik wordt bijna elke weekdag 08:30 tot 17:00 op de universiteit verwacht en ik weet dat Biologie niet de enige studie is die dat heeft.
Oud 20-04-2006, 08:55
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Morgan schreef op 19-04-2006 @ 23:45 :
Ik vind het egoïstisch van een jongen dat hij een meisje wil dwingen het zonder een condoom te doen, als ze zo bang is om zwanger te raken. Het is nóg minder fijn om seks te hebben als je bang bent om zwanger te raken (ook voor de jongen).
Deden we sex niet voor het plezier...? Of mis ik nou iets...? Ik heb het nog niet meegemaakt dat een van mijn ex'en die aan de pil waren ook een condoom erbij eisten. Op't moment zijn ik en mijn vriendin puur-rubber fans (zij wil niet aan de pil gaan).
Oud 20-04-2006, 08:58
Verwijderd
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 20-04-2006 @ 09:55 :
Deden we sex niet voor het plezier...? Of mis ik nou iets...? Ik heb het nog niet meegemaakt dat een van mijn ex'en die aan de pil waren ook een condoom erbij eisten. Op't moment zijn ik en mijn vriendin puur-rubber fans (zij wil niet aan de pil gaan).
Jah, daarom juist En biologie is geen heel normale studie wat tijdsindeling betreft - zoveel praktica, dat hebben de meeste studies niet.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2006, 09:08
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Morgan schreef op 20-04-2006 @ 09:58 :
Jah, daarom juist En biologie is geen heel normale studie wat tijdsindeling betreft - zoveel praktica, dat hebben de meeste studies niet.
Offtopic: Hangt er natuurlijk vanaf waar je studeert. Hier in Wageningen is het (redelijk) normaal.
Oud 20-04-2006, 09:13
Verwijderd
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 20-04-2006 @ 10:08 :
Offtopic: Hangt er natuurlijk vanaf waar je studeert. Hier in Wageningen is het (redelijk) normaal.
*kuch*stelletjeecohippiesdaar*kuch* (Oftewel, ga dan ook naar een normale universiteit, met alfa- en gammastudies )
Met citaat reageren
Oud 20-04-2006, 09:23
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Morgan schreef op 20-04-2006 @ 10:13 :
*kuch*stelletjeecohippiesdaar*kuch* (Oftewel, ga dan ook naar een normale universiteit, met alfa- en gammastudies )
Offtopic: Kom langs, dan laat ik je wel eens zien dat het allemaal wel meevalt . We zijn niet allemaal Droef-hippies.
Oud 20-04-2006, 17:40
Experiment
Experiment is offline
Mja als ik een jongen was zou ik dan ook liever geen relatie hebben met iemand die persé DD wil doen, hou sowieso niet van irreele angsten. Zonder is veel gezelliger En in zeker opzicht is het toch egoistisch? Omdat jij een ireele angst hebt moet die jongen maar op een minder fijne manier seks hebben. Al is het en lastig punt om compromissen over te sluiten; een half condoom oid werkt ook niet he
Met citaat reageren
Oud 20-04-2006, 19:48
underthabridge
Citaat:
Experiment schreef op 20-04-2006 @ 18:40 :
Mja als ik een jongen was zou ik dan ook liever geen relatie hebben met iemand die persé DD wil doen, hou sowieso niet van irreele angsten. Zonder is veel gezelliger En in zeker opzicht is het toch egoistisch? Omdat jij een ireele angst hebt moet die jongen maar op een minder fijne manier seks hebben. Al is het en lastig punt om compromissen over te sluiten; een half condoom oid werkt ook niet he
Jij hebt die angst niet, dus kan jij er zo over denken. Als je die angst wel hebt, dan kun je je waarschijnlijk niet voorstellen dat de seks fijn is zonder condoom, omdat je bang bent dat je dan zwanger raakt. Dus het is niet egoïstisch.
Oud 24-04-2006, 16:25
caspotje
caspotje is offline
ik ben wel voor het gebruik van de condoom
het is natuurlijk verstandig, want je weet nooit of de ander een soa heeft, en dit kan alleen voorkomen worden door het gebruik van een condoom, dus geluk voor de katholieken hier onder ons ze mogen condooms gebruiken als jij of je partner aids of hiv heeft.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2006, 09:08
underthabridge
Citaat:
caspotje schreef op 24-04-2006 @ 17:25 :
dus geluk voor de katholieken hier onder ons ze mogen condooms gebruiken als jij of je partner aids of hiv heeft.
Dat ligt jammer genoeg nog wel iets genuanceerder.
Oud 25-04-2006, 10:20
poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
ik vind het geen onzin. pil en condoom zijn beide niet 100% veilig.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2006, 18:33
MONEY-CAT
MONEY-CAT is offline
wat nou onzin

moet toch alles op safe zetten vind ik!
ik bedoel : als ze jong is en wil nog geen kinderen waarom zou je dan niet dubbel veilig doen straks is het PERONGELUK toch mis gegaan is ze zwanger, ABORTUS vind ze moord, en een kind grootbrengen kan ze niet!

genoeg redenen toch!?
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 16:00
clienus
clienus is offline
ik ben een keer mijn pil vergeten (een aantal uren te laat ingenomen, het zat op t randje)
toen zat ik dus de rest van mijn strip in de rats of ik nou zwanger zou zijn of niet.
ook hebben we het wel eens een paar keer zonder gedaan en toen was mijn vriendje bang dat ik zwanger was, (hij was nog nooit zo blij geweest dat ik ongesteld was )

dus om al dat gestress te voorkomen doen we het DD is niet echt nodig maar voor ons gevoel is het wel veiliger en voelen we ons er prettig bij.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 16:04
underthabridge
Citaat:
clienus schreef op 03-05-2006 @ 17:00 :
ik ben een keer mijn pil vergeten (een aantal uren te laat ingenomen, het zat op t randje)
Dat maakt toch niets uit zolang het binnen 36 uur na het slikken van je laatste pil is.

Regels voor berichten