Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-05-2006, 14:27
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik heb mezelf maar een dagje vrij gegeven. Veel te mooi weer om nu met m'n scriptie verder te gaan, het lukt toch niet. Net geshopt en gewoon lekker van de zon genoten. Zo meteen 4,5 uur treinen, naar m'n vriend, die heeft me even nodig. Ik ga hem even laten ontstressen dit lange weekend.
Advertentie
Oud 04-05-2006, 14:59
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 04-05-2006 @ 15:27 :
Ik heb mezelf maar een dagje vrij gegeven. Veel te mooi weer om nu met m'n scriptie verder te gaan, het lukt toch niet.
Ik herken dit heel erg, maar doordat ik de laptop van mijn vriend heb geleend kon ik juist vandaag heel fijn in de tuin toch verder werken aan mijn scriptie. En dan raak ik ook niet afgeleid door het forum en dergelijke...
Oud 04-05-2006, 15:34
Pruts0r
Pruts0r is offline
Zo, ik ben net klaar met douchen na het werk

Heb hele fijne collega's en naar mijn mening ging het werk goed
Oud 04-05-2006, 17:22
marrel
marrel is offline
Hoofdpijn hoofdpijn hoofdpijn, 3 dagen knallende koppijn. Niet een beetje maar alsof kaboutertjes met een hamer aan het slaan zijn, knallend en bonkend.

Ik wil rust in me, in mijn hoofd, in m'n buik overal. Doh sla me!

Laatst gewijzigd op 04-05-2006 om 17:54.
Oud 04-05-2006, 17:50
Ruudje
Ruudje is offline
hoe zal ik ooit iemand vinden?
Oud 04-05-2006, 17:51
darkfairy
darkfairy is offline
Oud 04-05-2006, 19:37
Tink*
Tink* is offline
Hè, ben ik nu ook al bang om online te komen om met mensen te praten? Ik wil gewoon dat ze niet vinden dat ik stom ben, en dat vinden ze misschien wel als ik niets op msn meer te zeggen heb of alleen maar stomme dingen zeg. Ik ben niet zò handig daarmee en ik ben niet zo intelligent dat ik over alles zo'n goede mening heb en urenlang kan discussiëren. Ik weet niet, ik vind het gewoon een beetje eng ofzo denk ik. Ik wil niet tegenvallen, ik wil aan verwachtingen voldoen. Ik wil leuk zijn, net als andere mensen.

Vanmiddag was er ook alweer zoiets in een topic, toen hadden ze het erover dat ze lelijke mensen dat best mochten vertellen, dat ze lelijk waren. En toen gingen ze daar een beetje 'grappig' op door. Vroeger zeiden ze ook altijd tegen mij in mijn bijzijn dat ik lelijk was. En ik voelde me gewoon ontzettend aangesproken. En ik bedoel, dat konden zij natuurlijk niet weten, maar die mensen vroeger.. dat is zo in en in gemeen. Ze zeiden ook altijd dat ik saai was. En nou, nu kom ik er nooit meer af, het blijft altijd zo'n stomme onzekerheid. Het is irritant, bij alles. Waarom gaat het gewoon niet weg en kan ik normaal doen. Jezus.
Oud 04-05-2006, 19:40
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Tink* schreef op 04-05-2006 @ 20:37 :
Hè, ben ik nu ook al bang om online te komen om met mensen te praten? Ik wil gewoon dat ze niet vinden dat ik stom ben, en dat vinden ze misschien wel als ik niets op msn meer te zeggen heb of alleen maar stomme dingen zeg. Ik ben niet zò handig daarmee en ik ben niet zo intelligent dat ik over alles zo'n goede mening heb en urenlang kan discussiëren. Ik weet niet, ik vind het gewoon een beetje eng ofzo denk ik. Ik wil niet tegenvallen, ik wil aan verwachtingen voldoen. Ik wil leuk zijn, net als andere mensen.

Vanmiddag was er ook alweer zoiets in een topic, toen hadden ze het erover dat ze lelijke mensen dat best mochten vertellen, dat ze lelijk waren. En toen gingen ze daar een beetje 'grappig' op door. Vroeger zeiden ze ook altijd tegen mij in mijn bijzijn dat ik lelijk was. En ik voelde me gewoon ontzettend aangesproken. En ik bedoel, dat konden zij natuurlijk niet weten, maar die mensen vroeger.. dat is zo in en in gemeen. Ze zeiden ook altijd dat ik saai was. En nou, nu kom ik er nooit meer af, het blijft altijd zo'n stomme onzekerheid. Het is irritant, bij alles. Waarom gaat het gewoon niet weg en kan ik normaal doen. Jezus.
dat herken ik
Oud 04-05-2006, 20:35
Zebra
Zebra is offline
Citaat:
Redhair schreef op 04-05-2006 @ 01:19 :
Zebra, sterkte. Je krijgt ook een knuffel!

Dankje! Knuffel terug
Oud 04-05-2006, 20:37
kroot
kroot is offline
weer een dag geen reet uitgevoerd
Het begon met dat het brandalarm voor de zoveelste keer weer eens afging. toen moest ik met de monteur van brandblusser door ons klooster lopen. Toen ging ik naar de Makro, en toen heb ik buiten in de tuin gezeten. Daarna ER gekeken.
slecht
Oud 04-05-2006, 20:43
Nona
Nona is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 04-05-2006 @ 18:50 :
hoe zal ik ooit iemand vinden?
Maak je niet druk. Je hebt nu je eigen problemen om op te lossen, pak dat nu eerst maar even aan. Als je zelf lekker in je vel zit ben je ten eerste aantrekkelijker, en hebben je relaties ten tweede meer kans van slagen.
Oud 04-05-2006, 21:15
Meissiej
Meissiej is offline
Ik wil bij hém zijn, in z'n armen wegkruipen en huilen Zomaar omdat ik me zo voel. Ik wil tegen hem aan liggen en dat hij me knuffelt en dat we dan samen in slaap vallen. Maar ik zit in mijn huis en hij in het zijne.

Laatst gewijzigd op 05-05-2006 om 06:25.
Oud 04-05-2006, 21:24
Verwijderd
Ik zit me zo ontzettend aan Alles en iedereen te ergeren! Echt dat onderhuidse gevoel dat je iedereen een klap wilt verkopen. Goh, in welke week van mijn cyclus zal ik zitten? Maar bah, mijn moeder ergert me al door alleen maar de trap op te komen lopen.

En desondanks denk ik dat ik wel sterk genoeg ben om de wereld aan te kunnen. Met al zijn gemene haken en ogen. Zelfs nu in deze wankele staat van zijn. Kom maar op

(positief.. pooooooositief)
Oud 04-05-2006, 21:46
Redhair
Redhair is offline
Toen ik naar D. fietste zag ik de set van een doorsnee hollywoodiaanse filmset.
In het plantsoen waren kinderen aan het spelen, er liep een bejaard stel gearmd, stelletjes lagen tegen elkaar in het gras, vrienden zaten een kringen te ouwehoeren, blauwe lucht, stralende zon, fontijn in de singel, bloesem aan de bomen, het was zo mooi, zo onecht. Ik werd helemaal warm van binnen.

Bij D. lekker in de tuin gezont. Na een poosje koers richting ijssel gezet, bij de shop wat wiet gehaald. Lekker jointje gerookt, aan het water gelegen. Zij had muziek op, ik las een boek. We zeiden nauwelijks wat tegen elkaar, maar het was wel heel gezellig. Aan het eind van de middag belde mijn flirt me, waar ik was.
ik hoefde alleen maar te vragen waar hij dacht dat ik was, hij snapte meteen dat ik aan de ijssel moest zitten. Hij kwam naar ons toe om mee te chillen in de zon. We waren aan het ouwehoeren, ik zei tegen D. dat ze niet meer mee mocht naar Berlijn en vroeg mijn flirt of hij mee wilde.
Lacherig vroeg hij of ik dat niet eng vond. Vijf dagen helemaal alleen met hem, je wist maar nooit wat er zou gebeuren.
Ik beaamde dat, zei dat hij me maar zo zou kunnen verkrachten.
Hij zei dat dat inderdaad kon, maar dat niet van plan was mij te traumatiseren.
Ik floepte eruit dat ik al genoeg getraumatiseerd was. Schrok me dood van mezelf, waarom zei ik dat.
Maar hij reageerde zo lief. Zijn ogen stonden meteen ernstig, hij vroeg of het echt zo was, en of het op dat gebied was.
Ik bevestigde het, zei dat ik daarom opeens stil of gesloten kon worden, wat hij maandag al opmerkte.
Hij zei dat als ik er met hem over wilde praten ik hem wist te vinden.

Weer een goede dag dus, het enige kutte is dat ik weer moet liegen/verzwijgen tegen D. Het gaat me veel te gemakkelijk af, ik lieg zonder enige schroom.
Mmm, ik ben al een beetje getint, morgen met de vrienden waarmee ik altijd uitga en D. naar het bevrijdingsfestival. Heb er zoveel zin in. Eerst zou R. niet mee gaan, maar hij is gelukkig van gedachten veranderd. Leuk dat ik die vrienden ook eens in een andere omgeving zie, lekker chillen met R. en de rest, stoned worden met D.. Dat gaat leuk worden
Oud 04-05-2006, 22:18
nnnn
nnnn is offline
Ik voel me zo lesbisch, ik dacht vanmorgen ik doe een zwart t-shirt aan met een geile witte broek, maar ik hield het niet vol in het zonnetje, dus heb ik een wit t-shirt aangetrokken, en nu kreeg ik het wat kouder, en ik had alleen nog een wit blousje.. en mn haar is geknipt, iets te kort, nu heb ik een beetje van die potterige stekeltjes, dus een heel wit pak in combinatie met van die kutstekeltjes, echt zo'n lesbo
Oud 04-05-2006, 22:19
Verwijderd
Tot morgen, Redhair
Oud 04-05-2006, 22:23
ditismijnnaam
ditismijnnaam is offline
Echt de halve dag lopen nadenken over familie etc. etc. Maar tis niet eens belangrijk ---> alleen nieuwsgierigheid en weet ik veel wat nog meer. Daar wordt ik echt gek van. Het slaat nergens op dat ik erover nadenk.

Echt onzinnige dingen gewoon...Ik moet even normaal doen
Oud 04-05-2006, 23:15
darkfairy
darkfairy is offline
Oud 04-05-2006, 23:40
rare kwast
rare kwast is offline
kvoel me rot en vecht tegen dingen waar ik nu niet tegen wil/ moet vechten..

en de film van anne frank blijft altijd even mooi en ontroerend om te zien..
Oud 04-05-2006, 23:41
Dolores
Dolores is offline
Lang leve de wodka
Oud 05-05-2006, 01:40
Yerli
Yerli is offline
Ik kan echt niet slapen, mijn hoofd zit te vol.
Misschien vol ik de post van mijn bovenbuurvrouw op, kan helpen.
Oud 05-05-2006, 06:47
Miracle
Miracle is offline
Ik word zo moe van dat 'ziek zijn'. Ik wil vandaag en morgen me gewoon fit voelen etc, maar volgens mij is het me niet gegund.
Bah, alles is zoveel leuker als je je goed voelt...
Oud 05-05-2006, 09:51
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 04-05-2006 @ 21:43 :
Maak je niet druk. Je hebt nu je eigen problemen om op te lossen, pak dat nu eerst maar even aan. Als je zelf lekker in je vel zit ben je ten eerste aantrekkelijker, en hebben je relaties ten tweede meer kans van slagen.
'even'...
dat gaat echt nooit lukken in 4 maanden =\
Oud 05-05-2006, 10:02
Verwijderd
Ik heb iets verkeerd gedaan maar hij wil het me niet uitleggen ofzo

En verder lekker chillen bij het bevrijdingsfestival wat in Zwolle heel tof is en dit jaar ook nog 's in het park. Maar ik heb het idee dat het helemaal niet zo leuk wordt, ergens.
Maarja, dat zien we wel weer.
Oud 05-05-2006, 10:23
Lelle_*
Lelle_* is offline
Omg, gister ist uitgeraakt met mn vriendje, na 2 jaar en 3 dagen. Kvoel me best rot, alles doet zeer, bij alles wat ik zie denk ik aan hem, ik breng alles met hem in verband. Onzin eigenlijk.
We zien wel hoe het gaat, misschien komt het nog goed.

Oud 05-05-2006, 10:29
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 05-05-2006 @ 10:51 :
'even'...
dat gaat echt nooit lukken in 4 maanden =\
als je jezelf een tijdslimiet geeft, werkt dat niet bevordelijk en daarnaast stel je dan zulke hoge eisen aan jezelf die je misschien nooit kunt waarmaken... waarom zou je jezelf dat extra aandoen?
Oud 05-05-2006, 10:42
rare kwast
rare kwast is offline
@ ruudje..
waarom 4 maanden? en wat gothic zei: je moet jezelf geen tijdlimiet opleggen
Oud 05-05-2006, 10:43
Dolores
Dolores is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 05-05-2006 @ 11:42 :
@ ruudje..
waarom 4 maanden? en wat gothic zei: je moet jezelf geen tijdlimiet opleggen
Omdat dan het nieuwe studiejaar begint. Denk dat hij dat bedoelt.
Oud 05-05-2006, 10:45
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Dolores schreef op 05-05-2006 @ 11:43 :
Omdat dan het nieuwe studiejaar begint. Denk dat hij dat bedoelt.
oe das wel slim ja.. daar denk ik dan weer niet aan ik heb de 'hoop' voor een nieuw studie jaar ook al opgegeven
Oud 05-05-2006, 10:50
rare kwast
rare kwast is offline
Standing by the window
Eyes upon the moon
Hoping that the memory
will leave her spirit soon

She shuts the doors and lights
And lays her body on the bed
Where images and words are
running deep
She has too much pride to pull
the sheets above her head
So quietly she lays and waits
for sleep

She stares at the ceiling
And tries not to think
And pictures the chains
She's been trying to link again
But the feeling is gone

And water can't cover her
memory
And ashes can't answer her
pain
Oud 05-05-2006, 11:19
fractuur
fractuur is offline
Ik wil meer tijd! Meer uren in een dag en veel meer tijd om meer dingen te doen.. O, en wat concentratie zou ook niet slecht zijn.
Oud 05-05-2006, 11:36
rare kwast
rare kwast is offline
*geeft wat tijd aan fractuur* sorry concentratie is op..
Oud 05-05-2006, 11:38
darkfairy
darkfairy is offline
het is heet
Oud 05-05-2006, 11:55
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Strakjes even de stad in, gister boodschappen gedaan. Dat kan ik ook al. Best goed van mezelf eigenlijk . Ik kan het wel .
Oud 05-05-2006, 12:35
da leentjuh
da leentjuh is offline
Ik moet me wegen morgen maar ik durf niet
Oud 05-05-2006, 13:28
Roosje
Roosje is offline
Misschien... heel misschien ben ik toch niet zo'n einzelgänger.

Edit: Ik voel me nu precies zoals toen ik terugkwam van Corsica afgelopen zomer. Onze hele tuin is groen. Ik weet niet, ik hoop dat er binnen nu en een week niets ergs gebeurt, want anders weiger ik het natuurlijk om ooit nog op vakantie te gaan.

Oh, zo fijn om weer thuis te zijn. Ik denk dat ik maar eens ga zoeken of we nog wat eten hebben.

Laatst gewijzigd op 05-05-2006 om 13:31.
Oud 05-05-2006, 13:55
moon
moon is offline
vermoeid, maar een hele leuke vakantie gehad! Natuurlijk weer last van zonneallergie en voor het eerst in mijn leven last van puistjes...aaaaaaaaaaaaarrrrrrrrg Het ziet er niet uit, mijn hele kin zit onder, zo durf ik aankomende week niet naar school. Maar goed, ik heb verder niks te klagen, ik heb het leuk gehad!
Oud 05-05-2006, 13:58
Verwijderd
Het is heerlijk weer... en er moeten nog een paar littekentjes vervagen om korte mouwen te kunnen dragen...
K hoop dat t morgen wat koeler is, want dan moet ik overdag met een paar mensen op stap en ja... dat valt een beetje op. Van die lange mouwen en korte helemaal...

En dat terwijl een zusje van een van die meiden een dagbehandeling volgt, waar ik volgend jaar ook zit. Nouja, waarschijnlijk probeer ik eerst de 5x 24uur.

En die kutschool en die kutpillen en die kutdrank en die kut weekend cokeverslaafde vriend. En dat klote- eten, waarvoor kan ik dat niet normaal, en dat kutgeld, waarom sta ik zo godsrood, kutprocedures voordat ik wat geholpen kan worden.

Nou.. ik denk dat ik met een maand wel mijn ouders ingelicht heb tijdens zo'n confronterend systeemgesprek. En uiteindelijk nog kutter zo'n diagnose over een paar maanden.

Hier word ik ontzettend blij van!!!
Oud 05-05-2006, 15:19
Bob der Bär
Bob der Bär is offline
Citaat:
fractuur schreef op 05-05-2006 @ 12:19 :
Ik wil meer tijd! Meer uren in een dag en veel meer tijd om meer dingen te doen.. O, en wat concentratie zou ook niet slecht zijn.
Je mag wel wat lenen als ik het volgende week maar terugkrijg
Oud 05-05-2006, 15:36
darkfairy
darkfairy is offline
hmm milkshake
Oud 05-05-2006, 18:19
Verwijderd
Citaat:
lise_smiles schreef op 04-05-2006 @ 13:39 :
Ik heb een belangrijk besluit genomen: ik ga gelukkig worden. En als dat betekent dat ik gelukkig wordt van die leuke jongen waar ik door oogcontact op 10 meter afstand ofzo alsnog een super grote vonk bij voelde overspringen, nou dan wordt ik daar gelukkig van. Alle kleine dingen in het leven gaan mij gelukkig maken. Vandaag schijnt de zon, ik ben alleen thuis en er zijn vanavond mooie films op televisie, dus ik ben gelukkig vind ik.
Al moet ik wel ontzettend veel doen en zou ik nog gelukkiger worden als ik super mooie cijfertjes ga halen . Dus ik ga maar eens aan het werk...
Ik vind dit een heel mooie post.

Weet je. Het is echt zo simpel. Gelukkig zijn is een keuze. "Geluk is een richting, geen punt". Iedere keer weer opnieuw kunnen wij de richting bepalen waarin we gaan. Ik geef toe, het klinkt altijd makkelijker dan het is... maar de basis is volgens mij inderdaad "gewoon" de keuze die wij zelf maken, ongeacht omstandigheden. Waarom is de uitvoering dan zo lastig? .

Een tijdje geleden (nog niet eens zo lang geleden, een week of twee misschien?) postte ik dat ik koos voor acceptatie en dat het me zou lukken, ook al wist ik dan niet hoe. Uiteindelijk zei iemand tegen mij, toen ik weer wanhopig verzuchtte dat ik niet wist hóe!: "Misschien gewoon doen?"

En sindsdien doe ik het. Het kost moeite, kracht, angst, overwinning. Maar ik doe het. En ik bedacht me vandaag dat, met hoever ik nu al ben, ik in de zomer misschien wel weer mijn bikini aan durf te trekken. Ik maak vooruitgang. Vandaag opnieuw mezelf overwonnen. Mijn eigen stille strijd die ik aan het winnen ben!

Bedankt voor je mooie post, Lise. Het hielp me weer even herinneren aan mijn eigen besluit . En ik wens je heel veel succes met de uitvoering ervan, want hoewel de basis misschien makkelijk lijkt, kost het veel doorzettingsvermogen en kracht!

Eigenlijk wens ik dat iedereen hier toe. De kracht om door te gaan, en om te leren accepteren en gelukkig te zijn.
Oud 05-05-2006, 19:36
Roosje
Roosje is offline
En toch is er niets veranderd. Ik ben hoogstens onrustiger geworden en mijn discipline kwijtgeraakt. En mijn stelling is bevestigd. Samen kunnen wij de wereld aan, toch?
Oud 05-05-2006, 19:39
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik voel me een beetje gemeen, achterbaks, terwijl dat juist niet de bedoeling is. En verder voel ik me lastig, want nu blijkt maar weer dat het allemaal aan mij ligt... Een 'vriendin' (niet echt, meer een kennis, maar het was ooit wel een vriendin) belde me net op om te vertellen dat ze vandaag met haar vriend een huis heeft gekocht. Van de week was ze er al vol enthousiasme over aan het vertellen, dat ze gingen bieden, en aangezien ik met mijn vriend op zoek ben naar een appartement (maar dat weet zij niet (bijna niemand), want dat ga ik niet rondbazuinen aangezien we er nu al genoeg problemen mee hebben), vroeg ik haar wat dingen over het huis wat ze op het oog hadden. Dus net belde ze vrolijk op dat ze het huis gekocht hebben en begin juli de sleutel krijgen. Heel leuk voor haar, echt waar. Maar dan vraagt ze me dus of ik kom schilderen tegen die tijd... Ik heb maar gezegd dat ik kom als ik kan... Terwijl ik me intussen bedacht dat ik hoop in die periode in ons eigen appartement aan het schilderen te zijn, maar dat weet zij dus niet. Het moet er niet moeilijker op worden... En stiekem vind ik het helemaal niet eerlijk... (sorry als het volgende iemand tegen het hoofd stoot, dat is niet de bedoeling)... Zij werken allebei voor een matig salaris, maar kunnen in noord-Limburg wel een twee-onder-een-kap kopen... En aangezien wij juist voor vriends werk en mijn toekomstige opleiding meer richting het midden van Nederland moeten verhuizen, valt daar niets te betalen waar je ook wilt wonen wat op dit moment binnen ons budget valt. En dat budget komt dus doordat ik zo nodig een opleiding moest doen waar je geen werk mee kunt vinden en dus nog een 2-jarige opleiding ga doen vanaf september (mits ik voor de zomer kan afstuderen, anders wordt de ramp nog veel groter). Als we gewoon met z'n tweeën zouden werken... Maar dat mag ik niet zeggen van Vriendje. En stiekem wil ik niet dat al mijn spaarcentjes opgaan aan een veel te duur appartement wat je uiteindelijk toch met verlies moet verkopen... Daar heb ik niet voor gespaard! Of toch wel? Ik weet het niet... Maar ik baal van de hele situatie. Ik wil echt het huis al wel een hele tijd uit, maar ik heb op dit moment gewoon eigenlijk geen tijd om hele middagen te verdoen aan bezichtiging van appartementen. Terwijl dat wel opgelegd wordt, anders krijgen we gezeik. Bah. Sommige mensen hebben ook echt geen verstand. Als ze maar niet denkt dat ze vaak langs hoeft te komen als we daar eenmaal wonen, echt niet. ... Ik ben echt niet aardig. Ik zit echt in de knoop.

Iemand die mijn scriptie / casusverslag / stageverslag wil schrijven?

Laatst gewijzigd op 05-05-2006 om 19:41.
Oud 05-05-2006, 19:55
Verwijderd
Wat is mijn vader toch godsgruwelijk irritant.
Oud 05-05-2006, 20:42
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Het is ook nooit goed, nooit. Jezus ik doe alleen maar wat mij het beste lijkt, en wat me het makkelijkst lijkt én goed is tegelijk. Mag ik? Ik ben er nog niet zo lang en heb nog een boel te leren. Dus, en ik kan ook niet tegen iedereen op oke?

Moeders .

Maar ach, ik heb vandaag een cadeautje voor mezelf gekocht, ik vond dat heel goed van mezelf .
Oud 05-05-2006, 21:09
marrel
marrel is offline
Ik reageer zo heftig op dingen, ik heb te weinig tijd, ik houd me niet aan mijn afspraken en m'n presentatie is niet helemaal af. Ik heb geweldige hoofdpijn en ben dood op.

maar wie kan het wat schelen, niemand!
Oud 05-05-2006, 21:51
Roosje
Roosje is offline
Nou.
Oud 05-05-2006, 22:13
rare kwast
rare kwast is offline
Sleeping through the day, fighting through the night..

en waarom hoor ik maar niets van mijn vriendin
argh word langzaam gek vanmezelf
Oud 05-05-2006, 23:09
Redhair
Redhair is offline
Te veel pep op. Mijn maag verdraagt het niet. Alles wat er in komt word er ook weer uit gegooid. Dus met een lege maag en opgefokt door de pep in zwolle gezeten met D..

En het werd er niet leuker op.
Zag mijn flirt op het festival, maar omdat hij met een meisje liep durfde ik hem niet te roepen. Terwijl ze los van elkaar liepen. Hij wist niet dat ik er was en niet dat ik wist dat hij er was.
Half uurtje later belde hij me. Vroeg waar ik was. Ik zei op het bevrijdingsfestival zwolle, liet niet merken dat ik wist dat hij er ook was. Hij vroeg of het leuk was, of er leuke bands waren. Toenn ik vroeg waar hij dan was zei hij dat hij ergens aan het chillen was. Ik informeerde wat het lawaai op de achtergrond was. Dat was lawaai bij hem in de buurt. Hij verzweeg dat hij in zwolle was en ik dat ik wist dat hij er was. Toen we ophingen was ik laaiend. Toch durfde ik hem niet te smsen dat ik wist dat hij er was. Een uur na het telefoontje smste ik hem. Verdraaide de boel een beetje.
'Het is niet erg leuk om van een ander te horen dat jij hier ook bent/was. jammer hoor.'
Na ruim een half uur kreeg ik er een terug. Hij hoopte dat hij me daar tegen zou komen zodat hij me kon verrassen.
Nog steeds boos zei ik dat het een goede smoes was. Na nog wat smsjes vroeg ik waar hij nu op het terrein was. Ik kreeg niets meer terug. Rond tien uur waren D. en ik het zat. Allebei brak, ik met een te lege maag en een kutbui, al die tijd mijn flirt niet gezien.
Ik probeerde mijn flirt te bellen, zijn telefoon stond uit. Net op de fiets zag ik dat hij mij gebeld had, ik belde terug. Hij was duidelijk hoorbaar nog in zwolle. Toen ik vertelde dat ik er niet meer was zei hij dat hij me graag nog had willen zien. Blablabla ik was weer ingepakt door hem. Ik hoor het mezelf nog zeggen, hij kan me geen pijn doen, hij kwetst me niet, hij pakt me niet in. Wel dus. We hebben morgen afgesproken. Ik wil met hem praten. Zeggen dat we een beslissing moeten nemen. Of we beginnen wat samen en flikflooien niet meer met anderen of we beginnen niets maar flikflooien ook niet meer met elkaar. Maar als ik morgen in zijn bambi ogen kijk ben ik weer verkocht. Dan heb ik geen zin om daar over te beginnen. Maar ik moet. Moet vragen waarom hij vandaag zo vaag deed.

Godver, mijn hoofd maalt en tolt. Pep begint uit te werken, alles doet pijn. Ik wil iets eten, maar mijn maag gooit het er toch weer uit. Ik voel me zo kut. D. en ik hebben vrij veel geblowd, maar stoned werden we niet. Wat een kankerdag zeg. Wat een junkies zijn D. en ik.
En wat een lange zeikpost, jezus.
Oud 05-05-2006, 23:22
darkfairy
darkfairy is offline

Regels voor berichten