Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() dat gaat echt nooit lukken in 4 maanden =\ |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Weet je. Het is echt zo simpel. Gelukkig zijn is een keuze. "Geluk is een richting, geen punt". Iedere keer weer opnieuw kunnen wij de richting bepalen waarin we gaan. Ik geef toe, het klinkt altijd makkelijker dan het is... maar de basis is volgens mij inderdaad "gewoon" de keuze die wij zelf maken, ongeacht omstandigheden. Waarom is de uitvoering dan zo lastig? ![]() Een tijdje geleden (nog niet eens zo lang geleden, een week of twee misschien?) postte ik dat ik koos voor acceptatie en dat het me zou lukken, ook al wist ik dan niet hoe. Uiteindelijk zei iemand tegen mij, toen ik weer wanhopig verzuchtte dat ik niet wist hóe!: "Misschien gewoon doen?" En sindsdien doe ik het. Het kost moeite, kracht, angst, overwinning. Maar ik doe het. En ik bedacht me vandaag dat, met hoever ik nu al ben, ik in de zomer misschien wel weer mijn bikini aan durf te trekken. Ik maak vooruitgang. Vandaag opnieuw mezelf overwonnen. Mijn eigen stille strijd die ik aan het winnen ben! ![]() Bedankt voor je mooie post, Lise. Het hielp me weer even herinneren aan mijn eigen besluit ![]() Eigenlijk wens ik dat iedereen hier toe. De kracht om door te gaan, en om te leren accepteren en gelukkig te zijn. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #59 rare kwast | 487 | 23-05-2006 20:04 | |
De Kantine |
Doen jullie aan LiveJournal? ;p Verwijderd | 114 | 16-03-2005 17:50 |