Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-05-2006, 21:35
woezel
woezel is offline
Citaat:
Leineh. schreef op 22-05-2006 @ 22:20 :
oh zo'n leuke piercing vind ik dit, heb hem zelf ook maar ik heb helemaal geen last met oordopjes in . en het staafje kan ik er makkelijk uithalen door het belletje eraf te draaien, soms doe ik er ook wel eens en ringetje in maar dan gaat hij sneller irriteren. ik vond het trouwens best een pijnlijke piercing hoor hihi.

@drezz; toffe tattoo
hoe krijg je dat eruit
Oud 23-05-2006, 00:15
muisje1986
muisje1986 is offline
@ Qamra, leuk die nieuwe piercing! maar is dat niet super pijnlijk?

Zelf zit ik super te twijfelen of ik toch mijn navelpiercing opnieuw zou laten zetten. Ik heb die piercing ong 2 jaar gehad, maar hij wilde steeds maar niet helen. Dus kreeg ik het advies om um dr uit te halen, omdat mijn lichaam het accepteerde. Nadat ik eerder allemaal verhaaltjes te horen kreeg dat ik allergisch was ofzo ( ik neem aan dat als je een allergie hebt dat dat voor je hele lichaam betekend en niet alleen bijvoorbeeld je buik.. met mijn andere piercings heb ik nooit last gehad).

Kortom, ik weet het dus niet.
Oud 23-05-2006, 10:07
Leineh.
Leineh. is offline
Citaat:
woezel schreef op 22-05-2006 @ 22:35 :
hoe krijg je dat eruit
staafje: balletje eraf draaien. ringetje: balletje ertussen uit trekken en dan gewoon het sierraad eruit halen. of zie ik het te simpel?
Oud 23-05-2006, 11:26
Verwijderd
Citaat:
muisje1986 schreef op 23-05-2006 @ 01:15 :

Zelf zit ik super te twijfelen of ik toch mijn navelpiercing opnieuw zou laten zetten. Ik heb die piercing ong 2 jaar gehad, maar hij wilde steeds maar niet helen. Dus kreeg ik het advies om um dr uit te halen, omdat mijn lichaam het accepteerde. Nadat ik eerder allemaal verhaaltjes te horen kreeg dat ik allergisch was ofzo ( ik neem aan dat als je een allergie hebt dat dat voor je hele lichaam betekend en niet alleen bijvoorbeeld je buik.. met mijn andere piercings heb ik nooit last gehad).

Kortom, ik weet het dus niet.
ander materiaal proberen?

ik wil mn beugel eruit zodat ik een tongpiercing kan zetten want met beugel ziet t er nie uit imo
Oud 23-05-2006, 14:35
Leineh.
Leineh. is offline
beter een mooi gebit zonder tongpiercing dan een scheef gebit met. imo
Oud 23-05-2006, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Leineh. schreef op 23-05-2006 @ 15:35 :
beter een mooi gebit zonder tongpiercing dan een scheef gebit met. imo
nee duh maar hij mag er al bijna uit

ik ga m er echt niet uit laten slopen om die piercing als ik die indruk gaf
Oud 23-05-2006, 16:11
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
muisje1986 schreef op 23-05-2006 @ 01:15 :
Mwoeah, niet pijnlijker dan mijn navel. Nou moet ik wel weer erbij vermelden dat ik mijn navel door de grond ging. Dus met deze ook

Ik vond het vooral heel eng. Het is mijn eerste kraakbeenpiercing dus ik had geen idee wat ik moest verwachten.

En ik heb nu nog steeds een beurs oor, wat ik met mijn navel dus niet had.

Maar ik ben zó blij ermee

Dank je wel
Oud 23-05-2006, 18:44
woezel
woezel is offline
Citaat:
Leineh. schreef op 23-05-2006 @ 11:07 :
staafje: balletje eraf draaien. ringetje: balletje ertussen uit trekken en dan gewoon het sierraad eruit halen. of zie ik het te simpel?
uh ja zo ver was ik ook wel, maar de achterkant is van mij plat, dus moeilijk vast te nemen om los te draaien, maw ik krijg dat ding niet losgedraaid en mn balletje is ook vrijgroot om er aan te kunnen trekken zegmaar( om het goed vast te kunnen nemen)
Oud 23-05-2006, 22:50
drezzz
drezzz is offline
Citaat:
EvilConduct schreef op 21-05-2006 @ 23:08 :
Dan rest nog de vraag: Hoe?
onderrood, bovenblauw,buitenkant vleugels bruin, en gele highlights.

(als jij datgoed vind! )
Oud 24-05-2006, 11:00
sgaapje
sgaapje is offline
Citaat:
woezel schreef op 23-05-2006 @ 19:44 :
uh ja zo ver was ik ook wel, maar de achterkant is van mij plat, dus moeilijk vast te nemen om los te draaien, maw ik krijg dat ding niet losgedraaid en mn balletje is ook vrijgroot om er aan te kunnen trekken zegmaar( om het goed vast te kunnen nemen)
Dan moet je het met een klein tangetje proberen, dan kun je makkelijker kracht zetten.
Oud 24-05-2006, 11:57
llell
llell is offline
Citaat:
woezel schreef op 23-05-2006 @ 19:44 :
je kunt het ook met gereedschap proberen, gewoon zo'n klein klemtangetje als het echt niet lukt. Niet ideaal maar soms moet het even.
Oud 28-05-2006, 12:19
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 19-05-2006 @ 12:44 :
MissTake (of iemand anders die er verstand van heeft); bij het onderste gaatje van mn christina zit een klein bobbeltje. Kan dit kwaad, kan ik er wat aan doen etc.?
En: wat kost een industrial bij jullie?
Oud 28-05-2006, 22:52
MissTake
MissTake is offline
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 28-05-2006 @ 13:19 :
En: wat kost een industrial bij jullie?
35
Oud 29-05-2006, 13:31
JJ13
JJ13 is offline
gisteren mn smiley eruit gehaald. ik vond m niet meer zo leuk en hij zat me een beetje in de weg.
Oud 29-05-2006, 13:41
Toddek
Toddek is offline
Ik heb vandaag besloten om lenzen te nemen
en een bridge te laten zetten
Oud 30-05-2006, 20:51
Sacrilege
Sacrilege is offline
Mensen, ik heb een vraag
Tunnels in me oren heb ik al sinds mensen heugenis gewild maar nu is de vraag: Groeien deze nog dicht wanneer je ze zat bent? Of groeien ze dicht tot 5 mm o.i.d.?
Oud 30-05-2006, 21:06
Verwijderd
Hangt over het algemeen van de elasticiteit van je oor af. Ik gelooof dat op internet de "algemene" grens van 8 of 10 mm circuleert, maar het is maar net hoe rekbaar je oor is. Sommige mensen zijn bij 10mm al verdoemd, anderen kunnen tot 1 inch oprekken en nog gewoon terug laten krimpen zegmaar.
Oud 30-05-2006, 21:08
nivava
nivava is offline
wat is een goede piercingshop in Utrecht?
Oud 30-05-2006, 22:00
Yellowcard
Yellowcard is offline
Citaat:
Sacrilege schreef op 30-05-2006 @ 21:51 :
Mensen, ik heb een vraag
Tunnels in me oren heb ik al sinds mensen heugenis gewild maar nu is de vraag: Groeien deze nog dicht wanneer je ze zat bent? Of groeien ze dicht tot 5 mm o.i.d.?
euj! jeloers op die van mij gozer? of verveel je je weer
Oud 30-05-2006, 23:54
In Your Room
In Your Room is offline
Citaat:
nivava schreef op 30-05-2006 @ 22:08 :
wat is een goede piercingshop in Utrecht?
Ik heb goeie ervaring met Skin Art aan de Amsterdamsestraatweg, daar heb ik zelf m'n helix (bovenaan oor, kraakbeen) laten zetten. Is me aangeraden door een vriendin, die heeft daar zelf haar tongpiercing (en volgens mij ook d'r tattoo's) laten zetten, en was ook heel tevreden.
Oud 31-05-2006, 10:23
nivava
nivava is offline
Citaat:
In Your Room schreef op 31-05-2006 @ 00:54 :
Ik heb goeie ervaring met Skin Art aan de Amsterdamsestraatweg, daar heb ik zelf m'n helix (bovenaan oor, kraakbeen) laten zetten. Is me aangeraden door een vriendin, die heeft daar zelf haar tongpiercing (en volgens mij ook d'r tattoo's) laten zetten, en was ook heel tevreden.
ik wil ook een helix laten zetten!
Heb Skin ARt inderdaad via internet gevonden!
Op jouw aanraden ga ik daar maar naar toe vandaag...
duur?
Oud 31-05-2006, 11:34
In Your Room
In Your Room is offline
Citaat:
nivava schreef op 31-05-2006 @ 11:23 :
ik wil ook een helix laten zetten!
Heb Skin ARt inderdaad via internet gevonden!
Op jouw aanraden ga ik daar maar naar toe vandaag...
duur?
Hm ik geloof dat ik 35 heb betaald.
Oud 31-05-2006, 12:03
Verwijderd
Citaat:
In Your Room schreef op 31-05-2006 @ 12:34 :
Hm ik geloof dat ik 35 heb betaald.
wil ook wel maar vind 35 euro te duur voor n oorbel
Oud 31-05-2006, 12:34
Verwijderd
Citaat:
koekjes schreef op 31-05-2006 @ 13:03 :
wil ook wel maar vind 35 euro te duur voor n oorbel
Het is wel een goed gezette oorbel, met weinig risico.
Oud 31-05-2006, 12:36
Verwijderd
Citaat:
Sidhe schreef op 31-05-2006 @ 13:34 :
Het is wel een goed gezette oorbel, met weinig risico.
ja maar 35 euro...
dat is 3 dagen werken
Oud 31-05-2006, 13:09
grandmommy
grandmommy is offline
w00h ik ga binnenkort een industrial laten zetten voordelen/nadelen anyone? en geneest dat over het algemeen goed? als het een beetje tricky is laat ik hem na het festivalseizoen zetten, maar als het makkelijk te onderhouden is binnen nu en niet al te lange tijd.
Oud 31-05-2006, 13:14
Verwijderd
Omg ik wil ook. Zodra ik OV heb kom ik naar Maastricht, MissTake
Oud 31-05-2006, 13:35
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 31-05-2006 @ 14:09 :
w00h ik ga binnenkort een industrial laten zetten voordelen/nadelen anyone? en geneest dat over het algemeen goed? als het een beetje tricky is laat ik hem na het festivalseizoen zetten, maar als het makkelijk te onderhouden is binnen nu en niet al te lange tijd.
Pijnlijk, geneest langzaam, blijft gevoelig en er bestaat een kans op bloemkool oren maar dat blijf je houden met kraakbeenpiercings.
Hij is wel supermooi
Oud 31-05-2006, 13:38
grandmommy
grandmommy is offline
als je merkt dat er bloemkoolvorming ontstaat en je haalt je piercing eruit, dan groeit het denk ik niet verder he?

ohja, heeft iemand ervaring met de piercing en tattooshop magic cherry's in eindhoven? de site ziet er aantrekkelijk en relaxt en toch professioneel uit, is ie dat ook echt? ik wil hem of daar, of bij bunker tattoo in breda laten zetten.
Oud 31-05-2006, 13:42
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 31-05-2006 @ 14:38 :
als je merkt dat er bloemkoolvorming ontstaat en je haalt je piercing eruit, dan groeit het denk ik niet verder he?

ohja, heeft iemand ervaring met de piercing en tattooshop magic cherry's in eindhoven? de site ziet er aantrekkelijk en relaxt en toch professioneel uit, is ie dat ook echt? ik wil hem of daar, of bij bunker tattoo in breda laten zetten.
Een vriend van mij heeft daar in eindhoven een tattoo laten zetten. Niks mis mee, strak gedaan.
Van bunker tattoo in breda ben ik niet zo kapot van, body mx is naar mijn idee wel beter. Ook met verdoving enzo, das eigenlijk een huisarts (dan moet je het wel door hem laten doen) is wel aan de dure kant.

Nee als je m er op tijd uithaalt niet nee denk ik.
Oud 31-05-2006, 14:19
grandmommy
grandmommy is offline
mmm ik hoor over body mx wel nare dingen eigenlijk, maar misschien eens informeren daar. bunker tattoo's hoor ik dan juist weer wel goede dingen over nouja, ik zal bij alledrie eens informeren naar prijzen en hoe en wat.
Oud 31-05-2006, 14:44
Ramble On
Ramble On is offline
Industrial
Die van mij was al na 3 maanden helemaal genezen, maar volgens mij duurt het normaal gesproken wel wat langer.
Oud 31-05-2006, 14:45
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 31-05-2006 @ 15:19 :
mmm ik hoor over body mx wel nare dingen eigenlijk, maar misschien eens informeren daar. bunker tattoo's hoor ik dan juist weer wel goede dingen over nouja, ik zal bij alledrie eens informeren naar prijzen en hoe en wat.
Ja ik kan ook wel wat stomme nareopnoemen hoor. ( ik was niet op na controle gekomen na 2 weken maar na een maand of 4 kreeg ik een raar bultje en wilde ik t laten controleren moest ik er ineens voor betalen..) Maar dat heeft niks met de piercings zelf te maken.
Oud 31-05-2006, 15:58
miss-bi
miss-bi is offline
Ik wil een christina gaan laten zetten.. iemand ervaring mee? Als ik 'm moe ben..groeit het dan helemaal dicht zodat je dr echt níx meer van ziet? & hoeveel kostie ongeveer?
Oud 31-05-2006, 21:55
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Hm voor zover ik t nu kan zien zit er boven al wel een litteken, omdat ie eerst nog niet gebogen was en dus een soort-van ingroeide (maar boeiend, dat dáar een littekentje zit is echt iets waar ik met totaal niet druk om maak like.. whatever) en hij kostte geloof ik 40 euro. En hij is
Oud 01-06-2006, 09:00
Sacrilege
Sacrilege is offline
Citaat:
Yellowcard schreef op 30-05-2006 @ 23:00 :
euj! jeloers op die van mij gozer? of verveel je je weer
Sure
Oud 01-06-2006, 12:15
100%hallal
100%hallal is offline
Damn, elke keer als ik in de stad loop, mijd ik alle piercingsshops.

Ik durf niet!!!

Ik neem wel een keer iemand mee die me dwingt een horizontale surface piercing onder mn navel te nemen.
Oud 01-06-2006, 14:01
JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 31-05-2006 @ 14:09 :
bij mij genas hij heel langzaam, het zetten was ook pijnlijk en hij bleek verkeerd gezet te zijn waardoor ik m er na 9 maanden uit heb moeten halen (daarna heb ik een tijdje een elfenoortje gehad).
Oud 01-06-2006, 14:11
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Gadje schreef op 31-05-2006 @ 14:35 :
Pijnlijk, geneest langzaam, blijft gevoelig en er bestaat een kans op bloemkool oren maar dat blijf je houden met kraakbeenpiercings.
Hij is wel supermooi
Ik heb nu na 5 jaar dat 'ie af en toe weer zo aanvoelt als toen ik 'm net had laten zetten. Voorheen was 't eigenlijk helemaal niet gevoelig. Binnenkort toch maar 'ns naar laten kijken.
Oud 01-06-2006, 14:14
Verwijderd
mijn oor was echt nog heel lang super gevoelig nadat ik m'n industrial had laten zetten, zetten vond ik nou ook niet echt fijn, maar sinds dien vind ik andere piercings niet meer zo eng
Oud 01-06-2006, 14:21
cha0s
cha0s is offline
Ik vond dat zetten grappig. Dat gesjor en gemeuk aan je oor de hele tijd om in 1x die twee gaten te prikken.
Oud 01-06-2006, 17:52
Verwijderd
ik heb besloten dat ik een gat door mn tong laat raggen, nou mn ma nog overtuigen
Oud 02-06-2006, 12:16
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 31-05-2006 @ 14:38 :

t'groeit niet verder nee
tip die ik van een vrouw kreeg was om een druppeltje water met paracetemol te mengen en dat op je oor te smeren, dan trekt het ietsjes weg.
heeft bij mij heel erg geholpen
Oud 02-06-2006, 19:26
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Net een industrial laten zetten (ik kon het niet laten hartgrondig *KK* te zeggen), leuk is anders maar ben er superblij mee
Oud 02-06-2006, 21:53
innogen
innogen is offline
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 02-06-2006 @ 20:26 :
Net een industrial laten zetten (ik kon het niet laten hartgrondig *KK* te zeggen), leuk is anders maar ben er superblij mee
foto

Ik vind een industrial altijd heel erg leuk staan. Heb altijd zoiets oeh dat wil ik ook
Oud 02-06-2006, 23:26
grandmommy
grandmommy is offline
hahaha waarschijnlijk ga ik ook wel vloeken ja, als het werkelijk zo'n pijn doet. of ik krijg een lachkick, dat heb ik ook weleens gehad
mmm misschien als ik morgen de tijd heb, dat ik langs de opiercingshop ga. moet je trouwens een of ander gaar verbandje erom? dat zou teh_sux zijn.
Oud 03-06-2006, 09:00
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Nee zit niks omheen, heb echt nog stéeds een knalrood en warm oor en ik durf er niet aan te zitten
Oud 03-06-2006, 11:14
100%hallal
100%hallal is offline
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 03-06-2006 @ 10:00 :
Nee zit niks omheen, heb echt nog stéeds een knalrood en warm oor en ik durf er niet aan te zitten
FOTO!!
Oud 03-06-2006, 12:59
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline

En een vraagje: mag ik m al heen en weer bewegen bij het schoonmaken? Of moet dat juist?
Oud 03-06-2006, 14:45
Qamra
Qamra is offline
Ik zou er voorlopig even vanaf blijven. Mijn conch kreeg ik dus ook een paar dagen écht niet bewogen. Dan ga ik dus echt geen moeite doen.

Regels voor berichten