![]() |
||
Citaat:
ken je de loesje tekst? vandaag aan de lijn gedaan - het beviel niet; zoiets is het iig... dat is wel een beetje de omschrijving van mijn pogingen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb ook heel vaak de neiging, Als ik dan een paar kilo kwijt ben omdan die dagen er na extra veel te eten zo van: "Ohhh het kan wel wat hebben" snapje? Erg stom..I know |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
... ik heb geen vreetbuien meer, omdat ik nu een beter leven heb, het gaat veel beter met me, maar ik voel me maar ff kut en ik denk gelijk aan eten. ik heb me nooit echt aan eetbui over gegeven, maar heb gerust wel is veel gevreten, omdat het lekker was, maar OOK omdat het me beter doet voelen, en dat is volgens mij helemaal verkeerd. gewoon dat geveol, als ik chocola in m'n mond heb kan ik alles vergeten, dan voel ik me zo lekker, en om me langer zo te voelen moet ik dus 10 repen eten, ga maar door. ik moet ook echt niet een keer de kans krijgen om een onwijze eetbui te hebben, want als ik dan eenmaal weer begin met kotsen kom ik nooit meer uit die cirkel. maar ik eet dus wel onwijs veel.... ik ben 1.80 en daar woog ik 67 bij, maar dat is bijna 2 maanden geleden. daarna begon ik meer te eten dus ik denk dat ik nu wel 72 (75? ![]() ![]() ![]() nouja zodra ik weet hoeveel ik weeg laat ik het je weten. (waar ik nu ben is geen weegschaal en ik ga er alleen naakt op staan als ik niets gegeten heb, en dat is dus nogal moeilijk te regelen)
||
![]() |
Citaat:
![]() K zit r zelf ook nog steeds mee en probeer idd wel zo gewoon mogelijk en beetje lekker te eten, zodat k niet telkens n eetbui krijg... En k ben wel aangekomen jah ( ![]() xXx |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Sterkte ermee..... Liefs, Mariamne
|
Ik word hier zo gek van! Waarom vinden mensen zichzelf te dik als ze 75 kilo bij 1m80 wegen? Heb ik dan echt een overgewicht?
Oke, ben wel aan het lijnen, maar het gaat zo langzaam. En net alweer gegeten. Ik weet dat ik normaal moet eten, ik weet dat ik het binnen moet houden, maar op sommige momenten kan ik dat gewoon niet. Ik kan het echt niet. ![]()
||
Citaat:
![]() Sorry, ik trek het allemaal even niet meer.
||
Citaat:
![]() maar niemand in mijn omgeving heeft het echt nodig om af te vallen... en ik wel, zeker ivm mijn astma veel beter... maar ik heb het doorzettingsvermogen (nog) niet... iemand nog tips om het vol te houden? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Nu ben ik zover dat ik dat gewoon niet meer wíl, maar ze laat me weinig keus over. Gelukkig ben ik nu nog 'sterk', maar ik weet niet hoe lang ik dat vol houd...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze liet zich 'overhalen' door haar omgeving die haar wel is zei dat ze een dikke kont had. Dat trok ze zich allemaal heel erg aan en is als een gek gaan lijnen.. Nu was ze tot afgelopen jaar echt veel aangekomen vergeleken me vroeger door al dat lijnen..Ze wou allemaal per se in een keer 20 kg afvallen maar dat is zo moeilijk..Je kunt het beter met stapjes doen vertelde ik d'r..En nou is ze een half jaar geleden 10 kg afgevlalen en nu is ze met de volgende 10 bezig en het gaat geweldig! JUIST door niet te lijnen. Juist door gewoon op te letten wat ze eet, haar eetpatroon heeft ze aangepast. Ze snoept weinig. 1 snoepje per dag is oke, maar geen repen chocola en zakken chips. Ze drinkt veel water, cola light. En het gaat kei goed. Het volhouden Dat is het belangrijkste. Het afvallen, dat is te doen. Maar op gewicht blijven is het moeilijkste. Je moet op de een of andere manier gemotiveerd zijn. Door iets. Ik was het door dat ik op vakantie ging en ik graag met een strakkere buik over het strand liep. Probeer voo rje zelf zoiets te vinden maar laat je geluk er niet van af hangen Laatst gewijzigd op 26-07-2002 om 10:30. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() btw i like your signature ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik eet ook geen vlees..in plaats daarvan eet ik vegetarisch spul(zit minder vet in), dat niet gebakken mag worden in vet( ![]() Ik eet nu ook weleens yoghurt of melk en ik eet (20+)kaas. Oke, das dan wel zelden en ik eet alles mager,maar het is toch iets. Vandaag heb ik toevallig gebarbequed, bij familie en dat was heel lekker na die lange tijd om eerlijk te zijn. ![]() ![]() Vanaf morgen ga ik ook alweer op een dieet....kneem allerlei soorten pillen waarvan je zou moeten afslanken,sport veel etc. Ik heb al kweetniet hoelang geen chocolade op bijvoorbeeld of chips ,terwijl ik dat eigenlijk onwijs lekker vindt, maar ik kan het niet meer ![]() Ik ga nou ook meedoen met de fiets4daagse..iedereen denkt dat ik dat doe omdat ik dat leuk vindt,maar tis vooral omdat ik dunner wil zijn en 4dagen fietsen daar weer aan mee helpt...Kheb zelfs me scooter weggedaan o.a. hiervoor! ![]() Nou ja ik heb altijd zoiets van; als ik een paar kilo dunner ben, stop ik en word het weer normaal,maar dat wordt het niet. Ik ben gewoon heel erg onzeker en ik denk gewoon dat ik dan pas gelukkig ben *dat hoogstwaarschijnlijk toch niet zo is, i know..* Maar nu heb ik wel weer genoeg getypt ![]() ![]() xxxx |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben ook vaak te makkelijk Maar weet je wat je echt is moet proberen.. Gewoon he, Als je ergens mee bezig bent Zeg huiswerk, Nu vakantie slecht voorbeeld..Zeg je betn aan het chatten/computeren gewoon wat computeren. Dan vul je voordat je gaat computeren een fles water. En kijk is hoe ver je komt met die fles op te drinken. Als je water drinkt Klok het dan achterover in je keel En doe je dat een paar keer met wat glazen Dan pis je vanzelf ![]() En als je pist.. Dan val je af Probeer dat gewoon is Echt water drinken Maak er een soort ritueel van Helpt echt Tip: Doe dit niet vlak voordat je naar bed gaat Plassen in de nacht is erg vervelend |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Whoeii...erg herkenbare dingen zet je hier neer zeg!!.... "Ik eet immers nooit echt gezellig mee, pak nooit ff een frietje of een snoepje en ga zo maar door" "Ik eet ook geen vlees" "Maar kweet nu al dat ik mezelf ervoor ga straffen, voor het"zondigen" "terwijl ik dat eigenlijk onwijs lekker vindt, maar ik kan het niet meer" "Nou ja ik heb altijd zoiets van; als ik een paar kilo dunner ben, stop ik en word het weer normaal,maar dat wordt het niet. Ik ben gewoon heel erg onzeker en ik denk gewoon dat ik dan pas gelukkig ben" Ik heb evn wat zinnetjes van je geselecteerd, want dit zijn allemaal dingen die ik erg herken!..... Wat betreft pillen nemen om af te slanken, dat doe ik niet. Ik denk ook dat dit vekeerd is voor je lichaam, helemaal gezien, wanneer je al weinig eet>>ik probeer het nog wel wat onder controle te houden.... Zelf heb ik het er met naasten nog weinig over gehad, ik kan het ook goed verbergen...ze zien wel dat ik veel minder eet, maar ik heb altijd wel trucjes, waardoor ze niet achterdochtig gaan worden....ik hoop dat ik het binnenkort voor elkaar kan krijgen er toch met iemand over te gaan praten, aan de andere kant wil ik het ook niet, want ik wil niet dat anderen er mee gaan zitten en ik wil ook niet van dit eetpatroon af eigenlijk(ik wil zeker niet aankomen!) Denk jij er over om professionele hulp in te schakelen? Liefsxxx
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vet wordt NIET alleen door verbranding afgevoerd. Joh ik heb het zelf meegemaakt Ik heb het zelf met de dokter erover gehad In urine zit mega veel vet EN afvalstoffen |
![]() |
|
Verwijderd
|
net een hele week met mn vriendje doorgebracht, met een stapel films, en ja, een heleboel zakken chips en nootjes enzo...
![]() ik dacht echt dat ik kilo's was aangekomen, ga ik net op de weegschaal staan, ben ik juist afgevallen ![]() ![]() maar goed, ik ga in het nieuwe schooljaar dus fitnessen... hopen dat dat helpt enzo... oh, naja dan zal ik maar effe melden hoe het er nu voor staat, 1.65m en bijna 68/69 kg. ik wil weer naar mn oude gewicht van een jaar terug, 57/58 |
![]() |
|
![]() |
Die pillen die ik neem zijn volgens mij niet schadelijk,want het zijn natuurlijke middelen (chroom& een of andere vitamine..).
Ik wilde eerst ook niet echt met iemand praten,maar aan de andere kant juist weer wel,want ik wou/wil toch weer 'normaal'zijn(ben toen ook uit mezelf naar die schoolarts toe gegaan). Altijd droge crackers en droge boterhammen eten is ook niet leuk ![]() ![]() ![]() xxxx |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je hebt vocht nodig ja anders droog je uit,vet wordt altijd van je voedsel gefilterd en opgeslagen,licht aan je stofwisseling misschien zoals sublime zegt dat als je bepaalde stoffen wordt afgevoerd dat t dan reserves gebruikt, maar niet om te plassen, tenminste dat zeggen ze in mijn schoolboeken en op mijn werk(in een drogisterij) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat je zegt over dat bewegen, dat je dan alleen vet kan verbranden is grote onzin. Mensen die nooit sporten zullen dus alleen maar aankomen? Omdat ze het vet niet kwijt kunnen? Hoe denk je dan dat vet je lichaam uitgaat, behalve sporten? Als je dus alleen zou sporten, zou je al afvallen? Dat is pas nachtlampjespraat |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
rm volgens mij kun jij er niet echt tegen als niet iedereen met je meepraat is t wel? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik ga graag discussies aan En als ik ergens zeker van ben dan zet ik door Zodoende |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En verders ga ik er niet meer op in. Laatst gewijzigd op 29-07-2002 om 14:33. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
De werking van chroom is niet voldoende aangetoond. Maar enkele onderzoeken hebben wel aangetoond, dat chroompicolinaat kankerverwekkend kan zijn. Lijkt me niet bijzonder gezond dus… Btw van minder glucose tot je nemen oid hoef je echt niet af te vallen (mijn ervaring is nl dat dat niet zo is). Ik eet nu al een jaar of drie geen suiker (dus ook minder glucose), maar ik ben nog geen gram afgevallen (was dat maar waar). Volgens mij is een combinatie van sporten, gezond eten en voldoende water drinken nog altijd het geen dat het beste werkt, geen van drie is een wondermiddel en ik denk ook dat het de combinatie is, die maakt dat het werkt. Alleen sporten, alleen gezond eten, alleen water drinken…’t zal wel iets werken, maar samen werkt het echt. Leef(eet/beweeg)gewoontes veranderen, daar gaat het om. Want je kunt nog zoveel water drinken, als je ongezond/vet eet, dan zul je er echt niet van afvallen. Dat maak je mij iig niet wijs. Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 29-07-2002 om 19:01. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee, Ik kom niet met sterke bewijzen. Ik ga niets zoeken op Internet waarmee ik kan bewijzen dat je afvalt van veel water drinken. Waarom niet? Omdat ik daar geen zin in heb. Net zoals ik geen zin meer heb in deze discussie.
Als julile denken, vinden, weten dat je niet afvalt van water drinken, Oke! Prima! Fijn. Dan zoeken jullie andere manieren. Maar ik spreek uit mijn eigen ervaring. Dat die bij ieder menselijk lichaam anders is wist ik ook niet, maar als ik veel water drink, plas ik veel, en val ik af. Ik zal nu vast erg zwak gevonden worden enz, Maar ik heb hier gewoon helemaaaaal geen zin in. Denk wat je wilt denken, dat doe ik ook. Doe wat het beste voor JOU is |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maa wa het beste beleg is..., je ma ook best wel eten wat je lekker vind hoor, maar volgens mij is paardenrookvlees heel mager. (mn opa moest vetarm eten, en die mocht wel paardenrookvlees ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #48 Mara | 500 | 30-04-2005 16:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #41 Verwijderd | 500 | 01-04-2005 08:17 | |
Lichaam & Gezondheid |
hoeveel calorieen nodig? Buskruitje | 23 | 28-01-2005 18:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #6! Snufje | 254 | 18-11-2002 18:36 |