Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-05-2006, 11:32
Verwijderd
Gisteravond was zeker wel gezellig. Wel raar... Ik was blij dat er iemand was die ik even kon vastgrijpen toen L. niet binnen handbereik was. Op zo'n moment is het wel duidelijk wat je aan die groep hebt. Was er blij mee.

En ik heb hem verteld dat we beter even geen contact kunnen hebben. Ik ben heel erg benieuwd naar de 27e, hoe zal het dan zijn?
Advertentie
Oud 14-05-2006, 12:44
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
snoopy schreef op 14-05-2006 @ 07:56 :
Nou ja, omdat die relatie dan beter in elkaar zit (wat je zegt, je moet jezelf veranderen voor hem) en omdat je inderdaad iemand leuker kunt vinden, denk ik. Als ik jou hoor denk ik: die is niet echt gelukkig. (maar ik kan me vergissen, natuurlijk)
Ja nouja ik poste alleen de negatieve dingen over hem, maar het is ook vaak leuk, alleen poste ik dat dus niet. En de laatste tijd voelde ik echt nauwelijks meer iets voor hem (alleen vriendschap) maar opeens is dat omgeslagen en vind ik m wel weer erg leuk Nouja goed ik kijk wel hoe het allemaal loopt..
Maar ik ben wel gelukkig hoor ook met hem!
Oud 14-05-2006, 12:49
Verwijderd
Ik heb genoeg andere dingen aan m'n hoofd op dit moment, dus ik maak me nu even nergens druk om
Oud 14-05-2006, 13:14
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Ik heb me gister gruwelijk hard misdragen.. Ik ben zo stom bezig, en ik raak hem kwijt op deze manier. Ik maak overal een puinhoop van.
Oud 14-05-2006, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Myuki schreef op 14-05-2006 @ 10:41 :
ik heb het aller leukste mooiste en liefste vriendje
nee want die heb ik al!

Oud 14-05-2006, 13:27
Verwijderd
Ben ik nu zo blind, of stellen die anderen zich zo aan?
Oud 14-05-2006, 14:02
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Hij komt vanavond En dan gaan we uit eten bij een sjieke tent in Dordrecht, samen met mijn familie

Ik vind hem nog steeds lief, en sexy Ik merk dat als ik hem een paar dagen niet zie, ik wat meer zin krijg om hem te zien. Hoe doen mensen dat toch die samenwonen. Raak je dan niet op elkaar uitgekeken? Wil je dan niet af en toe een weekendje naar huis ofzo?
Oud 14-05-2006, 14:58
Verwijderd
Ergens maak ik me zorgen om een vriendin van me. Sinds het overlijden van haar vader (nu een jaar geleden) lijkt ze echt zwaar depressief.
Toch laat ik het niet te dichtbij komen. Ik wil daar niet in meegesleurd worden, want heb al genoeg aan mezelf. Maar ergens voel ik me ook wel machteloos....
Oud 14-05-2006, 16:12
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik voel me echt saai.
Oud 14-05-2006, 16:31
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Anneka schreef op 14-05-2006 @ 14:27 :
nee want die heb ik al!

ja ik zag al in dat ik schreef met quotepotentie
Oud 14-05-2006, 16:59
Ruby
Ruby is offline
Super.. Gelukkig en alles, ik ga hem deze week best vaak zien gelukkig maar, want het lijkt alsof de dagen die we samen zijn steeds sneller voorbij gaan en de dagen die we uit elkaar zijn heel langzaam gaan. Een nachtje is echt veel te kort en dan niet van s'ochtends tot s'avonds maar van s'avonds tot s'avonds. Dat was echt jammer, terwijl ik hem zo graag bij me heb..

Ben zo stapelgek op hem
Oud 14-05-2006, 17:17
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 14-05-2006 @ 15:02 :
Hoe doen mensen dat toch die samenwonen. Raak je dan niet op elkaar uitgekeken? Wil je dan niet af en toe een weekendje naar huis ofzo?
Zorgen dat je genoeg eigen dingen te doen hebt en een huis met meerdere kamers/verdiepingen

Maar even serieus, ik denk dat het vooral heel belangrijk is dat je gewoon lekker je eigen dingen blijft doen. Tuurlijk, je gaat niet voor niks samenwonen en er veranderen dan zeker wat dingen, maar dat betekent niet dat je 24/7 op elkaars lip geplakt zit of moet zitten. Nu is het bij mij en mijn vriend zo dat we allebei best wel veel de behoefte hebben bij elkaar te zijn, dus wij vinden het samenwonen heerlijk. Maar we doen ook lekker ons eigen ding en soms is het best lekker als ik weet dat hij die middag/avond niet thuis is en ik wel en het huis dus voor mezelf heb. Maar dat is niet meer dan normaal, dat heeft iedereen wel eens, ongeacht met wie je samenwoont

OT: Hmm, echt weer eens een heerlijke zondag dit. Laat uit bed, lekker ontbijten, daarna de deur uit en heerlijke seks in de duinen... Ja, mooie afsluiting van de afgelopen paar dagen
Oud 14-05-2006, 18:50
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Ohja vannacht toen ik kklam was zei ik voor het eerst tegen hem 'ik hou van je' uhja ik ben alleen vergeten hoe hij reageerde
Oud 14-05-2006, 19:34
WolterB
WolterB is offline
Goed!
Oud 14-05-2006, 19:35
Nienna*
Nienna* is offline
Kut. Het is uit. Wat is het een klootzak! Al drie maanden niet meer verliefd! Aargh.
Oud 14-05-2006, 19:40
Methuselah
Methuselah is offline
Over 'n uurtje ofzo zie ik haar weer.
Oud 14-05-2006, 19:50
zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 14-05-2006 @ 18:17 :
Zorgen dat je genoeg eigen dingen te doen hebt en een huis met meerdere kamers/verdiepingen

Maar even serieus, ik denk dat het vooral heel belangrijk is dat je gewoon lekker je eigen dingen blijft doen. Tuurlijk, je gaat niet voor niks samenwonen en er veranderen dan zeker wat dingen, maar dat betekent niet dat je 24/7 op elkaars lip geplakt zit of moet zitten. Nu is het bij mij en mijn vriend zo dat we allebei best wel veel de behoefte hebben bij elkaar te zijn, dus wij vinden het samenwonen heerlijk. Maar we doen ook lekker ons eigen ding en soms is het best lekker als ik weet dat hij die middag/avond niet thuis is en ik wel en het huis dus voor mezelf heb. Maar dat is niet meer dan normaal, dat heeft iedereen wel eens, ongeacht met wie je samenwoont
Haha, ik heb niet eens meerdere kamers of verdiepingen Maar bij het gehele verhaal sluit ik me wel aan.

ot:
Gaat erg goed, lekker weekend gehad. Helaas heeft hij vandaag wat slecht nieuws gehad, maar kan ik er nu lekker voor hem zijn.
Oud 14-05-2006, 19:58
ST*R
ST*R is offline
Ik voel me raar, heel raar
(miss ben ik toch niet zo gelukkig met hem als ik in mn vorige poste zei)
Owja en ik doe ook wel beetje gemeen tegen hem, en dat verdient ie eigenlijk niet. Maar ach

Laatst gewijzigd op 14-05-2006 om 20:20.
Oud 14-05-2006, 20:02
Toet0r
Toet0r is offline
ik heb weer een topweekend gehad
Oud 14-05-2006, 20:28
Roosje
Roosje is offline
Heel goed zelfs!

Zo'n lang weekend bij elkaar zijn is fijn. Al moet ik het dan niet gaan verneuken met chagrijnig zijn. Maar hé, het maakt niet uit, het was leuk.
Oud 14-05-2006, 20:50
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Nog steeds hetzelfde...
De meeste mensen vinden dat wij een neukrelatie hebben, en 'neukrelaties' worden over het algemeen als stom en kansloos beschouwd...
Beste mensen, jullie weten helemaal niet hoe het zit! Ik vind dat we meer dan een neukrelatie hebben en ik ben er best trots op!
(als ik dat zeg heeft iedereen opeens medelijden met me)
Oud 14-05-2006, 20:59
T!ne
T!ne is offline
Citaat:
T!ne schreef op 14-05-2006 @ 11:16 :
Ik haat hem zo! Ik wil godverdomme alles voor hem doen en hem helpen, maar het enigste wat ik krijg is verwijten.. Als hij nu ook eens eerlijk zou zijn tegen haar, mij en zichzelf! Maar voor sommigen is het naar het schijnt nogal moeilijk om onder ogen te zien dat ze verkeerd bezig zijn..
Oke het is uitgepraat.. Heb hem een laatste kans gegeven voor onze vriendschap. Loopt het nog een keer mis, dan is het gedaan.
Die jongen speelt niet meer zo door mijn hoofd. Misschien door alles wat er dit weekend is gebeurd met mijn ex. Pff ik weet niet echt hoe ik er moet over denken..
Heb deze nacht dan ook verschrikkelijk gedroomd. Ik was stervende (door mijn ouders dan nog wel ) en had nog 1 dag te leven. Dag erna afscheid nemen van al mijn vrienden en nog mijn laatste woorden zeggen (terwijl dat ik dat eigenlijk niet kon).. Zat echt met de gedachte dat ik hen moest vertellen wat ze allemaal wel niet voor mij betekend hebben en tegen die ene jongen vertellen dat ik toch wel iets voor hem heb. In mijn droom ben ik beginnen wenen, want blijkbaar had mijn vriendin net hetzelfde Toen werd ik wakker. Ben direct beginnen huilen. Ik voelde me echt rotslecht..
Ik ben de laatste tijd echt véél te emotioneel. Ik weet echt niet meer wat ik voel..
Oud 14-05-2006, 21:14
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Nienna* schreef op 14-05-2006 @ 20:35 :
Kut. Het is uit. Wat is het een klootzak! Al drie maanden niet meer verliefd! Aargh.
Sterkte meisje..

OT: "Wij vroegen ons af hoe jij dat altijd doet, zoveel jongens om je heen krijgen wanneer en waar je wilt, waarmee je het zo goed kan vinden en die dan ook nog doen wat jij zegt." Ach..
Oud 14-05-2006, 22:22
Verwijderd
Ik geniet zo onzettend veel van hem! Heerlijk om samen met hem dingen te doen, om te zien hoe hij aan het voetballen is met zijn broertjes, hoe hij past in mijn gezin, om lekker met hem te knuffelen. Fijn om van die blikken uit te wisselen waarvan je weet dat ze speciaal zijn, alsof de rest van de mensen in de kamer er helemaal niet zijn...
Oud 14-05-2006, 22:59
Verwijderd
M'n maatje is bezig met z'n 'coming back'. Toen hij moest ophangen zei hij dat hij zo terug zou bellen. Dat deed ie maar niet en toen kreeg ik een sms. Dat hij bijna bij mij was, of ik de deur open wilde doen. Maar hij kon maar een kwartiertje blijven, want hij was gesloopt.
Dat maakte me helemaal niet uit. Het doet me zoveel dat hij gewoon op en neer wilde rijden om me even te knuffelen. Uiteindelijk is hij zelfs (speciaal voor mij dus) een uur gebleven, omdat ik er echt even doorheen zat. En dan smst hij: because you're worth it.
Dan besef je je wel even dat het nog steeds bijzonder is wat er is. En dat vind ik heel fijn om nu weer een beetje te kunnen ervaren.
Oud 14-05-2006, 23:03
Qimm
Qimm is offline
Pfff schoonfamilie

Verder alles wel oke, eindelijk voor het eerst sinds lange tijd weer samen uit kunnen slapen, god was is dat fijn! Gezellig bbq-en met vrienden is ook erg leuk natuurlijk!
Oud 15-05-2006, 11:19
Verwijderd
Ik heb ook weer geen geduld, ik hebhem een smje gestuurd. Op advies van medestudenten

bah ik ben een aansteller
Oud 15-05-2006, 11:44
luchtballon
luchtballon is offline
Gister samen met hem en zijn zusje en een vriendje van haar (allebei 4 jaar) gestoeid, dat was grappig . En toen gingen zijn ouders zich er ook nog mee bemoeien . En we hebben geknikkerd en stomme spelletjes gespeeld en een biertje gedronken met z'n ouders onder het genot van lowlands verhalen Dus het was heel leuk, en zorgt voor wat afleiding.

En zaterdag in de kroeg was hij het grootste deel ook wel lief. Een keer ging hij me pesten door bij iemand anders op schoot te gaan zitten terwijl ik net gezegd had dat ik dat niet leuk vond, en dat kon ik even niet hebben, maar verder was hij heel lief. En heeft hij me de hele begrafenis vast gehouden en dat was ook lief.

Iedereen is zo lief
Oud 15-05-2006, 13:59
roosmar
roosmar is offline
Hij is zo lief
Alweer bijna 3,5 jaar
Denk dat dit voor altijd is
Oud 15-05-2006, 14:07
Bente Nerwanen
Bente Nerwanen is offline
Goed

Saai zeg
Oud 15-05-2006, 15:41
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb zin om me heel erg onvolwassen tegen hem te gedragen en de gemene ex uit te hangen. Stap 1 is gezet: Ik heb het wachtwoord gewijzigd van het forum waaraan hij verslaafd is en waar hij onder mijn naam postte omdat hij zelf gebanned is.
Krijg de schurft, stomme homo.

Oud 15-05-2006, 15:54
Nyawa
Massages
Oud 15-05-2006, 15:55
kenni
kenni is offline
Eenzaam en alleen, tis net uit..
Oud 15-05-2006, 16:13
Aurora
Aurora is offline
Gisteren weer eens naar zn ouders geweest, was weer erg gezellig. En nu zie ik hem pas donderdag weer, lekker (?) babysitten op mn neefje.
Oud 15-05-2006, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 15-05-2006 @ 16:41 :
Ik heb zin om me heel erg onvolwassen tegen hem te gedragen en de gemene ex uit te hangen. Stap 1 is gezet: Ik heb het wachtwoord gewijzigd van het forum waaraan hij verslaafd is en waar hij onder mijn naam postte omdat hij zelf gebanned is.
Krijg de schurft, stomme homo.

Stiekem wel heel erg grappig En daarbij, als hij zich zo misdraagt wil je toch zeker niet dat hij het onder jouw naam doet?

Ontopic: Wij zijn echt wel supergoed samen!
Oud 15-05-2006, 16:24
Verwijderd
Oud 15-05-2006, 16:35
Verwijderd
Citaat:
kenni schreef op 15-05-2006 @ 16:55 :
Eenzaam en alleen, tis net uit..
Sterkte meisje!

Ik heb hem verteld dat het misschien toch wel beter is als we elkaar een tijd niet spreken, want ik had het gevoel dat hij zich alleen maar kutter en stommer en rotter voelde als hij met mij gepraat had. 'Nee hoor, dat valt best wel mee.' Ja, hallo, wat wil je dan!? Als ik blijf antwoorden op zijn vragen, geef ik hem alleen maar valse hoop.
Ik geloof niet dat ik ooit in een situatie heb gezeten die ongemakkleijker was als die van zaterdag. Hij kon me niet recht aankijken, misschien was dat nog wel het ergste. Iedereen vraagt waarom ik het heb uitgemaakt. Heel fijn dat ze interesse tonen enzo, maar het gaat ook vervelen om dat de hele tijd te vertellen. Maar als ik het vertel, snappen ze meestal gelukkig wel waarom ik het uit heb gemaakt. Ik vind het ook echt goed zo. Toen hij zaterdag binnenkwam, en ik zag hem staan, dacht ik: 'ja, dit is goed zo.' Hij had er duidleijk meer moeite mee. Mja. Ben benieuwd naar het feestje van D. Ik zie dan wel wat er komen gaat. Of wat er niet komen gaat.
Oud 15-05-2006, 16:52
zeep007
zeep007 is offline
Hij heeft zijn rijbewijs net gehaald! Ben zo trots en blij, hij natuurlijk ook. Laat die vakantie nu maar komen!
Oud 15-05-2006, 17:16
T!ne
T!ne is offline
Valt het nu zo op? Zelfs een leerkracht vroeg via via of er iets meer groeide tussen ons 2.. Mja eigenlijk weet ik best wel dat het opvalt. Vroeger nooit een woord tegen elkaar en sinds we elkaar kennen, zijn we héél vaak in elkaars gezelschap. Al komt dat denk ik meer door mij dan door hem..
Oud 15-05-2006, 17:29
At the Drive-in
At the Drive-in is offline
ik geloof dat ik me, over een langere periode, nog nooit zo gelukkig heb gevoeld als nu.. het is wow
Oud 15-05-2006, 17:31
I C U
I C U is offline
Mijn weekend was druk, vol, gezellig, verrassend en beviel prima Enne, mjah, 't voelt wel goed, geloof ik, en daar zijn we het allebei wel over eens, zoals het gaat is het goed. Ofzo. Ach ja, ik vind het prima, er is een hoop spanning (storende spanning) weg, iig bij mij wel. Geen idee hoe dat bij hem zit, misschien heeft 'ie daar niet zo'n last van (Tja, mannen...) maar hé, boeiend. Mij bevalt het wel

Verder gaat 't ook gewoon met mij op zich goed. Nu maar zo houden...
Oud 15-05-2006, 17:48
Verwijderd
Hmm, niet gedacht dat ik ooit zo verliefd zou kunnen zijn, maar het wordt steeds meer! Over 2 maandjes dus lekker naar Antwerpen, en over 5 maanden zitten we samen een week op Kreta.
En over 2 weken 'kennen' we elkaar een jaar, over 3 weken zijn we een jaar samen, de tijd vliegt voorbij.
En mn ex/ goede vriend heeft zn rijbewijs gehaald. Ben best blij voor hem, hij heeft er veel tijd ingestoken. Maar vind het jammer dat we het beide te druk hebben om elkaar te zien. Dan moet ik naar mijn vriend, dan moet hij naar zijn vriendin. Mja, volgende week vinden we vast wel ergens een gaatje
Oud 15-05-2006, 18:47
Nienna*
Nienna* is offline
Zwaar zwaar kut. Net alle spullen die ik van hem heb gekregen in een vuilniszak gedaan. Ik wil het voor zijn neus op de grond gooien, maar stop het goed weg in mijn eigen huis. Ik ben zo verdrietig zit constant te huilen... Gore klootzak. Was ik maar alléén maar boos, dat zou het gemakkelijker maken... maar ik wil hem gewoon knuffelen. Die drie maanden dat hij gewoon seks met me heeft gehad terwijl hij niet meer verliefd op me was... ik voel me echt vies.
Oud 15-05-2006, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Nienna* schreef op 15-05-2006 @ 19:47 :
Zwaar zwaar kut. Net alle spullen die ik van hem heb gekregen in een vuilniszak gedaan. Ik wil het voor zijn neus op de grond gooien, maar stop het goed weg in mijn eigen huis. Ik ben zo verdrietig zit constant te huilen... Gore klootzak. Was ik maar alléén maar boos, dat zou het gemakkelijker maken... maar ik wil hem gewoon knuffelen. Die drie maanden dat hij gewoon seks met me heeft gehad terwijl hij niet meer verliefd op me was... ik voel me echt vies.
*aai* Ellendige rotzakken, die mannen. Ik begin er ook echt nooit meer aan. Of ik misbruik ze voor seks, ofzo.

Ontopic is verder hier alles eigenlijk vrij okee. Ga misschien bij een van mijn beste vriendinnetjes in huis wonen, hoe tof is dat. Ga dan alleen wel mijn ook toffe ganggenoten missen - en het is net gezellig aan het worden, grm.

Dit weekend een soort-van-date *lacht* Ben benieuwd.

En ik wil Qimm zien verdorie *mopper* Maar dat gaat dit weekend ook wel opgelost worden, vermoed ik zo. Mijn vrienden zijn fijn :]
Oud 15-05-2006, 19:17
fractuur
fractuur is offline
Jongens en communicatie.
Oud 15-05-2006, 19:30
neardo
neardo is offline
Ik mis 'm, nog een week.
Oud 15-05-2006, 19:30
Verwijderd
Stomme begin verliefdheidonzekerheid. Bah. Hier kan ik echt niet tegen. Duidelijkheid mensen. duidelijkheid.
Oud 15-05-2006, 19:34
I C U
I C U is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 15-05-2006 @ 20:30 :
Stomme begin verliefdheidonzekerheid. Bah. Hier kan ik echt niet tegen. Duidelijkheid mensen. duidelijkheid.
Mail terug! Hou me op de hoogte! Tssk... Die vage berichtjes werken niet echt

Hoewel ik daar ook wel goed in ben, maar dat doe ik met opzet, aangezien sommige mensen hier kijken om van mijn gevoelens op de hoogte te blijven. Puh! Maar goed.
Oud 15-05-2006, 19:38
Verwijderd
Citaat:
I C U schreef op 15-05-2006 @ 20:34 :
Mail terug! Hou me op de hoogte! Tssk... Die vage berichtjes werken niet echt

Hoewel ik daar ook wel goed in ben, maar dat doe ik met opzet, aangezien sommige mensen hier kijken om van mijn gevoelens op de hoogte te blijven. Puh! Maar goed.
ik heb gemaild! Net nog.

Drie keer raden, waarom ik dat doe
Oud 15-05-2006, 19:59
I C U
I C U is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 15-05-2006 @ 20:38 :
ik heb gemaild! Net nog.

Drie keer raden, waarom ik dat doe
Oké, oké, ik ben trots op je Mijn reactie wacht waarschijnlijk op je. Goed hé?

Regels voor berichten