Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik ben wel gelukkig hoor ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Maar even serieus, ik denk dat het vooral heel belangrijk is dat je gewoon lekker je eigen dingen blijft doen. Tuurlijk, je gaat niet voor niks samenwonen en er veranderen dan zeker wat dingen, maar dat betekent niet dat je 24/7 op elkaars lip geplakt zit of moet zitten. Nu is het bij mij en mijn vriend zo dat we allebei best wel veel de behoefte hebben bij elkaar te zijn, dus wij vinden het samenwonen heerlijk. Maar we doen ook lekker ons eigen ding en soms is het best lekker als ik weet dat hij die middag/avond niet thuis is en ik wel en het huis dus voor mezelf heb. Maar dat is niet meer dan normaal, dat heeft iedereen wel eens, ongeacht met wie je samenwoont ![]() OT: Hmm, echt weer eens een heerlijke zondag dit. Laat uit bed, lekker ontbijten, daarna de deur uit en heerlijke seks in de duinen... Ja, mooie afsluiting van de afgelopen paar dagen ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ot: Gaat erg goed, lekker weekend gehad. Helaas heeft hij vandaag wat slecht nieuws gehad, maar kan ik er nu lekker voor hem zijn. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Die jongen speelt niet meer zo door mijn hoofd. Misschien door alles wat er dit weekend is gebeurd met mijn ex. Pff ik weet niet echt hoe ik er moet over denken.. Heb deze nacht dan ook verschrikkelijk gedroomd. Ik was stervende (door mijn ouders dan nog wel ![]() ![]() Ik ben de laatste tijd echt véél te emotioneel. Ik weet echt niet meer wat ik voel..
||
![]() |
Citaat:
![]() OT: "Wij vroegen ons af hoe jij dat altijd doet, zoveel jongens om je heen krijgen wanneer en waar je wilt, waarmee je het zo goed kan vinden en die dan ook nog doen wat jij zegt." Ach.. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ontopic: Wij zijn echt wel supergoed samen! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb hem verteld dat het misschien toch wel beter is als we elkaar een tijd niet spreken, want ik had het gevoel dat hij zich alleen maar kutter en stommer en rotter voelde als hij met mij gepraat had. 'Nee hoor, dat valt best wel mee.' Ja, hallo, wat wil je dan!? Als ik blijf antwoorden op zijn vragen, geef ik hem alleen maar valse hoop. Ik geloof niet dat ik ooit in een situatie heb gezeten die ongemakkleijker was als die van zaterdag. Hij kon me niet recht aankijken, misschien was dat nog wel het ergste. Iedereen vraagt waarom ik het heb uitgemaakt. Heel fijn dat ze interesse tonen enzo, maar het gaat ook vervelen om dat de hele tijd te vertellen. Maar als ik het vertel, snappen ze meestal gelukkig wel waarom ik het uit heb gemaakt. Ik vind het ook echt goed zo. Toen hij zaterdag binnenkwam, en ik zag hem staan, dacht ik: 'ja, dit is goed zo.' Hij had er duidleijk meer moeite mee. Mja. Ben benieuwd naar het feestje van D. Ik zie dan wel wat er komen gaat. Of wat er niet komen gaat. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ontopic is verder hier alles eigenlijk vrij okee. Ga misschien bij een van mijn beste vriendinnetjes in huis wonen, hoe tof is dat. Ga dan alleen wel mijn ook toffe ganggenoten missen - en het is net gezellig aan het worden, grm. Dit weekend een soort-van-date *lacht* Ben benieuwd. En ik wil Qimm zien verdorie *mopper* Maar dat gaat dit weekend ook wel opgelost worden, vermoed ik zo. Mijn vrienden zijn fijn :] |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hoewel ik daar ook wel goed in ben, maar dat doe ik met opzet, aangezien sommige mensen hier kijken om van mijn gevoelens op de hoogte te blijven. Puh! Maar goed.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Drie keer raden, waarom ik dat doe ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|