![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien is het idd wel een goed idee om naar een psycholoog te gaan. Je kunt het altijd proberen, toch? Zou je jouw vriendin kunnen vertellen hoe jij je erbij voelt dat zij zich zo gedraagt? Sorry als je mijn "advies" niet nodig hebt, maar iig sterkte. ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: Examenstressssss!!!!!! Eerder deze week niet gehad, maar nu begint het echt hoor. Vooral omdat ik vanavond aan haar heb beloofd te bewijzen dat ik het goed geleerd heb, dat ik het snap en kan...en ik kan het nog helemaal niet!!! stresss!!!!
||
Citaat:
OT: het gaat sinds een uur of 11 eigenlijk wel oke vandaag. Daarvoor heb ik veel te weinig gedaan, maar nu ben ik echt goed bezig. Helaas is het niet genoeg naar mijn idee. Wat nou als ik het niet haal? Als ik niet op tijd kan afstuderen? Dan vergooi ik een half jaar van m'n leven en is iedereen teleurgesteld in me... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Is tof dat je wilt helpen, ben al blij dat iemand de moeite neemt om t te lezen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ontopic: drukke dag gehad. Ik val echt af door al die drukke dagen van de laatste tijd: m'n broeken zitten veel te ruim. Daar ben ik op zich niet heel rouwig om ![]() En volgens mij willen ze niet eens dat ik het ga doen. Ze pushen me eerder in de andere richting ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat de psycholoog betreft: Ik wil ook altijd zelf alles oplossen en als het heel erg is, dan pas stap ik naar de psych (dit is natuurlijk niet goed). Ik zit zelf nou ook met wat dingen en heb daar toch maar een afspraak gemaakt. Ik kan er toch mee stoppen als ik wil. Sterkte. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (K) |
![]() |
||
Citaat:
(Jadatdoeje. Maar dat doet er niet toe!) Hoezo tè goed? Tè goed waarin? (Laat maar. Ik weet het misschien al.) Ik weet niet. Ik wilde dat ik je beter helpen kon, maar ik doe mijn best, oké? *knuffel*
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |