Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2006, 12:04
Verwijderd
Citaat:
A loved one schreef op 15-05-2006 @ 23:26 :
*verhaal*
Probeer alsjeblieft jezelf niks aan te doen. Kun je het misschien uiten door middel van schrijven, muziek oid? Kun je die negatieve gedachtes proberen te verzetten door iets te gaan doen wat je leuk vindt?

Misschien is het idd wel een goed idee om naar een psycholoog te gaan. Je kunt het altijd proberen, toch?

Zou je jouw vriendin kunnen vertellen hoe jij je erbij voelt dat zij zich zo gedraagt?

Sorry als je mijn "advies" niet nodig hebt, maar iig sterkte.
Advertentie
Oud 16-05-2006, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Meissiej schreef op 16-05-2006 @ 13:00 :
Wie heeft er leuke ideen voor tijdens een oersaaie les zo meteen?
Ga tekenen! <3
Oud 16-05-2006, 12:06
Verwijderd
*Troost mandarijntje22*
Oud 16-05-2006, 13:48
Verwijderd
Nouja, zit je twee-en-een-half uur te wachten op je les Nederlands, blijkt dan dat je in die les 5 zinnen ontleedt omdat de meeste mensen uit je klas nog niet eens fatsoenlijk het onderwerp kunnen vinden!!! wat een kleuters, waar zijn we nou het hele jaar mee bezig geweest? Het is stof die de meeste kinderen in groep 8 al beheersen!
Oud 16-05-2006, 14:04
Stefanie
Stefanie is offline
Walgelijke mensen ook.
Oud 16-05-2006, 14:06
moon
moon is offline
Citaat:
Mushu schreef op 15-05-2006 @ 11:38 :
*schopt*
En nou leren kreng.

*moon een duwtje geeft richting bureau om te leren*
Dankje!

OT: Examenstressssss!!!!!! Eerder deze week niet gehad, maar nu begint het echt hoor. Vooral omdat ik vanavond aan haar heb beloofd te bewijzen dat ik het goed geleerd heb, dat ik het snap en kan...en ik kan het nog helemaal niet!!! stresss!!!!
Oud 16-05-2006, 14:11
rare kwast
rare kwast is offline
yess weer een afwijzing

Oud 16-05-2006, 14:20
niña
niña is offline
Ik houd mezelf maar verdoofd, anders zou ik zo'n acht keer per dag in huilen uitbarsten. Het bekende 'ik-ren-achter-mijn-leven-aan' gevoel
Oud 16-05-2006, 14:21
Verwijderd
Op zich voel ik me goed. Behalve dat ik al veel te lang niets van mn vriend heb gehoord en ik hem mis.
Oud 16-05-2006, 14:29
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Jezus, wat een overmotivatie heb ik. Kan het niet een béétje verdeeld worden? Nou ja, ik ben er hartstikke blij mee .

En je vriendin 'dwingen' te ademen is heel eng. Ik hoop dat ze echt na gaat denken en daarna er echt uitkomt. Ja ik weet dat je dit leest. Ik weet wel dat het allemaal niet zo makkelijk is maar ik geef de hoop niet op.

Je bent al zo goed op weg meis. Kom op, je kan het!
Oud 16-05-2006, 14:31
Stefanie
Stefanie is offline
Het was mijn vriendin, mijn lieveling, maar half zo echt...
Oud 16-05-2006, 14:36
Anetj
Anetj is offline
Ik zie het niet meer zitten. Ik zit tegen iedereen te krengen, ik haat mezelf! Ik maak mezelf echt kapot zo.

omg...
Oud 16-05-2006, 14:56
Nijn*
Nijn* is offline
Vermoeiende dag vandaag! Gelukkig wel het eerste uur vrij dus kon nog een beetje slapen. Heb onder het 2e, 4e, 5e en 6e uur aan mijn PO's en essays gewerkt in de mediatheek. De leraren kregen zelf ook wel door dat het geen zin had om les te geven aan mensen die wel wat beters te doen hebben, dus mochten we bijna elk uur naar de media. Ben nu wel een eind opgeschoten met mijn anw, nederlands en maatschappijleer! Had net nog een 'mentor'-gesprekje met M. dat was ook wel even nodig. Soms heb ik haar echt nodig om me weer een beetje te motiveren en aan het werk te zetten. Heb voor vandaag in ieder geval alles gedaan wat ik kan, en zelfs mijn mentrix was trots! Nu maar weer verder aan het werk, nog een PO afmaken voor morgen, aan een andere PO beginnen en een toets leren voor morgen. Ik kan het allemaal wel aan, het is gewoon een kwestie van goed plannen! Ik ben slim genoeg. *positief denkt* Oh en ik krijg binnekort een adviesgesprek bij het NPI, ben heel erg benieuwd!
Oud 16-05-2006, 15:01
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
niña schreef op 16-05-2006 @ 15:20 :
Het bekende 'ik-ren-achter-mijn-leven-aan' gevoel
Dat herken ik maar al te goed.

OT: het gaat sinds een uur of 11 eigenlijk wel oke vandaag. Daarvoor heb ik veel te weinig gedaan, maar nu ben ik echt goed bezig. Helaas is het niet genoeg naar mijn idee. Wat nou als ik het niet haal? Als ik niet op tijd kan afstuderen? Dan vergooi ik een half jaar van m'n leven en is iedereen teleurgesteld in me...
Oud 16-05-2006, 15:45
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
@ Nijn*.

Goed van je dat je alles zo goed plant. Knap hoor .
Oud 16-05-2006, 15:48
Xonzo
Xonzo is offline
ik haat hem weer eens een keer....
Oud 16-05-2006, 16:01
darkfairy
darkfairy is offline
weer een hele dag ziek op bed gelegen
Oud 16-05-2006, 16:17
fractuur
fractuur is offline
Waarom kan ik nooit iets afmaken? Of gewoon langer dan 25 minuten achter mijn boeken zitten?

Iemand nog wat discipline voor me?
Oud 16-05-2006, 16:42
rare kwast
rare kwast is offline
*geeft fractuur wat discipline*

iemand voor mij wat energie op te gaan werken?
Oud 16-05-2006, 16:51
A loved one
A loved one is offline
Citaat:
Faded-Away schreef op 16-05-2006 @ 13:04 :
Probeer alsjeblieft jezelf niks aan te doen. Kun je het misschien uiten door middel van schrijven, muziek oid? Kun je die negatieve gedachtes proberen te verzetten door iets te gaan doen wat je leuk vindt?

Misschien is het idd wel een goed idee om naar een psycholoog te gaan. Je kunt het altijd proberen, toch?

Zou je jouw vriendin kunnen vertellen hoe jij je erbij voelt dat zij zich zo gedraagt?

Sorry als je mijn "advies" niet nodig hebt, maar iig sterkte.
Ja misschien moet ik maar iets zoeken om dit alles te uiten enzo.. the thing is, als ik dingen doe die ik leuk vind dan doe ik niets aan school en dan voel ik me daar weer schuldig over maar psycholoog.. ik zal er over na denken. Het is vreselijk van me maar ik wil dit soort dingen altijd zelf oplossen..

Is tof dat je wilt helpen, ben al blij dat iemand de moeite neemt om t te lezen
Oud 16-05-2006, 16:55
create
create is offline
het komt nu toch wel dichtbij hoor, pfff. relativeren, hup!
Oud 16-05-2006, 16:55
Mariposa
Mariposa is offline
Ik kan bijna niet geloven dat ze écht weggaat, voorgoed. Ik ben zoooo blij, zo blij! Wegwezen met dat mens
Oud 16-05-2006, 17:14
Verwijderd
Citaat:
[CP]Grinttegel schreef op 16-05-2006 @ 00:23 :
Je zoekt de verkeerde mensen uit of je hebt heel veel pech Het is goed om te beseffen dat er superveel vrijgezellen zijn. Als je alles zo goed onder controle hebt als je zegt, moet je ook wel weten dat het ondenkbaar is dat er tussen al die mannen niet iemand zit waarmee je zou kunnen vertoeven. Of heb ik dat nou helemaal verkeerd?
Dat denk ik ook wel, alleen mag ik 'm dan wel eens gaan tegenkomen

Ontopic: drukke dag gehad. Ik val echt af door al die drukke dagen van de laatste tijd: m'n broeken zitten veel te ruim. Daar ben ik op zich niet heel rouwig om

En volgens mij willen ze niet eens dat ik het ga doen. Ze pushen me eerder in de andere richting
Oud 16-05-2006, 17:27
Nyawa
Moe, zo moe. De examens zijn nog niet eens begonnen en ik voel me nu al gesloopt.
Oud 16-05-2006, 17:29
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 16-05-2006 @ 15:56 :
*knip*
Ik kan het allemaal wel aan, het is gewoon een kwestie van goed plannen! Ik ben slim genoeg.

Citaat:
Nijn* schreef op 16-05-2006 @ 15:56 :
*positief denkt* Oh en ik krijg binnekort een adviesgesprek bij het NPI, ben heel erg benieuwd!
maak je nou maar niet te druk
Oud 16-05-2006, 18:28
Ruby
Ruby is offline
Hele tijd gaat het goed met mijn gevoel, thuis niet, nee, thuis blijft het doorgaan met de rottigheid.

Ik heb gelukkig een superlieve vriend die me geweldig goed opvangt, maar ik merk dat ik stukje bij stukje toch weer aan het afbrokkelen ben. Ik verander weer van Rachel naar "BrokenGirl" en ik kan het niet meer aan, die ruzies... de gedoe

misschien kan ik toch beter naar begeleid kamers? Maar..dan laat ik iedereen hier in de steek en ren ik alleen maar weg van de problemen... Kutzooi, ik weet echt niet wat ik moet.. écht niet...
Oud 16-05-2006, 18:38
Moustache
Moustache is offline
Alles voelt weer even goed en rustig. Hopen dat het zo blijft.
Ach, we kunnen toch niet zonder elkaar, dat blijkt telkens wel weer, dus misschien moet ik daar maar gewoon in berusten en er verder niet teveel mee bezig zijn. Aanstellen is ook een kunst.
Oud 16-05-2006, 19:26
Xonzo
Xonzo is offline
Het gaat niet zo goed laatste week.
Ik zit maar te staren nu, hopend op een gesprek dat niet komt. Ik laat het maar zo.
Het is zo moeilijk om te weten wat ik moet doen, ik heb geen energie meer om af te maken wat ik begonnen ben, studeren wil ook al helemaal niet lukken.
Voel me even gedoemd om te hervallen, en wil het niet. Kon ik het maar iemand uitleggen waarom ik me zo gedraag. Voel me zo verschrikkelijk kinderachtig, waar ben ik toch mee bezig.
Oud 16-05-2006, 19:29
Verwijderd
Citaat:
A loved one schreef op 16-05-2006 @ 17:51 :
Ja misschien moet ik maar iets zoeken om dit alles te uiten enzo.. the thing is, als ik dingen doe die ik leuk vind dan doe ik niets aan school en dan voel ik me daar weer schuldig over maar psycholoog.. ik zal er over na denken. Het is vreselijk van me maar ik wil dit soort dingen altijd zelf oplossen..

Is tof dat je wilt helpen, ben al blij dat iemand de moeite neemt om t te lezen
Zelf heb ik ook altijd moeite met dingen voor school doen. Wat bij mij helpt is een schema maken. Bijv. een half uurtje leren en dan weer een kwartiertje pauze enz. Als je in dat half uurtje totaal geen concentratie hebt, dwing jezelf toch te blijven zitten en niks anders te gaan doen, dan breng je jezelf toch een beetje discipline bij.

Wat de psycholoog betreft: Ik wil ook altijd zelf alles oplossen en als het heel erg is, dan pas stap ik naar de psych (dit is natuurlijk niet goed). Ik zit zelf nou ook met wat dingen en heb daar toch maar een afspraak gemaakt. Ik kan er toch mee stoppen als ik wil.

Sterkte.
Oud 16-05-2006, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Doavid schreef op 16-05-2006 @ 19:38 :
Alles voelt weer even goed en rustig. Hopen dat het zo blijft.
Ach, we kunnen toch niet zonder elkaar, dat blijkt telkens wel weer, dus misschien moet ik daar maar gewoon in berusten en er verder niet teveel mee bezig zijn. Aanstellen is ook een kunst.

(K)
Oud 16-05-2006, 19:43
mepsteen
mepsteen is offline
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawwww
Oud 16-05-2006, 19:48
Ruudje
Ruudje is offline
wat schattig
Oud 16-05-2006, 20:22
darkfairy
darkfairy is offline
pff
Oud 16-05-2006, 20:31
Verwijderd
Ik huil nog eens wat af. Eerst op school de hele tijd een beetje, en dan vanmiddag nog een hele tijd naast de straat.
En ik trek me vanalles aan en dat is misschien niet echt slim om te doen, maar ja. Op school ook eens enigsins aggressief gereageerd en ze hebben zich niet eens meteen van me afgekeerd ofzo. Weer een zie-je-wel weg.
Vooral tijdens scheikunde was het erg. Ik zat echt zo'n iniministukje af van midden in de klas in tranen uitbarsten. Wat dacht ik toch? Natuurlijk was het niet mijn schuld. Natuurlijk, het was niet slim van mij om zo te doen op dat moment, maar ik ben niet de enige. Bovendien wist ik toen niet veel beter geloof ik. Is vast een slap excuus, maarja.
Ga ik eerst brabbelen en daarna niks en huilen en adem inhouden. Misshcien niet heel erg slim. Maarja.
Ik zeg echt te vaak maarja. Staat op de plek waar ik eigenlijk iets anders zou willen zeggen, maar nu nog niet. Later, als ik wat beter in mijn vel zit.
Een minderwaardigheidcomplex is niet iets voor mij. Veel te groot. Zo erg ben ik toch niet? Maar ik kan maar beter niet meer al te negatieve dingen gaan rondspuien, dan wordt het alleen maar makkelijker voor anderen om te zeggen: "Ja, inderdaad."
Maken ze een paar grapjes, sta ik meteen weer te janken. En het scheelde maar een klein stukje of ik ging het weer doen toen ze zeiden dat ik wel goed deed.
Wat zag ik toch ooit in deze muziek? Een klein stukje meeloperij gok ik. Ach ja, ik wordt er in elk geval niet meer depressief van. Voor zover ik depressief kan zijn. Figuurlijk dus. Laat ik maar weer bij vijf beginnen.
Jaja, alsof iemand dat zou kunnen schelen. Volgens mij zijn er maar twee personen die deze post lezen, of diegene moet zich wel heel erg vervelen.
Typisch laag zelfbeeld. Of gewoon voorspellende gaven, kan ook.

Misschien ben ik echt té goed.
Das niet positief.
Oud 16-05-2006, 20:35
Verwijderd
Wanneer gaat 'ie?
Godverdomme.

My father was a gamblin' man, down in New Orleans.
Now the only thing a gambler needs, is a suitcase and trunk
And the only time he's satisfied is when he's on a drunk

Ik ben er zo godvergeten kwaad over. En zo vreselijk verdrietig. En ik loop de hele dag nu al te huilen. Dit schiet niet op toch? Wanneer is het afgelopen? Wanneer kan ik weer normaal slapen en me concentreren. Ik kan er niet meer tegen. Weggaan kan niet, ik moet toch terug. Ik vind het vreselijk hoe ze hier de schijn ophouden. Zelfs tegen hem! Hoe kunnen ze? Waarom gaan ze niet gewoon nu eens wat dingen ondernemen. Wanneer?

En wanneer hoef ik me niet meer zo vreselijk alleen te voelen?
Oud 16-05-2006, 21:16
Ruudje
Ruudje is offline
even op 5 vacatures gereageerd!
ik ben benieuwd
Oud 16-05-2006, 21:24
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Mirre schreef op 16-05-2006 @ 21:31 :
*knip*
Of misschien zijn er gewoon mensen die meestal het hele LjH-topic lezen. Daarin zouden ze echt niet júíst jouw posts overslaan. Waarom zouden ze, denk je dat je meer of minder bent dan de rest van de wereld?

(Jadatdoeje. Maar dat doet er niet toe!)

Hoezo tè goed? Tè goed waarin? (Laat maar. Ik weet het misschien al.) Ik weet niet. Ik wilde dat ik je beter helpen kon, maar ik doe mijn best, oké?

*knuffel*
Oud 16-05-2006, 21:25
Roosje
Roosje is offline
En het lucht op. Ook al leest één iemand het. Het maakt niet uit, het lucht op om mijn gedachten even kwijt te kunnen.
Oud 16-05-2006, 21:26
Verwijderd
Was ik dus weer afgevallen. Maar goed mn bmi is alsnog 17.5. Zucht, moet wel alles gaan/blijven eten en dan dus alle tussendoortjes. Getsie, ik heb even helemaal geen zin om te eten en me morgen weer vol te proppen.
Klote project ook. Zeggen ze te mailen, doen ze dat niet. Hadden we afgesproken vandaag komt ze niet. En dat terwijl we donderdag alles moeten doen op die school. Er is geen plan voor het filmpje, geen storyboard, niks. Hoe gaan we dan filmen, wie weet wat er gefilmt moet worden en waar enzo? Wie gaat dit nu nog even regelen? Ja dat zal ik morgen wel weer even moeten doen. Niet dat ik daar tijd voor heb. Maar dat lijkt niet uit te maken. Af en toe kan ik die mensen wel schieten.
En mn pa, mn pa grmbl. Ik doe normaal tegen hem maar van binnen...*%&*#@$( Nou ja zo lang we allemaal ons masker ophouden gaat het goed.

Oud 16-05-2006, 22:05
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Het gaat weer een stuk beter. Gister niet, gister heb ik dus echt zo ongeveer de hele dag gehuild. Uit onmacht. Maar gisteravond het er nog eens over gehad en duidelijk gezegd hoe ik er over denk en wat de mogelijke consequenties ervan kunnen zijn enzo en hij zei dat hij hulp zou gaan zoeken en dat ik me geen zorgen hoefde te maken en dat hij me niet kwijt wilde. Dus daar moet ik maar op vertrouwen dan. Uitmaken kan altijd nog, als het echt niet anders kan.
Oud 16-05-2006, 22:25
Verwijderd
Na een avondje oppassen op een huilend kind weet ik zeker dati de komende tien jaar nog geen kinderen wil.
Maar wel goed aan mn school kunnen werken, even met mn vriendje gebeld, lekker tv gekeken en voel me gewoon goed.
Oud 16-05-2006, 23:06
rare kwast
rare kwast is offline
@ meissiej : hele grote knuffel (je leest t hier vast eerder..)
Oud 16-05-2006, 23:33
Xonzo
Xonzo is offline
ik ben verliefd, iedereen mag het weten, ik ben verliefd en daarom zing ik zo luid!

oh ik ben zo verward.
Oud 17-05-2006, 08:34
marrel
marrel is offline
heb ik dat geschreven? ja dus, naja maar snel vergeten ofzo
Wat heb ik toch een slechte mensenkennis eigenlijk wonderbaarlijk hoe andere dingen kunnen vertellen na 1 dag waar ik jaren over doe en ik had gister optijd naar bed moeten gaan weer zenuwen

Laatst gewijzigd op 17-05-2006 om 09:54.
Oud 17-05-2006, 09:07
Stefanie
Stefanie is offline
Wat een geweldige vrouw is het ook. Elke keer dat ik bij haar ben geweest loop ik met een glimlach naar buiten. Ze ging me zelfs rekenen uitleggen, het is toch een psychologe dacht ik?!

Wat is leuk om aan haar als cadeau te geven, iemand ideetjes? Gewoon als bedankje.
Oud 17-05-2006, 09:30
rare kwast
rare kwast is offline
@ stefanie.. een doos merci
niet heel bijzonder, toch lekker en dankbaar
Oud 17-05-2006, 09:31
rare kwast
rare kwast is offline
ik ben weer/nog steeds moe..
en moet wel eens wat gaan doen vandaag..
heb me ook weer door zo een muts ergens in laten lullen

stomme ik..
Oud 17-05-2006, 09:44
kroot
kroot is offline
hmm het brandalarm gaat de hele tijd af hier in huis. En als ik dan het apparaat herstel, begint ie weer opnieuw, en er is helemaal geen brand. Dom ding
Oud 17-05-2006, 09:46
create
create is offline
ik kan er niet meer tegen, stom wijf. zeg nou eens eerlijk wat je dan zo nodig wil zeggen en loop niet zo rond te stampen. zodra er anderen bijzijn opeens heel vrolijk doen alsof je perfect bent he? hypocriet. altijd zoeken naar complimentjes, zogenaamde bevestiging. ik ben het zat! op deze manier kan ik niet langer doorgaan, ik moet me inhouden omdat er anders een 3e WO zal uitbreken hier. doe in godsnaam nou eens normaal, alsof je een leuke moeder bent die ook echt om me geeft. je kraakt alles en iedereen af en probeert op je eigen maniertjes overal tussen te komen en alles te bepalen. terwijl je natuurlijk erbij zegt "ik zou het alleen heel leuk vinden, je moet het zelf weten". maar die kop erbij zegt genoeg. laat me gaan!
Oud 17-05-2006, 10:32
Verwijderd
Wat was ik gisteren blij dat ik kon gaan zeg. Bah, wat is het hier stom. Ik heb zo'n geluk gehad met mijn ouders, ik ben blij dat ik die heb. Ze luisteren altijd naar me, ook al was het gisteren de verjaardag van mijn zus. Ze luisteren evengoed, terwijl ik toch wel even mooi de sfeer verpest. Ik was blij dat ik even met de hond kon gaan wandelen, toenik terugkwam ging het ook wel weer mijn hoofd was weer op orde. Heerlijk vind ik dat.
Verder hoop ik dat mam vandaag belt, het word echt tijd dat er iets aangedaan word.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten