Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2006, 09:41
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Ga je naar een prinvinciaal kutgat om je kaartjes te halen, is het nog stampvol. Met mensen die voor 6,40 aan postzegels willen kopen, vervolgens hun portemonnee moeten pakken die nog in de auto ligt en er dan achterkomen dat ze niet voldoende cash op zak hebben en om mysterieuze redenen het bedrag niet kunnen pinnen. Dat soort werk.

Maar goed, kaartje binnen.
Oud 10-06-2006, 09:46
Signy
Signy is offline
Jeeeeeej kaartjes binnen.

Was echt goed geregeld hier, de Tool mensen konden naar een aparte kassa... een vrouw regelde alle kaartjes... en een andere rekende af.
Oud 10-06-2006, 09:50
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
ik heb gewoon met een bak koffie voor mn neus via ticketservice twee kaarten gecharterd, dat werkte ook wel
Oud 10-06-2006, 10:06
Paniccore
Paniccore is offline
got tickets \m/
Oud 10-06-2006, 10:30
Sacrilege
Sacrilege is offline
Ik ga maar naar powerfest
Tis trouwens wel uitverkocht
Oud 10-06-2006, 10:41
Uice
Uice is offline
Was de eerste in de rij bij het postkantoor.

Goed, snel postkantoor, aparte kassa voor Tool en afrekenen bij een andere kassa.
Oud 10-06-2006, 11:02
K-pax
K-pax is offline
Ook: Tool kaartje!! Met dank aan Mentu en Faery

pfff gelukkig...
Oud 10-06-2006, 11:19
DanielC
DanielC is offline
Was als eerste op m'n vrije dag aanwezig op m'n werk. Heb de ticketverkoop maar gedaan ook, was niet zo druk bij ons (FRS Middelburg). 9 kaarten in totaal verkocht. Is het al uitverkocht trouwens? Om half elf waren er nog vollop kaarten. Ik heb dus ook een kaartje.
Oud 10-06-2006, 11:27
botulismf
botulismf is offline
OH, wacht, het is zaterdag vandaag, heh?
Oud 10-06-2006, 12:40
Uice
Uice is offline
Citaat:
DanielC schreef op 10-06-2006 @ 12:19 :
Was als eerste op m'n vrije dag aanwezig op m'n werk. Heb de ticketverkoop maar gedaan ook, was niet zo druk bij ons (FRS Middelburg). 9 kaarten in totaal verkocht. Is het al uitverkocht trouwens? Om half elf waren er nog vollop kaarten. Ik heb dus ook een kaartje.
Ik neem aan dat het inmiddels uitverkocht is. Maar het ging inderdaad verassend traag. Ben ik helemaal voor niks om acht uur bij het postkantoor gekomen.

Nou ja, misschien ben ik nu wel de eerste in Nederland die een kaartje had.
Oud 10-06-2006, 12:50
Verwijderd
ik heb VERDOMME geen kaarten omdat het kankerpostkantoor 1 minuut voor openingstijd een briefje ophing dat er een technische storing was STERF HOEREN
en toen gingen we snel naar de FRS en daar snapte die KNEUS er niks van en printte hij de VERKEERDE kaarten uit en er stond een snol voor me die KUTKAARTEN kocht voor een noglangnietuitverkocht concert en een EIKEL NAAST ME had wel kaarten en IK NIET UITVERKOCHT NA TIEN MINUTEN iedereen moet DOOD

Oud 10-06-2006, 12:51
HenkMul
HenkMul is offline
Twee kaarten in da pocket.
Oud 10-06-2006, 12:56
Carn
Carn is offline
ook kaartje
Oud 10-06-2006, 12:59
Signy
Signy is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 10-06-2006 @ 13:50 :
ik heb VERDOMME geen kaarten omdat het kankerpostkantoor 1 minuut voor openingstijd een briefje ophing dat er een technische storing was STERF HOEREN
en toen gingen we snel naar de FRS en daar snapte die KNEUS er niks van en printte hij de VERKEERDE kaarten uit en er stond een snol voor me die KUTKAARTEN kocht voor een noglangnietuitverkocht concert en een EIKEL NAAST ME had wel kaarten en IK NIET UITVERKOCHT NA TIEN MINUTEN iedereen moet DOOD

op de site van de HMH staat nog steeds dat je kan bestellen..... misschien het proberen waard?
Oud 10-06-2006, 13:00
Verwijderd
Citaat:
DanielC schreef op 10-06-2006 @ 12:19 :
wat een gelul, het was om tien over tien al uitverkocht, bij de frs en de ticketlijn die ik belde
Oud 10-06-2006, 13:05
Uice
Uice is offline
Citaat:

Het wachten was op de eerste post in deze stijl. Nu is het topic compleet.
Oud 10-06-2006, 13:07
Verwijderd
mongool
Oud 10-06-2006, 13:08
Verwijderd
.Stiekem maakt dit mijn dag wel goed. Leedvermaak
Oud 10-06-2006, 13:09
Verwijderd
nog meer mongolen ik hoop dat je ziek wordt en niet meer kan gaan
Oud 10-06-2006, 13:10
Verwijderd
Dan mag jij mijn kaartje overnemen hoor. <3.
Oud 10-06-2006, 13:32
Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Kaarten binnen
Oud 10-06-2006, 13:33
DanielC
DanielC is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 10-06-2006 @ 14:00 :
wat een gelul, het was om tien over tien al uitverkocht, bij de frs en de ticketlijn die ik belde
Oh, toen ik om half elf op het scherm keek bij ons stond er nog gewoon een groen vierkantje achter TOOL op 27 juni. Een groen vierkantje betekend dat er nog voldoende kaarten zijn. Wat vreemd ook dat die mensen die voor iets totaal anders een kaartje wilden voorrang kregen. Bij ons is het altijd grote concerten die om 10 uur in de voorverkoop gaan voorrang. Dus als er om 10 uur een rij is voor bijv. TOOL, dan moeten diegene die komen voor kaarten voor bijv. Concert at the Sea wachten totdat de mensen voor TOOL geholpen zijn. Ook raar dat ze bij FRS iemand achter dat ding zetten terwijl die helemaal niet weet hoe het werkt. Bij ons ook nog nooit voorgekomen bij een grote voorverkoop.
Oud 10-06-2006, 14:05
Verwijderd
Citaat:
DanielC schreef op 10-06-2006 @ 14:33 :
Oh, toen ik om half elf op het scherm keek bij ons stond er nog gewoon een groen vierkantje achter TOOL op 27 juni. Een groen vierkantje betekend dat er nog voldoende kaarten zijn. Wat vreemd ook dat die mensen die voor iets totaal anders een kaartje wilden voorrang kregen. Bij ons is het altijd grote concerten die om 10 uur in de voorverkoop gaan voorrang. Dus als er om 10 uur een rij is voor bijv. TOOL, dan moeten diegene die komen voor kaarten voor bijv. Concert at the Sea wachten totdat de mensen voor TOOL geholpen zijn. Ook raar dat ze bij FRS iemand achter dat ding zetten terwijl die helemaal niet weet hoe het werkt. Bij ons ook nog nooit voorgekomen bij een grote voorverkoop.
Ja, die gast snapte er ook niks van.. zou me niet verbazen als er toen nog wel kaartjes waren.
Oud 10-06-2006, 14:11
Metal
Metal is offline
Citaat:
HenkMul schreef op 09-06-2006 @ 18:33 :
Er bestaat zoiets als een editknop, Metal.
waarom zou ik willen editten?
Oud 10-06-2006, 15:32
RoxX
RoxX is offline
of je moet werke en je eige moeder vergeet naar het postkantoor te gaan.. damn
Oud 10-06-2006, 16:29
Uice
Uice is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 10-06-2006 @ 14:07 :
mongool
Nounou, hoer.
Het is nu eenmaal zo dat in ieder topic waarin een groot concert ter sprake komt minstens een post vool boze smilies staat van iemand die geen kaartje kon krijgen.
Oud 10-06-2006, 17:23
Verwijderd
nou en, het is echt kut als je zelf diegene bent, terwijl je zo graag wilde gaan.
Oud 11-06-2006, 10:52
zeep007
zeep007 is offline
IK had geëist dat die gozer ontslagen werd ofzo! Op op zijn minst 10 gratis cd's afgetroggeld.

Anywho. Bij ons stond er wel een groepje te wachten. Tevens mijn eigen vrienden , maar die zag ik als concurrenten.
Maar ze telden gewoon om 10 uur hoeveel kaarten er uitgedraaid moesten worden, en dat deden ze in 1x en vervolgens werden ze per stuk verkocht.

Dus whoppa, 3 kaartjes in da pocket.
Oud 11-06-2006, 11:31
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Ik dacht':' ik ga lekker naar een postkantoor in amsterdam west, zal vast geen kip staan
nu geen kaartje, maar 45 euro is genoeg de pijn weg te drinken
Oud 11-06-2006, 21:09
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
om half 12 waren volgens zowel ticketmaster als de hmh site er nog kaarten dus rare verhalen hiero.
Oud 11-06-2006, 21:50
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Ik was om 10:20 bij de gwk in rotterdam maar toen was het uitverkocht
Oud 12-06-2006, 17:25
Green
Green is offline
: Snik snik snik :

Vreselijk! Binnen acht minuten was het concert helemaal uitverkocht hier in Eindhoven! En op Marktplaats vragen ze asociaal veel voor een kaartje! Hoe bedoel je, ontzettend balen?!
Oud 12-06-2006, 19:57
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ce-El-Wan schreef op 11-06-2006 @ 22:09 :
om half 12 waren volgens zowel ticketmaster als de hmh site er nog kaarten dus rare verhalen hiero.
volgens mij krijgt elk verkooppunt gewoon een x-aantal kaarten ofzo.
Oud 12-06-2006, 20:01
RoxX
RoxX is offline
Citaat:
Carn schreef op 12-06-2006 @ 20:57 :
volgens mij krijgt elk verkooppunt gewoon een x-aantal kaarten ofzo.
ja dat gaat dus inderdaad zo..
Oud 12-06-2006, 20:07
Carn
Carn is offline
voor de mensen zonder kaartje: Ik zou gewoon alle verkooppunten in jouw regio afbellen..dus Free Record Shop, GWK, Postbanken, etc. Kans dat er nog wel her en der eentje gewoon te koop is.
Oud 12-06-2006, 20:37
K-pax
K-pax is offline
Citaat:
Green schreef op 12-06-2006 @ 18:25 :
: Snik snik snik :

Vreselijk! Binnen acht minuten was het concert helemaal uitverkocht hier in Eindhoven! En op Marktplaats vragen ze asociaal veel voor een kaartje! Hoe bedoel je, ontzettend balen?!
Dat zijn wel klootzakken ja, op marktplaats
Oud 12-06-2006, 20:40
Adrenaline
Adrenaline is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 11-06-2006 @ 12:31 :
Ik dacht':' ik ga lekker naar een postkantoor in amsterdam west, zal vast geen kip staan
nu geen kaartje, maar 45 euro is genoeg de pijn weg te drinken
Aan de Kinkerstraat toevallig?
Ben nog terug gegaan om een kaartje voor een vriendin die geen kaartje kon krijgen te kopen, bleek dat het na 9 minuten al helemaal uitverkocht was. Absurd gewoon, volwassen mensen renden letterlijk naar binnen voor een kaartje...

Werd wel een beetje vreemd aangekeken door mede Tool gangers: " EEN kaartje maar????!"

Laatst gewijzigd op 12-06-2006 om 20:46.
Oud 12-06-2006, 21:50
Uice
Uice is offline
Citaat:
Adrenaline schreef op 12-06-2006 @ 21:40 :
Absurd gewoon, volwassen mensen renden letterlijk naar binnen voor een kaartje...
Ik moest ook rennen van de postkantoorman, want het was bij de achterste kassa.
Oud 12-06-2006, 22:20
Green
Green is offline
Citaat:
Carn schreef op 12-06-2006 @ 21:07 :
voor de mensen zonder kaartje: Ik zou gewoon alle verkooppunten in jouw regio afbellen..dus Free Record Shop, GWK, Postbanken, etc. Kans dat er nog wel her en der eentje gewoon te koop is.
Kan dat dan als het al uitverkocht is?

Ik hoop het!!
Oud 12-06-2006, 22:50
Uice
Uice is offline
Citaat:
Green schreef op 12-06-2006 @ 23:20 :
Kan dat dan als het al uitverkocht is?

Ik hoop het!!
Ieder verkooppunt krijgt een bepaald aantal kaartjes. Er is een klein kansje dat er in één of ander gat waar nauwelijks fans wonen gewoon weinig verkocht is, en er nog wat kaartjes liggen. Maar ik zou er niet van uit gaan.
Oud 13-06-2006, 00:33
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 12-06-2006 @ 23:50 :
Ieder verkooppunt krijgt een bepaald aantal kaartjes. Er is een klein kansje dat er in één of ander gat waar nauwelijks fans wonen gewoon weinig verkocht is, en er nog wat kaartjes liggen. Maar ik zou er niet van uit gaan.
Lijkt me een beetje een raar verhaal. Ticketservice gaat gewoon van de grote hoop. Allemaal rustig inloggen op dat systeem en kaartjes innen tot ze op zijn.
Oud 13-06-2006, 01:36
Nighttime Bird
Nighttime Bird is offline
Citaat:

STERVEN, langzaam en pijnlijk.

Ik zal morgen die vriendin van me nog effe bellen over die 2 kaartjes.

Laatst gewijzigd op 13-06-2006 om 01:39.
Oud 13-06-2006, 10:37
Uice
Uice is offline
Citaat:
G-Lo schreef op 13-06-2006 @ 01:33 :
Lijkt me een beetje een raar verhaal. Ticketservice gaat gewoon van de grote hoop. Allemaal rustig inloggen op dat systeem en kaartjes innen tot ze op zijn.
Ik vond het ook al raar, maar zoiets las ik hier. En dat het bij sommige verkooppunten eerder uitverkocht was dan bij anderen.

Goeie sig btw. If anything they should be rewarded.
Oud 13-06-2006, 12:09
Carn
Carn is offline
Citaat:
G-Lo schreef op 13-06-2006 @ 01:33 :
schijnbaar werkt het toch niet zo, ik heb meegemaakt dat er op het GWK in Eindhoven nog wel kaartjes waren en op het postkantoor in Valkenswaard niet.
Oud 13-06-2006, 12:19
K-pax
K-pax is offline
Citaat:
Carn schreef op 13-06-2006 @ 13:09 :
schijnbaar werkt het toch niet zo, ik heb meegemaakt dat er op het GWK in Eindhoven nog wel kaartjes waren en op het postkantoor in Valkenswaard niet.
Het heeft ook wel wat eerlijks dat elke kantoor een bepaald aantal kaarten mag verkopen. Zo verdeel je het een beetje over het land. Aan de andere kant is het wel kut voor mensen die dan juist niks meer kunnen halen.
Oud 13-06-2006, 12:56
Escapism
Escapism is offline
vaak printen die kantoren gewoon om 10 uur gelijk een stapeltje uit, vandaar dat ze soms nog ergens te krijgen zijn en op andere plaatsen al niet meer.
Oud 13-06-2006, 13:44
Paniccore
Paniccore is offline
Citaat:
Nighttime Bird schreef op 13-06-2006 @ 02:36 :
STERVEN, langzaam en pijnlijk.

Ik zal morgen die vriendin van me nog effe bellen over die 2 kaartjes.
is you goin?
Oud 13-06-2006, 13:45
K-pax
K-pax is offline
Citaat:
Escapism schreef op 13-06-2006 @ 13:56 :
vaak printen die kantoren gewoon om 10 uur gelijk een stapeltje uit, vandaar dat ze soms nog ergens te krijgen zijn en op andere plaatsen al niet meer.
hm dat klinkt wel waar ja, is tenminste redelijk uitleg, maar zijn er ook niet lui geweest bij wie het kaartje nog afgedrukt moest worden?
Oud 13-06-2006, 14:40
niamen
niamen is offline
Citaat:
Escapism schreef op 13-06-2006 @ 13:56 :
true althans in tilburg bij het gwk wel
Oud 13-06-2006, 15:30
Verwijderd
Wederom spreekt heer Escapism wijze woorden. Bij dit soort snel uitverkopende shows zijn er idd een aantal kantoren die meteen zo veel mogelijk printen. En dan wil er nog wel eens wat blijven liggen. Maar dat heeft niks met een onderliggend 'verdeel' systeem te maken ofzo, want dat is er simpelweg niet.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten