Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Anyway, eerste keer was een een mixje ofzo, voorgedraait in ieder geval. Deed niks. bier ervoor, bier erna, niks geks. Kwam misschien door iets fout te doen met over de longen roken ofzo. Ik had toch nog nooit gerookt. Tweede keer wat sterkers gebprobeerd, reefertje. (wederom ervoor een paar biertjes, maar niet veel) Ik fietse erna, 10 km. (normaal vanaf de shop naar huis) Ik kom er na een paar honderd meter achter, dat mn geheugen en denken wel vreemd gaat, van actief, naar niet zo actief, en alles was wel wazig. Ik kom tot de conclusie dat alles eigenlijk werk in de wereld door middel van dingen die groter en kleiner worden, in de vorm van bubbels ofzo. geen idee wat ik allemaal aan het denken was. Na een kilometertje stopt er een belgische auto, en die vraagt mij de weg naar de shop. Ik leg fanatiek een minuut of 2 uit IN HET ENGELS waar die is. Vervolgens dringt het tot me door dat ik engels praat tegen belgen, hetgeen waarvoor ik me verontschuldig. Ik probeer het in het Nederlands uit te leggen, maar de beste mannen kregen de indruk dat ze de shop nooit gingen halen met mijn instructies en reden door. Vervolgens fanatiek verder fietsen, tot ik op een stuk kom waar rechts van mij bomen zijn, en erachter ene hoge vlam van een fabriek. Eenmaal een stukje zonder bomen, lijkt die vlam als een vuurbal op me af te komen. hehe, even rare move op de fiets. en er eens om lachen. Verder weet ik he tniet zo meer, ik heb het wle overleeft tot mn huis. Daar mijn Toner Low cd opgezet (zware stoner) en schrok even van de robots in mn kamer. Maar dat was natuurllijk de geluidseffecten van die cd. heerlijk geslapen man. Jammer dat ik veel andere details kwijt ben. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Mijn eerste was op m'n 15e meen ik, had nog nooit gerookt. Ik voelde er - naar mijn idee - wel gelijk wat van en was ernstig lacherig en 't voelde vrij drukkend op m'n hoofd/ogen. Tijdens m'n eerste jaar blowen rookte ik nog geen sigaretten los van het blowen, volgens mij ervaarde ik het stoned zijn toen ook wel redelijk anders.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||