Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-08-2006, 11:36
zeehond23
zeehond23 is offline
dude, wtf is emo?
Advertentie
Oud 28-08-2006, 19:37
miss_filosoof
miss_filosoof is offline
Ik was 12, of net 13. Veel te jong natuurlijk, maar werd beïnvloed door m'n vrienden en wou-het-toch-wel-eens-proberen.
De 1e x merkte ik niks, en dat was niet funny omdat m'n vrienden en vriendinnen zaten te spacen van hier tot aan Verweggistan, en ik daar bij zat met de gedachte "Is dat alles, wat er is?" . De keren daarna echter ben ik wel stoned geworden. 't ergste wat me overkomen is, is dat ik letterlijk 12 minuten lang, achter elkaar, heb liggen lachen in m'n eentje, op een grasveld. Terwijl 2 vriendinnen van me verderop stonden te praten met hun buurjongen, en af en toe achterom keken of ik nog niet dood was. Daarna ben ik naar 't huis van een vriendin van mij gestrompeld ( samen met die vriendin zelf natuul'k) en ben me daar een portie gaan pitten. Halleluja. Die droge bek die je ervan krijgt is wel minder prettig.

Fährwel
Met citaat reageren
Oud 31-08-2006, 15:45
Tuna
Tuna is offline
hehe, dat was een paar maanden voordat ik 16 werd en het eerste Tunafest ging houden (ja, we hebben het een naam gegeven en een jaarlijks terugkerend 'festijn' gemaakt ).

ik zo met een paar vrienden op school overleggen wat we allemaal zouden doen dan en blablabla toen kwam wiet op de agenda, maar ik had nog nooit geblowd dus moest dat maar even geoefend worden.
de volgende dag met een stel vrienden in de pauze even aan de overkant van de weg gaan staan en daar dus die joint roken. ik neem dus een hijs (weet trouwens nog steeds niet of dat met een ij of ei is ), merkte geen ene reet en gaf de joint dus weer door. 2 trekjes later nog niets te merken, dus werd er besloten dat een vriendin mij maar een shot moest geven. ik heb er maar 1 woord voor:
geweldig ik val bijna achterover, loop eventjes een paar meter, begin dat te huppelen en dan vrolijk terug naar het schoolplein waar een ander groepje vrienden stond. vraagt eentje me: en, werkt het?
ik: wat? zij: die joint natuurlijk. wat ik daarna zei weet ik niet meer maar als ik het onderwerp aansnij bij die vrienden krijgen ze een enorme grijns, dus het zal wel iets enorm doms zijn geweest.

toen na de pauze een z-uur gehad ( weet niet of dat op andere scholen ook zo heet maar hier zit je dan even een les uur in een omgebouwde gymzaal zelfstandig te werken, oftewel uit je neus vreten) wat ook echt geweldig was, deed er 50 minuten over om de balken van het plafond te tellen en aan het einde had ik er nog maar 17
en het volgende uur vrolijk door de gang huppelen en dat was het
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 09:33
Verwijderd
Ik heb gisteren voor het eerst geblowd, met mijn nieuwe studiegenoten, en overigens kon niemand begrijpen dat ik het nog nooit had gedaan.
Maar goed, ik weet niet of het bij de eerste keer altijd zo is, maar ik merkte er vrij weinig van. Iedereen om me heen stond als een stel malloten te lachen, en ik werd alleen maar misselijk, trillerig en niet lekker. Toen ik 2,5 uur later thuis was werd ik pas een beetje suf en relaxed.
Maar goed, als het zo blijft doe ik het niet meer, want dan vind ik er niks aan.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 09:39
Droyd
Droyd is offline
Kan wel, sommige mensen, waaronder ikzelf, verdragen wiet niet zo goed. Als je anderzijds niet rookt kan het natuurlijk dat je gewoon niet goed inhaleert in acht genomen dat het je eerste joint was. Maar mocht je er sowieso geen behoefte aan hebben maakt het allemaal niet uit inderdaad.
Oud 10-09-2006, 15:18
Pleister
Pleister is offline
Citaat:
Discovertjuhh schreef op 18-06-2006 @ 19:09 :
Moet ik me schamen omdat ik nog nooit geblowd heb?! Gezien de leeftijd die vele hebben wanneer ze voor het eerst blowen. [/url]
Welnee. Ik ben ook pas halverwege dit jaar er eens voorzichtig mee begonnen. Ik ben 19. Maar had verder nooit echt zo een interesse. En ben niet echt aan te steken door vrienden met zulke zaken.

Anyway, eerste keer was een een mixje ofzo, voorgedraait in ieder geval. Deed niks. bier ervoor, bier erna, niks geks. Kwam misschien door iets fout te doen met over de longen roken ofzo. Ik had toch nog nooit gerookt.

Tweede keer wat sterkers gebprobeerd, reefertje. (wederom ervoor een paar biertjes, maar niet veel)
Ik fietse erna, 10 km. (normaal vanaf de shop naar huis)
Ik kom er na een paar honderd meter achter, dat mn geheugen en denken wel vreemd gaat, van actief, naar niet zo actief, en alles was wel wazig. Ik kom tot de conclusie dat alles eigenlijk werk in de wereld door middel van dingen die groter en kleiner worden, in de vorm van bubbels ofzo. geen idee wat ik allemaal aan het denken was.
Na een kilometertje stopt er een belgische auto, en die vraagt mij de weg naar de shop. Ik leg fanatiek een minuut of 2 uit IN HET ENGELS waar die is. Vervolgens dringt het tot me door dat ik engels praat tegen belgen, hetgeen waarvoor ik me verontschuldig. Ik probeer het in het Nederlands uit te leggen, maar de beste mannen kregen de indruk dat ze de shop nooit gingen halen met mijn instructies en reden door.

Vervolgens fanatiek verder fietsen, tot ik op een stuk kom waar rechts van mij bomen zijn, en erachter ene hoge vlam van een fabriek. Eenmaal een stukje zonder bomen, lijkt die vlam als een vuurbal op me af te komen. hehe, even rare move op de fiets. en er eens om lachen. Verder weet ik he tniet zo meer, ik heb het wle overleeft tot mn huis.
Daar mijn Toner Low cd opgezet (zware stoner) en schrok even van de robots in mn kamer. Maar dat was natuurllijk de geluidseffecten van die cd.
heerlijk geslapen man. Jammer dat ik veel andere details kwijt ben.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2006, 16:25
Droomz
Droomz is offline
Die van mij was vetranzig. Was bij vriendje thuis enzo. Ik werd superbenauwd, had gigantische keelpijn. Niet voor herhaling vatbaar.
Oud 19-09-2006, 17:12
nps
nps is offline
ik was 15 en het was met mijn 2 experienced stoere vrienden van school. ik was lijp als een garnaal, we gingen fietsen en het leek net of ik in frames fietsten. mijn 2 experienced vrienden waren vriend en vriendin dus zij gingen zoenen in de bosjes en toen ging ik maar drop halen en dat heb ik toen allemaal opgegeten. het was heerlijk!
Oud 20-09-2006, 11:08
Verwijderd
Eerste joint was toen ik 13 was (godverdorie, veel te vroeg), een paar jongens uit mijn klas die wat ouder waren (blijven zitten) gingen blowen en ik vond het onwijs stoer en wilde het ook wel eens proberen. Ik werd absoluut niet stoned en vond het ook geen bijzondere ervaring dus toen heb ik het een hele tijd niet meer gedaan.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2006, 13:55
HTID
HTID is offline
Mijn eerste joint was verkenkerd, ik merkte dr niks van en moest alleen maar hoesten omdat ik niet rook.
Oud 22-09-2006, 21:03
strigoii
strigoii is offline
ik ga binnekort mijn 1e roken maar kan iemand verrtellen hoe lang het duurt voor mensen niet meer in de gaten hebben dat je stoned bent? (kortom waneer kan ik me weer bij mun ouders vertonen ) en zouden ze dat aan je kleren ruiken als je het gewoon buiten doet?
Oud 22-09-2006, 22:57
MB
MB is offline
uurtje of 2 a 3
Oud 23-09-2006, 12:18
Lisette Smink
Lisette Smink is offline
Toen mijn vriend voor het eerst wiet gebruikte heeft hij een zak met stroopwafels in het warme bed van zijn ouders leeggegeten..

Erg charmant..
Met citaat reageren
Oud 23-09-2006, 12:20
zeehond23
zeehond23 is offline
heb je het toch wel gelijk uit gemaakt he?
Oud 23-09-2006, 15:23
mrniceguy23
mrniceguy23 is offline
Ik zie dat het een heel verhaal geworden is, kijk maar wat je er mee doet.

Mijn eerste ervaring met wiet (was wel geen joint, maar het scheelde niet zo veel) was met mn toen sinds een half jaar nieuwe huisgenoten. Een van hen blowde wel vaker en had een waterpijp. Hij en ik hadden wiet gehaald, maar we waren vergeten gaasjes mee te nemen.

Omdat we geen gaasje hadden besloot de ervaren huisgenoot dat we wel een beetje shag konden lenen van een andere huisgenoot, om daar de wiet op te leggen.

We zijn met zn vieren op de banken in de woonkamer gaan zitten. Hoe de waterpijp bedient moest worden werd eerst even voorgedaan en toen mocht ik het proberen. Ik zoog flink door, maar ik was niet echt voorbereid op de hete lucht en moest dan ook flink hoesten. Ik voelde me een beetje misselijk en na een tijdje merkte ik dat als ik mijn hoofd bewoog dat het beeld later kwam dan ik verwachte. Ik nam nog een hijs, deze keer wat rustiger. De rook was minder warm, dus ik kon het nu wat beter binnenhouden. Terwijl ik uitademde voelde ik me nog misselijker worden, dus ik stond op om even een glas water te halen bij de gootsteen. Toen ik omhoogkwam voelde ik hem pas echt. Alles wat ik deed gebeurde pas later en het lopen ging dan ook niet bepaald soepel. Ik ben met mijn glas op een andere bank gaan zitten waar ik een tijd stoned naar het plafon heb zitten staren. Ik vond na een tijdje dat er wat miste en dat het nogal stil was, maar het kwam niet in me op om de tv of radio aan te zetten

De rest was nog door aan het hijsen en vroeg of ik ook nog wilde, maar ik was nog steeds wat misselijk en het begon ook steeds erger te worden. Ik had het idee dat ik honger had en dat wat eten misschien zou helpen. Ik had zeer sterk het gevoel dat ik absoluut niet meer op kon staan van de stonedheid, dus ik vroeg aan een huisgenoot die naar de wc ging of hij mijn zak krentenbollen aan wilde gooien.

Ik nam een hapje, maar het smaakte helemaal niet lekker. Er zat nauwelijks smaak aan en het was alleen maar heel droog. Ik heb de bol uiteindelijk na twee happen maar weggelegd, omdat ik hem absoluut niet wegkreeg. Mijn huisgenoten leken er echter geen probleem mee te hebben, de zak was binnen 5 minuten leeg Daarna is er nog in rap tempo een groot blok kaas doorheen gegaan.

Ik heb een tijdje gezeten met het idee dat ik naar de wc moest, maar omdat ik nog steeds dacht dat ik niet op zou kunnen staan bleef ik maar zitten. Uiteindelijk moest ik zo nodig dat ik het maar gewoon probeerde en toen ging het eigelijk verrassend makkelijk Op de wc voelde ik me ineens verschrikkelijk moe en ik ben na mijn handen gewassen te hebben maar in bed gaan liggen. De misselijkheid was nu helemaal weg. Ik heb in bed nog een tijdje naar de radio liggen luisteren, tot ik er achter kwam dat er helemaal geen muziek op stond Als ik mijn ogen dicht deed zag ik wat figuurtjes, maar ze vormden niet echt een beeld. Zo ben ik in slaap gevallen. Achteraf hoorde ik dat ze beneden nog een tijdje door zijn gegaan. Iemand zei iets heel doms waar ze een kwartier om hebben zitten lachen, maar niemand wist meer wat het was.

Ik vond ondanks de misselijkheid de algemene ervaring zeer aangenaam, dus ik heb het later nog een keer geprobeerd. Dit keer zonder tabak en dat was een groot succes: totaal geen last van misselijkheid
Met citaat reageren
Oud 15-04-2007, 18:05
spacer_15
spacer_15 is offline
heey spacertjess
Mn eerste jointje rookte ik toen ik 13 jaar was.Toen rookte ik nog helemaal niet dus voelde er geen ene fuck vn aangezien mn kinderlongetjes nog niet echtt inhaleren wilde maar t ging erom dat ik n x Geblowdd hadd.3 maanden later, k was inmiddels 14 geworden wilde ik tovh wel es ervaren hoe het nou was om stoned te zijn.Het ene stickie naar t andere rookte ik.Omdat mijn toenmalige en huidige vriend blowt, ben ik dat ook steeds vaker gaan doen.Want ik vond t wel ff lekker om stoned te zijn.Ben inmiddels bijna 16 en ben minstens 4 x in de week zo stoned als een garnaal, vooral ook onder schooltijd.Kom ik de lessen ff beterr door want anders verveel ik me de teringg.En wrm ik nu nog vaak moet lachen is als ik terug denk hoe stoned ik er vooral vroeger van werd,, extreem rode ogen zwaar spacend wist niet wat r gebeurde t gevoel wordt wel steeds en steeds minder maar tegen een stickie zul je mij geen nee horen zeggen..
xxx c
Met citaat reageren
Oud 15-04-2007, 20:06
Verwijderd
Citaat:
spacer_15 schreef op 15-04-2007 @ 19:05 :
Ben inmiddels bijna 16 en ben minstens 4 x in de week zo stoned als een garnaal, vooral ook onder schooltijd.
Is te merken.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2007, 20:18
Verwijderd
Ik vraag me toch altijd af hoe het voelt om zo stoned als een garnaal te zijn, maar vooral waar die uitdrukking vandaan komt.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2007, 21:46
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Neti schreef op 15-04-2007 @ 21:18 :
Ik vraag me toch altijd af hoe het voelt om zo stoned als een garnaal te zijn, maar vooral waar die uitdrukking vandaan komt.
Van Kooten & De Bie - Stoned als een garnaal

Google
Oud 15-04-2007, 21:49
Verwijderd
Dat legt ook weer niet bepaald veel uit.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2007, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Neti schreef op 15-04-2007 @ 22:49 :
Dat legt ook weer niet bepaald veel uit.
Nou, waarschijnlijk hebben van Kooten en de Bie die uitdrukking verzonnen toen ze stoned als een garnaal waren.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2007, 12:05
Flushpuppie
Flushpuppie is offline
eerste keer merkte ik niks. de 2e keer daarentegen wel.
ik had éen hijs gehad en ik was helemaal naar de klote. meteen na de eerste hijs begon alles te duizelen en pleurde ik gewoon omver, zo uit het niks. maar dat maakte niet uit ik lag verdomde lekker. toen na een onbepaalde tijd weer naar binnen (we waren op een of andere open dag van een school) waar ik een liter yogi in een keer opdronk, afgesloten met een harde boer terwijl de rookwalmen uit mijn mond kwamen. daarna nog een paar uur helemaal van de wereld rond gelopen en om alles gelachen. wat een dag
Oud 16-04-2007, 12:07
Flushpuppie
Flushpuppie is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 26-08-2006 @ 12:36 :
dude, wtf is emo?
zogenaamde subcultuur. de opvolger van de goth maar dan iets andere kleren en andere muziek.
Oud 17-04-2007, 12:15
belli
belli is offline
ik was 13, voelde er geen flikker van en vond er niets aan. maar vond het zo lekker smaken dus toen nog maar eens en toen kwam ie wel binnen.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 13:03
Verwijderd
De eerste twee keer een flinke hoestbui, omdat ik nog niet goed inhaleerde, de eerste keer dat ik het goed deed ging ik flink bad.. Daarna niet meer . Nu ben ik gestopt.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 14:02
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 15-04-2007 @ 22:51 :
Nou, waarschijnlijk hebben van Kooten en de Bie die uitdrukking verzonnen toen ze stoned als een garnaal waren.
Check.
Oud 18-04-2007, 19:31
Migge
Migge is offline
lol bij mij was da vorige week donderdag (ofzo) xD
ik was zo scheef als iets me maat was down.. die lag da wijt te kotse enzo.. ik was mee alles aant lache xD
achja.. de wiet voor vrijdag of wnr ligt al klaar in me kamer
Met citaat reageren
Oud 19-04-2007, 09:42
Augustus
Augustus is offline
Citaat:
Lisette Smink schreef op 23-09-2006 @ 13:18 :
Toen mijn vriend voor het eerst wiet gebruikte heeft hij een zak met stroopwafels in het warme bed van zijn ouders leeggegeten..

Erg charmant..
Gruwelijk !
Mijn eerste was op m'n 15e meen ik, had nog nooit gerookt.
Ik voelde er - naar mijn idee - wel gelijk wat van en was ernstig lacherig en 't voelde vrij drukkend op m'n hoofd/ogen.
Tijdens m'n eerste jaar blowen rookte ik nog geen sigaretten los van het blowen, volgens mij ervaarde ik het stoned zijn toen ook wel redelijk anders.
Oud 19-04-2007, 10:36
originelenaam!
originelenaam! is offline
Ik was net 16, op vakantie in Tossa de Mar.
Heel de avond aan de zuip, 1L bier 1L Sangria, 0.7LmGin& juice en nog wat likeur. Ik was een btje met alles en iedereen aant zuipen en chillen, komt er opeens een Fransman aan genaamd Fred. Die had wat hasj bij en vroeg of iemand mee wildem doen .
ik met mn zatte kop neem iets van 4/5 trekjes, waarna ik keihard rondjes begin te rennen om m'n vrienden&Fred. Die besluiten me omhoog te brengen(terrassencamping) wat bijna een uur duurt omdatik paar x moest nekken-a-la-Scariemovie, en ik gewoon niet meer kon lopen.
Tevens mn eerste kater. Bleegh. Die Fransman nooit meer gezien btw.

Eerste x dat ik goed stoned was, was de maandag van afgelopen carnaval. Al goed wat bier op(7/8 flesjes), kwamen we in de stad een maat tegen die 1 J had, na 2 hijsjes ofzo wask echt al helemaal gaar. Ik vond toen alles leuk x).
Met citaat reageren
Oud 19-04-2007, 10:38
Verwijderd
De eerste keer was ik niet zo stoned, maar wel een beetje moe en dromerig. De keer daarna was ik echter compleet uit mn plaat en dacht ik dat ik dood ging en dat was minder fijn.
Hetzelfde heb ik gezien bij een vriend van me die ook bij 1 van zn eerste keren helemaal de weg kwijt was en ons aanzag voor demonen .
Met citaat reageren
Oud 19-04-2007, 11:01
Verwijderd
ik was 15 en deed het op school in een tussenuur, met de 'vaste' blowertjes.
Ik vond het naar de gehaktballen van mijn moeder smaken (ranzig) maar werd knetterstoned.
Het uur daarna had ik duits, en ik had een vreselijke lachkick

Een jaar later blowde ik pas weer.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2007, 21:02
Verwijderd
Hehe, sommige verhalen hier.

Maarja...een vriend van mij is van een havo/vwo school naar het vmbo gegaan, daar is hij denk ik via de broer van een vriend in aanraking gekomen met wiet. Afgelopen oudejaarsnacht ging hij na iets teveel bier daarover vertellen, waar ook een paar mensen bij waren die dat eigenlijk helemaal niet hoefden te weten. Maargoed, ik hoorde dat zo en ik dacht dat moet ik ook eens doen.
Dus hij had ergens 2 joints geregeld...wij die hier in het bos oproken. Hij kon bijna niet meer fietsen en keek echt wazig uit z'n ogen, ik had echt zoiets van wtf doe normaal.
Ik zelf merkte bijna niets...alleen een klein beetje het gevoel van 'oke alles is relaxed', een soortje een sterker effect van een sigaret. Ik dacht echt van wtf is dit nou "het" stoned zijn.

Hij zei van ja dat is omdat het de eerste keer is...en je hebt ook nog nooit gerookt enzo. Dus wij een poosje later nog eens proberen, en ik weet niet wat er toen in die joint zat, maar dat was volgens mij wel meer dan alleen wiet. Ik geloof dat we een uur op/rond/in een skatebaan hebben rondgerend en gehuppeld en gedaan, gewoon langs een fietspad waar ook allemaal mensen langs fietsten enzo.

Nouja dat vond ik zo geweldig...sindsdien steek in regelmatig een jointje op.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2007, 00:08
epidemic
epidemic is offline
bij me eerste joint was ik ziek geworden nadat men vriend ( die vakr blowed) het idee had gekregen om een fikkie te stoken ( we zaten in een soort van opslagkamertje) en toen werd ik gewoon helemaal bang en ziek.

Ik was knetter stoned, ik wou maar niet opstaan, hij daarintegen was helemaal opgewekt een blij. het was niet echt aangenaam

maar heb het dan 2 weken later nog eens geprobeerd, en niet teveel gerookt, was toen wel fijn
Met citaat reageren
Oud 21-04-2007, 10:58
Blaf
Blaf is offline
helemaal top een mix van wiet en hash zonder shaq ik voelde me zo licht maar volgens iedereen zag ik er heel ziek uit toen zei iemand dat ik rondjes moest gaan lopen en toen ging ik rennen maar naar een paar minuten was ik verdwaald en raakte ik in paniek in ging ik op een auto liggen
Oud 22-04-2007, 13:21
George
George is offline
Heh, het was vreemd.
Ik was 14, en ik was met een flinke groep van school, de alto-groep van toen die ik eigenlijk nog nauwelijks kende, en m'n beste vriendin in de stad. Die lui waren natuurlijk al ervaren blowers, en ze besloten dat m'n vriendin en ik ook maar eens ingewijd moesten worden. Zij naar de shop, twee flinke joints gedraaid met een mix van wiet en hasj. Eerst gemexicaant, wat nog best lastig was aangezien er aardig wat mensen waren en iedereen natuurlijk een conditie van -200 had. Vervolgens weggerend omdat er stadswacht aankwam, op een of ander pleintje in het fietsenhok gaan zitten waar er nog een joint gedraaid werd. Meer blowen dus, uiteindelijk was iedereen fucking stoned, behalve ik, ik merkte er echt geen fuck van. Ook m'n vriendin was stoned, ze besloot dan ook maar toe te geven dat ze het al een keer eerder gedaan had. :'D Daarna maar gewoon een beetje geskateboard en rondgehangen omdat ik m'n vriendin niet alleen wou laten.
Tweede keer was wel fucked, ik denk dat ik dacht dat ik er vast niet zoveel van zou merken dus ik had aardig wat meegeblowd (wederom met een aantal schoolgenoten in het zogenoemde 'sprookjesbos' achter de school), vervolgens ging ik helemaal tintelen en daarna kreeg ik een black-out, weet er zelf echt niets meer van. Vriend van me zei later dat ik op de grond zakte en begon te schudden en zelfs een beetje schuimbekken, heel freaky. Toen ik bijkwam lag ik op de grond onder zijn jas, met een zak chips naast me, de lui met wie ik was stonden iets verderop te praten, die waren allang niet meer stoned omdat ze zo geschrokken waren. Ik was nog best ver heen, dus ik besloot maar dat ik best die hele zal chips leeg kon eten. Daarna had ik nog steeds honger, dus gingen we maar naar het winkelcentrum waar ik allerlei koekjes en chips heb gekocht en zo'n beetje in m'n eentje leeg heb lopen eten. :'D
Oud 25-04-2007, 13:12
Verwijderd
Ik denk dat ik een jaar of 13 was. Ik had er veel meer van verwacht, ik werd maar niet stoned, en toen opeens kwam de klap en ik heb de hele avond keihard gelachen en ik wilde alleen maar meer. Ik heb niet gekotst ofzo, het was eigenlijk wel een hele gezellige ervaring.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2007, 16:26
Dop_16
Dop_16 is offline
ik was al dronken en werd er alleen maar heel motorisch gestoord van. De 2e was wel leuk, de bekende verschijnselen ; euforie, gemoedsversterking wat niet erg was omdat de zon scheen en mijn gemoedstoestand ontzettend te genieten was.
Oud 04-06-2007, 15:04
EclipX
EclipX is offline
Thoh, ik was ongeveer ergens in het begin van 14 jaar. We kwamen terug van op schoolreis van Walibi(BE) terug naar school, en gingen daarna naar huis. Een vriend, had via een oudere "stoerdere" kerel x gram wiet gekocht. En vroeg tegen mij als ik wou meeroken, ik had dit nog nooit gedaan, en wou dit graag doen. Uiteindelijk gingen we ergens dichtbij school zitten, want de school was al geloten, en we begonnen te roken van onze 1ste joint. De eerste trekken moest ik wat roken, ik rookte alsof ik een sigaret rookte, en das nie zo goe. Hoe meer trekken ik pakte, hoe raar alles begon te doen. Had het gevoel dat ik ging vallen van een trap, maar ik zat daar gewoon op. Mijn vriend flipte ook helemaal en zei dat hij groene mannetjes had gezien in de struiken & begon te lopen. Uit automatisme begon ik ook te lopen. Uiteindelijk begonnen we gewoon heel erg hard & lang te lachen. Daarnaa gingen we naar het station. Alles was zo raar, in het station van Brugge, daar heb je zo'n lange hal, met trappen die naar perrons leide, ik liep daar, en er waren een heleboel mensen, ik hoorde heel erg luide voetstappen van 100den mensen, en dat ging luider & luider, de gang die dan op ' einde loopt met een deur, en daarachter wachtzaal enzo, begon langer & langer te gaan, het was alsof ik honderden km moest wandelen voor daar te geraken.

Was flippy
En heb het dan sindsdien zeer veel opnieuw meegemaakt, maar nu benk wel wa aant minderen
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 18:04
weetnie
weetnie is offline
myn eerste keer aan de joint totaal niks had zoets van wtf at is dit een kl*te spul ( begreep toen niet wat men er in zag)

2 keer met een maat wou eerst niet ant ik had zo iets van werkt toch niet maar die maat hoe raar het ook klinkt legte me uit dat het de eestekeer wel is niet kon in slaan

dus nam toen toch maar een paar hijsjes had toen weer zoiets van kl*te z**i maar bij de +/- 5 hijs sloeg y in had het gevoel alsof ik verticaal liep daarna was best vaag maar wel geinig

p.s eigen censuure * = o
Met citaat reageren
Oud 07-06-2007, 23:59
Maanmeisje
Maanmeisje is offline
goh..
Oud 09-06-2007, 15:24
wilhelmus
wilhelmus is offline
De eerste keer bij mij was ik met een vriend. We hadden zo'n 1,5 gram locale wiet. Eerst hadden we iemand laten draaien (want dat konden we destijds nog niet). Hij had zo'n halve gram in de joint gedaan. Wij merken echt helemaal niks, dus we wilden meer... We hadden alleen geen vloei, tabak of tip. Komt die vriend van mij met het geniale idee om een stukje uit een schift van hem te scheuren, daar een geimproviseerde tip in te doen en de rest van onze wiet. Vraag mij niet hoe we dat ding in godsnaam dichtgekregen en opgerookt hadden, maar daarna voelde we toch wel 'iets'.
Geniaal om terug te blikken op zoiets.
Oud 09-06-2007, 15:57
Mr. Bungle
Mr. Bungle is offline
De eerste keer toen ik een jaar of 11 was. Ik logeerde bij een vriendje en zijn broer ging blowen met een andere vriend van hem. Hij vond het wel grappig als wij ook mee gingen doen. Het gevoel was er niet terwijl hun ontzettende lachkicks kregen.
De tweede keer voelde ik ook weinig maar dat kwam denk omdat we met zn 6e waren, en 1 iemand die halve joint had gerookt.
De derde keer sloeg wel hard in, ik was 14 en een klasgenoot had een joint weten te bemachtigen, zou echt niet weten hoe hij er aan kwam. Wij naar een parkje en dat ding op zitten roken, ik had de heletijd het gevoel dat ik de grond in werd gezogen. Toen maar gaan liggen op de grond met mijn ogen dicht. En dat was een erg aangename ervaring, ik kreeg het gevoel van een vrije val.
Daarna nog een kleine 10.000 keer geblowed maar nothing beats the third time. Behalve de laatste keer, maar dat kwam omdat ik veel te veel wiskey had gedronken in korte tijd, en daarna een pure joint had gerookt omdat ik gestopt met roken was (en nog steeds ben). Het lichtje ging toen uit, ben naar huis gefietst en in bed gaan liggen, en daar de meest fantastische visioenen gehad. En tsja op het hoogtepunt moet je stoppen he.
Oud 10-06-2007, 20:36
duval75
duval75 is offline
Ik was 15 en stomdronken toen ik een blow kreeg aangeboden. Ik nam twee hijsjes en werd er wel vrolijk en relaxed van. het gevoel kon me eigenlijk niet zo schelen, meer de smaak, wat ik nl,. gelijk ontzettend lekker vond.
Ik ben vlak daarna doorgegaan met blowen. Roken heb ik nooit zonder wat erin gedaan, omdat ik dat niet lekker vond.
Uiteindelijk is het blowen bij mij slecht afgelopen. Na jaren nog eens geprobeerd, maar valt niet meer goed bij mij, alleen nog maar slecht..
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 02:28
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Whappie schreef op 17-06-2006 @ 17:20 :
ik was 15, voor een basisschool bij mij in de buurt. een goede vriend van mij kwam ermee aanzetten. mn 2 jaar jongere broertje deed ook mee. ik zat te heisen als een idioot en ging na een kwartiertje heel hard over mn nek, toen ben ik een half uur in bad gaan liggen en daarna gaan maffen. daarna 2 jaar niet geblowed, pas op mn 17e echt begonnen met blowen
Dat is de straf van God omdat je vandaag ging zeilen en niet gister, jij kadaver.
Oud 16-06-2007, 14:22
koeketrommel
koeketrommel is offline
Hmm ik heb er maar een keertje een joint op, was best erg had ook nog nooit gerookt dus had er totaal geen verstand van.

Nouwja,ik kreeg er een flinke hoest bui van en werd heel draaierig,toen hele oude jas (die ik aanhad) in de bosjes gegooit ik was bang dat me ouders er achter kwamen vlug naar huis gedoucht en op de bank gaan zitten met een koekje, vlak daarna kwamen me ouders thuis maar ze hebben niks gemerkt.

aleen toen ik naar bed ging was het wat minder , kwerd draaierig en moest later overgeven.

nouwja me ouders hebben niks gemerkt dus das wel beter, en kan nu wel lachen om het verhaal
Met citaat reageren
Oud 17-06-2007, 01:00
nanathenai
nanathenai is offline
mijn eerste joint was op bijna 18 jarige leeftijd, in een grote pauze in een tuintje. ik had natuurkunde daarna, maar daar kwam niks van vreemd genoeg kon ik heel soepel sociaal contact maken had maar n hijs of 5 genomen, moest kuchen, kwam heel amateur over maargoed ik rook niet daarom. Ik had heel die dag muziek geluisterd want het kwam heviger en interser aan
Oud 17-06-2007, 06:58
Verwijderd
Citaat:
weetnie schreef op 05-06-2007 @ 19:04 :
alsof ik verticaal liep
typisch
Met citaat reageren
Oud 21-06-2007, 18:29
het sokje
het sokje is offline
Mijn eerste joint kreeg ik op men 15de pas
Maar beter laat dan nooit
Met citaat reageren
Oud 21-06-2007, 20:44
Uice
Uice is offline
Ik moet vijftien zijn geweest ofzo, en waarschijnlijk was het op het Museumplein, waar ik destijds vaak met vrienden hing. Ik had toen opeens een hele zooi nieuwe vrienden die allemaal blowden, dus ja.

Kort daarna kreeg ik mijn eerste shotje, waarvan ik verwachte dat het minder hard zou zijn dan een trekje.
Oud 23-06-2007, 09:35
Sentoi
Sentoi is offline
Ik ben 15, en gisteren voor het eerst geblowd, was gigantisch stoned.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten