Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-06-2006, 22:08
Verwijderd
Mn zelfevaluatie en portfolio zijn af! Mn literatuuranalyse van psychologie en mijn deel van het mediaverslag. Morgen nog even de andere literatuuropdracht en een stukje groepsprocesverslag en dan is alles klaar. Wel hopen dat de andere ook een beetje meewerken... Misschien dat de cijfers er morgen al hangen. Aan de ene kant hoop ik van wel, aan de andere kant wil ik het niet weten... Morgenochtend eerst diëtist. Ben ik wel een beetje bang voor, vooral voor de weegschaal daar. Hopelijk schijnt de zon morgenmiddag en kan ik even in de zon zitten. Want dan zit het schooljaar er echt bijna op...
Advertentie
Oud 19-06-2006, 22:15
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
En nu voel ik me ineens zwaar klote.
Kutzooi. Waarom toch?
En het ging zo goed..
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 19-06-2006, 22:22
Redhair
Redhair is offline
Jezus, N. en ik werden kkwazig. Begin nu pas weer helderder te worden. Hebben heerlijk aan de ijssel gelegen, ben nog nooit zo stoned geweest. Hij had nog pep, aan de fucking ijssel allebei paar sleutelpunten genomen, om wakker te blijven. Dat is niet echt gelukt. We lagen allebei op onze zij. Onze armen tegen elkaar aan, hoofden vlak bij elkaar. Het was intiem, maar wel vriendschappelijk intiem. Allebei steeds op het randje van in slaap vallen. We hebben het gehad over het pand wat hij gaat kraken. Hij begon over onze afspraak. Of ik nog bij hem wilde komen. Of dat een goed idee was. We twijfelden allebei. Hij wilt niet dat ik zoals hem word. Dat ik een junk word. Als ik bij hem kom, is hij bang dat ik helemaal de verkeerde kant op ga. Ik ben daar niet echt bang voor, maar vooral voor hoe het zal lopen. Hoelang gaat het goed, tot er weer wat gebeurd en hij weer zal vluchten?

Ik was zo gelukkig. Lag met N. aan de ijssel, zoiets hadden we nog nooit gedaan, we zaten altijd in zijn kraakpand.
Om half vijf kwamen we overeind, ik moest nog wat dingen regelen. Toen ik overeind stond begon ik te kotsen van te weinig eten, hitte en stonedheid. We moesten erom lachen. Vroeger speelden we braaf tikkertje met elkaar, waren we schattige buurkinderen. Nu blowen en snuiven we ons samen naar de tering, hoe kansloos.
We namen afscheid, net als zaterdag met drie kussen. Ene wang, andere wang, mond. Lieve N., ik ben zo gek op hem. Gek op mijn junkie buurkind. Hij is helemaal in de vernieling, maar gelukkig. Ik werk mezelf in de vernieling, maar gelukkig.
Pfeh, heb van zes tot net half geslapen op bed. Nog klein beetje wazig. Man, wat heerlijk. Zie hem snel weer. Het is helemaal goed.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 20-06-2006, 07:48
farai
Avatar van farai
farai is offline
Gister heel fijn gesprek gehad met mn psychologe. Kheb bijna alles kunne zeggen wat ik wilde zeggen. Ze heeft me doen nadenken over mn toekomst en nu denk ik daar natuurlijk veel aan. Besef ik dus dat ik idd nogal vastzit wat dat betreft. Kheb ook nachtmerries gehad enzo dus das ni zo fijn.

Verder ben ik verkouden en had ik net weer is ruzie met mn ma. God, die kan soms zo belachelijk doen.

Maargoed, verder heb ik nix te luchten.
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 20-06-2006, 09:03
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
Voel me down. Stomme gedachten. Stomme twijfels. Waarom doe ik niet gewoon wat ik moet doen? Kutzooi.
En over een uurtje komt hij. Waarom voel ik me dan zo verloren?
K weet het niet.
En eigenlijk wordt ik dat gedoe over de vakantie wel beetje zat. Okee 3 weken is wel wat lang maar niet het einde van de wereld.

__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 20-06-2006, 09:25
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Meissiej schreef op 20-06-2006 @ 10:03 :
Stomme gedachten. Stomme twijfels. Waarom doe ik niet gewoon wat ik moet doen?
Geldt ook voor mij. Er gaat een hele orkaan door mijn hoofd, maar als ik dan wil vertellen wat er is, lijkt er niks 'echt' de moeite waard te zijn om over te praten.
Oud 20-06-2006, 09:37
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef op 20-06-2006 @ 10:25 :
Geldt ook voor mij. Er gaat een hele orkaan door mijn hoofd, maar als ik dan wil vertellen wat er is, lijkt er niks 'echt' de moeite waard te zijn om over te praten.
Mja. *doet knuffel geven*


-
En ik haat het om te mailen naar docenten..
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 20-06-2006, 09:38
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
klote buikpijn, klotelijf, klotegevoelens, kloteleven.

__________________
Dat dan weer wel.
Oud 20-06-2006, 10:09
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
nog nooit gepost hier, maar ik ben gelukkig. gewoon heel erg gelukkig.
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Oud 20-06-2006, 10:13
Verwijderd
Het ging wel redelijk... totdat ik heel gezellig mn neef tegenkwam, die dus blijkbaar ook op zoek is naar een dagbehandeling...
Waarschijnlijk heeft hij borderline (hij is 28)... joepie, ik heb ook een aantal trekken- zeg niet dat ik het heb (dat durf ik niet en ik zal het haast ontkennen)- en ga dus ook in dagbehandeling. Nu maar hopen dat we niet bij dezelfde instelling(svorm) terechtkomen.

Begint mn neef leuk over onze genen, ja... genetisch zijn we niet echt gezegend: we hebben depressiviteit, pessimisme, aan autisme verwante stoornissen en verslavingsgevoeligheid in de familie. Hier word ik dus echt niet blij van.

Nou ja, het positieve is misschien dat mn ouders dan nog een paar mensen hebben die hetzelfde gaan meemaken, waardoor zij zich wat begrepen kunnen voelen.
Oud 20-06-2006, 11:05
create
Avatar van create
create is offline
Alles lijkt wel heel erg voorspoedig te gaan!
Oud 20-06-2006, 11:09
Verwijderd
Woehoe, mijn zus gaat vandaag trouwen. Ik wil haar jurk
Oud 20-06-2006, 11:29
fractuur
fractuur is offline
Ik tijd en ruimte voor mezelf ZONDER mijn ouders.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 20-06-2006, 12:07
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Ik weet allemaal niet wat ik ervan moet denken. Kwam M. vanochtend tegen, ze vroeg of ik het nog een beetje volhield, blijkbaar had ze dus wel mijn mailtje gehad.. Wel heel lief, ze ging voor me duimen en zei dat ik het wel kon. Engels ging niet superslecht, maar het zal spannen om wel of niet een voldoende.
Biologie daarna, ging echt ont-zet-tend slecht! Bij de eerste vraag liep ik al vast, gelukkig werd het halverwege wat makkelijker, maar ik heb denk ik geen voldoende. Waarschijnlijk heb ik alle vragen waar je veel punten mee haalt verknalt. L. moest onder bio surveilleren, en die glimlachte steeds heel lief en bemoedigend naar me.

Kreeg net m'n schoolexamen van ANW terug: een 6,9!! *jeej* Die PO heb ik waarschijnlijk ook voldoende, dus hoef ik daar in ieder geval niets voor te herkansen. Nu meteen aan maatschappijleer en wiskunde gaan beginnen, daarna een dag vrij. Hoop dat ik haar nog een keertje spreek deze week..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 20-06-2006, 12:08
Verwijderd
Ik ben raar zenuwachtig voor iets wat ik niet weet. Met een uurtje weer autorijden en ik vind het heerlijk.

En ik ben verliefd.

Er is een deel van mij in jouw ogen blijven steken
Een ander deel zit in de lijnen van je huid
Weer een ander deel is in je handen gebleven
Met steeds minder van mijzelf kom ik uit
Oud 20-06-2006, 12:09
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
damn ik word echt gek van al die domme mensen hier... niet normaal, naief, niet willen luisteren, a zeggen en b doen. Zeur dan ook niet. Kies er dan ook bewust voor en ga niet erover lopen zeuren. Als je anders wil, ga er dan voor, doe er alles aan, maar als je geaccepteerd hebt dat je het niet kan, blijf daar ook bij, en ga niet lopen zeuren, ga dan maar lekker snel dood, boeiend, zeur dan ook niet zeg ... blijf dan toch gewoon lekker naief en dom doen, maar val niet iedereen ermee lastig. En als je iemand lastig wil vallen, doe dat met positieve aandacht, met de vraag om te helpen en dat ook te willen en doen, maar niet andersom.

En nu ga ik me maar eens aankleden en sporten.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 20-06-2006, 12:16
Appeltje
Avatar van Appeltje
Appeltje is offline
Ik kan er echt niet meer tegen.
2 jaar geleden liet mn beste vriendin me vallen en toen had k niemand meer. Vorig jaar had ik een nieuwe klas en nieuwe mentor. Ik kreeg weer een paar vriendinnen en met die mentor heb zo vaak gepraat en gemaild maar toen kreeg ze een hersenbloeding..was ik haar ook kwijt. Dit jaar is ze weer terug op school en heb ik weer les van haar, maar k mag haar niet meer mailen. Zooo moeilijk. En mn vriendinnen laten me nu ook allemaal vallen. Ben een paar maanden geleden naar de mentor gegaan die ik nu heb. Heeft ze afgelopen vrijdag naar mn ouders gebeld. Morge heeft mn moeder een gesprek met mn mentor en dan gaat mn mentor alles vertellen wat ik tegen haar heb verteld. Ik wil dit echt niet!!!!
Oud 20-06-2006, 12:49
moon
Avatar van moon
moon is offline
zomervakantie =
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 20-06-2006, 12:57
Verwijderd
Kamer in Nijmegen geregeld, en kan/ga mn P nog halen, kortom geen reden om suicidaal te worden.
Oud 20-06-2006, 13:21
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
knuffel voor meissiej..

ik heb gesprek met mn psychologe gehad.. pfff heavy..
en heb hoofdpijn en rugpijn
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 20-06-2006, 13:45
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Fractuur: Gefeliciteerd!!

Dat was weer één ding minder op m'n lijst 'dingen die gedaan moeten worden voor 1 september'. Nu hopen dat het een voldoende is, anders komt het er weer op.

Nu, scriptie. Ik kan er nu écht niet meer onderuit.
Nog anderhalve week, dan moet-ie af. En dan heb ik hopelijk m'n ba-bul, dat zou al een hele last van m'n schouders zijn.

En ik moet tegelijkertijd vakantiewerk zoeken, in Zwolle.
Denk je dat je wat hebt, gaat dat niet door, ge-wel-dig.
En ik ben al zo'n held in dat soort dingen, faalangst enzo
En het moét echt, anders kan ik onze geboekte vakantie niet betalen..
Waarom ben ik ook zo'n watje en durf ik niks..ik heb dan gewoon m'n bul en nog denk ik dat ik niks kan..zelfs niet het simpelste vakantiewerk.
Oud 20-06-2006, 14:05
kroot
kroot is offline
Ik heb het de afgelopen dagen zo achterlijk druk gehad:
zaterdag cd-opnamen, 's avonds concert, zondag weer de hele dag tot 's avonds laat cd-opnamen. Gisteren weer repetitie......pfff ik kon echt niet meer op mijn benen staan, nu gaat het gelukkig wel weer een beetje.
Oud 20-06-2006, 14:27
Serinay~
Serinay~ is offline
Ik ben echt -zo- DUISENTBOOS.
Terwijl ik daartoe niet zo bijster veel aanleiding heb zeg maar.
Redelijk frustrerend al zeg ik het zelf. Toch maar even wat doen voor die her. Anders zit ik hier nog langerder!
Oud 20-06-2006, 14:33
Verwijderd
Bah, het gaat niet zo lekker. Morgen herkansing en ik ken het nog voor geen meter. Ik had al uren op de bieb willen zitten om te studeren, maar ik ben er nog steeds niet. Wel wat andere dingetjes gedaan die ook nodig zijn, maar toch. Ik ben ook gewoon zo vreselijk moe, ik val steeds in slaap...
Hoor net ook weer dat ik weer eens niet op de hoogte ben gesteld van iets op school, waar ik toch zeker iets mee te maken heb... Wordt weer eens niet aan mij gedacht... Daar kan ik nou heel verdrietig van worden.
Ik wil niet dat het morgen al is. één: dan maak ik het niet goed. twee: dan is het echt afgelopen. Ik ben als de dood, werkelijk. Ik wil het niet doormaken, ik wil niet weg. Ik ben bang dat ik in een gat val. Wat nou als het niet gaat, als ik het niet aankan?
Oh, godver, nu moet ik echt gaan...
Ik wil niet meer...
Oud 20-06-2006, 14:49
Verwijderd
Echt waarom doet dat wijf zo fucking lastig. Snapt ze dan niet dat ik blij ben dat ik na 6 jaar middelbare nieuwe mensen ga leren kennen. En nee ik heb echt geen hekel aan mn huidige vrienden. Maar ik wil gewoon nieuwe mensen leren kennen, met andere verhalen en andere dingen. Gewoon onbezorgt overnieuw starten.
Oud 20-06-2006, 15:01
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Jezus, wat is dit sáái. Ben zo ontzettend moe, mijn ogen vallen steeds bijna dicht, en dan helpt dit onderwerp nou niet echt om me te blijven concentreren. Wat the fuck boeit het mij nou hoe al die shit vroeger was, gaan ze daar nou echt dingen over vragen morgen.. dat gaat toch ook weer nergens over?! Damn, ga zometeen maar even een uurtje slapen, eerst dit hoofdstuk nog proberen af te maken..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 20-06-2006, 15:07
Verwijderd
En ergens wil ik gewoon dat mn leven stil staat en weer terug gaat naar het begin van de 6e. Ik wil niet gaan studeren en iedereen kwijtraken van wie ik nu hou.
Oud 20-06-2006, 15:24
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Best raar dat ik volgend jaar alweer in de vierde klas zit, niet dat het definief is maar wel bijna-definitief.

Als hij zichzelf van school afschopt krijgt hij klappen.
Oud 20-06-2006, 15:27
Verwijderd
ik wil niet meer
Oud 20-06-2006, 16:38
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Ik ben zo klotezenuwachtig voor alles en ik heb de hele tijd het gevoel dat ik naar iets aan het toeleven ben, maar ik weet niet wat. Nog een week tentamens en heel veel leren, bah. Wat heeft het ook allemaal voor zin .
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 20-06-2006, 17:48
Verwijderd
God, is het ene probleem opgelost, komt er weer een andere
Wat kunnen mensen zeiken! Inclusief ik hoor, maar ok.
Zometeen diploma uitreiking van al m'n vrienden. Maar ik moet nog zoooveeel duits lezen. Lekker belangrijk, ik quote: Allish kompt goet.
Oud 20-06-2006, 17:57
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik ben zo de pest aan alles. School; morgen duits-tentamen. Ik MOET het goed maken, maar ik kan het niet goed. Vrienden; zij doet zo dom, ik heb al een maand niet meer serieus met haar kunnen praten. Mezelf; kutbuikpijn.

Ik wil niets doen, gewoon zitten en mezelf vermaken. Weg met alles en iedereen.
Oud 20-06-2006, 18:13
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
ik voel me weer even goed alleen vervelend is dat ie niet eerder weg mocht, ach ik zie em evengoed tis alleen wel jammer..

knuffels voor iedereen die ze kan gebruiken ({)
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 20-06-2006, 18:41
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
gaap
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 20-06-2006, 19:10
Roadrunner
Avatar van Roadrunner
Roadrunner is offline
na 16 repetitieweken heb ik nog steeds niet geleerd dat ik eerder dan 1 dag van te voren moet beginnen met leren
__________________
droeftoeter
Oud 20-06-2006, 19:34
Verwijderd
Gezakt. Oké mn her wel gehaald, maar dit tentamen niet. VRDMM *#$%^$%^ dat betekend gerkansen in de vakantie. Vakantie? Ik heb dus gewoon geen vakantie omdat ik één tentamen moet leren. Omdat ik zonodig niet beter mn best kon doen, niet iets eerder beginnen, het niet gewoon halen. Tijdens de her ben ik nog op vakantie dus dat is een probleem. Want hoe moet ik op tijd terug zijn? Vrdmm, ik heb het weer goed voor elkaar!
Oud 20-06-2006, 19:43
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Omg, wáárom kan ik geen Natuurkunde?

Maar goed, na morgen is alles een eitje.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 20-06-2006, 19:47
Redhair
Redhair is offline
@Sonho, kut zeg. Sterkte!

Pfoe, brak, moe, maar gelukkig. Morgen waarschijnlijk met J. en K. voetbal kijken. J., N., J., N., boem boem boem.
D. zei vanmiddag dat als ik besluit toch bij N. te wonen, onze vriendschap dan snel over zou zijn. "Als je bij N. komt word je een junk, dat weet je zelf ook. Ik wil geen junk als vriendin."
Ach, D., ik ben nu toch al een halve junk? Alleen je hebt het niet door.
Wil de komende dagen even geen pep gebruiken, moet de 26e bij de neuroloog zijn. Wil dan peploze bloed/speeksel. Gek genoeg denk ik dat het me gaat lukken, ookal ga ik weer met J. en N. om. Voel me niet meer zo afhankelijk.

Hmm, ik wil weer met N. aan de ijssel liggen, zo dicht bij elkaar, kijken naar zijn ogen, zijn junkie ogen, en daar ons verleden in zien.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 20-06-2006, 20:00
Verwijderd
Wow ik ben blij en trots. Ik heb net ongeveer 1 uur en 45 minuten heel intensief gesport in de sportschool En dat voelt goed
Oud 20-06-2006, 20:16
Saarah
Saarah is offline
God, hoe moet ik er ooit in slagen hem te vergeten, als de situatie blijft zoals nu?
Oud 20-06-2006, 20:23
Suey
Suey is offline
Pff ben al de hele dag brak en moet nog een veel te grote schoolopdracht maken voor morgen. En weer gezeik van vriendinnen word er zo moe van.
Oud 20-06-2006, 20:46
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ff met je neus op de feiten
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 20-06-2006, 21:10
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Omg.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 20-06-2006, 21:22
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Hà, ik heb eindelijk het gevoel dat ik het ken. Morgen gaat vast goedkomen .

Hihi .

Ze waren mijn vriendje kwijt, stelletje losers. Wie raakt zijn eigen kind nou kwijt. Mja, hij is vast wel weer terug.
Oud 20-06-2006, 21:49
kroot
kroot is offline
zo! iedereen is binnen, hek op slot, ik kan naar bed. kapot.
Oud 20-06-2006, 21:52
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
Rare knakker die studiebegeleider van mij. Zoiets stuur je gewoon niet over de mail. Mja kan er nu toch niets aan doen op het moment dus laat allemaal maar ofzo
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 20-06-2006, 22:05
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Soms weet ik gewoon niet hoe ik mezelf nou voel, of waarom. Ik heb nog heel veel dingen te doen in een heel korte tijd, zoveel dat ik zeker weet dat ik gewoon niet in staat ben om alles heel goed te doen. En dat is juist wat ik wel altijd wil; de dingen goed doen. Ik leg de lat voor mezelf altijd hoog, en soms zijn er omstandigheden waaronder dat gewoon geen zin heeft. Omdat het bij voorbaat al niet gaat lukken. Dat inzien is makkelijk, accepteren is een tweede. Omdat de verwachtingen wel hoog zijn, en ik zeker weet dat alle anderen het veel beter gaan doen dan ik.

Ook denk ik dat het eten van spacecake hier iets mee te maken heeft. De enige keer dat ik een vorm van drugs heb gebruikt ben ik helemaal geflipt, zeer zeker niet voor herhaling vatbaar. Misschien heeft die ervaring wel een diepere impact op me gehad dan ik eerst dacht, merk ik het nu nog steeds een beetje. Heeft het dingen naar boven gehaald die eerst heel diep zaten. Ik voel me de laatste tijd emotioneel gezien instabieler dan ik altijd was. Ik was altijd de meest stabiele en nuchtere persoon die er bestaat, nu is het van binnen allemaal wat wankeler. Of dat indirect door die spacecake komt of door de enorme berg last die op me drukt weet ik niet. Misschien een combinatie van beide.

Ik wou dat de druk die ik momenteel voel wat minder is. Dat zal stukje bij beetje gebeuren, maar het belangrijkste gebeurt pas als laatste, dus de druk zal voor het grootste gedeelte toch blijven. Ik weet dat ik een onwijs modderfiguur ga slaan daar. Misschien moet ik daar boven staan omdat ik daar zelf niets aan kan doen, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik wou dat ik niet zulke hoge eisen aan mezelf stelde, maar zo ben ik nou eenmaal. Ik zou willen dat ik de dingen beter kon relativeren, beter stuk voor stuk kon bekijken, zodat de trechter niet van tijd tot tijd overloopt. Ik zou willen dat er meer dan één persoon was met wie ik het hier over kon hebben, zodat ik verschillende standpunten te horen kon krijgen. Dat helpt misschien ook. Ik zou willen dat mijn moeder niet de stugste vrouw op aarde was, dan kon ik ook eens lekker tegen haar uithuilen.
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 20-06-2006, 22:31
Redhair
Redhair is offline
Toch begin ik het nu wel moeilijk te krijgen. Nog zes dagen zonder pep. Vrijdagavond/nacht vrij veel gehad. Zaterdag weinig. Zondag niets, maandag vrij weinig. Zes dagen niets. Ik zie er niet erg tegen op, maar begin het te merken. Denk er veel aan. Maar kom op, dit moet best kunnen. Daarna mag ik gewoon weer, maar nu zes dagen niets. Lukt best.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 20-06-2006, 22:36
BeertjeColargol
Avatar van BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Mijn leven is een aaneenschakeling van onverwachte wendingen. Gelukkig zijn dat tegenwoordig meer goede dan slechte wendingen. Woehoe!
__________________
afrika! | meer liefde op het forum!
Oud 20-06-2006, 22:38
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Ik kan me vandaag echt totaal niet concentreren
Morgenvroeg maar om 6 uur opstaan ofzo =\
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Mooie gedichten
Verwijderd
111 19-09-2007 19:24
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:02.