![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
de buik gaat naar mijn smaak ook iets te veel al naar de extreme kant toe, maar, liever dat dan het omgekeerde (een bierbuik)... maar zo'n lichaam is wel nog mooi in harmonie, de verhoudingen kloppen nog, en hamonie van een lichaam maakt net een mens mooi (was er niet zoals dat alle verhoudingen phi navolgden, lengte van het bovenlichaam ten op zichte van onderlichaam e.d.?)
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
serieus, 1m70? dat is klein voor een man, ik dacht altijd dat modellen een bepaalde lengte moesten hebben, of geldt dit niet voor ondergoedmodelen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Bekend, maken we even voor de leuk model ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Stelletje bitchasses. Jullie zeiken gvd constant over dat het allemaal niet gaat, maar dat is zo'n gelul! Praktisch iedereen kan een slank figuur krijgen. Zelfs al is je bouw er niet naar. Ik word zo moe van mensen die beweren dat het allemaal niet kan he. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar mijn hoofd kan het niet aan.. het eten, nee..
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zo'n persoon? Is het nou zo moeilijk om gewoon eens vol te houden om het NIET te doen, een maandje ofzo, en dan progressie zien. Je vet zien dalen? Daar blijer van worden omdat je ziet dat het werkt? Het kost wat meer moeite, maar dat geeft meer beloning dan zo'n stuk vreten in je bek stoppen. Korte termijn vrolijkheid. |
![]() |
||
Citaat:
![]() (Overigens liever niet weer die hele discussie, die is in dat andere topic genoeg gevoerd, dit was een ander uitgangspunt en blijft wmb zo. Ik wil overigens per PM wel verder reageren als je dat graag wilt ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Al helemaal als ze je dan gaan vragen om te helpen. Aardig als ik ben wil ik best een vriendin helpen. Maar als je dan de week erna alweer hoort dat ze heeft liggen schranzen 'omdat het moest' en ze het gewoon niet kon laten. Ja, flikker dan toch op ![]() |
![]() |
||
Citaat:
dat laatste DAT vind ik dus weer een beetje onzin.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Krachtstats: BP: 100kg 2x DL: 180kg 3x SQ: 160kg 4x Weet geen 1 rep stats. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Veel anorecten in aanleg krijgen dat seintje juist te vroeg, mensen met obesitas te laat. ( en dan bedoel ik dus niet de mensen die af en toe een vreetbui hebben maar de mensen die chronisch meer binnenkrijgen dan ze nodig hebben) |
![]() |
|
|