Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-07-2006, 20:01
pvt. stengo
pvt. stengo is offline
Citaat:
Lilything schreef op 22-07-2006 @ 22:25 :
Toen ik tegen mijn vriendje zei dat ik dit topic aan het lezen was, zei hij "voorspelbaar" . Ik lees nogal vaak dit soort topics. Het schijnt een behoorlijk vrouwentopic te zijn. Ik denk dat wij 'vrouwen' ook meer bezig zijn met wat wij graag willen in het leven en of 'dit het wel is'. Ik denk dat de vrouwen (of meisjes) daarom hier in de meerderheid zijn

Goed wat ik waardeer in een man is denk ik:

- eerlijkheid in het leven
- lief voor mensen om hem heen (incl. mij)

- dingetjes v mij doen (bijv. ontbijt maken s ochtends, maar niet onder dwang, gewoon dattie dat uit zichzelf doet)
- verschillend van elkaar zijn (daardoor kun je veel van elkaar leren)
- een verschillende muziek smaak, maar niet dat ik me eraan stoor

- beetje gemeenschappelijke interesses, maar ook verschillende waardoor je elkaar ook weer van de wereld laat zien
- houden van reizen binnen europa en naar australie (dat wil k graag)
- leuk en spontaan om kunnen gaan met de mensen bij 'grote groepsdingen'
- gek op dieren

- iemand die zich realiseert dat die altijd blijft groeien in zijn leven (niet zo'n arrogant iemand die zichzelf al helemaal 'af' vindt en dus te koppig is om te groeien en te leren)
- een trouw iemand, maar die wel de spanning weet te behouden dat die niet vanzelfsprekend is

- beetje houden van familie spelletjes (en liefst wel een beetje slim uit de hoek komen, kan niet bij ieder spel of course)
- dus eigenlijk iemand die een beetje een prettige familie heeft

- een breed georienteerd iemand
- niet te lui zijn (dus btje erbij werken, studeren en anders gewoon veel ondernemen)
- geen thuiszitter (iemand die ook dingen meemaakt zonder dat ik erbij ben)

- iemand die mijn worst case scenario's een beetje kan relativeren'

- inderdaad iemand die geen hekel heeft aan stofzuigen
- liefst een jongen die kan koken
- een jongen die graag met je mee winkelen gaat
- liefst een jongen die wel kan als ik met hem wil afspreken

Ja en met zo'n lijst valt natuurlijk te verwachten dat mijn vriend niet helemaal voldoet, maar k ben wel heel blij met hem ik denk dat mensen die zeggen "mijn vriend(in) voldoet helemaal" misschien nog niet goed nagedacht hebben over wat zij zoeken in een vriend(in) of dat zij door de roze bril nog niet de mindere punten van hun vriend(in) wat natuurlijk wel heel lief is
amai vrouwen kunnen zich daar echt wel een beter beeld van voorstellen (als ik afkom met een lijstje van 5 eisen bij mijn maten, dan vinden ze mij al kieskeurig)

En nee ik zeg niet dat je kieskeuriger bent.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-07-2006, 10:01
Kaps
Kaps is offline
mijn ideale vrouw:
- zelfverzekerd, maar toch een beetje verlegen
- intelligent
- lichtelijk labiel (zodat ze af en toe te troosten is)
- enthousiast
- romantisch
- sociaal
- vervelende humor
- en ze moet een bitch ass motherfucker kunnen zijn

...en dan vind ik het vreemd dat ik nog geen freundin heb
Oud 28-07-2006, 07:18
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
EPD schreef op 27-07-2006 @ 11:01 :
mijn ideale vrouw:
- zelfverzekerd, maar toch een beetje verlegen
- intelligent
- enthousiast
- romantisch
- sociaal
- vervelende humor
- en ze moet een bitch ass motherfucker kunnen zijn

Moet ze niet eens motor kunnen rijden?
Oud 29-07-2006, 12:03
Rigel
Rigel is offline
Mijn ideale pizza... ehh... vrouw moet gewoon, net als ik, vroeger een zwaar verkeers ongeluk gehad hebben waar heel wat stekkers, steken en draadjes losgeschoten zijn en net zo gestoord zijn als ikke ... maja, zo denk ik er nu over en wie weet proef ik in de toekomst wel een nóg lekkerdere pizza; tot die tijd blijf ik bij mijn huidige pizza... ehh vriendin...
Met citaat reageren
Oud 29-07-2006, 12:07
Vice
Vice is offline
Citaat:
EPD schreef op 27-07-2006 @ 11:01 :
mijn ideale vrouw:

Misschien kijk je op de verkeerde plekken.
Oud 29-07-2006, 12:32
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik heb niet zo'n zin om een hele lijst te gaan zitten typen Hij moet in ieder geval ontzettend over de top lief zijn.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2006, 15:17
Rioto
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 26-07-2006 @ 19:32 :
truttekut
Met citaat reageren
Oud 29-07-2006, 17:35
justnaat
justnaat is offline
Mijn ideale man moet langer dan mij zijn, geïntereseerd, spontaan, avontuurlijk, enthousiast, sociaal, eerlijk, overal over kunnen praten (open) en het belangrijkste is dat hij zeker weet dat hij om me geeft en van me houd. Ik moet hem nog tegenkomen.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2006, 17:35
justnaat
justnaat is offline
en heel lief en romantisch...
Met citaat reageren
Oud 29-07-2006, 20:56
Kaps
Kaps is offline
Citaat:
Tsu schreef op 28-07-2006 @ 08:18 :
Moet ze niet eens motor kunnen rijden?
Das geen karaktereigenschap, wiseass

Maar toch
- Motor kunnen rijdende of bereid zijn motor te rijdende kunnen.

@Vice: vertel...
Oud 29-07-2006, 21:45
Orpheo
Orpheo is offline
gevoel voor kunst en muziek hebben.

GEEN modetrut zijn. als t haar of makeup op een dag niet goed zit. jammer. niet uren kloten om dat ENE plukje haar goed te doen

intelligent.

gevoel voor wetenschap.

zelfstandig in zeer grote mate.

zoals 'iemand' (ben ff nick vergeten) zei: labiel om flink veel te mogen troosten, mag. hoeft niet.

ze moet van reizen houden. niet een huismus die perse in NL wil blijven hangen.

ze hoeft niet eens gitaar te spelen drummen liever, gitaar+zang is er al
Oud 29-07-2006, 22:30
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
EPD schreef op 29-07-2006 @ 21:56 :
Das geen karaktereigenschap, wiseass

Maar toch
- Motor kunnen rijdende of bereid zijn motor te rijdende kunnen.
hahaha maar het is toch wel belangrijk he

offtopic: Ik heb trouwens een mooie motor gevonden die ik wil!!!
Oud 30-07-2006, 14:53
Fainne
Fainne is offline
ik heb nu mijn ideale 'man'
ja echt waar, ik doe zo hard mijn best om slechte eigenschappen te vinden!
kieskeurigheid blijkt echt goed te zijn.

maargoed hij is openminded, heeft intelligente humor, en gewoon intelligent, anti-seksistisch, verlegen, is gepassioneerd door iets, gek van muziek, sociaal, vrolijk, heeft ook aandacht voor mijn kleine pijntjes.. enzovoort ik kom op niet veel meer
Met citaat reageren
Oud 03-08-2006, 20:54
Alla Pugacheva
Alla Pugacheva is offline
Citaat:
nare man schreef op 03-07-2006 @ 07:51 :
Zouden er wel meisjes zijn die een onzekere, domme, ongeïnteresseerde, saaie, asociale, onverantwoordelijke en oneerlijke vent willen? Beetje een clichélijstje als je het mij vraagt.

Verder kan ik jouw beschrijving van jouw vriend niet echt rijmen met de eigenschap 'intelligent', of is het meer zo van 'hij is wel superslim maar het komt er niet zo uit in zijn studie'?
ik wil een onzekere jongen waar ik overheen kan lopen en die altijd mijn zin geeft
Met citaat reageren
Oud 04-08-2006, 00:46
Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 23-07-2006 @ 17:03 :
verder ot:
Hij moet (een beetje) nerdie zijn. Zich geen hol aantrekken van de huidige trends, maar er toch wel iets van weten. Ik moet urenlang met 'm kunnen praten over totaal onzinnige dingen. Hij moet cynisch en sarcastisch zijn tegen anderen, maar natuurlijk heel lief tegen mij. Een beetje snobby mag ook wel, een 'alle mensen zijn debiel' mentaliteit. En hij moet graag dingen willen ontdekken, zodat we samen op reis kunnen en het nooit saai is.
zoiets ja
Met citaat reageren
Oud 08-08-2006, 21:15
Dark Dawn
Dark Dawn is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 23-07-2006 @ 17:03 :

verder ot:
Hij moet (een beetje) nerdie zijn. Zich geen hol aantrekken van de huidige trends, maar er toch wel iets van weten. Ik moet urenlang met 'm kunnen praten over totaal onzinnige dingen. Hij moet cynisch en sarcastisch zijn tegen anderen, maar natuurlijk heel lief tegen mij. Een beetje snobby mag ook wel, een 'alle mensen zijn debiel' mentaliteit. En hij moet graag dingen willen ontdekken, zodat we samen op reis kunnen en het nooit saai is.
Klinkt een beetje als mijn vriend , maar hij is niet ideaal hoor hij heeft ook zijn fouten, en onuitstaanbaarheden.
Ik heb geen ideaal, want perfect is heel erg vervelend dan kan je nooit eens boos worden of je aan iets irriteren als je heel chagrijnig bent.
Maar het belangrijkste is intilligentie (joh) en inderdaad niet zo'n pretty boy zijn. En, wat alle vrouwen willen moet hij me veel bevestiging en zelfvertrouwen geven. Voor de rest zie ik het wel.
Oud 11-08-2006, 10:48
Verwijderd
Hij moet lang (iig een stuk langer dan ik, maar dat is niet moeilijk) zijn, met donkere krullen, niet té gespierd.
Eerlijkheid voorop. Intelligent als tweede. Verder, sarcastisch, gevat, íets begrijpen van emoties maar niet zelf zo'n jankerd zijn. Inderdaad geen trendvolger, een beetje een eigen stijl hebben, niet te veel wakker liggen van uiterlijkheden. Mijn ideale vent is vegetarisch, houd van koken. Staat voor veel open, is politiek links geörienteerd en daar ook enigszins in geïntereseerd. Is zelfverzekerd (tikje arrogant?) en laat niet over zich heenlopen, zeker niet door mij, heeft een eigen mening, kan discussiëren, serieus praten maar ook over onzin lullen. Hij moet zichzelf niet te serieus nemen, kan romantisch en lief doen, maar niet te kwijlerig.
Heeft smaak, net als ik een eeuwige drang naar kwaliteit, heeft oog voor schoonheid, heeft principes, is niet te lui, heeft ambities. Is enthousiast te krijgen, is niet té verlegen, wil niet te veel pleazen, maar doet wel eens iets aardigs voor deze of gene. Heeft tijd voor mij maar hoeft niet iedere minuut te laten merken ''dattie me mist'' of iets dergelijks. Is net als ik een taalfetisch of intereseerd zich voor een van de andere kunsten, heeft ook talent in een dezer dingen. Maar bovenal: is knettergestoord, raar, vreemd, gek, typisch of een excentriekeling.

Dit is het wel zo'n beetje, denk ik.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten