Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-07-2006, 23:51
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Dennis27 schreef op 11-07-2006 @ 23:59 :
*ontwikkeling voltooid*
Advertentie
Oud 12-07-2006, 00:21
Sell-by.date
Sell-by.date is offline
Citaat:
HvJ schreef op 11-07-2006 @ 02:08 :
Hij is echt zo onwijs leuk! Vandaag samen op een terrasje gezeten en errrug leuk met elkaar kunnen praten

Ik zeg... We gaan ervoor!!
OMG! En nu ben ik degene die PM's en rare emails ontvangt met vragen. "Goh is het uit, kel?" -- "Goh, stuur's een foto kel?" damned, volgens half Nederland date ik straks een hot halfbloedje... come on!

Lief moedertje van der Poel, je hebt PM!
Oud 12-07-2006, 06:26
Yana
Yana is offline
Gefeliciteerd Redhair. Ik hoop dat je er toch een beetje van kan genieten.

@ OT.
Ik wil vandaag weer gemotiveerd aan de slag gaan, maar het getal op de weegschaal brengt me wel even ietsjes aan het wankelen.

Ik heb nou eenmaal besloten geen eetgestoord leven te willen. Dan ga ik me ook niet als een eetgestoord iemand gedragen. The fight continues .
Oud 12-07-2006, 07:21
Meissiej
Meissiej is offline
Pffff. Te vroeg wakker maar kan niet meer slapen.
Oud 12-07-2006, 07:35
Verwijderd
Gefeliciteerd Redhair! Hoop dat je een beetje een leuke dag hebt toch.

Ot: Dus, ja, ik weet niet. Raar/bijzonder/ontroerend gesprek gister met mn moeder. Nu weer die weegschaal, ontbijt en blegh. Wanneer leer ik hoe ik om moet gaan met aankomen? Straks maar even een RET schema maken anders... Nu maar opruimen, woeii ik heb zin. Not.
Oud 12-07-2006, 09:01
Adgertic Z4
Adgertic Z4 is offline
Waarom klagen mensen over de warmte hiero?
De airco doet het allang weer en als ze zo doorgaan met zeiken moet ik mn bek open gaan trekken...
Oud 12-07-2006, 09:37
Nijn*
Nijn* is offline
Net wakker. Gisteravond uiteten heb ik echt genoten, veel leuke collega's hielpen ons, veel leuke gesprekken gehad. Durf nu alleen nooit meer op de weegschaal maar het was wel lekker allemaal!! Maar nu ben ik chagerijnig en down en ik weet precies hoe dat komt. Ik heb over M. gedroomd en die droom deed me zoveel pijn, ze gaf zoveel om me in die droom, dat het bijna belachelijk werd. Opzich was het wel een goed gevoel, maar het idee dat ik haar dan nog moet missen tot eind augustus!! Dat maakt me echt gek, dat wil ik helemaal niet! Misschien durf ik haar wel een mailtje te sturen als ik terug ben van vakantie.. Of niet.

Zo even opruimen en dan lekker naar de strook met J. Ik hoop zó ontzettend dat de anderen er niet bij zijn, heb echt geen zin in die blikken van hen. Daarna inpakken en op vakantie,, heb opeens veel minder zin dan gisteren, maar dat zal wel aan m'n humeur liggen. Positief blijven denken!
Oud 12-07-2006, 09:40
Moustache
Moustache is offline
@redhair: gefeliciteerd
Oud 12-07-2006, 10:16
moon
moon is offline
@Redhair: gefeliciteerd! Vervelend voor je dat je het nu zo moeilijk hebt, ik hoop dat het nieuwe levensjaar alleen nog maar mooie dingen met zich mee brengt voor je!

ot: AAARg het gaat voor geen meter. Zo depri. ineens. Gister gesprek gehad, ze denkt dat ik NLD heb, dat schijnt een lichte vorm van autisme te zijn. Ik weet het nog niet. Maar ik herken mezelf er in ieder geval wel een stuk beter in dan borderline, ik ben geen borderliner.
Hoe dan ook, ik voel me rot, bah.
Oud 12-07-2006, 11:08
IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
Doavid schreef op 12-07-2006 @ 10:40 :
@redhair: gefeliciteerd
Oud 12-07-2006, 12:32
rare kwast
rare kwast is offline
@ redhair.. gefeliciteerd
Oud 12-07-2006, 12:35
Redhair
Redhair is offline
Hmm, heerlijk, tot een uur uitslapen, horen dat de familie heeft afgebeld, een lijn speed nemen, online komen, J. die me meteen feliciteerd, hier komen en alle felicitaties lezen.
Dank jullie wel!

Zometeen maar eens douchen, nog wat pep en dan lekker chillen. Fuck N., vandaag ga ik hem vergeten!
Oud 12-07-2006, 12:42
darkfairy
darkfairy is offline
bleh muug
Oud 12-07-2006, 12:55
da leentjuh
da leentjuh is offline
@ Redhair: gefeliciteerd!

Heb van 't weekend zelf ook 4 keer verjaardag Waaronder 2 keer van mezelf.. Niet echt zin in, iedereen is volgende week toch op vakantie. En aan mensen die me taart enz. willen opdringen al helemaal niet.
Vandaag op m'n werk ook al: 'je bent toch niet aan het lijnen he?' 'neuh'
Oud 12-07-2006, 13:10
darkfairy
darkfairy is offline
@ Redhair: gefeliciteerd
Oud 12-07-2006, 14:20
Verwijderd
@ Redhair: Gefeliciteerd

OT:
Graszoden leggen, dat kannie niet eens.

Maar ik heb foto's uitgezocht, en die ga ik laten afdrukken en dan inplakken.

Voor jou besta ik, na al die jaren ga ik nog steeds blind voor jou.
Oud 12-07-2006, 14:27
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
moon schreef op 12-07-2006 @ 11:16 :
@Redhair: gefeliciteerd! Vervelend voor je dat je het nu zo moeilijk hebt, ik hoop dat het nieuwe levensjaar alleen nog maar mooie dingen met zich mee brengt voor je!

ot: AAARg het gaat voor geen meter. Zo depri. ineens. Gister gesprek gehad, ze denkt dat ik NLD heb, dat schijnt een lichte vorm van autisme te zijn. Ik weet het nog niet. Maar ik herken mezelf er in ieder geval wel een stuk beter in dan borderline, ik ben geen borderliner.
Hoe dan ook, ik voel me rot, bah.
NLD een lichte vorm van autisme?? Huh?
Oud 12-07-2006, 14:48
ilse
ilse is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 12-07-2006 @ 15:27 :
NLD een lichte vorm van autisme?? Huh?
nld is toch een concentratie stoornis ofzo?
Oud 12-07-2006, 14:50
ilse
ilse is offline
ik heb het nu wel wat meer op een rijtje. ik ga bij mijn moeder tijdelijk wonen, en alleen in de tijden dat mijn vader op vakantie is bij me vader. en dan na de zomervakantie ga ik in mijn nieuwe kamer bij me vader, en tegelijkertijd ga ik op een wachtlijst voor een eigen kamer, en dan heb ik tenminste een tijd om erover na te denken. zo. geregeld.

alleen nu nog al me spullen halen enzo.. brr
Oud 12-07-2006, 15:20
Redhair
Redhair is offline
Aah, lief, die felicitaties. Dank jullie wel.

Net belde M., om me te feliciteren. Ook, lief, hij is nu bij J., ik ga naar hun toe. Lekker jointje roken, ouwehoeren, word het toch nnog een leuke verjaardag.
Oud 12-07-2006, 15:42
ilse
ilse is offline
wat een @#%#@$

never mind

ik weet nu tenminste wat meer wat ik wil..
Oud 12-07-2006, 15:47
rare kwast
rare kwast is offline
ik wilde ff een half uurtje a uurtje slapen.. wordt ruim 2 uur later wakker..
oeps
Oud 12-07-2006, 15:57
duivelaartje
duivelaartje is offline
Er is één jarig hoera hoera, dat kun je wel zien dat is Redhaaair! Dat vinden wij allen zo prettig ja ja, en daarom zingen wij blijblijblijblij! Zij leve lang hoera hoera! Zij leve lang hoera hoera! Zij leve lang hoera hoera hoera hoera hoera hoera..

Oud 12-07-2006, 16:46
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Gefeliciteerd Redhair

Sarah, gefeliciteerd met je cijfer Altijd lekker als je het al snel weet Ik vond het ook erg gezellig
Oud 12-07-2006, 17:13
Redhair
Redhair is offline
Hahahah, dankje Duivelaartje.
Thoughtful en Daantje_0705 ook bedankt.

Het was leuk bij M. en J., allebei feliciteerden me, kussen op de wang. We ouwehoerden wat, J. en M. hadden een onderonsje waarmee ze me plaagden. J. kietelde me steeds als ik vroeg wat er was. Ik vroeg het dus extra vaak.
M. gaf me soms ook een knijpje in mijn zij, ik hoop dat het vriendschappelijk is, leuk is het wel.
Als cadeautje namen we alledrie een lijn pep, heel verassend.
K. had gewerkt, hij kwam thuis en feliciteerde me ook met drie wangkussen, lieve K.
M. vertelde dat N. alweer vrij is, sinds gister. Jeetje, ik heb me weer eens om niets druk gemaakt. Alles is goed, hij is in Deventer. Alleen dit weekend gaat hij een maand weg, een week eerder dan gepland. Hoop dat ik hem morgen te pakken krijg.

Jeetje, mijn verjaardag lijkt een leuke dag te zijn. Ik ben helemaal vrolijk door J., M. en K., en het nieuws van N.

Straks komt mijn ex-beste vriendin, die ik al wat maanden niet meer gezien heb. Hoop dat het een beetje gezellig wordt.

Oud 12-07-2006, 17:50
ilse
ilse is offline
Citaat:
ilse schreef op 12-07-2006 @ 16:42 :
wat een @#%#@$

never mind

ik weet nu tenminste wat meer wat ik wil..
of toch niet. whaaaaa ik weet het ook niet meer hoor

gefeliciteerd redhair!
Oud 12-07-2006, 18:09
Yana
Yana is offline
Heb vandaag 2000 redelijk gezonde calorieën gegeten, ondanks het gewicht dat de weegschaal vanmorgen aangaf.

Ergens voelt het slecht, maar ik focus nu alleen even op het zachtje stemmetje in me dat zegt dat het goed is zo.

Ik kan het wel. Zie je wel dat ik iets kan. Ook zonder je hulp. Ik dacht dat ik je nodig had, maar ik kan zelfstandig zijn. Ongelukkig ja, maar zelfstandig.
Oud 12-07-2006, 18:24
Verwijderd
Redhair, gefeliciteerd

Ik heb een dagje vrij en dat voelt als de hemel maar dat slaat nergens op, heb tenslotte vakantie. 't Is alleen zo dat ik vrijwel elke dag moet werken, maar daar mag ik niet over klagen omdat ik het zelf heb gevraagd. Ik moet hard sparen voor m'n jaar in Frankrijk na volgend schooljaar. Vanavond ga ik misschien weer eens gewoon thuisblijven, gewoon, omdat dat superlang geleden is en ik merk dat m'n moeder het gezellig vindt met me. Net hebben we gegeten met m'n moeder en broer en ik en dan is ze helemaal vrolijk omdat ze het zo leuk vindt dat we allebei thuis zijn, omdat dat de laatste tijd echt veel te weinig voorkomt. Morgen werken en dan komt lekker m'n lieve vriendinnetje om dan nog te wachten op maandag en dan naar Rome te vliegen samen! Jammer dat ik vrijdag en zaterdag ook moet werken..
Oud 12-07-2006, 18:42
kroot
kroot is offline
@Redhair: gefeliciteerd
@Yana: goed zo!! Knap van je dat je het hebt gedaan!!

Net met mijn baas wat gedronken. Stond een leuke jongen achter de bar.
Oud 12-07-2006, 18:48
Saarah
Saarah is offline
"Te jong"??!?
Gvd
Oud 12-07-2006, 18:55
Meissiej
Meissiej is offline

en dan nu;

Laatst gewijzigd op 12-07-2006 om 19:04.
Oud 12-07-2006, 19:19
ilse
ilse is offline
yeey ik heb et geregeld, dat ik er ben met zijn verjaardag alleen dat weet hij niet
Oud 12-07-2006, 19:21
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
fizzle-fluffy schreef op 11-07-2006 @ 21:39 :
Ik heb maar 920 calorieen gegeten vdaag! en ik heb ong. 30 km gefietst en de hele dag gezwommen!
en ik weeg hetzelfde als vanochtend
WAUW! i feel good
Ja, goed plan, als je zo door blijft gaan, gaat je lichaam op spaarstand staan en kom je uiteindelijk alleen maar aan. Lijkt me leuk, denk je nite?

Ontopique: Morgen rapport ophalen. Met acht of negen negens voor mijn vierde kwartiel. En ik zal het mezelf es bewijzen. En een jaar is best lang, echt. Maar ik red me wel en dat is gemeend. Ik kan het wel aan. Ik... ben alleen soms een beetje bang, maar daar is niets mis mee, toch?

En @ Redhair: Gefeliciteerd! Ik hoop heel erg dat dit jaar beter wordt dan afgelopen jaar. En fijn dat je verjaardag tot nu toe toch wel leuk is!
Oud 12-07-2006, 20:27
JaJ
JaJ is offline
Ik heb mijn propedeuse gehaald, woehoe!
Oud 12-07-2006, 20:48
Verwijderd
Vanaf vandaag ben ik officieel HBO-pedagoog. Maar ik ben nog steeds student.

Voorlopig eerst zes/zeven weken genieten van mijn vakantie en werken en dan mag ik weer. Morgen moet ik eigenlijk nog even bellen om te informeren naar een (bij)baan voor volgend schooljaar (wel naast mijn huidige bijbaan, als het ff kan)...misschien toch maar ff doen...
Oud 12-07-2006, 20:52
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Oke, ik heb het alleen maar een beetje druk . En verder word ik ziek van al die mensen die denken zich met mijn leven te moeten bemoeien . Argh, laat ze lekker oprotten.

Woei, zaterdag .
Oud 12-07-2006, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 12-07-2006 @ 21:48:
Vanaf vandaag ben ik officieel HBO-pedagoog.
Gefeliciteerd!

Ot: Dat kwam hard aan. Blub. En van mn ouders mag ik zonder lange mouwen lopen. Uuuh, moet ik daar blij mee zijn? Ik durf echt niet hoor...
Oud 12-07-2006, 21:25
Verwijderd
Gezellige dag gehad. Ik maak alleen mijn eigen problemen en maak vraagstukken waar ze niet zijn. Ik wil even niet in mijn eigen hoofd zitten.
Oud 12-07-2006, 21:29
Meissiej
Meissiej is offline
*gaap* maar m'n hoofd is te vol om te gaan slapen. Zo eerst maar even douchen ofzo?
Oud 12-07-2006, 21:45
ilse
ilse is offline
o hier krijg je me zooooooooooooooooo over de zeik mee

rot maar op ik ben klaar met jou!!!

nu nog aan jou vertellen maar believe me, dit keer kan ik dat
Oud 12-07-2006, 21:50
Redhair
Redhair is offline
Ja, wederom bedankt voor de felicitaties. Al ken ik jullie niet, zoiets maakt me echt blij.

Ik weet weer helemaal waarom ik niet echt meer bevriend ben met mijn ex-beste vriendin. Mijn god, ze praat alleen maar over zichzelf. Heb tussendoor maar snel een lijn pep genomen, om nog vriendelijk te blijven, jezus wat triest zeg. Ze heeft geen leven, nauwelijks vrienden, woont met haar vriend die niets te zeggen heeft. Dus ik krijg verhalen van een half uur over haar kat. Houd je fucking kop zeg, ik ben blij dat ze weer weg is.

Morgen van kwart over acht tot vijf werken, dat wordt lekker veel pep. Zometeen N. maar eens smsen, hoop dat hij morgenavond hier nog is, anders zie ik hem echt lang niet.
Oud 12-07-2006, 21:50
Roosje
Roosje is offline
Dus toch!

En hierna komt afreageermuziek die ik te vaak geluisterd heb. Dat is het enige waar ik echt met voldoening aan terugdenkt.
Oud 12-07-2006, 21:54
Meissiej
Meissiej is offline
Geen verbetering Maar 'gewoon' gaan slapen ofzo he dan maar. en hopen dat het morgen weer beter is
Oud 12-07-2006, 21:58
ilse
ilse is offline
Citaat:
Meissiej schreef op 12-07-2006 @ 22:54 :
Geen verbetering Maar 'gewoon' gaan slapen ofzo he dan maar. en hopen dat het morgen weer beter is
succes..!

ik hoop dat ik morgen ook weer bij mijn volle verstand ben
Oud 12-07-2006, 21:59
darkfairy
darkfairy is offline
het gaat weer allemaal lekker zeg bah
Oud 12-07-2006, 22:39
Papillon
Papillon is offline
Gefeliciteerd Redhair!

Yesyesyesyes! Ik deed examen in 5 vakken en ik heb ze allemaal gehaald! Volgend jaar nog vier vakken en dan heb ik gewoon mijn HAVO-diploma. Ik kan het gewoon niet geloven dat ik ze alle 5 gehaald heb, ik had het echt niet verwacht! Ik ben zóóó blij! Ik zit al 2 dagen alleen maar te lachen en ik vertel het tegen iedereen die het maar horen wil. En ik heb het ook bijna helemaal zelf gedaan, alleen met wiskunde een beetje hulp van mijn vader gehad. Stiekem ben ik wel een beetje trots en ben ook wel blij dat ik nu aan iedereen heb bewezen dat ik het echt wel kan.

Nu heb ik mezelf even een paar weken vakantie gegeven. Lekker doen waar ik zin in heb. Ik ben echt dolgelukkig op dit moment!

Beetje blije post, maar is ook wel eens goed!
Oud 12-07-2006, 22:41
Stefanie
Stefanie is offline
Laat me nu slapen
Want zo gaat het beter
Het is me beloofd
Er valt niets meer te zeggen
Alleen maar dromen in mijn hoofd

Te lang is gefluisterd
Naar loze woorden
Te lang geleden, toen je nog hoorde
Dat ik mooie dingen zei
Maar al dat moois is nu voorbij

Want alles is allang gezegd
Ieder woord is uitgelegd
En alles wat je van me hoorde
Waren al mijn mooie woorden
Oud 12-07-2006, 22:47
Nijn*
Nijn* is offline
Heb een goede dag gehad vandaag . Ben uiteindelijk niet met J. naar de strook geweest, had het eigenlijk ook te druk.Voelde me eerst een beetje down, maar heb mezelf er echt heel goed uitgered. Lekker mijn boekenkast helemaal uitgemest, bureau opgeruimd, veel zooi weggeflikkert. Veel nieuwe ideeën opgedaan voor de herinrichting van mijn kamer. Opruimen helpt mij zó ontzettend goed, het lijkt net alsof mijn hoofd zichzelf dan ook opruimt.

Eten ging ook goed vandaag. Net klaar met inpakken, morgen nog de laatste dingetjes doen. Zo maar lekker slapen en morgenochtend op weg naar Frankrijk t/m 31 juli. Heb er wel zin in, hoop dat ik deze positieve instelling kan houden. Ben al een hoop veranderd in deze korte tijd, ik ben écht gegroeid. En het mooie is, dat toen ik N. vanmiddag sprak ik tegen hem oprecht kon zeggen dat het goed ging, en dat ik me sinds een lange tijd weer écht gelukkig voelde. Want ik voel me gelukkig nu.

Ik leef van dag tot dag, en zorg dat ik steeds wat te doen heb, één dag per week heb ik steeds maar vrij gehouden. Dat ritme werkt ontzettend goed voor me, lekker bezig zijn met leuke dingen. Dus ben benieuwd hoe de komende twee weken gaan worden, want dat is twee weken niets doen en relaxen. Ach, het wordt vast hartstikke leuk, ik verlang nu al naar de sfeer van daar. En als ik terug kom staat me ook een leuke tijd te wachten. En ik wil het aan iedereen vertellen: ik voel me gelukkig.
Oud 12-07-2006, 22:58
Roosje
Roosje is offline
I don't wanna fall to pieces, I just wanna sit and stare at you. I don't wanna talk about it. And I don't want a conversation, I just wanna cry in front of you.

Edit: Have you forgotten everything that I wanted? (...) It will never be the same.

Laatst gewijzigd op 12-07-2006 om 23:02.
Oud 12-07-2006, 23:23
Verwijderd
Wij komen overal samen uit.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten