Advertentie | |
|
![]() |
|
Wat heb ik een pleurishekel aan deze hype!
Zo, het is eruit. Serieus, iedereen die ik ken trapt met open ogen in de grootste marketingstunt sinds Jurassic Park. Deze mensen gaan naar de bios voor een hype. Niet voor de film, maar omdat ze zo opgefokt zijn door een stel randm*ng*len op teh interneth. De filmmaatschappij gaat miljoenen verdienen met een héél slechte film, dankzij sukkels die zich laten meeslepen door een groots opgezet puur commerciël project. ![]() Oh, en voor de luchtige, komische noot na mijn (terechte!) tirade is hier het interview dat Sam L. Jackson aan Jon Stewart gaf om de hype nog wat aan te wakkeren: http://www.youtube.com/watch?v=oxhwCilpoQQ En Samantha Bee zoekt uit: "could it motha'fuckin' happen here?" Sam Jackson antwoordt: "yeah!" http://www.youtube.com/watch?v=gC0r0mJUP1I |
![]() |
||
Citaat:
Je weet van te voren hoe slecht de film is. En dat ze zo'n grote hype kunnen laten onstaan, gun ik ze iedere dollar die ze aan mij zullen verdienen.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() 'k Weet 't nooit met jou. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
b) Mensen gaan niet om onderdeel te worden van een commerciele hype (kan het nog betekenislozer, "onderdeel van een hype"? ![]() c) Het is geniaal omdat zij er geld mee verdienen. Wat dat betreft is het dus een geslaagde hype. De marketing en promotie van de film, dát is gewoon goed gedaan. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat ik dan wel jammer vind, is dat die mening gelijk wordt afgedaan als 'gezeur'. Dan vind ik bijdragen als die van N00dles en DanielC veel bruikbaarder. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Onderdeel zijn van de hype komt er misschien wel bij kijken, maar dat heeft ook wel wat. Verbondenheid. Lekker met je SOAP-shirt naar de film. Toen ik op het AFFF The Hitchhiker's Guide to the Galaxy zag hadden mensen ook handdoeken meegenomen; toen ik daar Braindead zag zaten mensen quotes mee te schreeuwen. Of nog extremer, de vertoningen van The Rocky Horror Picture Show. Zo wordt film echt een happening, waar je met zijn allen deel van uit maakt, zoals een popconcert. Niets mis mee. Overigens snap ik het bij SOAP ook niet helemaal, want hoeveel spectaculaire actiescenes kun je nou opnemen in een vliegtuig. En met slangen, kom op. Die kruipen ook alleen maar wat rond. Tijgers op een cruiseschip had ik een stuk toffer gevonden.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Snakes on a Plane Verwijderd | 11 | 21-10-2008 15:17 | |
De Kantine |
Stomme en semi-nutteloze feitjes over jezelf #2 trophus | 324 | 09-09-2007 22:00 | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je ervan? Verwijderd | 500 | 11-07-2007 08:47 | |
Drugs & Alcohol |
Het originele IZSADC-Topic Viporizer | 500 | 22-10-2006 23:59 | |
Lifestyle |
wat is nieuw? Verwijderd | 500 | 21-10-2006 17:55 | |
De Kantine |
Laatste aanwinst Ik Will | 75 | 24-07-2006 19:22 |