Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-07-2006, 09:59
Meissiej
Meissiej is offline
Bizarre dag gisteren Weet ook niet goed wat ik ermee moet ofzo.
Oud 24-07-2006, 10:07
coopergirl
coopergirl is offline
ik heb een hangover
Oud 24-07-2006, 10:40
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 24-07-2006 @ 02:08 :
omg hij was dus niet meer te reamineren? sterkte (})
Hij zakte inelkaar, kreeg stuiptrekkingen en binnen 5 minuten hartstilstand. Toen duurde het iets van 7 minuten voor de ambulance er was, die hebben ongeveer 25 minuten binnen gezeten en toen kwamen ze zijn vriendin die helemaal in shock op het terras zat halen. En toen is iedereen uit respect bij de kroeg weggegaan. Want dan krijg je ook nog eens het hele gedoe van politie (hij is in een kroeg overleden dus bedrijfsongeval) en de huisarts die moet komen etc.. Maar men.. het had meer impact op me dan ik dacht. Ik was even stoom af gaan blazen bij mijn ouders die bij een andere kroeg zaten, wilde ik gaan zitten en het werd me toch even zwart voor mijn ogen toen ik wilde gaan zitten. Ik hoor nu nog die vrouw van da ambulance tellen, en zie de beelden voor me. De hectiek, het omvallen van stoelen door zijn stuiptrekkingen. Teringzooi. Ik snap dit leven soms (uh, vaak) echt niet.

thx voor de knuffels btw..
Oud 24-07-2006, 11:53
Verwijderd
YES, YES, YES! WE HEBBEN DE KAMER!!!!!
Oud 24-07-2006, 12:05
rare kwast
rare kwast is offline
gefeliciteerd mushu

mijn ouders zijn lekker 3 weken weg
Oud 24-07-2006, 12:10
darkfairy
darkfairy is offline
bleh
Oud 24-07-2006, 13:03
Meissiej
Meissiej is offline
@ Mushu: Gefeliciteerd!!
---------

Ik ben (eindelijk ) bezig met het opruimen van m'n klerenkast. Wel beetje warm ervoor maar het moet echt gebeuren.
Zit ook maar steeds aan gisteren te denken, aan de vakantie (ga zondag weg) en daarna, het verhuizen en de VH.
Dat laatste is leuk en eng tegelijk. Raar en af en toe zelf van in de war
Oud 24-07-2006, 15:30
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Zo weer 4 uur lange treinreis achter de rug, naar vriend, in een provincie waar het wél aangenaam is de tijd dat ik ben geweest. Nu kan ik er wel weer even tegen de komende week. Weekend was heel leuk, niet bijzonder veel gedaan, maar ik ben er maar weer eens achtergekomen dat ik echt gigantische mazzel heb met mijn vriend Volgende week samen op vakantie, ik heb er zin in.

Ik ben helemaal blij want ik heb van alletwee mijn begeleiders van mijn scriptie vet goed commentaar gekregen. Dat ga ik deze week verwerken en dan de definitieve versie inleveren. Ik hoop echt dat ik dat in 1 week ga redden, dan heb ik in augustus geen stress meer dat ik te laat af studeer. Moeten ze het alleen nog nakijken.

Alleen beetje balen dat ik nog geen inschrijfformulieren van de VU heb en het is bijna 1 augustus en als ze deze week komen moet ik speciaal naar m'n ouders om ze op te halen, want dan zit ik op de uni. Wat zou er gebeuren als ik me pas na 1 augustus inschrijf?
Oud 24-07-2006, 16:03
rare kwast
rare kwast is offline
nee hoor ik heb net niet geslapen
Oud 24-07-2006, 16:11
darkfairy
darkfairy is offline
.
Oud 24-07-2006, 16:26
Verwijderd
Ik ben nu op vakantie en het is best chill, ja met mn ouders nog wel. Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw.. . Maar straks lekker uit eten, ik heb zin in een visje, jammie . Morgen weer een eindje fietsen en winkelen en misschien nog wat naar het strand. Lekker hoor!
Oud 24-07-2006, 16:51
Ruudje
Ruudje is offline
ik laat het maar even lekker rusten
Oud 24-07-2006, 17:07
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik haat ik haat ik haat ik haat dat! Ik kan dat helemaal niet! Ze stikken er maar in, al roest 'mijn' auto onder me weg, hadden ze het maar zelf moeten doen. Ik kan dat niet. Weet ik veel. Laat me dan ook niks doen wat ik niet kan. Doe het dan zelf.
Nooit. Ik hoef nooit, maar dan ook nooit een eigen auto. Alleen al hierom. Ik zweer het. En wedden dat ik er ruzie om krijg als ik dat aan Vriendje vertel. 'Maar je moet wel alles vertellen, hoor.'
En wat mij betreft blijft die rotauto ook gewoon hier staan met het verhuizen. Dan maar met twee auto's in plaats van drie. Ik kan toch niet autorijden in een stad.
En ik heb helemaal niks aan mijn scriptie vandaag gedaan. Oh, wat ben ik toch goed bezig...
Oud 24-07-2006, 17:44
fractuur
fractuur is offline
Bah. Ik ben helemaal kapot van vandaag, zit er helemaal doorheen, en dan moet ik nu nog een hele avon werken. Gelukkig wel in de koelte, maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Oud 24-07-2006, 18:11
Verwijderd
@Aragnabite: (})
Oud 24-07-2006, 19:28
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Eigenlijk voel ik me gewoon heel goed.

Puh. Hihi, ik voel me op dit moment eigenlijk best wel gelukkig. Toch het bewijs dat ik het juiste heb gedaan, en ja, dat voelt uiterst prettig .
Oud 24-07-2006, 19:30
darkfairy
darkfairy is offline
whoei hyperactief 6 golden powers op
Oud 24-07-2006, 20:08
kroot
kroot is offline
goeie daad gedaan. 9 Spaanse backpackers gezord dat ze konden slapen in onze tuin, vanacht ook nog, en ik heb ze ontbijt gegeven.
Oud 24-07-2006, 21:27
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
Auw, auw, auw, wat doet dat pijn! Afgelopen zondag behoorlijk verbrand toen ik op het strand was. Echt alles, behalve m'n armen en bovenbenen en waar m'n bikini zat... Alles trekt en gloeit...
Afgelopen nacht lag ik te klappertanden in bed, zo koud had ik het. En daarbij was ik ook nog hartstikke misselijk en moest uiteindelijk overgeven...
Waarschijnlijk lichte zonnesteek...
Vandaag zowat de hele dag geleefd op aspirines om m'n misselijkheid tegen te gaan tijdens het werken. En dan moest ik ook nog bijna de hele dag in de zon lopen daar
Gaat 'lekker' zeg
Oud 24-07-2006, 21:38
Meissiej
Meissiej is offline
Super vol hoofd Voor de verandering
Oud 24-07-2006, 21:56
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik ben zo bang....voor die klotespinnen.
Ik zit hier echt helemaal in paniek, heb er sinds ik hier ben al 1 enge geconstateerd in de gootsteen en ik durf ECHT niet naar de badkamer. Als m'n OV geldig was dan had ik nu alweer in de 1e de beste trein terug gezeten, maar dan moet ik elke dag op en neer en dat kan nu niet want zoveel geld heb ik niet.
Help
Oud 24-07-2006, 22:11
coopergirl
coopergirl is offline
Jezus, heftige late dienst

Zo maar even douchen en dan figuurlijk alles van me afspoelen../ Morgen weer een vroege dienst eeeujh.
Oud 24-07-2006, 22:14
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 24-07-2006 @ 23:11 :
Jezus, heftige late dienst

Zo maar even douchen en dan figuurlijk alles van me afspoelen../ Morgen weer een vroege dienst eeeujh.
*knuf*
Oud 24-07-2006, 23:11
darkfairy
darkfairy is offline
blablabla
Oud 24-07-2006, 23:57
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 24-07-2006 @ 23:14 :
*knuf*
thanks
Oud 25-07-2006, 00:01
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 25-07-2006 @ 00:42 :
Gebeurde er iets naars?

OT: En nu netjes op tijd gaan slapen. En woensdag op vakantie. En en en.
Eigenlijk een opstapeling van, iemand die haar hele benen meerdere malen open gereten had en ik telkens moest verbinden (ik kan daar niet aan wennen, misschien ook wel net zo menselijk), iemand die weggelopen was en we een telefoontje van kregen dat ze bij 't spoor was, een jongen die me met het pluizenfilter van de droger achterna zat (best lompe bak, dat filter )(omfg hoe kom je erbij), telefoontje dat een andere cli"ent gisteren dood in z'n woning is aangetroffen, telefoonterreur door een client hij heeft op mijn telefoon meer dan 60 keer gebeld, na 60 keer ben ik opgehouden met tellen etc etc M'n hoofd zit nog helemaal vol, maar ik moet zo toch echt slapen, morgenvroeg weer aan de bak

Soms heeft van je af typen best een therapeutische werking
Oud 25-07-2006, 07:40
Meissiej
Meissiej is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 25-07-2006 @ 01:01 :
Eigenlijk een opstapeling van, iemand die haar hele benen meerdere malen open gereten had en ik telkens moest verbinden (ik kan daar niet aan wennen, misschien ook wel net zo menselijk), iemand die weggelopen was en we een telefoontje van kregen dat ze bij 't spoor was, een jongen die me met het pluizenfilter van de droger achterna zat (best lompe bak, dat filter )(omfg hoe kom je erbij), telefoontje dat een andere cli"ent gisteren dood in z'n woning is aangetroffen, telefoonterreur door een client hij heeft op mijn telefoon meer dan 60 keer gebeld, na 60 keer ben ik opgehouden met tellen etc etc M'n hoofd zit nog helemaal vol, maar ik moet zo toch echt slapen, morgenvroeg weer aan de bak

wow...logisch dat je hoofd nog helemaal vol zat/zit.
Oud 25-07-2006, 08:27
Adgertic Z4
Adgertic Z4 is offline
AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!
Waarom? waarom waarom waarom???
Bah!
Oud 25-07-2006, 08:39
darkfairy
darkfairy is offline
pfffff
Oud 25-07-2006, 09:05
moon
moon is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 25-07-2006 @ 01:01 :

pfff zwaar!!! *knuff*

ot: die jeuk .
Oud 25-07-2006, 09:28
rare kwast
rare kwast is offline
heavy coopergirl..

---

net een uurtje dagbeh. gehad nu maar naar bed, ben gesloopt
Oud 25-07-2006, 10:02
Volk
Volk is offline
Ik heb maar 1 relatie gehad en die duurde maar 1,5 jaar... nu, zo'n anderhalf jaar later denk ik dat ik verliefd ben. Ik weet het eigenlijk wel zeker. En toch vind ik dat het snel gaat. En ik heb eigenlijk ook geen idee van hoe ik moet laten weten wat ik van hem vind... het is nogal verwarrend allemaal. Vooral omdat hij eigenlijk niet aan de eisen voldoet. Ik ken hem nog geen jaar en dat is bij mij toch een belangrijk punt, ik wil toch weten wie het is en daarvoor moet ik hem echt langer kennen dan een jaar én zijn vrienden kennen en weten wat zij van hem denken. Maarja, als ik ooit durf te vertellen wat ik voor hem voel is die jaar allang verstreken...

En dat terwijl ik hem zo graag nu wil kussen
Oud 25-07-2006, 10:33
Hawahaai
Hawahaai is offline
Het viel allemaal mee. Natuurlijk. Dat doet het meestal. Ik ben echt zo'n vreselijk persoon die altijd overal alle 'ja maar als'-en bedenkt. En natuurlijk eten ze me niet op.
Krijg ik van die monteur te horen dat ik harder moet remmen. Toen heb ik hem ook maar even gezegd dat ik al bijna een maand amper met de auto gereden heb omdat ik vakantie heb; dat scheelt natuurlijk ook een heleboel. Kan er ook niks aan doen. Papa krijgt de rekening wel . Het blijft (voorlopig) zijn auto. Ik zit er wel over te denken, als ik ook echt durf te rijden als we verhuisd zijn, om hem over te kopen als papa hem wegdoet. Het is echt een prima autootje.
En nu heb ik mezelf weer eens overwonnen en ga ik dus echt aan mijn scriptie werken buiten. Dan kan ik niet internetten en kan ik mijn konijn in de gaten houden. Ik dacht gisteren echt dat hij dood ging. Ik hoop van niet, en zeker niet als mijn ouders op vakantie zijn en ik aan het verhuizen ben. Dan sterft het beestje ook zo eenzaam... (al is zijn broertje er wel bij, maar toch). Ik moet er niet aan denken!
Oud 25-07-2006, 12:31
ilse
ilse is offline
ik wil er gewoon echt niet mee door, datr gevoel weet ik nu wel zeker.. ben gewoone cht neit verliefd meer, maar.. hij zit hier nog een week, en hij kan nergens anders meer naar toe.. hij neemt alles gewoon voor gewoon aan, dat hij hier zijn verjaardag viert op mijn kosten, dat ie zomaar allemaal mensen uit kan nodigen zonder dat te zeggen, dat ie de telefoon veel gebruikt waardoor ik gezeik ga krijgen met mijn ouders.. ik weet het niet meer, hij past gewoon echt niet bij me.. ik heb gewoon ook geen behoefte meer aan em.. wil bij iemand zijn, niet echt per se bij hem. en als ik smiddags thuis komt en hij zit hier.. pff, laat me lekker alleen..

volgens mij is dat gewoon geen basis voor een relatie
Oud 25-07-2006, 13:00
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik ben zo slecht .
Oud 25-07-2006, 13:18
Orpheus
Orpheus is offline
Mijn hart doet pijn. Letterlijk.

Volgens mij ga ik weer een burn-out krijgen.
Nee... alsjeblieft.
Oud 25-07-2006, 13:31
Verwijderd
spulletjes zijn gepakt en over een uur verlaat ik mijn kamer om 10 dagen naar Polen te gaan! heerlijk! Beetje zenuwachtig ben ik wel. Ik ben vooral bang dat ik te laat kom in Arnhem. oow, misschien moet ik nog even ns.nl checken! Daarnaast ben ik ook een beetje zenuwachtig omdat ik de mensen nog niet ken. Maargoed, alleen al het feit dat ze met woesteland meegaan betekent meestal dat ze wel aardig zijn .

*knuft iedereen* dadag!!! tot over 10 daagjes!
Oud 25-07-2006, 13:59
darkfairy
darkfairy is offline
jongens
Oud 25-07-2006, 14:12
Verwijderd
M'n hoofd bonkt.
Oud 25-07-2006, 14:28
kroot
kroot is offline
Ik haat het om mijn tas in te pakken. Het past er nooit in
Morgen vertrek ik voor bijna een maand, naar Zwitserland. Ik kan daar vast wel internetten.
Oud 25-07-2006, 14:28
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 25-07-2006 @ 10:37 :
Bah, wat een gedoe En niet eens tijd hebben om het van je af te zetten omdat je meteen moet gaan slapen. Hopelijk ben je je vroege dienst goed doorgekomen.
Over 55 minuten zit officieel mijn dienst erop, hectisch wederom maar heb hetoverleefd.. Ben toe aan vancance. Straks een goede cd op zoeken zodat ik het in de auto van me af kan blèren

Mensen, bedankt door 't begrip en de 'knuf'
Oud 25-07-2006, 14:44
Sasbeest
Sasbeest is offline
Vannacht een boswandeling gemaakt. Het was zo fijn!
Oud 25-07-2006, 14:54
rare kwast
rare kwast is offline
ik zit er helemaal doorheen.. ik kan wel huilen
en morgen weer naar dagbehandeling..
bah
Oud 25-07-2006, 14:55
Meissiej
Meissiej is offline
*geeft rare kwast een grote knuffel*
Oud 25-07-2006, 14:57
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
*troost rare kwast*
Waarvoor moet je daar eigenlijk heen (je hoeft het niet per se te zeggen)?
Oud 25-07-2006, 14:59
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Meissiej schreef op 25-07-2006 @ 15:55 :
*geeft rare kwast een grote knuffel*
thanx *hugt terug*

Citaat:
girl-in-trouble schreef op 25-07-2006 @ 15:57 :
*troost rare kwast*
Waarvoor moet je daar eigenlijk heen (je hoeft het niet per se te zeggen)?
tx

ik ga daar heen voor structuur enz
Oud 25-07-2006, 15:04
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Sylph schreef op 25-07-2006 @ 15:12 :
M'n hoofd bonkt.
Oud 25-07-2006, 15:14
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 25-07-2006 @ 15:54 :
ik zit er helemaal doorheen.. ik kan wel huilen
en morgen weer naar dagbehandeling..
bah
Succes, sterkte... Hopelijk valt het morgen mee (})
Oud 25-07-2006, 15:18
ilse
ilse is offline
ik wil niet meer.. ben echt weer helemaal op.. waarom heb ik die kutpillen dan ook weer genomen
Oud 25-07-2006, 15:58
Meissiej
Meissiej is offline
Over uurtje oppassen en daarvoor nog eten, maar heb geen trek. Zal wel door het weer komen.
Mag het iets minder warm?

Regels voor berichten