![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik heb nog foto's van mij die in Spanje op bed in een roze 3kwartsbroek met bolletjes (jaja) en een haarborstel in mijn handen voor de spiegel de lambada staat te blèren ^^. Gaaf nummer was het, dat is een feit. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dat zijn de foto's die in fototopics horen he. Ik heb een foto van mij als zevenjarige die in een paars rokje en een groen shirt euforisch staat te dansen op de Lambada. Met achter mij een schaapachtig kijkend negermeisje, want het was eigenlijk zij die op de foto moest maar mijn zevenjarige zelf dacht 'MOOI NIET HE'. Denk ik. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Toen ik nog samen met mij ouders in een flatje woonden, hadden we een schommel in de woonkamer. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ik denk dat hij dan messen gaat gebruiken of misschien wel martelwerktuigen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
en leg jezelf is uit |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En ik bedoelde te zeggen, Gelukkige Jij, dat je gedrag nogal stereotiep is voor je schoolrichting. Maar nu moet ik weer even zeggen dat we ontopic moeten en niet flamen, anders moet ik straks mezelf een ban geven.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Ohja ontopic, ik had gelukkig nooit last van stokken of dat mensen elkaar sloegen ermee.
||
Citaat:
mijn jeugd was behoorlijk normaal, ik was lekker slim maar werd toch niet gepest. op de basisschool bracht ik op een gegeven moment de populaire en niet populaire kids bij elkaar door een groot feest te geven (lees: met zn allen naar de dierentuin) maar dat was een slecht idee omdat zon onpopulaire moest huilen. het waren wel allemaal meisjes. toen werd ik op de middelbare school steeds meer gothic maar dat werd eerder onder kinky sex geplaatst dan iets anders dus de meesten vonden me tof of anders aardig. iedereen kende me toch in die klas. toen bleef ik eigenlijk uit luiheid zitten omdat ik geen zin had artikelen te lezen, dat was een goede zet want nu hoefde ik ipv de artikelen alleen maar een extra boek te lezen en daarvan zijn de samenvattingen natuurlijk veel makkelijker te vinden. en dat was vet gezellig omdat de enige die ook bleef zitten roos was. de kinderen vonden me toen wat raarder zo kan ik me een kakker herinneren die zei 'sta op met je leren broek ik wil niet dat je naast me zit' maar daar had ik op een gegeven moment wel een leuke band mee. stiekem. en bij het eindexamen kamp zoenden we maar dat was een slecht idee want toen haatte ie me wel ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Partij voor de jeugd tuanahoi | 2 | 10-06-2016 22:35 | |
Dibi (GL) bemoeit zich met Marokkaanse jeugd.....in Marokko Gatara | 57 | 18-07-2009 23:28 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
[Uitwerking] Jeugd van Maarten 't Hart. Missy | 5 | 19-10-2006 21:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Je jeugd (gedicht) lestat080 | 8 | 10-12-2005 11:14 | |
Kansarme (allochtone) jeugd en fundamentalistische moslims DG | 28 | 02-07-2005 10:52 | |
Verhalen & Gedichten |
Columnwedstrijd: De jeugd van tegenwoordig Ieke | 0 | 06-02-2005 23:06 |