| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
belgen kennen de "frituur" en belgie heeft altijd gelijk |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
http://youtube.com/profile?user=rutgermuller
youtube aangemaakt, paar clipjes gemaakt met mn nokia n70 van jazznight roermond erop tot nu toe |
|
|
||
|
Citaat:
ik ben terug van berlijn en nu ben ik echt retemoe want je moet dus niet naar the generator om tre slapen want het is er kkheet en je slaapt aan het spoor. het ontbijt was wel echt relaxt lekker. en ik ga lekker niet zeggen wat ik in berlijn gedaan heb want dat wil toch niemand weten. lang leve livejournal ofzo.
|
|
||
|
Citaat:
ontipoc: gisteren eerst wat zitten werken aan mijn spijkerjack, nu is de rug helemaal bezet met panterstof daarna naar een nieuw kraakpandje bij mij in de buurt dat die middag gekraakt was. erg gezellig met zijn allen een beetje klussen en daarna bier drinken. we hebben een muur er uit gesloopt om makkelijker te kunnen bewegen tussen de verschillende appartementen. en volgens mij spookt het er want de lichten liepen midden in de nacht te knipperen en opeens gingen er een cd speler aan die één nummer draaide en daarna weer uit ging. dat was allemaal erg lachwekkend. vandaag komen de biggen langs om de kraak goed te keuren en dan kan het pas echt goed opgeknapt worden. ik ga nu naar mijn werk waar ik totaal geen zin in heb want ik ben FUCKING brak.
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() ach ja, berlijn is wel gaaf
|
|
||
|
Citaat:
![]() en berlijn is inderdaad gaaf, ik denk dat ik daar later een oude zwerfster ga worden. of als ik rijk ben er gewoon een kamertje huur
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Fizzle je bent saai en veels te vroeg #886 Verwijderd | 500 | 27-02-2010 13:37 | |
| Lifestyle |
Wat heb jij vandaag allemaal uitgespookt? innogen | 500 | 10-05-2007 18:01 | |
| Liefde & Relatie |
wat zou jij doen in deze situatie? raarmeisje | 48 | 14-10-2005 12:48 | |
| Lifestyle |
Wat voor troep heb jij jezelf toegeeigend de laatste tijd? pipimädchen | 500 | 30-07-2004 17:22 | |