Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-07-2006, 22:08
Verwijderd
gewerkt, daarna naarm n oma geweest met familie gegeten daar. Naar Nieuwegein gefietst en gewinkeld op zoek naar nieuwe schoenen die ik nog niet heb. Daarna PATAT gehaald thuis gegeten. Net naar een vriendin geweest en nu zit ik hier achter de pc.
Advertentie
Oud 29-07-2006, 22:33
matt trakker
matt trakker is offline
wat is patat
Oud 29-07-2006, 23:15
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
je moeder?
Oud 29-07-2006, 23:30
matt trakker
matt trakker is offline
bedoel je niet m'n vader, het is immers PA-tat
Oud 29-07-2006, 23:35
ZerO
ZerO is offline
Ik ben vandaag terugekomen uit Griekenland ben hyper en kan niet slapen ook al heb ik de afgelopen 3 dagen gereisd en weinig geslapen
Oud 29-07-2006, 23:57
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
matt trakker schreef op 30-07-2006 @ 00:30 :
bedoel je niet m'n vader, het is immers PA-tat
friet
Oud 30-07-2006, 00:45
Verwijderd
jazz night in roermond, aantal saaie maar ook een paar erg vette acts gezien

check :

"Mike Roelofs band (sextet)
Als freelance pianist is Mike actief in veel verschillende bezettingen en speelt van pop tot jazz. Hij is vaak te zien op binnen- en buitenlandse podia, onder andere het North Sea Jazz Festival in 2003. Ook toert hij in 2004 met Iain Matthews door Duitsland en speelt hij op het jazzfestival in Curaçao"

en

" Carlo Nardozza Quintet
"Making Choices", het debut album van CNQ werd recent opgenomen in Studio Crescendo met hulp van de wonderlijke oren van Pino Guarracci en de onstuitbare energie van Claudius Valk als producer. Binnenkort in de winkel!"

De laatste heb ik aangeschaft.

Laatst gewijzigd op 30-07-2006 om 00:47.
Oud 30-07-2006, 04:13
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
ik ben zwaar naar de klote want ik heb n kraakpandje ondekt vlakbij mij thuis en dat was grappig. maar nu doe ik niks lala
Oud 30-07-2006, 04:23
655321
655321 is offline
Ik heb de beste vrienden OOIt hier in NIjmegen. Vet naar de kltoe. EN terecht!!
Iedereen die niet uit nijmegen komt is LAF!!!
Oud 30-07-2006, 04:27
Verwijderd
het was biet zo'nn enevrbende avond en nu is de fles bijna leeg en voel ik mij bezwaard duys ga ik zo naar hguis fietsen en die kutvogle s fluiten al gelukjig is m'n sis wel goe gespeld
Oud 30-07-2006, 08:22
Electriq
Electriq is offline
w0t w00t w00t00w0t00 vannacht moest ik zomaar bijna kotsen en vanmorgen werd ik wakker met rugpijn
yeah zometeen werken tot 20.00
Oud 30-07-2006, 09:52
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
gister de hele dag geworked, daarna uit eten geweest en een film gekeken.

vandaag niets doen, zondag . Films kijken, slapen, niets doen
Oud 30-07-2006, 11:51
__
__ is offline
gister hele dag gewerkt en 's avonds verlaat examenfeestje wat wel ok was, daarna bij roodbaard blijven slapen en vanochtend hem en nog wat vrienden uitgezwaaid nee hoor maar ik ben wel vet jaloers want ik wil ook weg. nu ga ik eten en maar eens kijken wat ik verder kan ondernemen
Oud 30-07-2006, 12:20
Verwijderd
gisteren was het leuk en nu heb ik een ~katertjuh~ en dadelijk ga ik een 'terrasje pikken' maar dan wel met een nonalcoholische drank en ik ga mij schamen vanwegen dit rebels taalgebruik.
Oud 30-07-2006, 13:05
kuik
kuik is offline
ik ben net terug uit canada en het was tof
Oud 30-07-2006, 13:25
Verwijderd
gister had ik een feest in een oud politiebureau waar iemand in woont die ik ken en dat was tof alle cellen enzo doen t nog en er is super veel apparatuur blijven staan daarna ging ik naar de kroegn waar het té heet was en de nieuwe barman wel 6 nummers van acda en de munnik draaide, eeeeh? om twee uur gingen we ergens anders heen en daar was mijn zus opeens ook en dat was raar en ik was heel dronken en moest om de tien minuten naar de wc

vanmorgen ben ik om twaalf uur wakker geworden en heb ik gelijk gedoucht en daarna m'n email gecheckt en ik ben jaloers op een vriendin die door china aan t trekken is grrr en eh ja, vanavond werken en dan slapen.
Oud 30-07-2006, 14:14
Drez
Drez is offline
dit.

http://www.meez.com/drez
Oud 30-07-2006, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Craig Rogen schreef op 28-07-2006 @ 20:30 :
je zegt sowieso gewoon 'ik ga patat halen' en ik krijg spontaan jeuk als ik iemand het woord frietjes hoor gebruiken.
daarom zegt men ook "friet"

belgen kennen de "frituur" en belgie heeft altijd gelijk
Oud 30-07-2006, 15:15
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Momenteel is België een van de meest racistische landen binnen Europa, geef je ze daar ook gelijk in?
Oud 30-07-2006, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Craig Rogen schreef op 30-07-2006 @ 16:15 :
Momenteel is België een van de meest racistische landen binnen Europa, geef je ze daar ook gelijk in?
nee
Oud 30-07-2006, 20:50
Verwijderd
http://youtube.com/profile?user=rutgermuller

youtube aangemaakt, paar clipjes gemaakt met mn nokia n70 van jazznight roermond erop tot nu toe
Oud 30-07-2006, 21:05
Verwijderd
Lolzzz niks natuurlik.
Oud 30-07-2006, 21:40
espresso
espresso is offline
vanochtend wakker geworden en naar huis gefietst.
thuis een mango gegeten en de rest van de dag geslapen.
naar de chinees geweest om te eten en daarna in bad geweest terwijl ik een film keek, en nu ga ik weer slapen, ik heb een slaapteveel!
Oud 30-07-2006, 22:45
Verwijderd
ik ben al een paar uur zoet met het met de hand naaien van en uiltje
Oud 31-07-2006, 00:22
Kaps
Kaps is offline
luchtfilter vervangen
zadel bekleed
bougies vervangen
nieuwe remblokjes gefixt
nokkenaskettingen gespannen
en een hoop lopen kenkeren op dolle schroefjes en vastgeroeste bouten
Oud 31-07-2006, 00:24
Verwijderd
iik heb gestofzuigd gelezen gewerkt geherenigd.
Oud 31-07-2006, 00:45
Verwijderd
thuiskomen
douchen
slapen
bbq
slapen
computeren
Oud 31-07-2006, 00:54
Verwijderd
Oud 31-07-2006, 00:58
Carn
Carn is offline
hurley ftw.
Oud 31-07-2006, 00:59
Broeder
Broeder is offline
HHhmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmzzz oh, ik keek tv.
Oud 31-07-2006, 02:07
ohplz.
ohplz. is offline
ik zit in mejico in zpo'm ameirkaans ding waar alles gratis is na chekc in.

dus fppfpf ameirknaen bjeuri moijiotoo,'s

KUUSKES!
Oud 31-07-2006, 10:12
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
idontcare schreef op 29-07-2006 @ 22:49 :
haha daar was ik 3 jaar geleden ook met school we mochten daar niet met jongetjes en meisjes in 1 kamer slapen van die sukkels
wtf? mijn moeder had juist om een ladies only room gevraagd omdat ze stinkende kerels niet relaxt vond, maar ze moest tot drie keer toe naar de receptie omdat die eikels geen mannen van vrouwen konden onderscheiden en tot drie keer toe kerels indeelden in de kamer. beetje vaag

ik ben terug van berlijn en nu ben ik echt retemoe want je moet dus niet naar the generator om tre slapen want het is er kkheet en je slaapt aan het spoor. het ontbijt was wel echt relaxt lekker. en ik ga lekker niet zeggen wat ik in berlijn gedaan heb want dat wil toch niemand weten. lang leve livejournal ofzo.
Oud 31-07-2006, 10:37
Electriq
Electriq is offline
ik ben net wakker en ik ga zo douchen en opruimen, schoonmaken, winkelen en alles in mn eentje
Oud 31-07-2006, 11:38
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
Bardamu schreef op 30-07-2006 @ 21:50 :
nee
en dus is het gewoon 'patat'

ontipoc:
gisteren eerst wat zitten werken aan mijn spijkerjack, nu is de rug helemaal bezet met panterstof daarna naar een nieuw kraakpandje bij mij in de buurt dat die middag gekraakt was. erg gezellig met zijn allen een beetje klussen en daarna bier drinken. we hebben een muur er uit gesloopt om makkelijker te kunnen bewegen tussen de verschillende appartementen. en volgens mij spookt het er want de lichten liepen midden in de nacht te knipperen en opeens gingen er een cd speler aan die één nummer draaide en daarna weer uit ging. dat was allemaal erg lachwekkend. vandaag komen de biggen langs om de kraak goed te keuren en dan kan het pas echt goed opgeknapt worden. ik ga nu naar mijn werk waar ik totaal geen zin in heb want ik ben FUCKING brak.
Oud 31-07-2006, 11:55
ZerO
ZerO is offline
Ik heb voor het eerst in 5 weken weer gympen aangetrokken
Oud 31-07-2006, 12:05
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik heb 42 uur gewerkt in 3 dagen en nu ben ik wakker en niet eens zo gaar. vandaag ga ik niet zo veel doen, ik ga straks even naar de stad en vanavond wil ik een potje poul spelen.
Oud 31-07-2006, 12:13
__
__ is offline
uittreksel van het bevolkingsregister gehaald bij het gemeentehuis na eerst enkele keren op en neer gereden te hebben ivm het vergeten van mn paspoort tja net wakker he. over een kwartiertje film kijken met vriendinnekes en vanavond werken.
Oud 31-07-2006, 12:20
Verwijderd
ik kwam er vandaag achter dat syd barett dood is, ik download muziek van peaches want ik zit al heel lang met dat liedje in m'n hoofd wat je bij lost in translation hoort als ze in die stripclub zitten, straks ga ik naar de schaduw van de wind kopen want dat lijkt me een heel mooi boek en vanavond ga ik met een vriendin naar United 93
Oud 31-07-2006, 12:24
Moustache
Moustache is offline
Ik ga zo naar de IB-groep omdat die mofo's echt helemaal niks goed kunnen doen lijkt het, en ik dus allemaal zooi nog moet rechtzetten voor het september is.
Oud 31-07-2006, 13:11
Rockbottom
Rockbottom is offline
Citaat:
Mijns. schreef op 31-07-2006 @ 13:20 :
ik kwam er vandaag achter dat syd barett dood is
ben je snel mee
Oud 31-07-2006, 13:18
Stevill
Stevill is offline
Uitgeslapen, voor niks naar de sportschool gefietst gezien het tropenrooster al in is gegaan , stuk hardgelopen wat me enorm tegen viel, spelletjes bij elkaar gelegd welke ik dalijk bij de lokale gameshop om wil ruilen tegen iets beetahz en nu lekker douchez.
Oud 31-07-2006, 16:32
Drez
Drez is offline
ik ging aan mijn essay werken en heb teveel geld uitgegeven aan brakke broodjes & koffie in de kantine zzz.
vanavond ga ik n beetje opruimen en antm kijken.
Oud 31-07-2006, 17:10
Metal
Metal is offline
Ik luister de nieuwe pharrel op de luisterpaal, hmmm.
Oud 31-07-2006, 17:37
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Zaterdag was het zomercarnaval en ik heb serieus nog nooit zoveel mensen bij elkaar gezien. Ik heb de hele dag heen en weer gerend om mensen te helpen, koelingen bij te vullen en broodjes te beleggen. Ik dacht dat ik doodging. We waren ook pas om half 11 dicht ipv half 9, omdat het gewoon te druk was, en als er geld te verdienen valt moet de winkel langer openblijven. Opzich niet zo erg, maar de 1e medewerkers mochten op het kantoor lekker chinees eten en wij niet en dat was kut.
Enniewee, de dag erna moest ik ook werken en ik voelde me echt ontzettend brak en ik had het gevoel dat m'n hoofd ging ontploffen. In m'n lunchpauze ging ik ook nog eens lekker kotsen, maar ik weigerde om naar huis te gaan, want dat vond ik lullig voor m'n collega's (zo ben ik hee).Daarna voelde ik me wel beter en ben ik met een collega naar de Breakaway geweest en cocktails gezopen. Lekker man. Vooral de 'multiple screaming orgasm' met slagroom en een kersje.
Vandaag was ik ook brak, dus dat heb ik verholpen met shoppen shoppen en shoppen, en een lekkere hamburger. Zo hee.
Oud 31-07-2006, 17:44
Verwijderd
alleen maar muziek downloaden en niks doen
Oud 31-07-2006, 18:19
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
trimm trabbb, .

ot;

heerst huis gestofzogen, de tuim opgeruimd waar ik na 20 min. al genoeg van had.

toen naar stad geweest, verjaardags kadotje gekocht voor bazin, en rond gehobbeld. + 2 kaartjes voor superman donderdag !(H).

toem kwam ik me bazin toevallig tegen, wat wezen drinken samen met der kids en toen naar huis. gegeten, hond uitgelaten en zo film kijken.
Oud 31-07-2006, 18:42
idontcare
idontcare is offline
ik werd wakker en toen keek ik stargate het was extreem saai trouwens. toen ging ik naar huis (want ik was bij een paar vrienden blijven slapen) euhhh ik ging kaartjes halen voor sufjan stevens en toen naar de ikea, net heb ik pannekoeken gemaakt en moet ik mn tas inpakken want morgen ga ik een week kamperen maar ik heb helemaal geen zin want het wordt toch kut weer gvd
Oud 31-07-2006, 18:45
idontcare
idontcare is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 31-07-2006 @ 11:12 :
wtf? mijn moeder had juist om een ladies only room gevraagd omdat ze stinkende kerels niet relaxt vond, maar ze moest tot drie keer toe naar de receptie omdat die eikels geen mannen van vrouwen konden onderscheiden en tot drie keer toe kerels indeelden in de kamer. beetje vaag

ik ben terug van berlijn en nu ben ik echt retemoe want je moet dus niet naar the generator om tre slapen want het is er kkheet en je slaapt aan het spoor. het ontbijt was wel echt relaxt lekker. en ik ga lekker niet zeggen wat ik in berlijn gedaan heb want dat wil toch niemand weten. lang leve livejournal ofzo.
misschien kwam het omdat we toen allemaal onschuldige knidertjes waren van 15 en die wilden ze onschuldig houden, ofzo

ach ja, berlijn is wel gaaf
Oud 31-07-2006, 19:03
June bug
June bug is offline
Ik werd vanochtend om 12 uur wakker van een gillend kind bij de overburen, toen ging ik ontbijten en even msnen en me aankleden en toen ging ik naar de stad. Ik ging eigenlijk voor gitaarsnaren en zomerschoenen in de opruiming maar de muziekwinkel was dicht en ik kon geen leuke schoenen vinden dus toen kwam ik thuis met een cool jurkje van de h&m en oorbellen van de six en mascara van de hema. Toen mijn huisgenote en haar zusjes uitgezwaaid, ff boodschappen gedaan, gegeten, tv gekeken en met een vriendin gebeld en straks ga ik america's next top model kijken en verder weet ik t nog niet.
Oud 31-07-2006, 19:26
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
idontcare schreef op 31-07-2006 @ 19:45 :
misschien kwam het omdat we toen allemaal onschuldige knidertjes waren van 15 en die wilden ze onschuldig houden, ofzo

ach ja, berlijn is wel gaaf
hehehe dat zal het geweest zijn ja
en berlijn is inderdaad gaaf, ik denk dat ik daar later een oude zwerfster ga worden. of als ik rijk ben er gewoon een kamertje huur

Regels voor berichten