Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-07-2006, 20:28
Hanneke
Hanneke is offline
Mja, of Maxwell is een wolf, en het was een makkelijke keus voor de wolven. Of het zijn allebei dorpelingen, en de wolven vermoedden dat Kohinoor een speciale functie had en daarom hebben ze haar gedaan.
Ik weet het nu ook niet meer hoor, afwachten maar.
Oud 31-07-2006, 20:39
Faerie
Faerie is offline
ik weet het ook echt niet meer..
ik had ook maar Maxwell gestemd, omdat ik ook dacht dat Kohinoor de wolfsbane was.

Trouwens, Biertank, je zei dat we Maxwell niet mogen ophangen, leg eens uit waarom niet? Als hij echt een speciale functie heeft en jij weet dat, dan is het niet slim dat je dat zo gaat zeggen, want wie weet doden we wolven hem dan wel.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Faerie schreef op 31-07-2006 @ 21:39 :
ik had ook maar Maxwell gestemd, omdat ik ook dacht dat Kohinoor de wolfsbane was.

Trouwens, Biertank, je zei dat we Maxwell niet mogen ophangen, leg eens uit waarom niet? Als hij echt een speciale functie heeft en jij weet dat, dan is het niet slim dat je dat zo gaat zeggen, want wie weet doden we wolven hem dan wel.
we wolven? Is dat een freudiaanse verspreking?
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 21:15
Faerie
Faerie is offline
Citaat:
leekah schreef op 31-07-2006 @ 21:58 :
we wolven? Is dat een freudiaanse verspreking?
haha nee, dat is een typfoutje! ik bedoelde de, de d zit dicht bij de w.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 21:34
maxwell
maxwell is offline
Citaat:
Faerie schreef op 31-07-2006 @ 21:39 :

wie gelooft nou dat biertank wolf is..

ik heb jou op mn verdachten lijstje, iedereen weet dat biertank doet alsof hij wolf is en daarom vind ik het gek dat je er opeens serieus op in gaat..
Oud 31-07-2006, 21:42
Faerie
Faerie is offline
Zeg ik ergens dat ik geloof dat Biertank een weerwolf is?

dat bedoelde ik niet, ik weet ook wel dat Biertank altijd zo doet, maar toch, waarom zegt hij zoiets?

ik verdenk Biertank er helemaal niet van dat hij een weerwolf is, want zo deed hij vorige x ook en toen was hij ook een dorpeling.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 22:04
maxwell
maxwell is offline
Citaat:
Faerie schreef op 31-07-2006 @ 22:42 :
Zeg ik ergens dat ik geloof dat Biertank een weerwolf is?

dat bedoelde ik niet, ik weet ook wel dat Biertank altijd zo doet, maar toch, waarom zegt hij zoiets?

ik verdenk Biertank er helemaal niet van dat hij een weerwolf is, want zo deed hij vorige x ook en toen was hij ook een dorpeling.
waarom insenueer je dan dat hij best gelijk kan hebben
Oud 31-07-2006, 22:15
Faerie
Faerie is offline
euh, dat doe ik niet?
ik vraag me juist af of hij gelijk heeft, of wij jou echt niet mogen ophangen!
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 22:19
maxwell
maxwell is offline
Citaat:
Faerie schreef op 31-07-2006 @ 23:15 :
euh, dat doe ik niet?
ik vraag me juist af of hij gelijk heeft, of wij jou echt niet mogen ophangen!
laat maar, je snapt me toch niet en het is zonde om dit vol te spammen
Oud 31-07-2006, 23:11
Hanneke
Hanneke is offline
Biertank is gewoon lastig Je weet nooit of hij wolf is. Je kan hem natuurlijk gaan ophangen 'voor de zekerheid', maar misschien is het ook wel juist beter om mensen die zich "echt verdacht gedragen" op te hangen...
Oud 31-07-2006, 23:14
Verwijderd
Hmm, lekkere baan heb ik zeg

Maar m'n vermoeden over kohinoor was juist, alleen jammer dat niet iedereen me geloofde

Over biertank en maxwell heb ik idd m'n twijfels. Biertank is ook wel vaker weerwolf geweest en het spelen alsof heeft hem toen behoorlijk voordelen bezorgd. En dat maxwell niet is gekozen vind ik idd ook verdacht.

Nou ja, we zien wel wie opgegeten wordt, misschien kunnen we daar ook weer conclusies uit trekken.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 23:18
maxwell
maxwell is offline
Citaat:
ABgirl schreef op 01-08-2006 @ 00:14 :

Maar m'n vermoeden over kohinoor was juist, alleen jammer dat niet iedereen me geloofde

Over biertank en maxwell heb ik idd m'n twijfels. Biertank is ook wel vaker weerwolf geweest en het spelen alsof heeft hem toen behoorlijk voordelen bezorgd. En dat maxwell niet is gekozen vind ik idd ook verdacht.

Nou ja, we zien wel wie opgegeten wordt, misschien kunnen we daar ook weer conclusies uit trekken.
wanneer is biertank dan eerder wolf geweest..?
Oud 31-07-2006, 23:25
Verwijderd
Citaat:
maxwell schreef op 01-08-2006 @ 00:18 :
wanneer is biertank dan eerder wolf geweest..?
Volgens mij in een spel waarbij ik zelf spelleider ben geweest. Is denk ik vorig jaar geweest. Weet iig zeker dat hij het eerder is geweest, hij doet namelijk al heel lang mee.

Edit: even in pm's nagezocht, maar kan het niet meer vinden omdat functies meestal in spelleidersaccount stonden. Ben ook begin dit jaar spelleider geweest, dus kan ook toen geweest zijn.

Laatst gewijzigd op 31-07-2006 om 23:31.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 23:58
maxwell
maxwell is offline
Citaat:
ABgirl schreef op 01-08-2006 @ 00:25 :
Volgens mij in een spel waarbij ik zelf spelleider ben geweest. Is denk ik vorig jaar geweest. Weet iig zeker dat hij het eerder is geweest, hij doet namelijk al heel lang mee.

Edit: even in pm's nagezocht, maar kan het niet meer vinden omdat functies meestal in spelleidersaccount stonden. Ben ook begin dit jaar spelleider geweest, dus kan ook toen geweest zijn.
ok, dat wist ik niet
Oud 01-08-2006, 00:24
Tink*
Tink* is offline
Biertank is een keer met mij wolf geweest en dat is idd een hele tijd geleden.
Oud 01-08-2006, 00:38
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 01-08-2006 @ 00:11 :
Biertank is gewoon lastig Je weet nooit of hij wolf is. Je kan hem natuurlijk gaan ophangen 'voor de zekerheid', maar misschien is het ook wel juist beter om mensen die zich "echt verdacht gedragen" op te hangen...
Goed zo Hanneke, we spelen de schuld gewoon van ons af he.
Oud 01-08-2006, 00:38
Biertank 52
Biertank 52 is offline
En nooit gedacht dat ik vreemd zou gaan.
Oud 01-08-2006, 01:26
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Biertank 52 schreef op 01-08-2006 @ 01:38 :
Goed zo Hanneke, we spelen de schuld gewoon van ons af he.
Praat even voor jezelf.
Volgens mij is Biertank nog niet zo heel lang geleden weerwolf geweest. Maar ik weet het ook niet meer zo precies. Maar het is lastig, want omdat hij altijd weerwolf speelt is dat geen reden om hem te verdenken.
Oud 01-08-2006, 11:29
owlbeer
owlbeer is offline
Haha en ik denken dat kohinoor en severus allebei wolven waren. Ik vertrouw severus echt nooit in dit spel
Oud 01-08-2006, 12:03
zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
ABgirl schreef op 01-08-2006 @ 00:14 :
Ehm... hoe bedoel je? Je baan als ziener/heks?
Met citaat reageren
Oud 01-08-2006, 12:29
Verwijderd
baan als hoer
Met citaat reageren
Oud 01-08-2006, 12:42
Misti
Misti is offline
Citaat:
Biertank 52 schreef op 01-08-2006 @ 01:38 :
En nooit gedacht dat ik vreemd zou gaan.
Huhu
Oud 01-08-2006, 14:02
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Tink* schreef op 01-08-2006 @ 01:24 :
Biertank is een keer met mij wolf geweest en dat is idd een hele tijd geleden.
Precies he Tink, en nu fijn weer samen.
Oud 01-08-2006, 16:00
zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 01-08-2006 @ 13:29 :
baan als hoer
Aha moet toch beter het verhaal onthouden...
Met citaat reageren
Oud 01-08-2006, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Mr Soija schreef op 01-08-2006 @ 13:29 :
baan als hoer
Als er iets niet bij mij past is dat het wel.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2006, 19:25
Spelleider
Spelleider is offline
Severus liep in het midden van de straat. Ze had hoge zwarte laarzen aan. Daarboven droeg ze een strakke, zwarte leren broek. Over een strak paars shirtje had ze een klein zwart leren jackje aan. De combinatie van haar kleding benadrukte de mooie vormen van haar heupen. Ze had een klein gedeelte van haar haar aan de zijkanten, vastgespeld in het midden achter haar hoofd, de rest van het haar hing los tot iets onder haar schouders. Ze had twee grote oorhangers in, die de vorm hadden van een orgel maar dan onderste boven. Om haar nek droeg ze lange halskettingen, die net als haar oorhangers van zilver waren. Ze had haar beide handen in de zakken van haar jackje, waardoor haar ellebogen een mooie hoek vormden. Zoals ze nu over de straat liep, zou elke man hebben opgewonden. Haar goddelijke heupen bewogen om en om, op en neer. De donkere omgeving om haar heen accentueerden haar prachtige felblauwe ogen. Haar blik straalde passie en onafhankelijke zelfvertrouwen uit. Het haarlokje dat gedeeltelijk over haar gezicht hing, maakte haar alleen maar nog aantrekkelijker.

Toen de ziekenwagen aankwam, stond Maxwell al lang weer klaar om zijn onderzoek te hervatten. Nadat hij had vastgesteld dat Kohinoor overleden was, had hij zich gehaast naar de vrachtwagen. Hij opende de deur maar kon niemand in de wagen vinden. Hij keek onder de banken, in de laadruimte, achter het voertuig: de bestuurder was nergens te bekennen. Maxwell draaide zich om en liep terug naar de auto, waarnaast Misti stond te roken.
'Heb jij gezien waar die bestuurder heen is gegaan?' Misti haalde sigaret uit haar mond: 'Nee, na het ongeluk ben ik meteen hier naar toe gekomen. Aan de vrachtwagen heb ik geen aandacht meer besteed.' 'Godver! Dan is hij ontsnapt!'
Maxwell zag opeens iets liggen midden op de kruising. Van een afstand zag het eruit als een diertje; een muis, of misschien wel een eekhoorn. Toen hij naderde, werd duidelijk wat het was: een grove pluk haar! Maxwell raapte het op om het beter te kunnen observeren. Hij haalde een plastic zakje uit één van zijn jaszakken, waar hij het plukje in stopte.
'Heb je wat gevonden?' Misti was inmiddels achter de sheriff gaan staan. Maxwell hield het zakje dat hij in zijn handen had omhoog. 'Dit hier.' Misti keek verward: 'Haar?' 'Niet zomaar haar,' zei Maxwell, 'dit zijn weerwolfsharen, net zoals die we vonden op het lijk van mevrouw Penny.' Misti verstijfde: 'Weet je het zeker?' Maxwell knikte. 'Jup. Deze zijn lang, grof en grijsachtig; duidelijk afkomstig van een wolf.'

Severus keek langzaam achterom, ze dacht dat ze iets hoorde. Niks. Severus keek weer vooruit en liep verder. Nu hoorde ze weer iets. Severus keek nog één keer om, om er zeker van te zijn dat ze alleen was. Nog altijd was de straat helemaal verlaten. Toch begon Severus met een snellere pas te lopen; ze voelde dat er iets niet pluis was.
Severus hoorde luid kabaal uit de zijstraat komen. Geschrokken keek ze naar links. Ze liep geruisloos naar de muur en keek om de hoek. Ze zag een dronken man tussen de blikken vuilnisbakken liggen. Het leek of iemand hem erheen had geworden.
Wacht eens even! Severus herkende de man. Het was Druncan Magician, de dronkelap die altijd naar Zonde kwam voor een beurt. Hij stond bekend om zijn veelvuldige drankgebruik, vandaar dat ze hem de Druncan Magician noemden; zijn echte naam was Duncan, een inkoppertje. Ook nu was hij natuurlijk dronken. Toch vermoedde Severus dat hij niet zomaar tussen de bakken terecht was gekomen. Iemand die ladderzat is, heeft niet de kracht bovenop een stel vuilnisbakken te springen.
Uit het niets zag Severus een groot dier de lucht in springen. Ze verstopte zich weer snel achter de muur. Zou dat een weerwolf kunnen zijn? Nee toch? Het hart van Severus bonsde bij de gedachte alleen al. De weerwolf sprong boven op Druncan Magician en gooide hem een paar meters de andere kant op. Severus had gelijk, iemand, of beter gezegd, iets, had hem daar neer gegooid.
Severus keek toe hoe de wolf Druncan Magicians buik open sneed. Een grote hoeveelheid bloed spatte alle kanten op. De arme Druncan Magician had geen krachten meer om te schreeuwen, maar het was duidelijk dat hij veel pijn leed. Severus vroeg zich af of ze iets moest doen, of ze überhaupt iets kon doen.
De wolf bat nu ene groot stuk van Druncans keel eraf en spuugde het uit. Het bloed spoot met een hoge druk zijn keel uit. Druncanb Magician verzwakte langzaam steeds meer, tot hij er helemaal levenloos bij lag. De wolf nam een hap van zijn arm en stopte zijn lichaam in zijn grote bek. Met Druncan Magician tussen zijn tanden verdween hij weer: klaar om hem 'thuis' op te gaan eten.

Deelnemers:
1) Zoef de haas
2) Misti
3) Hanneke
4) Maxwell
5) Faerie
6) Tink*
7) Cobalt
8) Flowtje
9) Neiu (dorpeling)
10) Knijtert!
11) FuSe (verrader)
12) zoemzoem
13) Severus
14) DrunkenMagician (dorpeling)
15) T!ne
16) ABgirl
17) Stilte.
18) Kohinoor (tovenaar)
19) Biertank 52
20) Leekah

blauw = gedood
rood = opgegeten

De dorpelingen hebben tot morgenavond 20:00 om te stemmen.
Oud 01-08-2006, 19:31
Hanneke
Hanneke is offline
En nu dus weer stemmen. Heeft iemand nog ideen? Ik weet het echt niet meer.
Oud 01-08-2006, 19:36
Tink*
Tink* is offline
Ik stem denk ik Faerie, ik zei dat ze stil was en ze ging ineens daarna posten. Nou ja, ik weet het anders ook niet.
Oud 01-08-2006, 19:46
Faerie
Faerie is offline
Hm ja ik snap dat je me daarom verdacht vindt, maar ik heb nooit erg veel gepost!

ff kijken wat de rest gaat stemmen en dan zie ik wel..
zelf vertrouw ik Leekah en Stilte. niet zo!
Met citaat reageren
Oud 01-08-2006, 19:55
Severus
Severus is offline
Hoo boy, wat word ik toch sexy omschreven. Ben ik helemáál niet gewend, moet ik zeggen.

Wat betreft de volgende opgehangene - ik heb ook geen concrete ideeën. Misschien zullen we weer de GR bij de hand nemen? Of zullen we op een van die mensen stemmen die tot nu bijna geen woord hebben gesproken?

Ik wacht het nog maar even af.
Oud 01-08-2006, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Faerie schreef op 01-08-2006 @ 20:46 :
Hm ja ik snap dat je me daarom verdacht vindt, maar ik heb nooit erg veel gepost!

ff kijken wat de rest gaat stemmen en dan zie ik wel..
zelf vertrouw ik Leekah en Stilte. niet zo!
mezelf vertrouw ik wel uiteraard maar stilte. vind ik ook verdacht!
Met citaat reageren
Oud 01-08-2006, 20:02
Hanneke
Hanneke is offline
We kunnen altijd nog Biertank doen, omdat je van hem toch nooit kan weten of hij weerwolf is of niet
Oud 01-08-2006, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Hanneke schreef op 01-08-2006 @ 21:02 :
We kunnen altijd nog Biertank doen, omdat je van hem toch nooit kan weten of hij weerwolf is of niet
Hier ben ik het idd mee eens. Wacht nog even tot morgen af hoe de rest gaat reageren voordat ik m'n uiteindelijke keuze ga maken.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2006, 20:13
zoemzoem
zoemzoem is offline
Hmm, ik weet het niet. Heb een lichte voorkeur voor Biertank en Maxwell.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2006, 20:21
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Severus schreef op 01-08-2006 @ 20:55 :
Hoo boy, wat word ik toch sexy omschreven. Ben ik helemáál niet gewend, moet ik zeggen.
Ja leek me echt iets om jou zo te beschrijven.

Gebaseerd op Becky dus (Alexis Bledel)
Oud 01-08-2006, 20:32
Severus
Severus is offline
Citaat:
Spelleider schreef op 01-08-2006 @ 21:21 :
Gebaseerd op Becky dus (Alexis Bledel)
Dat had ik meteen door, ja. "Sin City" is een van mijn favoriete films en Alexis Bledel vind ik zeer sexy in die film (), dus wat mij betreft heb je zeker een goede keuze gemaakt.
Oud 01-08-2006, 20:50
Simplicity
Simplicity is offline
Ik vertrouw Maxwell niet. Geen idee waarom, vrouwelijke intuitie denk ik.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2006, 20:55
maxwell
maxwell is offline
Citaat:
Stilte. schreef op 01-08-2006 @ 21:50 :
Ik vertrouw Maxwell niet. Geen idee waarom, vrouwelijke intuitie denk ik.
dan twijfel ik of je een vrouw bent
Oud 01-08-2006, 20:56
Simplicity
Simplicity is offline
Citaat:
maxwell schreef op 01-08-2006 @ 21:55 :
dan twijfel ik of je een vrouw bent
*kijkt* Nee, toch wel.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2006, 20:59
Faerie
Faerie is offline
Met citaat reageren
Oud 01-08-2006, 21:00
Simplicity
Simplicity is offline
Dit spel begint verslavend te worden, even tussendoor.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2006, 22:48
maxwell
maxwell is offline
Citaat:
Stilte. schreef op 01-08-2006 @ 21:56 :
*kijkt* Nee, toch wel.
dan is er iets mis met je intuïtie
Oud 01-08-2006, 23:08
Verwijderd
Citaat:
zoemzoem schreef op 01-08-2006 @ 21:13 :
Hmm, ik weet het niet. Heb een lichte voorkeur voor Biertank en Maxwell.
Ik dan eigenlijk eerder voor biertank dan maxwell.
Maxwell is alleen maar verdacht door die random keuze van de gr volgens mij, terwijl biertank qua gedrag meer verdacht is.

Ik ga denk ik toch op biertank stemmen.

Edit: ff teruggelezen en maxwell is dus verdacht omdat iemand er gewoon mee begon. Hij heeft naar mijn idee niets verdachts gedaan.

Laatst gewijzigd op 01-08-2006 om 23:12.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2006, 23:19
knijtert
knijtert is offline
Mooie vrouwen (en zeker bij overdreven gekwijl en geslijm) zijn niet te vertrouwen

dit maakt severus zeer verdacht

verder geen aanwijzing waarom zij het is... daarom toch maar Maxwell
Oud 02-08-2006, 00:34
maxwell
maxwell is offline
ik wil eigenlijk wel weten wat mij verdacht maakt..

anders stel ik nu in mn wolvenlijstje
Zoemzoem
Stilte
knijtert

Oud 02-08-2006, 00:56
knijtert
knijtert is offline
Citaat:
maxwell schreef op 02-08-2006 @ 01:34 :
ik wil eigenlijk wel weten wat mij verdacht maakt..

anders stel ik nu in mn wolvenlijstje
Zoemzoem
Stilte
knijtert

Wolven kunnen toch niet stemmen (A)

Mgoed...
Ik vind voor de rest ook niemand echt verdacht
en in dat random gegenereerde verhaal vond ik jou verdacht doen. En misschien is het nou ook weer niet zo random gegenereerd dat het niets uitmaakt...
Oud 02-08-2006, 01:44
zoef de haas
zoef de haas is offline
Biertank
ik vind dat genep schijtirritant
en als het echt is is het mooi meegenomen

en soija ik wl verdikkie ook in het verhaal
Oud 02-08-2006, 11:31
knijtert
knijtert is offline
Citaat:
zoef de haas schreef op 02-08-2006 @ 02:44 :
Biertank
ik vind dat genep schijtirritant
en als het echt is is het mooi meegenomen

en soija ik wl verdikkie ook in het verhaal
Als er vaak genoeg op je gestemd word dan kom je er vanzelf in
Oud 02-08-2006, 12:24
Hanneke
Hanneke is offline
@Knijtert, je hebt je oude acount weer terug?

Ik ga denk ik voor Biertank. Tenzij iemand nu met hele goede argumenten komt om mij te overtuigen.
Oud 02-08-2006, 14:47
DrunkenMagician
DrunkenMagician is offline
Goh hey, wist niet ik in het echt Duncan heet en een hoerenloper ben

R.I.P. Ik.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten