Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Tja.. het lijkt nogal heeeel verdacht veel op 'save the last dance' ow wacht, het is van de zelfde makers... die hebben dus weinig tot géén fantasie! Máár wel lekkere muziek, leuke dansjes (ikwildansen!) en een best wel hele mooie meid en een jongen met een leuk lichaam en een helaas iets minder leuk hoofd. Ja, ik heb me eigenlijk prima vermaakt én ook nog eens 2 vrijkaartjes gewonnen voor de volgende sneak ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() @Reynaert Ja het was verschrikkelijk voorspelbaar, cliche en zoetsappig. En te veel make up, ja idd. Maar Ze had gewoon zulk mooi haar en een mooi gezichtje, vast ook wel zonder al die make-up ![]()
|
Met juice:
Batman (1966) leuk. Eraserbead Goed. Xing xing wang (The Mighty Peking Man) leuk. Sunrise: A Song of Two Humans Heel erg goed. Ilsa, Harem Keeper of the Oil Sheiks Leuke Ilsa, jammer dat ze zelf niet zo veel zonder kleding in beeld komt. Maar nog steeds tof. Ilsa <3 Straks nog Zombiegore en Un Chien Andalou geloof ik. Juice laat later wel weten wat hij er van vond, denk ik. ![]()
|
Met DanielC:
Batman (1966) Nog altijd mijn favoriete Batmanfilm, deze kleurrijke en maffe versie met een onvergetelijke Adam West in de titelrol. Eraserbead Minder dan de latere Lynch-films, maar toch goed en zeer bijzonder. Xing xing wang (The Mighty Peking Man) Aandoenlijke King Kong-rip off van de Shaw Brothers, vooral de moeite waard vanwege het schattige jungle-meisje. Sunrise: A Song of Two Humans Mooie stomme film met een opvallend verhaal. Ilsa, Harem Keeper of the Oil Sheiks Minder ziek dat de eerste, maar toch nog aardig misselijk en bizar. Wel vermakelijk, maar ik heb het niet zo op Ilsa. Zombiegore Het bewijs dat alle films gemaakt kunnen worden. Soms saai en langdradig, maar de scene met de Duitsers maakt veel goed.
|
Ghost Dog: The Way of the Samurai - Erg tof! Een beetje prententieus misschien, maargoed. De soundtrack was ook zéér de moeite waard.
![]() Murderball - Ook erg gaaf. Niet het typische kijkonseensindependentzijn of watzijnwijzielig gezeik. Gewoon een lekker eerlijke documantaire met beide trekjes aanwezig, maar nooit echt storend of zeikerig. Hier en daar pink je bijna een traanje weg, maar je loopt wel met een glimlach weg. Daarbij ook een leuk, maar wat simpel, kijkje in de sport. 7.5
|
An Inconvenient Truth -
Prachtige film over Al Gore die het klimaatprobleem aan de kaak stelt. Ga zien! (vanaf 12 oktober in de bioscoop)
||
Citaat:
en elk meisje in de bios : OMG he;s so hot... lol
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Welchen Film haben Sie zuletzt gesehen, und wie fandest du es? II DanielC | 500 | 06-11-2006 12:23 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
[Duits] Ihn of es? Verwijderd | 22 | 11-08-2006 11:05 |