Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-08-2006, 16:15
Larry Flint
Larry Flint is offline
de hele dag gewerkt en vanavond film kijken of discobowlen haha
Oud 12-08-2006, 16:56
Verwijderd
ik heb vandaag niet gedaan en vanavond ga ik naar rauw.
Oud 12-08-2006, 17:38
ZerO
ZerO is offline
Gisteren ben ik gaan winkelen maar ik kwam met niks thuis en daarna ben ik met mijn vriend uit eten geweest: sushi, sake & zalm (L) en 's nachts hebben we The Elephant Man gekeken en toen moest ik bijna janken want ik vond het zielig

Vandaag probeer ik de regen te ontwijken, gisteren ook hoor en wat winkelen betreft ben ik vandaag wel geslaagd en daarnet liep ik de AH uit en toen zag ik een ongeluk gebeuren maar het was niet ernstig twee sjonnies met ieder een golf: eentje remde en die andere niet
Oud 12-08-2006, 17:43
__
__ is offline
gewerkt tot 18u en ik ga zo naar vrienden en dan uit in den bosch. verder draait mn vader alweer kei hard muziek door mijn muziek heen en dat vind ik niet zo leuk. deze keer is het andré rieu, wat een fijne muziek toch
Oud 12-08-2006, 18:37
Verwijderd
Oooooo ik ben nog steeds ziek maar de ouders zijn weg en de AH is nog 25 minuten open dus nu heb ik 3000 kleren aangedaan en ga ik naar buiten sneaken om nicotine te halen, aangezien ik al een week praktisch zonder doe
Oud 12-08-2006, 22:31
grandmommy
grandmommy is offline
de afgelopen dagen naar Botulismf geweest en daar samen met hem en sigur en wat muziek gemaakt en daarna drie echt tegenvallende films gekeken ( saw, cube, godsend , aqllemaal niet eng en stomme eindes) maaaarja. en vandaag ook nog, geheel in de spaanse traditie, een siesta gehouden. en daarna naar huis gereist en OMGJEZUSLOLZ er zat een of andere stakker in de coupe met zwaar gefohnd haar en driedelig zwart met van die halve cremekleurige lamslederen handschoentjes en glanzende bordeelsluipers, een hele dikke zonnebril en een hele nette trolly en tas die zijn outfit matchten. ik had zin een ei naar hem te gooien maar ik had geen ei.
en toen kwam ik thuis en had ik mail van carlos d. en then I rejoiced, maar meer nog om het feit dat het maar vijf dagen duurt tot pukkelpop en tot ik botulismf weer zie.
Oud 13-08-2006, 10:26
kuik
kuik is offline
ik kom net terug uit het warme france waar ik gesurft heb. nou eigenlijk heb ik maar 3 dagen gesurft, maar die 3 dagen heb ik wel heel hard gesurft. het ging ook veel beter dan vorig jaar en ik heb een paar relaxede golfjes gepakt wieeehoe. voor de rest ben ik ganz bruin geworden, maar niet zo bruin als vorig jaar. nu heb ik heimwee, want het was daar te chill en ik mis birgit.
Oud 13-08-2006, 10:52
idontcare
idontcare is offline
ik werd wakker en was verbaasd om het feit dat ik een super rare droom had gehad over lowlands. we hadden een super grote legertent en onze eigen catering service maaar daar moest je wel voor betalen ook zagen de polsbandjes er niet uit en kon ik het festival terrein niet vinden. maar goed.

vanmiddag ga ik foto's uitzoeken en naar vriendinnetjes toe. misschien vanavond naar de bios.
Oud 13-08-2006, 11:50
Haligh
Haligh is offline
gister eerst south park en charlie chaplin wezen kijken bij een vriend en daarna de stad ingegaan.
daar zo hard de weg kwijt geraakt dat we uiteindelijk karaoke gingen zingen, lucy in th sky, en ik uiteindelijk een uur lang met mijn ex stond te praten en ze me opeens weer aardig vind.

en nu ga ik mijn band plakken !
Oud 13-08-2006, 11:58
655321
655321 is offline
Ik droomde dat mn moeder Kill Your Idols aan het zingen was in de keuken. Pracht van een droom.
Nu heb ik heel veel spierpijn overal en ga ik de hele dag in de tuin liggen, lezen en muziek luisteren.
Oud 13-08-2006, 11:59
woezel
woezel is offline
gisteren overdag geen reet gedaan, om savonds toch nog een pintje gaan drinken en geluld als een echte tooghanger met een paar vrienden. waaronder de jongen die ik leuk vind en vandaag gaan we 'fietsen'. klinkt suf maar stiekem wordt het vast wel leuk.
Oud 13-08-2006, 12:18
grandmommy
grandmommy is offline
vanochtend om 8:52 wilde mijn kat mijn kamer in, dus liet ik hem binnen. ik was brak ende moe dus sliep verder, althans dat was natuurlijk de bedoeling. maar ik voelde na zo'n tien minuten dat mijn kat op wat voor manier dan ook, naar me zat te kijken. ik deed mijn ogen open en op ongeveer vijftien centimeter van mijn hoofd zag ik twee ogen als schoteltjes met pupillen zo groot als ehhh, nuja bijna schoteltjes. mijn kat was in diepe trance naar me aan het kijken.

Oud 13-08-2006, 12:34
Larry Flint
Larry Flint is offline
vanochtend m'n kamer gezogen en opgeruimd, m'n muizenkooi verschoond en daarna naar een vriendinnetje geweest om kadootjes af te geven want ze gaat op vakantie. nu probeer ik mijn vriendje te bereiken en straks ga ik naar mn vader om zn nieuwe vriendin te zien + lekkah te eten.
Oud 13-08-2006, 13:23
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
Strychnine schreef op 12-08-2006 @ 17:56 :
ik heb vandaag niet gedaan en vanavond ga ik naar rauw.
kkfeest.

NOUJA, ik ging gothics spotten in Utrecht, dat was wel intimiderend, maar er waren kanonbier en non-forummers, dus huh ja, één optreden was wel OKE en de rest was kut , maar blijkbaar vond ik het toch wel jofel ofzo etc etc.
Oud 13-08-2006, 14:07
capibara
capibara is offline
Tekfeestje, nu gaer.
Oud 13-08-2006, 14:28
June bug
June bug is offline
Ik ging gisteravond 1 of andere film kijken over een klein mannetje (die uit malcolm in the middle) die CIA-agent was en Hilary Duff speelde ook erin mee en het was een flauwe film maar toch heb ik me wel vermaakt Toen kwamen 2 vrienden van mij langs en gingen we blowen en drinken en toen was het ineens 5 uur 's nachts. Toen maar gauw gaan slapen en vanochtend heb ik een stevig ontbijt gemaakt, net gedoucht en zo direct Dawson's Creek kijken ofzo, of is dat al begonnen EEHHHHH
Oud 13-08-2006, 14:29
Haligh
Haligh is offline
Special agent cody banks!
Oud 13-08-2006, 14:31
June bug
June bug is offline
die ja
Oud 13-08-2006, 14:44
Haligh
Haligh is offline
waardeloze film.
Oud 13-08-2006, 15:02
Verwijderd
Gisteren ging ik uit en dat vond ik saai zzz en ik had de fiets van mijn vader mitgenommen en die is uiteindelijk gestolen. Ik dacht dat hij best wel over de zeik was maar hij moest er om lachen
Oud 13-08-2006, 15:48
655321
655321 is offline
Ik heb een Myspace aangemaakt voor en met mn moeder.
Echt waar.
http://www.myspace.com/mamariet
Oud 13-08-2006, 16:38
Hagel
Hagel is offline
ik kwam terug van vakantie en heb vandaag wat zooi opgeruimd. de natte tent in de zon opgezet maar toen ging het net heel hard regenen. Nu zit ik naar een kamer te zoeken maar ik weet nog niet echt in welke stad ik wil wonen ik denk eindhoven en ben ik aan het wachten totdat de broer van mijn vriend thuiskomt zodat we kunnen eten
Oud 13-08-2006, 16:39
Electriq
Electriq is offline
haha uitgeweest en nu is de vriend hier en hij verteld net dat ie twee dagen een nootje in zn oor heeft gehad AHAHahaha aaH ah
Oud 13-08-2006, 19:27
__
__ is offline
ik heb echt in tijden niet zo'n ontzettend lamme kutdag gehad maar ik vind het heerlijk. was heel de dag alleen thuis en ik liep telkens van de tv naar de computer en van de computer naar de tv etc. etc. hahaha en nu is het al bijna half 9 en ik zit nog steeds in m'n pyjama en ik verveel me niet eens echt ofzo. misschien vanavond nog iets doen met vrienden maar dat zal er vast niet van komen maar dat maakt niet uit want dit is míjn lamme dagje. \m/
Oud 13-08-2006, 19:33
nps
nps is offline
HELEMAAL NIKS net als hierboven
Oud 13-08-2006, 19:49
Hella
Hella is offline
we werden wakker van het garage "alarm" en toen bleek het ineens half 3 smiddags te zijn en het hele huis was nog een pleuriszooi. dus snel uit bed gegaan en mn ouders welkom geheten. ze vonden het niet erg en willen de hele tijd geld geven omdat ik voor de hond gezorgd heb nu zit ik te wachten tot mn vriend weer terug is uit zeeland want dan gaat hij mij en mn zooi naar huis brengen.
Oud 13-08-2006, 20:04
Sleeping Liar
Sleeping Liar is offline
Veel geslapen
Aangezien de vorige paar dagen bestonden uit weinig slaap en te veel activiteiten.
Oud 13-08-2006, 20:05
woezel
woezel is offline
Citaat:
woezel schreef op 13-08-2006 @ 12:59 :
gisteren overdag geen reet gedaan, om savonds toch nog een pintje gaan drinken en geluld als een echte tooghanger met een paar vrienden. waaronder de jongen die ik leuk vind en vandaag gaan we 'fietsen'. klinkt suf maar stiekem wordt het vast wel leuk.
we hebben in de plaats zn caravan een beetje opgekuisd en twas best fijn.
Oud 13-08-2006, 22:00
__
__ is offline
haha ik zat tv te kijken op de bank met mn ouders en toen besloot ik dat de tv gewoon maar eventjes uit moest aangezien ie dat de hele dag nog maar amper was geweest en toen ging ik thee zetten en toen ging ik thee drinken met mn papa en mama wtf ik ben echt een huismus vandaag.
Oud 13-08-2006, 23:08
grandmommy
grandmommy is offline
ik heb net een zondagavondreportage gekeken over de 'echte' texas chainsaw massacre dude. en vijf koppen groene thee gedronken en twee koekjes gegeten. het is zondag, ik mag best een koekje eten.
Oud 13-08-2006, 23:09
Verwijderd
heel de dag geslapen
net crack gerookt
en nu weer slapen
Oud 13-08-2006, 23:13
11
11 is offline
Vandaag lekker uitgeslapen. Rond een uur of 5 is er een vriendin langs gekomen. We hebben pizza gegeten en buiten gezeten, want het was lekker weer . Dadelijk gaan we met een paar man Bandidas kijken. Ben benieuwd..
Oud 13-08-2006, 23:13
ZerO
ZerO is offline
Vanochtend ben ik naar Leerdam geweest, ja ik wist voor vandaag niet eens waar het lag :/ maar ik ging daarheen voor Peter Greenaway (L).
http://www.fortasperenark.nl/page/Nederlands__Fort_Asperen_Ark__Uitleg_manifestatie.php
Het is een soort tentoonstelling en is erg interessant ik raad het jullie aan Het klinkt misschien zweverig maar ik vond het de moeite waard.
En 's avonds ging ik poolen maar het werd meer drinken dan poolen
Oud 13-08-2006, 23:50
Verwijderd
Citaat:
655321 schreef op 13-08-2006 @ 16:48 :
Ik heb een Myspace aangemaakt voor en met mn moeder.
Echt waar.
http://www.myspace.com/mamariet
hihi!

ik ging vrijdag uit met vriendinnen en mijn zus en het was leuk, en gister ging ik met vriendinnen uit en toen lag ik weer heel laat op bed en ik snap nu niet waarom hier nog zit want ik ben eigenlijk heel moe dus ik ga maar slapen dan denk ik

oja en ik heb 3 dagen gewerkt en 180 euro verdiend
het is een kutbaan maar ik verdien wel \0/
Oud 14-08-2006, 12:31
Larry Flint
Larry Flint is offline
vanochtend van 8 tot 11 gewerkt, toen weer een kwartier bij mn vriendje in bed gelegen en daarna gegeten en nu is het alweer half 2 terwijl ik vanaf 12 uur niets meer gedaan heb.
Oud 14-08-2006, 16:27
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
ZerO schreef op 14-08-2006 @ 00:13 :

En 's avonds ging ik poolen maar het werd meer drinken dan poolen
bij mij was het een goed gedeelde 50/50.
Oud 14-08-2006, 16:55
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Gisteren gewerkt tot 9 uur en daarna wat gaan zuupen met een collega en een ex-collega die een tijd in Londen heeft gezeten. Was gezellig, een aantal cocktails naar binnen gegoten en dat was leuk, ware het niet dat ik vandaag alweer om 9 uur 's ochtends op den werkvloer moest staan.
Ben best moe nu. Oh en ik had gister avond een vaag 'gesprek' met een conducteur. Ik had m'n nieuwe kortingskaart thuis laten liggen, hij wou me eruit zetten of een boete geven, maar deed dat uiteindelijk niet, en daarna liep 'ie de hele tijd sarcastische opmerkingen te maken en hij noemde me een dom blondje. Stomme Brabantse mofo.
Oud 14-08-2006, 17:41
Moustache
Moustache is offline
Ik heb met een vriendin het 1e seizoen van Najib&Julia gekeken.
Oud 14-08-2006, 17:45
innogen
innogen is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 14-08-2006 @ 17:55 :
Gisteren gewerkt tot 9 uur en daarna wat gaan zuupen met een collega en een ex-collega die een tijd in Londen heeft gezeten. Was gezellig, een aantal cocktails naar binnen gegoten en dat was leuk, ware het niet dat ik vandaag alweer om 9 uur 's ochtends op den werkvloer moest staan.
Ben best moe nu. Oh en ik had gister avond een vaag 'gesprek' met een conducteur. Ik had m'n nieuwe kortingskaart thuis laten liggen, hij wou me eruit zetten of een boete geven, maar deed dat uiteindelijk niet, en daarna liep 'ie de hele tijd sarcastische opmerkingen te maken en hij noemde me een dom blondje. Stomme Brabantse mofo.
Conducteurs zijn overal stom hoah Niet alleen in Brabant, zo krijgen we nog een slechte naam
Oud 14-08-2006, 18:07
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
ik ben dronken en ik heb cadeautjes gekregen en zo ga ik nog meer bier halen hoooejee
Oud 14-08-2006, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Doavid schreef op 14-08-2006 @ 18:41 :
Ik heb met een vriendin het 1e seizoen van Najib&Julia gekeken.
Nee eh de eerste drie afleveringen van het enige seizoen

Nouja, dat dus.

Laatst gewijzigd op 14-08-2006 om 19:35.
Oud 14-08-2006, 19:50
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 14-08-2006 @ 17:55 :
hij noemde me een dom blondje.
nog kleurenblind ook?
Oud 14-08-2006, 19:57
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben blont van me eigen.
Oud 14-08-2006, 19:57
grandmommy
grandmommy is offline
ik heb voor het eerst sinds anderhalve week paardgereden en ik heb het wonderwel overleefd. mijn peunie is een paranoide biotch af en toe, maar ze keek na afloop wel lief toen ze brokken op had en tot haar kaken bruin was van de brokkenprut.
Oud 14-08-2006, 20:00
dark princess
dark princess is offline
ik heb mijn fiets geverfd, in de kleur paars. en verder boodschappen gedaan, lasagna/lasange gemaakt en gegeten en gecomputerd
Oud 14-08-2006, 20:04
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 14-08-2006 @ 20:57 :
Ik ben blont van me eigen.
dat weet hij?
Oud 14-08-2006, 20:10
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik verf m'n wenkbrauwen niet he.
Oud 14-08-2006, 20:14
Verwijderd
ik ben terug gereden uit berlijn en nu kijk ik alle antm afleveringen op youtube die ik gemist heb
Oud 14-08-2006, 20:46
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik kijk nu naar de gedownloade versie van 'Bedazzled' en die is gaaf, maar het is wel jammer, want er zijn steeds stukjes van een aantal seconden tussenuit.
Briljante film. Daar kan die bout remake met Brendan Fraser en Liz Hurley echt niet aan tippen.
Oud 14-08-2006, 22:55
botulismf
botulismf is offline
Ik zette zojuist 'the boy' van james iha op en toen zei ik tegen een op de bank liggende broer 'tering jongen ik ben zo verliefd' en toen ging ik op de tegenoverstaande bank liggen.

Regels voor berichten