Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik haat naar de huisarts te gaan, of de tandarts, of wat voor arts dan ook. Vanochtend was ik op en neer naar de Fontys in Tilburg gegaan en vanmiddag ga ik niets doen.
||
Citaat:
![]() Nee, kheb al volop lang vaak last van me teen, dan ist weer even weg, dan komt het weer terug, dus nu maar eens mee naar de dokter ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik zou vandaag op tijd opstaan maar werd om tien over half twaalf wakker, nu ruim ik m'n kamer een beetje op, ga ik douchen en de rest van de dag lame niks doen |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En nasty, maar er is niets wat een zalfje/cremepje/zooi niet kan oplossen ![]() Ik heb nog 2 weken vakantie en weet nu al dat ik me de tering ga vervelen ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
ik kan het trouwens niet eens zien want dan moet ik alweer weggg.
||
Citaat:
![]() Maar ik denk dat ze me been gaan amputeren voor de zekerheid ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Jan Itor ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb het tijdens het strijken gekeken, wat een huisvrouw ben ik toch ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik wist niet dat ze dat daar deden, wat grappig. Alhoewel het wel voor de hand ligt. Gezien het, eh, grafische aspect van kunstacademies. ![]() Ik ken een meisje dat echt briljant kan tekenen als het op realisme aankomt, anatomie briljant onder de hand, gezichtsuitdrukkingen vindt ze 'makkelijk', heeft gevoel voor kleur, ontzettend veel oog voor detail, noem maar op, maar - rechte lijnen zetten zonder lineaal of geodriehoek kan ze niet. En ik wel, dus daar troost ik me maar mee als ze weer eens een 9 heeft voor CKV3 en ik een 8,5. ![]() Vertel 'es wat voor oefening dat was? Gewoon blaadjes uitdelen en 'hoi teken maar een rechte lijn? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En ik ben vandaag uit een band gestapt.
||
Citaat:
w00t vast geen fietsband ( wwhahaaaaahaahahaha ![]() ![]() ![]() ![]() @ paranoide: we kregen een vel, moesten staand gaan staan en moesten vanuit de vrije hand zonder steun rechte horizontale en verticale lijnen tekenen die een raster vormden, daarna moesten we er ook diagonale lijnen in tekenen en daarna moesten we een zelfmeegebracht wit doosje in tekenen, dus het was wel echt belangrijk dat je een net raster had. maar schijnbaar was dat goed gelukt ![]() het is overigens allemaal vanuit het oogpunt om producten te gaan maken, die school is een soort van product en bedrijfsgerichte creatieve school, dat vind ik wel een goeie instelling ![]() ontopic: ik schreef net een engelse monoloog en maakte ik onbedoeld een grapje. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Heb je wel eens een dvd gekocht en er enorm spijt van gehad? Rooster | 35 | 13-09-2008 13:43 | |
Lifestyle |
Spot de forummer Craig Rogen | 7 | 01-07-2007 17:34 | |
Lifestyle |
OPGELET: veranderingen en evaluatie. Verwijderd | 212 | 13-01-2007 18:14 | |
Lifestyle |
Hoe was je dag? Verwijderd | 498 | 20-11-2006 14:46 | |
Seksualiteit |
Wat heb je met je 1e condoom gedaan? Verwijderd | 41 | 14-06-2003 13:56 |