Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-09-2006, 12:15
Lisette Smink
Lisette Smink is offline
Ach, we wisselen het af. Soms betaal ik, anders hij. Wat me wel opvalt, is dat hij liever betaald dan dat ik voor hem betaal. Terwijl ik meer geld heb dan hij...

Meestal betaald hij de drankjes, soms organiseer ik een dagje uit op mijn kosten. Je kent het wel.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-09-2006, 13:06
Bloompje
Bloompje is offline
Mwah verschilt, de ene keer hij, de andere keer ik. Ik betaal vaker kleinere dingen voor hem zoals een broodje als we pauze hebben op de universiteit, hij heeft gister bioscoop toevallig betaalt. Ik denk dat we ongeveer op hetzelfde bedrag uitkomen.
Oud 24-09-2006, 22:28
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Orpheus schreef op 08-09-2006 @ 16:29 :
Ik ben benieuwd naar jullie mening over het volgende;

Wie betaalt er bij jullie binnen de relatie? Betaalt de jongen alle drankjes en etentjes, wordt de rekening gedeeld of betalen de dames tegenwoordig alles?
haha, net hoe het uitkomt (wie er geld heeft )
Oud 25-09-2006, 07:49
borboleta
borboleta is offline
Allebei evenveel. Ik zou me er echt rot over voelen als hij meer zou betalen, ook al verdiend ie veel meer dan ik. Wel geeft hij vaak kado'tjes. Dus in dat opzicht, betaald hij wel weer meer, maar ja daar vraag ik ook verder helemaal niet om
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 11:25
duveltje iris
duveltje iris is offline
gewoon net wat uitkomt

mijn laatste date met een jongen zouden we eigenlijk delen maar toen uiteindelijk wilde hij betalen

nouja ik had het aangeboden maar meestal gewoon delen en natuurlijk elkaar ook een keertje trakteren
Oud 27-09-2006, 16:29
lieve
lieve is offline
mijn vriend en ik zijn nu bijna 2 jaar samen. En wij wisselen gewoon af.
Toen ik nog studeerde en hij al werkte betaalde hij iets regelmatiger dan ik. Maar ik vond dat niet zo leuk... had het gevoel te profiteren.
Maar nu betalen we elk om beurt.
Of als het echt grote rekeningen zijn zoals naar een optreden gaan ofzo. Mja, dan betaald ieder zijn deel.
Maar iets afhalen, cinema, uit eten gaan, ... afwisselend.
Oud 27-09-2006, 20:36
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Hier ben ik erg star in geweest. Ik wilde me in geen geval laten trakteren, maar als de jongen het niet aanbood voelde ik me ook beledigd. Lastig kind . Afgelopen jaar heb ik me toch maar laten trakteren en ik moet zeggen dat zit wel lekkerder in de portemonnee. (a) Maar ik denk zo, ik wil ook wel eens wat betalen, maar ik denk dat je het ook niet altijd moet afslaan als hij wil trakteren. Als hij dat nou echt graag wilt, dan moet hij daar toch de kans toe krijgen?
Met citaat reageren
Oud 28-09-2006, 11:55
Verwijderd
Hij wil niet dat ik betaal maar misschien komt dat nog wel. We zitten nog in de beginfase.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2006, 13:01
ilse
ilse is offline
mijn ex had altijd heel weinig geld, dus ik betaalde meestal. heel irritant eigenlijk, had liever gehad dat het een beetje gelijk was.
Oud 28-09-2006, 17:04
Maija
Maija is offline
apart,
Oud 05-10-2006, 01:41
DusterBoy
DusterBoy is offline
Citaat:
MTpower schreef op 08-09-2006 @ 17:01 :
Wij vechten er altijd om, we vinden het allebei leuk om voor elkaar te betalen
Kan je dan niet eens, puur uit liefhebberij, mijn rekeningen betalen?
Met citaat reageren
Oud 05-10-2006, 01:48
DusterBoy
DusterBoy is offline
Citaat:
Bloompje schreef op 23-09-2006 @ 14:06 :
Mwah verschilt, de ene keer hij, de andere keer ik. Ik betaal vaker kleinere dingen voor hem zoals een broodje als we pauze hebben op de universiteit
Is het nou echt van belang dat dat broodje genuttigd is op de universiteit? Of moeten we nu tegen je opkijken? Vervelend mensen die zich beter voordoen dan de 'rest'.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2006, 07:27
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
DusterBoy schreef op 05-10-2006 @ 02:48 :
Is het nou echt van belang dat dat broodje genuttigd is op de universiteit? Of moeten we nu tegen je opkijken? Vervelend mensen die zich beter voordoen dan de 'rest'.
Frustraties ofzo? Want mij was dat woordje niet eens opgevallen.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2006, 07:43
Verwijderd
Citaat:
DusterBoy schreef op 05-10-2006 @ 02:48 :
vervelend, mensen die meteen hun conclusies trekken
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 11:25
shoebiedoe
shoebiedoe is offline
de jongen waarmee ik omga wil altijd betalen, en dat doet hij ook heel sneaky, van als ik even naar de wc ga betaald hij vlug de rekening en dan verstopt hij de bon zodat ik hem niet de helft kan geven. best irritant, maar stiekem juist heel leuk
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 11:41
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 08-09-2006 @ 16:54 :
We betalen samen, maar aangezien hij veel meer verdient dan ik ik geen vrouw ben en dus geen gat in mijn hand heb, betaalt hij ik wel meer. Meestal betaalt hij ik 2/3 deel en ik zij dus 1/3.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten