![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Met idd 'salamander' als hoogtepunt. ![]() En ik snap niet hoe Marieke het uithoudt bij Jochum. ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
precies, ze "ziet vlaggetjes, ballonnen..hoera!"
||
Citaat:
![]() en van hans.. dat dacht ik ook al (aparte vent ![]() ![]() vond het trouwens ook wel een beetje apart dat ze meteen de volgende dag bij hem in is getrokken...
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
daarna zei iemand die bij hem in de buurt woont echter dat hij gewoon nog met marlies heeft, en gisteren in de uitzending waren ze ook nog bij elkaar, dus volgens mij zijn ze gewoon nog een setje.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Edit: oh, wacht, ik zie dat de logeerweek in mei plaatsvond, dus de reunie moet eind augustus zijn geweest, dan. Laatst gewijzigd op 27-11-2006 om 17:11. |
![]() |
|
ff om alle roddels de wereld uit te helpen:
martijn en marlies zijn nog gewoon bij elkaar.. iig gister morgen om 9 uur nog wel, toen waren ze samen bij giel in de uitzending en zeiden dat ze nog bij elkaar waren... wonen nog niet samen ofzo hoor... doen het gewoon een beetje rustig aan zoals de meeste mensen het zouden doen denk ik... en de opnames waren van juni tot augustus en de reunie in oktober.. als je die aflevering terug wil horen moet je ff naar giel.vara.nl gaan en dan naar videohighlights en die van 27 november uiteraard. (van 8.00 tot 9.00) edit: martijn heeft een website: www.boermartijn.nl ![]()
Laatst gewijzigd op 28-11-2006 om 16:10. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Parasaaimale Saaiken a.k.a. Het Saaiste Saaituig #1709 Martiño | 500 | 04-09-2012 11:32 | |
De Kantine |
Je stomste ... Verwijderd | 55 | 23-01-2009 01:01 | |
Algemene schoolzaken |
Lingerie enquete ! Help jij me ? (moet er 40 hebben !!!!) Debora v Hoven | 31 | 09-04-2008 15:19 | |
De Kantine |
500 Things NOT to do on your first date Verwijderd | 500 | 02-04-2008 16:16 | |
Algemene schoolzaken |
Cupmaat D en/of groter Help me en vul mijn enquete in !!!! Debora v Hoven | 1 | 10-03-2008 17:48 | |
Lifestyle |
Lingerie enquete ! Help jij me ? Debora v Hoven | 3 | 05-03-2008 17:28 |