![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en @ armhaar: http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1453141 |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
nee, maar ik heb bij haar op school gezeten en alhoewel dat een jaar geleden is, zag ze er toen veel mooier uit dan je op die foto's ziet. maar misschien had ze een sparkling magisch aura of kon ze heksen ofzo ![]()
||
Citaat:
en paranoide ; misschien kan je de nieuwe Smartie worden en voortaan alleen maar '' ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En hier, speciaal voor jou dan: Op de foto's die in dit topic gepost zijn heeft ze volgens mij een prutkop. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat je nu doet is ongeveer hetzelfde als een random iemand op straat aanvliegen met de kreten 'IK WIL NIET MET JE VECHTEN! HOOR JE, EIKEL, IK WIL NIET MET JE VECHTEN! GODVERDOMME, HOUDT HET DAN NOOIT OP! IK BEN EEN PACIFIST!' Daar zijn mensen zoals ik niet van gediend hoor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Waarom vind ik een laag uitgesneden slip vrouwelijker dan een dat tot vlak onder de navel komt? Geen flauw idee. Ik draag geen 'sexy ondergoed' want ik ben geen vrouw, maar waarom zou je geen zorg dragen aan hetgeen je onder je normale kleding draagt? Waarom hoeft dat niet af te zijn. Je eigen 'geheimpje'. Sorry, een vraag hoor ik niet echt met een vraag te beantwoorden En ik geloof er niks van dat dat zoveel duurder moet zijn dan lelijk ondergoed. Het gaat me ook niet over kant t.o.v. katoen. Al was het maar omdat ik kant helemaal niet zo graag zie ![]()
||
Citaat:
het was de vriend van een ex-forummer ![]()
||
Citaat:
|
|