De zaterdag was rustiger dan de vrijdag, het balkon is echt een goeie plek om alles te zien. En deze keer geen kalende schreeuwende dertigers.

.
Aavikko (ofzo): Was wel leuk, twee synths en drums en ik vond het soms iets van surf zonder gitaren weghebben maar dat kan aan mij liggen. De vergelijking met Felix Kubin was opzich wel te plaatsen.
Snackbar Tiny: Ze slaan de plank mis. Domme humor en saaie muziek. Echt van die studenten die op hun 27ste giechelend besluiten om een band te beginnen en er alleen zelf om moeten lachen.
Aardvack: Erg saai, ik heb er ook maar twee minuten gestaan.
Jimmy Edgar: Had een hele nieuwe set voorbereid volgens mij, ik herkende maar twee nummers en verder was het een beetje eentonig. Wel dansbaar. Er stond een meisje op het podium die ik eerder had gezien en ze had zich kennelijk backstage geluld om foto's te maken dus dat was een beetje stompzinnig.
Clark: De drummer was een goede aanvulling. Ze maakten een paar fouten maar het was niet aandoenlijk. Verder had ik een aan elkaar gebreide set verwacht maar elk stuk werd abrupt afgebroken. Maar het was wel een goede set, jammer dat hij niks van Empty The Bones of You liet horen.
Nathan Fake gemist want ik was moe en had geen zin om 4 uur te wachten en Jamie Lidell is niet echt een interessante opvulling, rite.