Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-12-2006, 12:15
Verwijderd
vond het erg tof
masonic youth was erg wazig, ze zagen eruit als gwar en maakte eentonige soundscapes.
danielson was wel leuk voor eventjes maar het werd erg eentonig na een paar nummers
Sonic Youth vond ik geweldig , idd veel nummers van rather ripped , wat van daydream nation en volgens mij ook nog een nr van confusion is sex. Had fijne plaatsen ; op het bovenste balkon helemaal vooraan in de hoek.
Dream/Aktion Unit, tsja vooral erg wazig, wel vette jams maar ik trok het niet het gehele concert door.
Mono, ik was erg verrast door mono, vond het een toffe show alleen wat stond het geluid kkhard!
Sedan Vault kende ik nog niet , maar had er wel goede verhalen over gehoord dus ik ging maar kijken maar ik vond het een schaamteloze kopie van the mars volta
daarna ben ik op de banken in de grote zaal gaan slapen
en nu ben ik thuis.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-12-2006, 12:54
Verwijderd
En die freejazz ? En die dubstep? etc etc ?
Met citaat reageren
Oud 16-12-2006, 12:58
Verwijderd
welke freejazz?
Met citaat reageren
Oud 16-12-2006, 15:21
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik vond het cool, ik heb eigenlijk maar 3 bands gezien: sonic youth vond ik erg vet, van mono vond ik het de beste show die ik van ze gezien heb, en ja danielson was wat saai op het laatste nummer na.
toffe avond
Met citaat reageren
Oud 16-12-2006, 15:56
Back Door Man
Back Door Man is offline
Citaat:
Haligh schreef op 15-12-2006 @ 22:19 :
ja precies.
ik heb het niet zo op die oude platen.
maar dat slaat verder niet op die setlist want dat is vooral veel van rather ripped ?
Met citaat reageren
Oud 16-12-2006, 16:18
Verwijderd
Citaat:
moya. schreef op 16-12-2006 @ 13:58 :
welke freejazz?
oh dat heette dit keer blijkbaar dream/action unit dus nevermind
Met citaat reageren
Oud 16-12-2006, 20:04
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Back Door Man schreef op 16-12-2006 @ 16:56 :
maar dat slaat verder niet op die setlist want dat is vooral veel van rather ripped ?
ik bedoel nieuwe platen.
de oude zijn juist wel tof.
de laatste en 1 na laatste daarintegen.
Oud 17-12-2006, 01:11
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik hoorde net van antigone hoe het was. ik heb niks gemist.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2006, 11:04
HenkMul
HenkMul is offline
Chris Clark was waanzinnig, alleen had hij nooit het laatste gedeelte van zijn set moeten eindigen met cheesy amenbreaks. Dat was zo tenenkrommend dat de extase van even tevoren bijna als sneeuw voor de zon verdween, (zz.)
Oud 17-12-2006, 11:49
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
De zaterdag was rustiger dan de vrijdag, het balkon is echt een goeie plek om alles te zien. En deze keer geen kalende schreeuwende dertigers. .

Aavikko (ofzo): Was wel leuk, twee synths en drums en ik vond het soms iets van surf zonder gitaren weghebben maar dat kan aan mij liggen. De vergelijking met Felix Kubin was opzich wel te plaatsen.

Snackbar Tiny: Ze slaan de plank mis. Domme humor en saaie muziek. Echt van die studenten die op hun 27ste giechelend besluiten om een band te beginnen en er alleen zelf om moeten lachen.

Aardvack: Erg saai, ik heb er ook maar twee minuten gestaan.

Jimmy Edgar: Had een hele nieuwe set voorbereid volgens mij, ik herkende maar twee nummers en verder was het een beetje eentonig. Wel dansbaar. Er stond een meisje op het podium die ik eerder had gezien en ze had zich kennelijk backstage geluld om foto's te maken dus dat was een beetje stompzinnig.

Clark: De drummer was een goede aanvulling. Ze maakten een paar fouten maar het was niet aandoenlijk. Verder had ik een aan elkaar gebreide set verwacht maar elk stuk werd abrupt afgebroken. Maar het was wel een goede set, jammer dat hij niks van Empty The Bones of You liet horen.

Nathan Fake gemist want ik was moe en had geen zin om 4 uur te wachten en Jamie Lidell is niet echt een interessante opvulling, rite.

Laatst gewijzigd op 17-12-2006 om 11:52.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2006, 13:17
antigone
antigone is offline
sonic youth was gaaf, jammer alleen dat sommige mensen wat vervelend waren af en toe.

mono boven verwachting

dream/aktion gemist helaas, we kwamen er pas achter dat die gewisseld waren toen ze al klaar waren met spelen.
Reageren

Regels voor berichten