Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-11-2006, 14:19
OwL
OwL is offline
Dat iemand de tijd voor je neemt of maakt, dat het gezellig is samen en dat diegene je begrijpt als je het over serieuze dingen hebt. Verder is het ook leuk als hij er sexy uitziet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-11-2006, 17:20
Paulo Nuñez
Paulo Nuñez is offline
hij moet een dikkere sms bundel hebben als ik ...........
Met citaat reageren
Oud 13-11-2006, 22:15
Guinevere03
Guinevere03 is offline
Ik wil een jongen die mijn humor begrijpt, die qua opvattingen en interesses enigszins met mij op één lijn zit, die respect heeft voor me, die graag wil knuffelen, lekker op de bank hangen en lekker lange ochtenden in bed liggen. Een jongen die soms eens een lekker ontbijtje op bed maakt en die wel eens met van die "zo maar"kadootjes aan komt zetten. Ook is het erg prettig als ie er een beetje verzorgd uitziet .

O ja, ik wil een potje UT tegen 'm kunnen doen en dat ie dan niet zeurt als ik ook een keertje win
Oud 13-11-2006, 22:21
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Guinevere03 schreef op 13-11-2006 @ 23:15 :
Ik wil een jongen die mijn humor begrijpt, die qua opvattingen en interesses enigszins met mij op één lijn zit, die respect heeft voor me, die graag wil knuffelen, lekker op de bank hangen en lekker lange ochtenden in bed liggen. Een jongen die soms eens een lekker ontbijtje op bed maakt en die wel eens met van die "zo maar"kadootjes aan komt zetten. Ook is het erg prettig als ie er een beetje verzorgd uitziet .

O ja, ik wil een potje UT tegen 'm kunnen doen en dat ie dan niet zeurt als ik ook een keertje win
UT?
Oud 13-11-2006, 22:30
Guinevere03
Guinevere03 is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 13-11-2006 @ 23:21 :
UT?
Unreal Tournament
Oud 13-11-2006, 22:48
Shitonya
Shitonya is offline
zie topic "hij is erop gevallen"
Met citaat reageren
Oud 13-11-2006, 22:55
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Guinevere03 schreef op 13-11-2006 @ 23:30 :
Unreal Tournament
ja, zegt mij net zoveel als jou '3e aangeslagen toestand van een electron in een oneindige potentiaalput'.

uitleg gewenst
Oud 13-11-2006, 23:02
Guinevere03
Guinevere03 is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 13-11-2006 @ 23:55 :
ja, zegt mij net zoveel als jou '3e aangeslagen toestand van een electron in een oneindige potentiaalput'.

uitleg gewenst
Spel waarbij je elkaar overhoop schiet, soms om de 'kills' te halen, soms om missies te doen, oftewel een First Person Shooter pcgame (zie hier voor meer info).

En wat jij zei, komt me nog wel wat bekend van voor *heeft vorig jaar een jaartje scheikunde gestudeerd*.
Oud 13-11-2006, 23:04
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Guinevere03 schreef op 14-11-2006 @ 00:02 :
Spel waarbij je elkaar overhoop schiet, soms om de 'kills' te halen, soms om missies te doen, oftewel een First Person Shooter pcgame (zie hier voor meer info).

En wat jij zei, komt me nog wel wat bekend van voor *heeft vorig jaar een jaartje scheikunde gestudeerd*.

hmm... computerspelletjes. ja daar ben ik heel erg fan van. de keuze 'hiphop' of 'computerspelletje' blijft een lastige

edit: PM Komt je kant op!
Oud 19-11-2006, 14:24
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
hij moet er goed uit zien, goed zijn in bed (of het snel worden), attent, uiterlijk moet verzorgd zijn maar niet verwijfd. Hij moet niet langer dan ik voor de spiegel staan natuurlijk.
Hij moet niet te moeilijk doen over dingen, niet zo zeikerig, niet te bezitterig maar hij mag best laten zien dat hij blij is dat ik zijn vriendinnetje ben als we bijvoorbeeld uitgaan.
Hij moet roken, liefst net zoveel als ik.
Beetje zelfde muzieksmaak.
Hij moet goed kunnen dansen en graag uitgaan.
Af en toe een blowtje doen, moet hij geen probleem vinden.

Hij moet wel iets ouder zijn dan ik of minstens net zo oud en groter dan ik. Hij moet eerlijk tegen me zijn en open over dingen kunnen praten.
Hij moet initiatief willen nemen (op alle vlakken), en rekening met me willen houden. (dat laatste klinkt misschien een beetje raar, maar als hij iets wil gaan doen en ik ben bij hem, dat hij dat dan even overlegt ofzo en het me niet op mijn bordje gooit. is misschien vanzelfsprekend maar ik heb vriendjes gehad die dat niet deden)
Liefst ook nog een beetje netjes en georganiseerd, niet dat we allebei zo chaotisch zijn als maar kan.

Geld boeit me meestal niet zo erg, hij hoeft niet steenrijk te zijn. Qua intelligentie wil ik gewoon dat hij wel hard werkt voor zijn studie/opleiding, zo lang het doorzettingsvermogen er is, komt het meestal wel goed.

Ik kan nog wel doorgaan eigenlijk, maar dat lijkt me niet nodig. Ik heb een lieve jongen gevonden die het bovenstaand heeft daar ben ik gelukkig mee.
Oud 19-11-2006, 14:41
gewoonmax
gewoonmax is offline
Citaat:
Sasjeliefff schreef op 19-11-2006 @ 15:24 :
hij moet er goed uit zien, goed zijn in bed (of het snel worden), attent, uiterlijk moet verzorgd zijn maar niet verwijfd. Hij moet niet langer dan ik voor de spiegel staan natuurlijk.
Hij moet niet te moeilijk doen over dingen, niet zo zeikerig, niet te bezitterig maar hij mag best laten zien dat hij blij is dat ik zijn vriendinnetje ben als we bijvoorbeeld uitgaan.
Hij moet roken, liefst net zoveel als ik.
Beetje zelfde muzieksmaak.
Hij moet goed kunnen dansen en graag uitgaan.
Af en toe een blowtje doen, moet hij geen probleem vinden.

Hij moet wel iets ouder zijn dan ik of minstens net zo oud en groter dan ik. Hij moet eerlijk tegen me zijn en open over dingen kunnen praten.
Hij moet initiatief willen nemen (op alle vlakken), en rekening met me willen houden. (dat laatste klinkt misschien een beetje raar, maar als hij iets wil gaan doen en ik ben bij hem, dat hij dat dan even overlegt ofzo en het me niet op mijn bordje gooit. is misschien vanzelfsprekend maar ik heb vriendjes gehad die dat niet deden)
Liefst ook nog een beetje netjes en georganiseerd, niet dat we allebei zo chaotisch zijn als maar kan.

Geld boeit me meestal niet zo erg, hij hoeft niet steenrijk te zijn. Qua intelligentie wil ik gewoon dat hij wel hard werkt voor zijn studie/opleiding, zo lang het doorzettingsvermogen er is, komt het meestal wel goed.

Ik kan nog wel doorgaan eigenlijk, maar dat lijkt me niet nodig. Ik heb een lieve jongen gevonden die het bovenstaand heeft daar ben ik gelukkig mee.
ik eis dit en dat en dat je weet iig wel wat je wilt zeg
Oud 19-11-2006, 14:47
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Citaat:
maxman schreef op 19-11-2006 @ 15:41 :
ik eis dit en dat en dat je weet iig wel wat je wilt zeg
Dat moet toch ook?
Oud 19-11-2006, 14:49
gewoonmax
gewoonmax is offline
Citaat:
Sasjeliefff schreef op 19-11-2006 @ 15:47 :
Dat moet toch ook?
moet wel hoeft niet Je kunt ook gewoon geen voorkeur hebben en vanzelf wel zien hoe je iemand vind. Ookal heb je mensen met jou eisen dan nog kan je je misschien veel meer aangetrokken voelen tot iemand anders.

Laatst gewijzigd op 19-11-2006 om 14:52.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2006, 14:51
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Citaat:
maxman schreef op 19-11-2006 @ 15:49 :
moet wel hoeft niet
Lijkt me beter als je weet wat je wil, anders kloot je aan met jongens en dan kom je er steeds achter dat hij je type niet is en dan gaat het weer uit blabla
Oud 19-11-2006, 14:53
gewoonmax
gewoonmax is offline
Citaat:
Sasjeliefff schreef op 19-11-2006 @ 15:51 :
Lijkt me beter als je weet wat je wil, anders kloot je aan met jongens en dan kom je er steeds achter dat hij je type niet is en dan gaat het weer uit blabla
ik heb geen type, iedereen is anders En anders heb je het toch leuk gehad voor zolang het duurde?
Oud 19-11-2006, 14:55
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Citaat:
maxman schreef op 19-11-2006 @ 15:53 :
ik heb geen type, iedereen is anders En anders heb je het toch leuk gehad voor zolang het duurde?
Ja daar heb jij weer gelijk in. Het is ook niet zo dat een jongen per se op een andere jongen moet lijken, maar qua karakter misschien toch wel een beetje. Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen
Oud 19-11-2006, 14:58
gewoonmax
gewoonmax is offline
Citaat:
Sasjeliefff schreef op 19-11-2006 @ 15:55 :
Ja daar heb jij weer gelijk in. Het is ook niet zo dat een jongen per se op een andere jongen moet lijken, maar qua karakter misschien toch wel een beetje. Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen
zelfde manier van denken of van zelfde aard, kan altijd nog veranderen hoor denk ik. Ligt er gewoon aan waar je bent met je leven ofzo. Iedereen heeft zo zijn of haar periodes denk ik Afhankelijk van wat je hebt meegemaakt en wat je doet. Ik merk wel dat ik nogal verander door mn leven heen. Blijf natuurlijk wel dezelfde persoon met mijn energie, maar die is aan niemand gelijk.
Oud 19-11-2006, 15:01
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Citaat:
maxman schreef op 19-11-2006 @ 15:58 :
zelfde manier van denken of van zelfde aard, kan altijd nog veranderen hoor denk ik. Ligt er gewoon aan waar je bent met je leven ofzo. Iedereen heeft zo zijn of haar periodes denk ik Afhankelijk van wat je hebt meegemaakt en wat je doet. Ik merk wel dat ik nogal verander door mn leven heen. Blijf natuurlijk wel dezelfde persoon met mijn energie, maar die is aan niemand gelijk.
Tuurlijk verandert dat, dat zie ik ook wel aan mijn exvriendjes. Zijn allemaal totaal verschillend en de huidige is al helemaal anders van mijn exen. Klopt wel dat je zegt dat dat aan periodes in je leven ligt. Ligt er maar net aan waar je op dat moment behoefte aan hebt.

Hoe staat het bij maxie?
Oud 19-11-2006, 15:08
Magican
Magican is offline
Alle vrouwen willen lelijke, onaardige en vooral arme mannen zonder humor.
Oud 19-11-2006, 15:08
gewoonmax
gewoonmax is offline
Citaat:
Sasjeliefff schreef op 19-11-2006 @ 16:01 :
Tuurlijk verandert dat, dat zie ik ook wel aan mijn exvriendjes. Zijn allemaal totaal verschillend en de huidige is al helemaal anders van mijn exen. Klopt wel dat je zegt dat dat aan periodes in je leven ligt. Ligt er maar net aan waar je op dat moment behoefte aan hebt.

Hoe staat het bij maxie?
ja maar er is ook verschil tussen verliefd worden vanwege de behoefte en echt verliefd worden. Voor de behoefte dan zoek je gewoon een uitweg of verslaving zeg maar denk ik. Anders is het echt om de persoon en energie die gewoon fit.

Bij maxie staat t rustig, probeer eerst te stoppen met verslavende dingen als blowen, eten en trainen. Mag dat wel doen maar niet zo overdreven. Richt me eerst ff daarop en verder sta ik gewoon open voor relaties en zie ik het wel. Komt vanzelf denk ik.
Oud 19-11-2006, 15:13
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Citaat:
maxman schreef op 19-11-2006 @ 16:08 :
ja maar er is ook verschil tussen verliefd worden vanwege de behoefte en echt verliefd worden. Voor de behoefte dan zoek je gewoon een uitweg of verslaving zeg maar denk ik. Anders is het echt om de persoon en energie die gewoon fit.

Bij maxie staat t rustig, probeer eerst te stoppen met verslavende dingen als blowen, eten en trainen. Mag dat wel doen maar niet zo overdreven. Richt me eerst ff daarop en verder sta ik gewoon open voor relaties en zie ik het wel. Komt vanzelf denk ik.
Ja dat eerste herken ik mezelf wel in Soms heb ik gewoon enorm de behoefte om liefde te voelen en dan word ik snel verliefd, maar verliefdheid gaat ook heel snel weer bij mij over. Dat gaat over in houden van of juist niet en dan gaat het uit. Gelukkig heb ik nu iemand gevonden die ik al wat langer kende, waardoor ik hem al beter kende en wist dat we wel lang bij elkaar kunnen blijven

Ik snap je punt. Je moet je ook niet haasten nee
Oud 19-11-2006, 20:20
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
maxman schreef op 19-11-2006 @ 15:49 :
moet wel hoeft niet Je kunt ook gewoon geen voorkeur hebben en vanzelf wel zien hoe je iemand vind. Ookal heb je mensen met jou eisen dan nog kan je je misschien veel meer aangetrokken voelen tot iemand anders.
voorkeur is iets anders dan dingen die noodzakelijk zijn. sommige dingen die saskia noemt vind ik ook echt noodzakelijk anders werkt een relatie gewoon niet. en dan heb ik het niet over roken, maar rekening houden met jou en intiatief tonen.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2006, 20:40
gewoonmax
gewoonmax is offline
Citaat:
Crimson schreef op 19-11-2006 @ 21:20 :
voorkeur is iets anders dan dingen die noodzakelijk zijn. sommige dingen die saskia noemt vind ik ook echt noodzakelijk anders werkt een relatie gewoon niet. en dan heb ik het niet over roken, maar rekening houden met jou en intiatief tonen.
maar zijn zulke dingen niet vanzelfsprekend? Als je het hebt over dingen waarbij het niet werkt voor jou merk je dat toch ook vanzelf. Je hoeft er vantevoren niet over na te denken vind ik.
Oud 19-11-2006, 20:47
juno
juno is offline
Citaat:
Magican schreef op 19-11-2006 @ 16:08 :
Zolang ze maar een grote jeweetwel hebben....
Met citaat reageren
Oud 19-11-2006, 20:56
Magican
Magican is offline
Citaat:
juno schreef op 19-11-2006 @ 21:47 :
Zolang ze maar een grote jeweetwel hebben....
Dat wordt mij altijd verteld
Oud 19-11-2006, 21:41
Verwijderd
btje intilligent, knap, hoog opgeleidt en goed tussen de lakens.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2006, 15:56
Verwijderd
Geïnteresseerd (in een heleboel dingen, maar vooral in mij natuurlijk)
Eerlijk
Niet rokend (inmiddels word ik helemaal gek van rokende mensen)
Bereid om over vanalles te praten en na te denken
1.85 m - 1.95 m
Niet arrogant

... weet ik veel... alweer lang geleden dat ik zo'n lijstje heb gemaakt op L&R Eigenlijk moet ik eens opzoeken wat ik er 'vroeger' in schreef.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2006, 16:30
Maharani
Maharani is offline
goede manieren
rijk
intelligent
Oud 26-11-2006, 11:39
Halflight
Halflight is offline
Humor, intelligentie, sociaal vermogen & enige ambities cq. interesses.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2006, 17:15
Anki
Anki is offline
- Ik vind iemand belangrijk die tenminste doet alsof hij mij begrijpt, het liefste dat ook daadwerkelijk doet..
- grappig, ik moet erom kunnen lachen
- sociaal
- GEEN PIMP! Pimps de deur uit..!
- goodlucking is altijd welkom. Nouja, eigenlijk ook wel een een grote must.. Aangezien ik ook niet met een incapabele apatische eppo wil rondlopen..
- en eerlijk.
Citaat:
Magican schreef op 19-11-2006 @ 17:08 :
zo komt het wel over he? Maar nee...

k wil trouwens een keer een foto van jou zien, aangezien jij volgend jaar ook naar Rdam gaat, en ik toch wel na een tijdje erg benieuwd ben hoe jij eruit ziet...
Oud 26-11-2006, 17:30
fractuur
fractuur is offline
lief, kritisch, respectvol, ambitieus, leuke ogen en uitstraling, langer dan 1.80, rustig, een beetje initiatiefrijk,sociaal, niet arrogant, intelligent, politiek/maatschappelijk geïnteresseerd etcetc.
Reageren

Regels voor berichten