![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() en als antwoord op de TS: vroegah (vorig jaar) blowde ik 3x per week, te veel. nu hoogstens 1x per week zo blijft het nog leuk. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en psychisch is het helemaal niet gezond, als je dat nodig hebt om te ontspannen is er iets mis.. |
![]() |
||
Citaat:
(Hehe, leuk btw, zelfs als ik vaker zou willen blowen zou het niet kunnen, want ik kan niet eens een sjekkie rollen, laat staan een joint ![]() Maareh, dat het pijn verlichtend werkt is leuk om te weten voor als mijn rug weer eens besluit om zichzelf ziek te verklaren ![]()
||
Citaat:
medicijnen zijn gezond maar alleen op de goede momenten bij de juiste mensen
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik wil helder zijn, al helemaal op het werk. En ik ben vaak gewoon te moe om nog zin te hebben in een joint. Maar tegenwoordig rook ik ook minder wiet of hasj, heb nu relaxe kruiden ontdekt. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
OT: heel weinig heel soms de dag na uitgaan en vaak in de vakantie
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Achter die verslaving zit denk ik (maar dat zeg ik alleen aan de hand van mijn ervaringen en wat ik van anderen heb gehoord) heel veel pijn. Als je stopt met je verslaving zul je die pijn tegenkomen en dat is soms echt heel moeilijk. soms zo moeilijk dat je het niet meer wilt voelen, en weer naar middelen gaat grijpen om die dingen uit te schakelen als het ware. Dan kom je nooit bij de kern denk ik. Allemaal makkelijk lullen, dat weet ik (ook uit eigen ervaring ![]() Je pijn aangaan, en vervolgens niet verdoven. ont: nu bijna elke dag ;-( ik was laatst 3 maanden gestopt met blowen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mensen reageerden omdat het mogelijk is dat je niet rookt, maar wel blowt. En in jouw post (ik rook niet, dus ik blow niet) zeg je dat je niet blowt omdat je niet rookt, maar het een sluit het ander niet uit. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Het Tagetes Lucida topic Hourglass | 29 | 13-01-2007 12:09 | |
Drugs & Alcohol |
De achterneef van de 2e ex van de overbuurvrouw... Lenny K | 85 | 12-01-2007 19:13 | |
Drugs & Alcohol |
blow enquete...zou je willen invullen please? evanescence | 73 | 09-07-2005 22:50 | |
Lifestyle |
SKATERS opgelet! Botervlieger | 20 | 28-09-2004 14:14 | |
Drugs & Alcohol |
hoe vaak bevredig jij een vreetkick na t blowen? Blenderhead | 73 | 09-02-2004 00:34 | |
Drugs & Alcohol |
Hoe vaak heb jij al gedacht... vrolijkevlinder | 30 | 01-02-2004 14:42 |