|
|
Bekijk resultaten poll: Commissie Gelijke Behandeling afschaffen? | |||
Ja, direct! Want,..... |
![]() ![]() ![]() ![]() |
11 | 31.43% |
Ja, maar laat eerst het eerst de zaken waar het mee bezig is afronden. Reden afschaffing: |
2 | 5.71% |
Nee, maar het moet hervormd worden. Dit moet er namelijk veranderd worden: |
6 | 17.14% |
Nee. Het is prima zo. Want,.. |
14 | 40.00% |
wah iz dah? |
2 | 5.71% |
Aantal stemmers: 35. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ga een bizarre vorm van satanisme aanhangen die ik zelf uit heb gevonden. Mag ik dan een kip slachten bij wijze van begroeting en mag niemand het gore lef hebben daar commentaar op te hebben? In feite zorgt dat ervoor dat religieuze uitingen verheffen boven andere naast discriminatie ook nog eens een onhoudbare situatie is, eenmaal ingelaten met die redenatie kun je nergens meer restricties aan opleggen. Dan kun je denk ik beter uit gaan van wat sociaal is, dat is aanpassing. Als een paar mensen religieuze bezwaren hebben tegen sociaal gedrag dan hebben ze echter weer wel de vrijheid om in een hoekje te gaan zitten en met niemand om te gaan zodat ze hun geloof kunnen beleiden. Het is maar precies waar je de last van de problemen van religieuze gebruiken neer wilt leggen; moet de samenleving en andere mensen daar onder lijden of moet degene die het gelooft zelf zorgen dat hij enigsinds te handhaven is in de samenleving? Ik denk dat het laatste toch echt de beste oplossing is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je een comisssie af wilt schaffen omdat moslims geen hand wilt geven en ze zo wilt dwingen, dan is er toch echt iets fout. |
![]() |
||
Citaat:
Ondertussen moest die gemeente wel verschijnen bij de behandeling van de zaak door de CGB en daarover advies inwinnen en er tijd aan besteden, terwijl de uitkomst vanaf dag één al vast stond. Dat lijkt me geen goede manier van werken. Daarom moet die commissie weg.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
geloof, hoop, liefde Gerlinda | 126 | 12-05-2009 06:32 | |
De Kantine |
Wat was jouw laatste OMG moment? maxwell | 500 | 13-11-2006 11:45 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |