![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Het overstappen van bril naar lenzen vind ik zelf ook nogal wat, omdat ik mijn gezicht eigenlijk alleen maar ken met bril, en als ik mezelf bekijk zonder bril... Het moet wennen. Een bril is ook wel handig om wallen te camoufleren ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar omdat ik daar al vanaf jongsafaan ben mee loop (ik zat op een kleuterschool waar ze bekend staan dat ze áándacht besteden aan eventuele problemen en daar vonden ze dat ik een nieuwsgierig kind was, want ik stond overal met mijn neus bovenop, dat ik geen steek zag, kwam blijkbaar niet bij ze op ![]() Het is ook de reden waarom ik niet meer aan een bril kan wennen, dan valt teveel van mijn gezichtsveld weg aan de zijkanten en het is een enorm verschil als je voor je gewoon scherp zicht hebt en aan de zijkanten bijna niets, heel erg vermoeiend ook. Laatst gewijzigd op 13-11-2006 om 09:20. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik. ![]() ![]() En de bril zelf, zodat je de binnenkant wat beter kan zien. En ja, ik moet nodig naar de kapper. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |