Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-11-2006, 13:45
Roosje
Roosje is offline
Tien is toch niet zòveel?
Oud 14-11-2006, 14:05
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 14-11-2006 @ 00:26 :
Daar vindt jij niets mis mee, maar ik wil gewoon geen slet als vriendin.
wat is een slet? kijk, IK ben een slet. ik gebruik ze en verbruik ze als broden. (oh t gaat niet over gitaren).

zonder dollen: wat is een slet? een slet is imo meer uitstraling dan hoevaak ze sex heeft gehad.
Oud 14-11-2006, 14:28
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Nou zeg, niet zo overdrijven hoor Sommige mensen hebben 3 jaar een relatie met 1 persoon, de ander steeds 3 maanden... Ja, dan zit je denk ik gewoon sneller aan 10 mensen En als je geen relatie hebt, maar scharrels, dan ook.

Boeiend!
Met citaat reageren
Oud 14-11-2006, 14:34
Verwijderd
ik ben 19, sinds mijn 15e actief en heb 3 partners gehad, waarvan mijn huidige vriend 1 is.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2006, 14:44
Roza-Roza
Roza-Roza is offline
Citaat:
Hoezo kansloos... Als ik me er nou gaar onder voel is dat kansloos? Ik zou eerder zeggen onzekerheid? Jaloezie? Heb er zelf 4 gehad, maar hadden er 40 kunnen zijn. Ik heb dit nog nooit gehad daarom weet ik niet wat ik met dit gevoel aanmoet...
Misschien omdat ik voor het eerst in me leven echt verliefd ben... [/B]
Ik ben het ermee eens dat als iemand er nou mee zit dat dat niet kansloos is! waarom komen deze mensen komentaar geven als ze niet bereid zijn te helpen? dat was bij een topic bij mij ook al zoo..

nja on-topic: Ik vind ook 10 niet echt veel voor een meisje van 23 en idd ook niet echt weinig... Ik denk dat je na moet gaan voor jezelf waar je precies bang vor bent. Dat ze jou ziet als "een van de zoveel" of is wat anders. Ik denk ookd at het aan het meisje ligt of je ergens bang voor moet zijn en dat kun je het beste zelf beoordelen..
Met citaat reageren
Oud 14-11-2006, 14:47
zeep007
zeep007 is offline
Ik vind 10 in mijn opzicht veel.

Maar daar gaat het niet om, of het veel is of niet, of het aanstellerij is of niet.
Je hebt nou eenmaal dat gevoel en het verdwijnt niet. Ik kan mij daar iets bij voorstellen uit eigen ervaring en bij mij verdween het met de tijd. Tijd waardoor ik zag dat het niet uitmaakte, dat hij echt fantastisch is, dat hij alles waard was. Ik kon het verleden uiteindelijk vergeten... IK sta er er nu geen seconde meer bij stil en vraag me zelfs af waar ik me druk over heb gemaakt.

Geniet van je relatie, het laat je vanzelf wel zien dat het niet uitmaakt.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2006, 14:59
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 14-11-2006 @ 15:28 :
Nou zeg, niet zo overdrijven hoor Sommige mensen hebben 3 jaar een relatie met 1 persoon, de ander steeds 3 maanden... Ja, dan zit je denk ik gewoon sneller aan 10 mensen En als je geen relatie hebt, maar scharrels, dan ook.

Boeiend!
agreed.
Oud 14-11-2006, 17:43
Mariekje*
Mariekje* is offline
Overdrijf asjeblieft niet zo!

10 partners voor een meisje van 23 vind ik niet veel. Net als wat Chloe Siere zegt: De 1 heeft 10 relaties van 3 maanden, en de ander slechts 1 relatie van 3 jaar.

Een afgelikte boterham kan ook best lekker zijn hoor.
Oud 14-11-2006, 17:47
BleuEyes
BleuEyes is offline
Citaat:
HvJ schreef op 14-11-2006 @ 18:43 :
Een afgelikte boterham kan ook best lekker zijn hoor.
Haha
Oud 14-11-2006, 18:12
zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 14-11-2006 @ 15:28 :

Boeiend!
Ik deel een andere mening. En inderdaad, erg boeiend.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2006, 19:30
Verwijderd
Citaat:
MTpower schreef op 13-11-2006 @ 16:52 :
Ik vind 10 veel.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2006, 19:36
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
BleuEyes schreef op 14-11-2006 @ 18:47 :
Haha
Oud 15-11-2006, 01:41
__
__ is offline
als je het zo uitlegt van hoe het gegaan is, telkens een paar maanden of whatever, dan valt het nog te overzien ja, al snap ik dat je je dr druk om maakt. maar goed, ze heeft iig niet echt rond lopen sletten toch? dan valt het op zich wel mee toch? verder ben ik een van de weinigen hier die wel 'schrok' van de 10 bedpartners maar ik ben blijkbaar toch stukken moeilijker wat dat betreft dan de gemiddelde eh persoon/forumer. ik streef er iig niet naar om dat uberhaupt in mn hele leven te 'halen' om het zo maar even te zeggen.. maar het valt dus nog te overzien wat mij betreft
Met citaat reageren
Oud 15-11-2006, 07:46
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
__ schreef op 15-11-2006 @ 02:41 :
ik streef er iig niet naar om dat uberhaupt in mn hele leven te 'halen' om het zo maar even te zeggen..
Ach, dat zeg je nu Al is streven natuurlijk sowieso wel een beetje vreemd.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2006, 07:57
Mephisto
Mephisto is offline
en sowieso, wat is er mis met 1 night stands?

Zo kom je ook vrij snel aan de 10
Oud 29-11-2006, 16:00
ExXx
ExXx is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 15-11-2006 @ 08:57 :
en sowieso, wat is er mis met 1 night stands?

Zo kom je ook vrij snel aan de 10
Tsja dat is waar...
Met citaat reageren
Oud 29-11-2006, 16:24
fractuur
fractuur is offline
Tsja.. ik snap je wel eigenlijk. Maar ik ben redelijk principieel daarin, en dus misschien jij ook. Hoewel mijn vriend dat aantal niet haalt (en ik al helemaal niet) heb ik me er toch een beetje overheen proberen te zetten. Op dit moment ben jíj voor haar de enige (laten we daar maar even vanuit gaan ) en aan het verleden kan je niets veranderen.

Ergo: ze is je gewoon wat later tegengekomen dan vanuit jouw opzicht had gemoeten.
Oud 29-11-2006, 17:05
EggeD
EggeD is offline
"ik vind ik vind" wat weet men t allemaal goed
Oud 29-11-2006, 17:19
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
EggeD schreef op 29-11-2006 @ 18:05 :
"ik vind ik vind" wat weet men t allemaal goed
Uuuuh... Dus?
Met citaat reageren
Oud 29-11-2006, 17:21
freud
freud is offline
Ik ben 21 en heb 13 bedpartners gehad, ik vind het aantal dus helemaal niet zoveel.
Vindt zij het zelf veel?
Oud 30-11-2006, 14:34
Flushpuppie
Flushpuppie is offline
damn ik vind tien veel, niet dat ik seksloos ben maar ik ben geen hondenfokker. ik snap wel dat je het kut vind opzich.. maar ja zoals al eerder gezegd misschien ben ik niet modern genoeg
Oud 01-12-2006, 09:20
ExXx
ExXx is offline
Citaat:
freud schreef op 29-11-2006 @ 18:21 :
Ik ben 21 en heb 13 bedpartners gehad, ik vind het aantal dus helemaal niet zoveel.
Vindt zij het zelf veel?
Ja ze vind het te veel en heeft er veel spijt van. Kon ze het maar terugdraaien zegt ze maar dat kan helaas niet
Met citaat reageren
Oud 01-12-2006, 09:48
Verwijderd
Ik vind 10 persoonlijk ook niet veel. Ik heb meer bedpartners gehad en ben 22.

Wat enger is dan iemand die veel bedpartners heeft gehad is iemand die er maar 1 heeft gehad, zoals mijn vriend. Mijn vriend had vóór mij een relatie van ruim 5 jaar. Dan blijf je jezelf druk maken omdat je jezelf blijft vergelijken met 1 specifiek persoon.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2006, 10:01
ExXx
ExXx is offline
Citaat:
NuncaMas schreef op 01-12-2006 @ 10:48 :
Ik vind 10 persoonlijk ook niet veel. Ik heb meer bedpartners gehad en ben 22.

Wat enger is dan iemand die veel bedpartners heeft gehad is iemand die er maar 1 heeft gehad, zoals mijn vriend. Mijn vriend had vóór mij een relatie van ruim 5 jaar. Dan blijf je jezelf druk maken omdat je jezelf blijft vergelijken met 1 specifiek persoon.
Ja dat lijkt mij idd ook erger, maar waren het bij jou one night stands of korte relaties? Mijn vriendin had dus gewoon elke keer hele korte relaties, 2-3 maanden max. Maar heeft jou vriend er geen problemen mee dat je er meerdere gehad heb?? Of heb je het niet verteld
Met citaat reageren
Oud 01-12-2006, 10:23
ragdoll
ragdoll is offline
Citaat:
ExXx schreef op 01-12-2006 @ 11:01 :
Mijn vriendin had dus gewoon elke keer hele korte relaties, 2-3 maanden max.
Behaalde resultaten in het verleden etc

Ik zou me er niet zo druk om maken, ze is toch al 23.
Bovendien, als ze het nu langer met jou volhoudt is dat toch juist positief voor jou, want kennelijk vindt ze jou dan meer de moeite waard dan haar vorige liefdes & scharrels.
Oud 01-12-2006, 10:29
ExXx
ExXx is offline
Citaat:
ragdoll schreef op 01-12-2006 @ 11:23 :
Behaalde resultaten in het verleden etc

Ik zou me er niet zo druk om maken, ze is toch al 23.
Bovendien, als ze het nu langer met jou volhoudt is dat toch juist positief voor jou, want kennelijk vindt ze jou dan meer de moeite waard dan haar vorige liefdes & scharrels.
Ja we gaan nu bijna 5 maanden, ze heeft het al over samenwonen enzo, ik weet wel dat het goed zit tussen ons... Liefde op het eerste gezicht bestaat blijkbaar toch
Met citaat reageren
Oud 01-12-2006, 14:37
Muchacha
Muchacha is offline
Denk jij nog aan die andere meisjes? Normaal niet toch? Wel, zij zal ook niet aan die andere jongens denken, ook al zijn het er meer. Ze horen bij het verleden, jij bij het heden, en ook al is het niet leuk dat je niet meer zo speciaal bent, ze heeft er immers al meer gehad, toch ben jij op dit moment speciaal voor haar, en dat telt!

Lees trouwens eens "Mijn Horizontale Leven" van Chelsea Handler. Het verbreedt je kijk op seks enorm en je gaat gelukkig zijn dat jouw vriendin er 'maar' 10 had
Oud 03-12-2006, 13:12
Alla Pugacheva
Alla Pugacheva is offline
Citaat:
ExXx schreef op 13-11-2006 @ 13:23 :
Hey mensen,

Ik heb ff jullie hulp nodig, ik heb sins een paar maanden een leuke vriendin er zit me alleen 1 ding dwars:

Ze is al met 10 jongens naar bed gegaan, ze is 23 en heeft een hele moeilijke jeugd achter de rug.
Nu heb ik jullie advies nodig, hoe kan ik dit vergeten/plek geven want ik zit er nog al er mee. En vinden jullie 10 erg veel voor een meisje van 23???

Bedankt alvast
10 is helemaal niet veel, dat vind ik normaal voor een vrouw van 23

en wat heeft haar slechte jeugd te maken met het aantal mannen dat ze naar bed is geweest? ik zie het verband niet
Met citaat reageren
Oud 03-12-2006, 13:30
Verwijderd
Citaat:
ExXx schreef op 01-12-2006 @ 11:01 :
Ja dat lijkt mij idd ook erger, maar waren het bij jou one night stands of korte relaties? Mijn vriendin had dus gewoon elke keer hele korte relaties, 2-3 maanden max. Maar heeft jou vriend er geen problemen mee dat je er meerdere gehad heb?? Of heb je het niet verteld
Hij vindt het geen probleem, maar is wel altijd heel nieuwsgierig naar hoe die andere jongens waren. Ik geef hem daar eerlijk antwoord op en dat stelt hij zeer op prijs. Ik denk dat hij mij jaloerser maakt met verhalen over die ene ex dan wanneer ik hem vertel over de 14 bedpartners die ik gehad heb.

Ik heb overigens 2 lange relaties gehad, 1 van 2,5 jaar en 1 van 2 jaar. De andere 12 bedpartners die ik heb gehad waren one-night stands, "friends with benefits" en kortere "relaties" van een maand of 2.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2006, 13:32
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik vind het raar dat je het veroordeelt. Dat doe ik ook niet bij mannen die tig sekspartners hebben gehad. En dat zijn er meestal wel meer dan 10.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2006, 14:05
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 03-12-2006 @ 14:32 :
Ik vind het raar dat je het veroordeelt. Dat doe ik ook niet bij mannen die tig sekspartners hebben gehad. En dat zijn er meestal wel meer dan 10.
Oud 03-12-2006, 17:44
deoxyribose
deoxyribose is offline
Sowieso, het is wel heel makkelijk om iemand te veroordelen voor 'teveel bedpartners' als je zelf een relatie van 3 jaar hebt...niet iedereen heeft zoveel geluk
Met citaat reageren
Oud 04-12-2006, 01:01
Kayleigh
Kayleigh is offline
Waarom kun je niet gewoon genieten van het geluk dat jullie samen delen, van jullie relatie, i.p.v problemen gaan creëren om je druk over te maken..

Dát begrijp ik nou niet...
Met citaat reageren
Oud 04-12-2006, 06:31
Estar
Estar is offline
Citaat:
Kayleigh schreef op 04-12-2006 @ 02:01 :
Waarom kun je niet gewoon genieten van het geluk dat jullie samen delen, van jullie relatie, i.p.v problemen gaan creëren om je druk over te maken..

Waarschijnlijk ziet ie t als bedreiging dat er voor hem 10 andere op zijn meisje gekropen zijn.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2006, 07:44
ExXx
ExXx is offline
Citaat:
Kayleigh schreef op 04-12-2006 @ 02:01 :

Je heb helemaal gelijk, ik blijf maar denken wat ze met andere jongens enz deed. Wist ik maar hoe ik het kon loslaten, ik blijf er ook maar naar vragen...
Met citaat reageren
Oud 04-12-2006, 08:12
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Als jij liever n maagd hebt die er niks van bakt, veel plezier
Oud 04-12-2006, 08:17
Ray
Ray is offline
Go fuck her boy.
Reageren

Regels voor berichten