Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
zonder dollen: wat is een slet? een slet is imo meer uitstraling dan hoevaak ze sex heeft gehad.
|
Ik vind 10 in mijn opzicht veel.
![]() Maar daar gaat het niet om, of het veel is of niet, of het aanstellerij is of niet. Je hebt nou eenmaal dat gevoel en het verdwijnt niet. Ik kan mij daar iets bij voorstellen uit eigen ervaring en bij mij verdween het met de tijd. Tijd waardoor ik zag dat het niet uitmaakte, dat hij echt fantastisch is, dat hij alles waard was. Ik kon het verleden uiteindelijk vergeten... IK sta er er nu geen seconde meer bij stil en vraag me zelfs af waar ik me druk over heb gemaakt. Geniet van je relatie, het laat je vanzelf wel zien dat het niet uitmaakt. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Overdrijf asjeblieft niet zo!
10 partners voor een meisje van 23 vind ik niet veel. Net als wat Chloe Siere zegt: De 1 heeft 10 relaties van 3 maanden, en de ander slechts 1 relatie van 3 jaar. Een afgelikte boterham kan ook best lekker zijn hoor. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
als je het zo uitlegt van hoe het gegaan is, telkens een paar maanden of whatever, dan valt het nog te overzien ja, al snap ik dat je je dr druk om maakt. maar goed, ze heeft iig niet echt rond lopen sletten toch? dan valt het op zich wel mee toch? verder ben ik een van de weinigen hier die wel 'schrok' van de 10 bedpartners maar ik ben blijkbaar toch stukken moeilijker wat dat betreft dan de gemiddelde eh persoon/forumer. ik streef er iig niet naar om dat uberhaupt in mn hele leven te 'halen' om het zo maar even te zeggen.. maar het valt dus nog te overzien wat mij betreft
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Tsja.. ik snap je wel eigenlijk. Maar ik ben redelijk principieel daarin, en dus misschien jij ook. Hoewel mijn vriend dat aantal niet haalt (en ik al helemaal niet) heb ik me er toch een beetje overheen proberen te zetten. Op dit moment ben jíj voor haar de enige (laten we daar maar even vanuit gaan
![]() Ergo: ze is je gewoon wat later tegengekomen dan vanuit jouw opzicht had gemoeten. ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind 10 persoonlijk ook niet veel. Ik heb meer bedpartners gehad en ben 22.
Wat enger is dan iemand die veel bedpartners heeft gehad is iemand die er maar 1 heeft gehad, zoals mijn vriend. Mijn vriend had vóór mij een relatie van ruim 5 jaar. Dan blijf je jezelf druk maken omdat je jezelf blijft vergelijken met 1 specifiek persoon. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zou me er niet zo druk om maken, ze is toch al 23. Bovendien, als ze het nu langer met jou volhoudt is dat toch juist positief voor jou, want kennelijk vindt ze jou dan meer de moeite waard dan haar vorige liefdes & scharrels.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Denk jij nog aan die andere meisjes? Normaal niet toch? Wel, zij zal ook niet aan die andere jongens denken, ook al zijn het er meer. Ze horen bij het verleden, jij bij het heden, en ook al is het niet leuk dat je niet meer zo speciaal bent, ze heeft er immers al meer gehad, toch ben jij op dit moment speciaal voor haar, en dat telt!
Lees trouwens eens "Mijn Horizontale Leven" van Chelsea Handler. Het verbreedt je kijk op seks enorm en je gaat gelukkig zijn dat jouw vriendin er 'maar' 10 had ![]()
||
Citaat:
en wat heeft haar slechte jeugd te maken met het aantal mannen dat ze naar bed is geweest? ik zie het verband niet |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb overigens 2 lange relaties gehad, 1 van 2,5 jaar en 1 van 2 jaar. De andere 12 bedpartners die ik heb gehad waren one-night stands, "friends with benefits" en kortere "relaties" van een maand of 2. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Aantal migratiehuwelijken gedaald Joostje | 7 | 26-10-2012 10:23 | |
Seksualiteit |
mensen met relatie: hoe vaak heb je seks met je partner? Safraan | 185 | 08-07-2008 22:33 | |
Seksualiteit |
Aantal sekspartners Broccoli* | 56 | 17-12-2004 11:28 | |
Seksualiteit |
Hoe eerlijk? Soullar | 17 | 19-05-2004 21:36 | |
Liefde & Relatie |
[Test!] Hoe goed ken jij je partner? CoveredEyes | 69 | 31-10-2003 13:22 |