Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-11-2006, 18:11
CoalChamber
CoalChamber is offline
Ik kan niet tegen mensen die overgeven, maar of dat nou echt een fobie is, nee.
En ik raak snel in paniek als iemand me voor de lol even onder water duwt.
En ik hou niet van sommige spinnen, zoals bijv. 'springspinnen'
Oud 17-11-2006, 18:26
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
CoalChamber schreef op 17-11-2006 @ 19:11 :
Ik kan niet tegen mensen die overgeven, maar of dat nou echt een fobie is, nee.
En ik raak snel in paniek als iemand me voor de lol even onder water duwt.
oh ik moet altijd zo de neiging tot kokhalzen bedrukken als ik iemand zie kotsen. of zelfs maar tuffen of heel goor hoesten. ik heb echt een gevoelige keel ofzo.
en toen ik een jaar of vijf was ben ik eens door een vervelend rotkind heel erg lang onder water geduwd ( ze ging echt op me leunen, wtf waarom? ) en toen kreeg ik water in mijn longen en het was echt verrot. maar ik weet niet of ik er nu nog bang voor ben, ik ga zelden naar een openbaar zwembad.

feest der herkenning
Oud 17-11-2006, 22:37
Teun
Teun is offline
Ik ben bang dat ik iets word.
Voor de rest van mijn leven - vreselijke gedachte, zz.

En grote sprinkhanen doen mij stuipen op het lijf jagen.
En slangen.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2006, 23:54
Roxy
Roxy is offline
Ik ben echt doodsbang voor mensen die aan me zitten op een geneeskundige manier zeg maar. Ik ben als de dood voor doktoren, artsen, tandartsen. Spuiten vind ik ook vreselijk. Een paar jaar geleden werd aangeraden om een spuit tegen meningokokken ofzo te halen omdat er een epidemie was en ik heb het gewoon niet gedaan omdat ik niet durfde. Momenteel speelt het wel of niet vaccineren ook een grotere rol dan ik wil toegeven bij het kiezen van een vakantieland.

Naar de tandarts ben ik een paar maanden geleden voor het eerst in een 2.5 jaar geweest en ik heb van angst zn hele wc ondergekotst. Nog vreemder was toen ik een aantal jaren geleden lensen wilde en zo'n meneer wel even zo'n ding erin zou doen om te kijken of dat de goede sterkte was. Nou het ding zat er twee tellen in, ik werd draaierig en ik kotste weer de hele boel onder.

Ik hoop zo dat ik nooit geopereerd moet worden ofzo.
Oud 18-11-2006, 16:56
Somethinge
Somethinge is offline
Ik ben als je dood voor tandartsen, insecten, alles dat vliegt (ook vogels), denk altijd dat ik allerlei ziektes/afwijkingen heb, ben paranoide, had smetvrees (handen lagen open door het wassen...) Oja en ik durf niet te zwemmen in donker buitenwater, de bodem is verschrikkkkkkkkelijk en die schaduwen aaaaaaah!
Met citaat reageren
Oud 19-11-2006, 08:17
Sooz
Sooz is offline
Ik heb vliegangst. Grootste gedeelte van een vlucht gaat wel, maar ben de hele tijd zenuwachtig en onrustig, en zodra er een 'hobbeltje' is of een raar geluid verkramp ik en knijp ik mijn buurman/vrouw helemaal blauw

En ik vind mensen met maskers (van die 'straatkunstenaars' pff) en zwarte Pieten en clowns en shit ook totaal niet fijn, loop er altijd met een grote boog omheen of ruil met plek van degene naast me als we erlangs lopen hehe.

En inderdaad duiboten brr en ik vind het ook super naar als mensen onder een auto gaan liggen om eraan te sleutelen, heb toen ik (te) jong was Das Boot en The Car (oid) gezien. BRRR

Laatst gewijzigd op 19-11-2006 om 08:39.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2006, 09:52
madelief21
madelief21 is offline
clausterfobisch
Met citaat reageren
Oud 19-11-2006, 22:29
Verwijderd
Citaat:
madelief21 schreef op 19-11-2006 @ 10:52 :
clausterfobisch
Met citaat reageren
Oud 20-11-2006, 00:01
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 20-11-2006, 00:22
Verwijderd
Ik ben héél erg bang voor vogels en ik snap ook niet dat mensen die beesten voor de lol in huis hebben.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2006, 18:39
pollewop
pollewop is offline
Plaatjes van hersenen vind ik echt verschrikkelijk ranzig.
En zwanen vind ik eng, maar ik ga niet met mijn armen wapperen en gillen verder.
Oud 20-11-2006, 19:32
Haligh
Haligh is offline
ik heb wel last van neurose, maar ga ze niet allemaal opnoemen.
Oud 20-11-2006, 19:50
Sleeping Liar
Sleeping Liar is offline
Naalden, ik haat godverdomme naalden.
Altijd als ik een injectienaald moet halen zit ik te bibberen op die stoel en word ik stront zenuwachtig
Oud 20-11-2006, 20:00
Anoniem
Citaat:
Sleeping Liar schreef op 20-11-2006 @ 20:50 :
Altijd als ik een injectienaald moet halen zit ik te bibberen op die stoel en word ik stront zenuwachtig
aangenaam
Met citaat reageren
Oud 20-11-2006, 20:54
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Haligh schreef op 20-11-2006 @ 20:32 :
ik heb wel last van neurose, maar ga ze niet allemaal opnoemen.
buiten: stekkerdozen.
Oud 21-11-2006, 12:06
Roosje
Roosje is offline
Ik kan heel slecht tegen mensen die mijn polsen vasthouden. Een fobie is het niet te noemen of zo maar het is wel kut. :')
Oud 21-11-2006, 13:13
*amélie*
*amélie* is offline
Ik ben doodsbenauwd voor wespen, nouja eigenelijk bang dat ze mij steken, want ik ben allergisch voor wespensteken. Ik reageer iig hysterisch als ze om me heen vliegen .

En ik houd er niet van om door lange tunnels te rijden. Alleen als ik zelf achter het stuur zit, als een ander rijdt heb ik nergens last van. Als ik rijdt krijg ik hoe langer de tunnel is, hoe naardere beelden
Oud 21-11-2006, 14:10
Verwijderd
ik vind muizen dramatisch.. woon in amsterdam centrum in een oud huisje.. je raadt het al, kom er regelmatig eentje tegen..
Met citaat reageren
Oud 21-11-2006, 14:13
Verwijderd
Hoogtevrees :')
Met citaat reageren
Oud 21-11-2006, 14:20
Verwijderd
Citaat:
Tonsillitis schreef op 17-11-2006 @ 19:26 :
oh ik moet altijd zo de neiging tot kokhalzen bedrukken als ik iemand zie kotsen. of zelfs maar tuffen of heel goor hoesten. ik heb echt een gevoelige keel ofzo.
same
Met citaat reageren
Oud 21-11-2006, 15:11
Hartje
Hartje is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 15-11-2006 @ 09:39 :
ik ben heel erg bang voor duikboten . maar gelukkig kom ik die nooit tegen. ohja ik ben ook doodsbang voor walvissen, dus eigenlijk gewoon voor hele grote dingen onder de zee. maar dit is niet echt een fobie waar ik last van heb, want ik kom nooit op open zee lol.
ik was wel een keer in een museum en daar was een walvisskelet en ik begon bijna te hyyperventileren
hihi ik moest hier toch wel even om lachen

ot: ik ben geen fan van spinnen. en wespen. en andere enge insecten die mij kunnen aanvallen.
een vriend van me is bang voor het tv programma spoorloos.
Oud 21-11-2006, 17:37
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 21-11-2006 @ 15:20 :
same

en 's ochtends eten kan ik ook niet en heel soms kan ik ook mijn tanden pas poetsen na een minuut of vijf heel diep in en uitademen. ik kots niet snel maar kokhals wel snel en dat is echt verrektes irritant en vaag en niet charmant.

groene klodders op straat zien liggen is bij mij een grote kokhals-trigger
Oud 21-11-2006, 17:46
Haligh
Haligh is offline
sinds ik the texas chainswa masacre : the beginning heb gezien kijk ik 's avonds als ik in de auto zit altijd even in mijn achteruitkijkspiegeltje naar de achterbank.
Oud 21-11-2006, 18:00
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
the chainswa massacre
Oud 21-11-2006, 18:02
Haligh
Haligh is offline
de ene r'damse neger naar de andere vloog door het beeld.
Oud 21-11-2006, 18:07
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
't zou nog best een vette film kunnen zijn. Daar zou Dana Nechushtan eens aan moeten beginnen
Oud 22-11-2006, 07:15
655321
655321 is offline
Ik ben panisch voor slangen. Niet de grote dikke pythons maar wel de kleine iele glibberslangetjes. Vooral waterslangen.
Gad-ver-dam-me.
Verder ben ik bang om te zwemmen in water waarvan ik niet kan zien waar de bodem is. Ook als ik TombRaider speel.
Oud 22-11-2006, 09:18
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
655321 schreef op 22-11-2006 @ 08:15 :
Ook als ik TombRaider speel.
ja dat had ik dus ook, ik werd daar altijd helemaal panisch van.
Oud 22-11-2006, 10:54
Verwijderd
Citaat:
Tonsillitis schreef op 21-11-2006 @ 18:37 :
en 's ochtends eten kan ik ook niet en heel soms kan ik ook mijn tanden pas poetsen na een minuut of vijf heel diep in en uitademen. ik kots niet snel maar kokhals wel snel en dat is echt verrektes irritant en vaag en niet charmant.

groene klodders op straat zien liggen is bij mij een grote kokhals-trigger
Haha, ik dacht serieus dat ik de enige was die met dit 'probleem' rondliep.

Verder heb ik het ook als ik iemand anders hoor (of zie)tandenpoetsen en daar dus telkens bij moet spugen. :/
Met citaat reageren
Oud 22-11-2006, 12:25
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ja dat heb ik ook, ik kan ook niet romantisch (??) tegelijk met mijn vriend mijn tandenpoetsen. zelfs van solotandpoetssessies raakt mijn kokhalsreflex al getriggerd.
Oud 22-11-2006, 13:00
Verwijderd
ik ben HEEL erg bang voor de tandarts. zometeen moet ik er naartoe, en ik heb nu buikpijn en gisteravond stopte ik een mini spiegel in m'n mond, om m'n bovengebit te bekijken en volgens mij heb ik een gaatje. en er zit een raar wit vlekje op diezelfde kies. nu ben ik natuurlijk helemaal panisch. ik ben trouwens niet bang voor mijn tandarts, maar voor alle tandartsen. in mijn ogen bestaan die mensen om je te martelen, en om jezelf ongelovelijk machteloos te laten voelen als je in die stoel ligt.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2006, 15:16
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik ben heel erg bang om van dingen af te vallen.\

ik durf niet bij iemand achterop de fiets te zitten of iemand achterop de fiets te nemen, ik durf niet op een ladder te staan, niet om op een stoel te staan, ik vind het eng om een trap af te lopen.
alles wat mijn kans op vallen verhoogd vind ik eng.

en ik ben altijd bang dat er snachts een beest onder mn bed ligt die, als ik naast mn bed sta, mij bij mn enkels beet gaat pakken. . dus spring ik altijd van een paar centimeter afstand in mijn bed.

Laatst gewijzigd op 22-11-2006 om 15:18.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2006, 15:27
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 22-11-2006 @ 16:16 :

en ik ben altijd bang dat er snachts een beest onder mn bed ligt die, als ik naast mn bed sta, mij bij mn enkels beet gaat pakken. . dus spring ik altijd van een paar centimeter afstand in mijn bed.
Kom op zeg, een beest onder je bed. Ben jij echt 20?
Met citaat reageren
Oud 22-11-2006, 15:51
neok
neok is offline
Citaat:
Jimmy Who? schreef op 22-11-2006 @ 16:27 :
Kom op zeg, een beest onder je bed. Ben jij echt 20?
ik vind het ergens wel iets hebben, wat is trouwens mis met veel fantasie hebben, hoe langer, hoe beter, hoe spontaner, hoe meer idealen behouden blijven.

iets waar "volwassenen" nog van kunnen leren...
Met citaat reageren
Oud 22-11-2006, 17:18
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
neok schreef op 22-11-2006 @ 16:51 :
ik vind het ergens wel iets hebben, wat is trouwens mis met veel fantasie hebben, hoe langer, hoe beter, hoe spontaner, hoe meer idealen behouden blijven.

iets waar "volwassenen" nog van kunnen leren...
Ik vind het een afknapper, ik zou geen vriendje hoeven die van de andere helft van de kamer in bed springt omdat hij bang is dat er een beest onder zit. Het heeft ook echt totaal niks te maken met het hebben van idealen. Idealen van kinderen zijn veel simpeler en veel onbedorvener, dat is waar, maar buiten Disneyland begin je er weinig mee.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2006, 22:24
teenager
teenager is offline
Citaat:
Haligh schreef op 21-11-2006 @ 18:46 :
sinds ik the texas chainswa masacre : the beginning heb gezien kijk ik 's avonds als ik in de auto zit altijd even in mijn achteruitkijkspiegeltje naar de achterbank.
als je binnenspiegel goed afgesteld is kun je daarin niet de achterbank zien..
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 09:26
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
Jimmy Who? schreef op 22-11-2006 @ 18:18 :
Ik vind het een afknapper, ik zou geen vriendje hoeven die van de andere helft van de kamer in bed springt omdat hij bang is dat er een beest onder zit. Het heeft ook echt totaal niks te maken met het hebben van idealen. Idealen van kinderen zijn veel simpeler en veel onbedorvener, dat is waar, maar buiten Disneyland begin je er weinig mee.
daarom is de eerste helft van de eerste zin van het topic ook

Heb jij irrationele angsten

Tís irrationeel ja. en dom. en toch spring ik in het donker op mn bed omdat ik er niet naast wil staan.
Oud 23-11-2006, 14:48
Deathspell Omeg
Deathspell Omeg is offline
Geesten en levend begraven worden.
Oud 23-11-2006, 14:59
innogen
innogen is offline
Citaat:
Sleeping Liar schreef op 20-11-2006 @ 20:50 :
Oud 23-11-2006, 16:15
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 23-11-2006 @ 10:26 :
daarom is de eerste helft van de eerste zin van het topic ook

Heb jij irrationele angsten

Tís irrationeel ja. en dom. en toch spring ik in het donker op mn bed omdat ik er niet naast wil staan.
True.
Mijn angsten zijn ook niet echt rationeel.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 21:32
Little Sister
Little Sister is offline
Ik ben vrij bang voor alles wat een knal maakt, van ballonnen tot vuurwerk, van onweer tot pakjes op het schoolplein. Ik word verder niet hysterisch ofzo, ik probeer het gewoon in alle koelte en met alle mogelijke middelen te ontlopen. Als ik iemand alleen al een ballon op tv zie knappen, brr..

Tsja en ik weet wel dat het dom is, en het slaat werkelijk nergens op, maar nog steeds vermijd ik situaties waarin zoiets voorkomt.
Oud 24-11-2006, 16:48
Verwijderd
ik moest vanmorgen bloed prikken en tering. ik heb ook een fobie voor naalden en prikken.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2006, 18:34
Verwijderd
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 15-11-2006 @ 12:44 :
ik ben heel bang voor spinnen en zeer dichtbevolkte mensenmassa's
Same. Al ben ik niet bang voor irl spinnen maar ik heb soms dromen van megacreepyspinnen
Met citaat reageren
Oud 24-11-2006, 19:26
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Die pestkinderen hier die nu al lukraak vuurwerk in de rondte strooien en vuurwerkbommen maken.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2006, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Horror Kitty schreef op 24-11-2006 @ 20:26 :
Die pestkinderen hier die nu al lukraak vuurwerk in de rondte strooien en vuurwerkbommen maken.
Ja gristus, de aanloop naar nieuwjaar is elk jaar weer een hel. Hoewel het wel fijn is te bedenken dat er elk jaar minstens een paar van die retards wat vingers kwijt raken.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2006, 20:12
Jean-Bob
Jean-Bob is offline
haha zag net een topic op fok van een gast die een strijker in een hondedrol had gestoken en nu met poep in zijn oog rond loopt. Hoe geniaal.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2006, 21:02
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Jean-Bob schreef op 24-11-2006 @ 21:12 :
haha zag net een topic op fok van een gast die een strijker in een hondedrol had gestoken en nu met poep in zijn oog rond loopt. Hoe geniaal.
link!
Oud 24-11-2006, 21:26
Jean-Bob
Jean-Bob is offline
http://forum.fok.nl/topic/945464

Wel typisch fok dit.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2006, 21:56
Verwijderd
Citaat:
Jean-Bob schreef op 24-11-2006 @ 22:26 :
http://forum.fok.nl/topic/945464