Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
en toen ik een jaar of vijf was ben ik eens door een vervelend rotkind heel erg lang onder water geduwd ( ze ging echt op me leunen, wtf waarom? ![]() feest der herkenning
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ot: ik ben geen fan van spinnen. en wespen. en andere enge insecten die mij kunnen aanvallen. een vriend van me is bang voor het tv programma spoorloos. ![]()
||
Citaat:
en 's ochtends eten kan ik ook niet en heel soms kan ik ook mijn tanden pas poetsen na een minuut of vijf heel diep in en uitademen. ik kots niet snel maar kokhals wel snel en dat is echt verrektes irritant en vaag ![]() groene klodders op straat zien liggen is bij mij een grote kokhals-trigger ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder heb ik het ook als ik iemand anders hoor (of zie)tandenpoetsen en daar dus telkens bij moet spugen. :/ |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
iets waar "volwassenen" nog van kunnen leren... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Heb jij irrationele angsten Tís irrationeel ja. en dom. en toch spring ik in het donker op mn bed omdat ik er niet naast wil staan.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Mijn angsten zijn ook niet echt rationeel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
of generaliseer ik dan de generaliserende mensen weer haat ik mijzelf? lastig hoor al die drogredenaties.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|