![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|||||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Nu vraag ik me af wat mensen als Pruttelpot drijft om koste wat het koste wanbeleid te verdedigen. Waarom niet boos zijn dat je regering het niet goed deed? Is het omdat je niet aan jezelf toe durft te geven dat je het fout had toen je 'jouw' partij vertrouwde? Of wil je het niet zien, omdat het te confronterend is wat je mede-landers gedaan hebben? Te beschamend? Serieus, dit intrigeert me. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Met alle respect. (Nee, wacht. Toch niet.) |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Hallo, welkom in de 21ste eeuw!! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Dan weet je dus duidelijk niets over slavernij. Maar:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Levens worden gered door informatie en inlichtingen. We hebben het hier over standaard ondervragings technieken. Er zijn geen ogen uitgestoken, geen vingers afgesneden. Er is hun geen voedsel ontnomen, geen water ontnomen. Je moest een weten met hoeveel militaire ethiek we worden doodgegooid binnen het leger. Aan hoeveel regeltjes we ons moeten houden. Ik durf te wedden dat zelfs de politie bij zware criminelen nog zwaardere ondervragings technieken gebruikt. Dit is gewoon PURE stemmingsmakkerij
Laatst gewijzigd op 19-11-2006 om 02:35. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
De VOC heeft die slaven daar niet neergezet, heeft nooit gehandeld in slaven en heeft slavernij nooit gepropageerd. Zeg je van wel, dan ben je een leugenaar want het is historisch gezien simpelweg bullshit. Dat de vrouwen van handelaren die handeldreven met de VOC slaven hadden en in Jakarta woonden, dat valt niet te ontkennen, maar betekent dat dat de VOC slavenhandelaars waren? Nee. Nog zo iets trouwens, de complete tijdsgeest die je vergeet. Van de romeinen, tot de middeleeuwen, de waarden en normen die compleet anders lagen en wat je bij voorbaat nu al fout noemt, terwijl eht toen helemaal niet fout was, zelfs hardstikke logisch. Maargoed, ik begrijp die hypocriete houding van je wel hoor, Apple is natuurlijk ook verantwoordelijk voor de armoede en het censuur beleid in China omdat ze er hun Ipod laten maken en veel handel voeren met de chinezen. Jij moest je schamen voor je gebrek aan kennis en inzicht, en bovenal voor de uitzondelijk ignorante houding van je. En over kamp: Hoe vaak moet er gezegd worden dat de zaak is onderzocht door de Marachaussee en het OM en dat er geen aanleiding voor strafrechtelijk onderzoek was voordat dat in die ignorante kop van je doordringt? Overigens is Kamp niet degene die dat onderzoek meot doen, maar het OM. Het is hoogst ongebruikelijk dat het OM de minister lastig valt met die onderzoeken, zeker als blijkt dat ze tot niks leiden. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Negeer je de feiten nou gewoon bewust of hou je gewoon van onzin verkondigen? "De informatie van de marechaussee ging naar het Openbaar Ministerie, dat toen geen reden voor een strafrechtelijk onderzoek zag." "Een woordvoerder van het Openbaar Ministerie (OM) verklaarde tegenover deze krant dat de marechaussee het OM heeft ingelicht over de kwestie." En zo kan ik nog wel tientallen quote uit de kranten van gister rbij halen? |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Bovendien gaat iedereen voorbij aan het feit dat er *sowieso* iets fout is gegaan, want de Nederlanders mochten helemaal geen gevangenen houden en ook niet verhoren. Laatst gewijzigd op 19-11-2006 om 22:27. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ontopic: teveel mensen vergeten dat onze jongens in een ver land hun leven riskeren voor ons. Misschien sta je zelf niet achter het doel van de missie, maar een beetje respect voor de militaiten is wel op zijn plaats. Vindt niemand het wel heel toevallig dat deze info door de oppositie zo vlak voor de verkiezingen naar buiten wordt gebracht? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 19-11-2006 om 22:28. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het leger in dienst van Wilders... the horror. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ten tweede: ben ik absoluut niet pro-Amerika ten derde: Ik vind minister Kamp tot op heden zeker niet incompetent. Mochten er 3 jaar geleden fouten zijn gemaakt, dan zal dat binnenkort, als het onderzoek klaar is, naar voren komen. en dan ga ik pas zeggen of ik die man incompetent vind ja of nee. Daarnaast vind ik dat minister Kamp gister een heel behoorlijk verhaal hield tijdens dat interview en ik blijf er bij dat die twee journalisten behoorlijk provocerend bezig waren
||
Citaat:
![]()
||||
Citaat:
1) de mensen die opgepakt zijn onschuldig zijn, omdat er geen echte rechtsgang is geweest 2) de mensen geen juiste informatie geven 3) de inlichtingen niet in verhouding staan tot de verkregen informatie. 4) als in Irak dit het voorbeeld is, in een land waarbij de balans tussen volk en staat al jaren in het voordeel van de laatste is doorgeslagen, is een duurzame verbetering van de situatie niet denkbaar. Vind je marteling toelaatbaar als het levens redt? Zoja, dan zou ik maar snel mijn ontslag gaan indienen omdat je dan niet in het leger volgens jou de beste handelsmethode (officieel) goedkeurt. Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Op dit moment haalt jouw kritiek op in volstrekt willekeurige volgorde Kamp, Verdonk, CDA, VVD, Nederland, MvD, MIVD en medeforummers geen van die criteria. Kamp wist van niks, Kamp kan dus niet verweten worden iets stil gehouden te hebben. Iedereen die een poging in die richting doet maakt een leugenaar van zichzelf. Dan is het verder aan de critici om voor zichzelf aan te geven wie bereid is te liegen voor hun politieke doelen. We weten dat Groenlinks daar al meermalen vol in is gesprongen. Wie volgt?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wesam al D. uitgeleverd aan VS Mark Almighty | 99 | 02-02-2007 14:51 | |
Kabinetsfomatie II [CDA, PvdA en CU?] Politiker | 129 | 25-01-2007 17:59 | |
Op wie zou je nu stemmen? (poll) T_ID | 500 | 30-09-2006 01:14 | |
[STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen. Verwijderd | 110 | 21-09-2006 00:04 | |
Mishandelingen/martelingen/inhumane behandeling gevangenen door o.a. Amerikanen Rollo Tomasi | 500 | 22-05-2004 22:56 | |
Nederlander door granaataanslag Irak gedood Daevrem | 58 | 12-05-2004 21:44 |