Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Hans van Baalen
||
Citaat:
Ken Dries van Agt wel, was deel van mn einexamen geschiedenis ;x Rene Rideer van Rappard Oh en nog ff dit: Omschrijf de politicus (m/v) met één woord met één woord één woord één Dus EEN, niet meerdere ;x
||
Citaat:
Al Gore had natuurlijk de opvolger van Bill Clinton moeten zijn. Dan had de wereld er een stuk anders en beter uit gezien. Bert Bakker (D66) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Maar ik ken die hele Rene niet, dus iemand anders mag proberen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Baron van Boetzelear (Partij voor Nederland) (Ja echt waar Nawijn heeft een Baron op zijn lijst staan. En ook nog een Jonkheer trouwens)
||
Verwijderd
|
Citaat:
Alexander Pechtold (D'66) |
![]() |
||
Citaat:
Filip Dewinter is een smakeloos figuur, een ronduit racistisch persoon. Onverdraagzaam, populistisch, spelend op de onderbuik. Een gladjakker eerste klas. Het enige wat hij nog moet doen, is een klein zwart snorretje laten staan. Bert Koenders |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hmm, ik zie dat nog niemand Adje Melkert heeft genoemd....
||
Citaat:
André Rouvoet |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kees van Kooten |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
sander van de grouwe (cda) |
![]() |
||
Citaat:
Loesewies: ik heb wel sympathie voor D66. Sympathiek. Jozef Stalin.
||
Citaat:
En waarom is Marianne Thieme nog niet in één zin genoemd met 'onwijs lekker ding waar ik wel een beschuitje mee zou willen eten' ![]() Net zoals Fleur Agema trouwens. (tweede van Partij voor de vrijheid)
||
Citaat:
![]() Louis XIV was natuurlijk ook geen politicus, maar staatshoofd. Angela Merkel |
![]() |
||
Citaat:
![]() oh okee ja natuurlijk, stom ![]() ![]() en ik laat Angela Merkel staan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Toen Lodewijk XIV in 1661 zelf ging regeren, riep hij zichzelf uit tot koning bij de gratie van God, plaatsvervanger van God op aarde; dit is het zgn. Droit Divin. Onder de absolute vorst had het Franse parlement, de Staten-Generaal, in feite geen macht en ook de ministers stonden volledig onder zijn gezag. Vermoedelijk heeft de traumatische ervaring van la Fronde hierin een belangrijke rol gespeeld: Lodewijk wilde voorkomen dat anderen ooit zo veel macht zou kunnen krijgen dat zij de rust in het koninkrijk konden bedreigen. http://nl.wikipedia.org/wiki/Lodewijk_XIV_van_Frankrijk |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik moet me maar gewoon beperken tot discussies die gaan over onderwerpen waar ik wel verstand van heb. (valt politiek niet onder ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Persoonlijkheidsloos (het moest in één woord dus tja.. ![]() Balkenende |
![]() |
|
|