Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-12-2006, 13:07
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Heksjuh en Saarah, dankjewel... *knuf*

Zometeen gaat ze. En ik voel me verdomde schuldig dat het ook een beetje oplucht om haar weg te brengen. Maar het gaat gewoon niet zo... ze laat de ontlasting lopen, versnipperd ineens kranten, jankt de hele dag, bijt nog steeds naar iedereen die haar wil helpen..
Oud 03-12-2006, 13:16
rare kwast
rare kwast is offline
^^ knuft
Oud 03-12-2006, 13:20
Meissiej
Meissiej is offline
@ Aragnabite; Sterkte! *knuff*
Oud 03-12-2006, 13:34
moon
moon is offline
@Nijn: Dankje!
@Darkfairy: Trek je niks aan van die stomme reacties in dat topic, die reacties zijn zo laag en zo zielig...die moet je gewoon echt niet serieus nemen! Jij bent waardevol zoals je bent! *knuff*
@Aragnibite: brok in mijn keel! Ik heb zelf ook een hond die vorig jaar bijna ingeslapen moest worden, ik snap een beetje hoe je je voelt. Hele hele hele dikke knuff!
Oud 03-12-2006, 13:49
Verwijderd
''vrolijk'' sinterklaas vieren..
Oud 03-12-2006, 13:51
apocrief
apocrief is offline
Ik heb heemaal geen tijd om mijn hart te luchten. Er moet zo veel.
Oud 03-12-2006, 13:54
Meissiej
Meissiej is offline
Bah. Bah. Bah.

Waarom toch steeds dat rot gevoel?

laat me maar gaan

Laatst gewijzigd op 03-12-2006 om 13:58.
Oud 03-12-2006, 14:02
Roosje
Roosje is offline
Ik ben gelukkig.
Oud 03-12-2006, 14:39
Verwijderd
Net een hele lange mail naar een vriendin gestuurd. Waarom durf ik de dingen die daarin staan niet gewoon tegen hém te zeggen? Het gevoel dat er over me heen gelopen wordt gaat nu een beetje overheersen. Dat wil ik niet. Zo ga ik alleen maar twijfelen. Gisteren hebben we het er wel even over gehad, maar ik baal zo dat ik dan niet alles eruit durf te gooien. Waarschijnlijk snapt 'ie er dan toch niks van, omdat ik het altijd allemaal voor mezelf houd. Dat is helemaal niet eerlijk tegenover hem. Misschien toch maar een moment zoeken om erover te praten, maar er is nooit een goed moment
Oud 03-12-2006, 14:42
Verwijderd
Ik voel van alles, en tegelijk helemaal niks. Ik voel me net een ontzettend gefrustreerde puber, terwijl ik dat stadium allang gepasseerd ben
Oud 03-12-2006, 14:43
fractuur
fractuur is offline
Helemaal niet erg dat het zo regent als ik moet leren.
Oud 03-12-2006, 15:01
Gothic
Gothic is offline
pff ben moe, niet gek na laat naar bed gaan. Was wel erg gezellig gelukkig.

en vandaag leren schiet niet heel erg op, zo nog even 2 uurtjes leren en daar hou ik het maar op...

pff echt heel moe. Ik moet gewoon dat tentamen halen... en dat lukt ook vast wel, maar ja, nu maar niet druk om maken als ik moe ben, doe ik morgen wel als ik weer uitgeslapen ben...
Oud 03-12-2006, 15:17
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Tuduu, gisternacht was ontzettend leuk. Of eigenlijk vannacht . Nouja, zin in morgen, dat ook <3. Ik voel me prima .
Oud 03-12-2006, 15:22
PieceOfMind
PieceOfMind is offline
Ik voel me kut. Ken je Munich? Die film dan he. Heb hem net gezien, en hij heeft wel heel erg veel indruk op mij gemaakt. Zo veel, dat ik nu in een lichte shok verkeer. Ik heb even tijd nodig om bij te komen denk ik. (heb dat nooit eerder gehad bij andere films)

Oud 03-12-2006, 15:46
Meissiej
Meissiej is offline
Hoera voor de ns
Oud 03-12-2006, 15:47
kroot
kroot is offline
@HaWaHaai: Wouw, gefeliciteerd!!
@Aragnabite: knuffel en veel sterkte.

Te lang in bed gelegen, boodschappen gedaan, en nu ben ik weer doodmoe.
Oud 03-12-2006, 16:16
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
darkfairy schreef op 02-12-2006 @ 20:10 :
http://forum.scholieren.com/showthre...=&pagenumber=2

knuf^^ vooral wat helemaal onderaan de bladzijde staat
Onzinners zijn gewoon zielig. Alles afzeiken. Daarom kom ik er niet! Trek je er niets van aan, meis! :hug:
Oud 03-12-2006, 16:20
Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Cherry Springs schreef op 03-12-2006 @ 17:16 :
Onzinners zijn gewoon zielig. Alles afzeiken. Daarom kom ik er niet! Trek je er niets van aan, meis! :hug:
Ach, zo zijn heel veel mensen wel op internet..
Maar sorry hoor, niet stom bedoeld, maar het is ook nogal apart wat darkfairy post (waar ze het topic dus mee startte) Je weet toch dat er dan zo'n reacties komen?

OT: ik wil zo graag met hem praten gisteravond was echt een leuk gesprek, ik hou hem alleen as usual wel veel te lang wakker
Oud 03-12-2006, 16:28
Roosje
Roosje is offline
Oh ja, ik moet oppassen vanavond. \m/ Beterrrr, want ik heb een chronisch geldgebrek. Ik moet er alleen wel even voor zorgen dat ik braaf ergens msn kan vinden beneden want anders is het niet gaaf.

<3
Oud 03-12-2006, 16:34
moon
moon is offline
Citaat:
Faerie schreef op 03-12-2006 @ 17:20 :
Ach, zo zijn heel veel mensen wel op internet..
Maar sorry hoor, niet stom bedoeld, maar het is ook nogal apart wat darkfairy post (waar ze het topic dus mee startte) Je weet toch dat er dan zo'n reacties komen?
Geen aanval op jou, maar ik vroeg me af je de reacties wel echt gelezen hebt?
Daar staan namelijk echt zulke lullige reacties in...dat kun je echt niet verwachten. Ik vind dat je van mensen die enigzins volwassen zijn kunt verwachten dat ze niet reageren als een topic ze niet aanstaat of er dedsnoods een goed bedoeld grapje over maken. Maar niet zoals het er in dat topic aan toe gaat. Zulke reacties kun je naar mijn mening alleen maar verwachten van hele zielige,trieste figuren.
Oud 03-12-2006, 17:04
IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
moon schreef op 03-12-2006 @ 17:34 :
Geen aanval op jou, maar ik vroeg me af je de reacties wel echt gelezen hebt?
Daar staan namelijk echt zulke lullige reacties in...dat kun je echt niet verwachten. Ik vind dat je van mensen die enigzins volwassen zijn kunt verwachten dat ze niet reageren als een topic ze niet aanstaat of er dedsnoods een goed bedoeld grapje over maken. Maar niet zoals het er in dat topic aan toe gaat. Zulke reacties kun je naar mijn mening alleen maar verwachten van hele zielige,trieste figuren.
Ja, maar van mensen die volgens jou "zielige, trieste figuren" zijn, kun je toch dit soort zieke reacties verwachtten als je zo'n achterlijk topic opent? Echt heel rot enzo, en natuurlijk lomp van die onzinners, maar als je weet dat je bijv. niet al te sterk in je schoenen staat, en mensen bij Onzin zulke reacties plaatsen, open dan niet zo'n topic.

ot: gister verhuist, maar ben nu nog bij mijn ouders. Vanaf morgen er echt in!! Best spannend, en ik maak me er wel een beetje druk over, maar aangezien ik nu zo druk ben met school heb ik niet eens tijd om me er druk over te maken .
Oud 03-12-2006, 17:25
fractuur
fractuur is offline
Pff.. hoop dat ik het haal morgen. Was toch iets te laat begonnen met leren. Vanavond nog een beetje anatomie en histologie, en dan moet het maar genoeg zijn..
Oud 03-12-2006, 17:29
moon
moon is offline
Citaat:
IcedEarth schreef op 03-12-2006 @ 18:04 :
Ja, maar van mensen die volgens jou "zielige, trieste figuren" zijn, kun je toch dit soort zieke reacties verwachtten als je zo'n achterlijk topic opent? Echt heel rot enzo, en natuurlijk lomp van die onzinners, maar als je weet dat je bijv. niet al te sterk in je schoenen staat, en mensen bij Onzin zulke reacties plaatsen, open dan niet zo'n topic.
Niet iedereen weet dat er op onzin zulke reacties worden gegeven op je topic. En ook al was het een (laat ik het zacht uitdrukken) enigzins raar topic, dan nog vind ik dat je zulke reacties niet hoeft te kunnen verwachten. Daar blijf ik bij, je hoeft zulke reacties van niemand te verwachten. Als je toegeeft dat je dit soort reacties kunt verwachten geef je er eigenlijk aan toe dat het normaal is dat mensen zo reageren omdat mensen nou eenmaal zo zijn. Dan leg je je er bij neer. Nou en ik vind dat dus niet normaal.
Maar goed, ik ben misschien wat overgevoelig daarin (zelf jaren lang gepest).
Oud 03-12-2006, 17:31
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Dankjulliewel.. jullie zijn echt lief..
Ik kon het niet aan om mee te gaan, mijn vriend is nu met haar daar.. voelt nog onwerkelijk allemaal.. vooral omdat een nicht van me net een pup heeft overgenomen van iemand. *zucht*
Oud 03-12-2006, 18:17
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik ga heel blij zijn als deze mogelijkheid waarheid word:
Mijn eigen paard staat met zware blessure, en nu mag ik het sportpaard van iemand anders (tijdelijk) gaan rijden. We doen dus aan paardenruil en het komt voor ons beide (en de dieren) heel veel beter uit...

Zou het echt? Zou het echt? Zouden we dan volgend jaar EINDELIJK mee kunnen doen aan de wedstrijden met de mogelijkheid een NK te winnen? Heel ver weg, maar... het zou zo tof zijn, want ik ben nu al wel heel erg lang uit de running.

*droomt nog even verder* Waaaaah, alleen van het idee word ik al blij.
Oud 03-12-2006, 18:26
Meissiej
Meissiej is offline
Donker.
Oud 03-12-2006, 18:52
rare kwast
rare kwast is offline
ik wil niet, ik wil niet..

iemand een verstop plek voor me?

*strooit genoeg knuffels rond voor de komende 2 weken*

tot dan
*knuft sonho en meissiej extra*
Oud 03-12-2006, 18:59
Meissiej
Meissiej is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 03-12-2006 @ 19:52 :
ik wil niet, ik wil niet..

iemand een verstop plek voor me?

*strooit genoeg knuffels rond voor de komende 2 weken*

tot dan
*knuft sonho en meissiej extra*
Kom op meis. Ik weet dat je het kan. Natuurlijk is het even eng, maar probeer er wat van te maken.
Ik denk aan je.

*doet nog extra knuffels geven*
Oud 03-12-2006, 19:31
Verwijderd
Citaat:
moon schreef op 03-12-2006 @ 18:29 :
Niet iedereen weet dat er op onzin zulke reacties worden gegeven op je topic. En ook al was het een (laat ik het zacht uitdrukken) enigzins raar topic, dan nog vind ik dat je zulke reacties niet hoeft te kunnen verwachten. Daar blijf ik bij, je hoeft zulke reacties van niemand te verwachten. Als je toegeeft dat je dit soort reacties kunt verwachten geef je er eigenlijk aan toe dat het normaal is dat mensen zo reageren omdat mensen nou eenmaal zo zijn. Dan leg je je er bij neer. Nou en ik vind dat dus niet normaal.
Maar goed, ik ben misschien wat overgevoelig daarin (zelf jaren lang gepest).
Als je je begeeft in een oorlogsgebied, dan kun je verwachten dat 't gevaar van vermoord worden loopt. Betekent dat dat je aangeeft dat 't normaal is om mensen te vermoorden? Nee, dat betekent dat je realistisch bent.

Om de metafoor nu eens door te trekken, darkfairy was bij wijze van door een oorlogsgebied aan het rennen, gekleed in een clownspak, en aan het roepen van "AAHAHAA HAAHAA JAA HAAAA WOEHOOEEE". En bij 't klinken van een waarschuwingsschot ging ze roepen van "GODVERDOMME JULLIE ZIJN ALLEMAAL VET KUT DIT IS TOCH NIET NORMAAL JE GAAT TOCH NIET ZITTEN SCHIETEN OP MENSEN FAKKING TERINGLIJERS :@:@:@!!!1".

Dus nee, het is niet aardig wat die lui op Onzin doen, maar ze lokt het zelf ook behoorlijk uit.
Oud 03-12-2006, 19:44
Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 03-12-2006 @ 20:31 :
Als je je begeeft in een oorlogsgebied, dan kun je verwachten dat 't gevaar van vermoord worden loopt. Betekent dat dat je aangeeft dat 't normaal is om mensen te vermoorden? Nee, dat betekent dat je realistisch bent.

Om de metafoor nu eens door te trekken, darkfairy was bij wijze van door een oorlogsgebied aan het rennen, gekleed in een clownspak, en aan het roepen van "AAHAHAA HAAHAA JAA HAAAA WOEHOOEEE". En bij 't klinken van een waarschuwingsschot ging ze roepen van "GODVERDOMME JULLIE ZIJN ALLEMAAL VET KUT DIT IS TOCH NIET NORMAAL JE GAAT TOCH NIET ZITTEN SCHIETEN OP MENSEN FAKKING TERINGLIJERS :@:@:@!!!1".

Dus nee, het is niet aardig wat die lui op Onzin doen, maar ze lokt het zelf ook behoorlijk uit.
Juist, dit is dus ook wat ik bedoelde. Het is nogal een rare post van darkfairy, en als mensen dan zo gaan reageren vraagt ze meteen een maandban aan en doet ze alsof ze helemaal is weggepest hier. Dan moet je maar niet zoiets raars gaan posten vind ik. Dit soort reacties krijg je gewoon op internet.

en Moon, ik snap dat je er misschien wel gevoelig voor bent omdat je zelf jarenlang bent gepest, maar dit is wel iets heel anders. Jij werd gepest zonder een reden, jij lokte het helemaal niet uit, zoals de meesten die irl gepest worden. Maar dit is wel heel anders..
Oud 03-12-2006, 19:48
Worn Down Piano
Worn Down Piano is offline
Heel fijn, achteraf me nog een trap na geven. Alsof het niets betekent en zo laconiek erover doen. Net als denken dat dit mij verder helemaal niets meer doet, want dat is niet zo.
Oud 03-12-2006, 20:11
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
IcedEarth schreef op 03-12-2006 @ 18:04 :

ot: gister verhuist, maar ben nu nog bij mijn ouders. Vanaf morgen er echt in!! Best spannend, en ik maak me er wel een beetje druk over, maar aangezien ik nu zo druk ben met school heb ik niet eens tijd om me er druk over te maken .
Zeggen dat iemand beter dood kan zijn is geen normale reactie, en OOK op onzin gaat dat VEELS te ver.

Citaat:
Paranoide schreef op 03-12-2006 @ 20:31 :

Er zijn grenzen aan wat je kan zeggen, dat staat ook in de regels. En dit is niet de eerste keer dat ze totaal afgekraakt werd op haar uiterlijk.
Oud 03-12-2006, 20:35
IcedEarth
IcedEarth is offline
Hoi, ik heb helemaal niet gezegd dat het "normaal" is wat de mensen op onzin doen.
Oud 03-12-2006, 20:51
Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 03-12-2006 @ 21:11 :
Zeggen dat iemand beter dood kan zijn is geen normale reactie, en OOK op onzin gaat dat VEELS te ver.

Er zijn grenzen aan wat je kan zeggen, dat staat ook in de regels. En dit is niet de eerste keer dat ze totaal afgekraakt werd op haar uiterlijk.
Klopt, dat ze wordt afgekraakt op haar uiterlijk is ook helemaal niet goed te praten, en ook heel lullig. Ik vind wel dat veel andere reacties te verwachten waren. Ik vind het gewoon vreemd dat je zoiets post, zoiets moet je gewoon niet doen. Maar nogmaals: dat maakt die bepaalde reacties uiteraard niet goed.

OT: het gaat wel. Ik had hem eigenlijk nog heel graag willen spreken, echt jammer... Maar ik snap ook wel dat hij moet leren, das natuurlijk ook erg belangrijk Ik wil hem heel snel weer zien. Verder heb ik géén zin in school morgen, ben er op dit moment ook erg chagrijnig door. Ik ben zo bang dat ik dit jaar niet haal! Maar ik weet ook gewoon échttt niet wat ik verder precies zou moeten doen voor school. Nouja, ik doe nu in ieder geval erg goed mee met opdrachten e.d., ik ga alleen niet zo vaak naar Colleges omdat die niet verplicht zijn. Ik zou me eigenlijk meer op de stof en op het halen van competenties moeten richten, maar hoe?
Oud 03-12-2006, 21:11
kroot
kroot is offline
@ rare kwast: veel sterkte en plezier morgen!

Ik ben vandaag echt niet blij, vraag niet waarom. En ik ben opzoek naar een rainstick.
Oud 03-12-2006, 22:11
Verwijderd
Ik zou nog moeten leren, maar ik ben zooo dood... Eigenlijk ben ik wel een beetje bang, iedereen heeft gelijk, maar ik weet niet wat ik eraan moet doen. Ik word een beetje gek van de drukte, maar ik wil het gewoon doen! Maar soms zou ik ook wel heel lang vakantie willen, zeker nu ik me zo bagger voel. Op deze manier sukkel ik alleen maar door en verdwijnt dat griepvirus ook niet uit mijn lichaam.. pff.
Oud 03-12-2006, 22:30
Verwijderd
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 03-12-2006 @ 21:11 :
Grenzen zijn een illusie.

Natuurlijk zijn er grenzen die iedereen voor zichzelf vastlegd. Jouw grenzen liggen minder ver weg dan van de bewuste onzinners.

Verder zijn er maatschappelijk geaccepteerde grenzen, het gemiddelde van alle grenzen binnen een bepaalde maatschappij.

Maar er bestaat niet zoiets als een algemeen verbod op wat je wel en niet kan zeggen. Hooguit zou je kunnen zeggen dat Jon een stel regels verzonnen heeft en dat men zich er aan heeft te houden. Wat nu ook gebeurt, ik meen een topic gesignaleerd te hebben op M&M waarin stond dat de onzinners een waarschuwing kregen. Echter, dat neemt niet weg dat zij mogen en kunnen zeggen wat ze willen, ongeacht publieke opinie, ongeacht maatschappelijke criteria, ongeacht regels op dit forum. Vrijheid van meningsuiting.

Of het dan aardig is, alles wat er gezegd wordt, dat is een andere discussie.
Oud 03-12-2006, 22:37
Verwijderd
Misschien kunnen jullie de discussie over grenzen ed ergens anders voortzetten?
Oud 03-12-2006, 22:38
Verwijderd
honderdduizend uur geleerd en nog steeds heb ik het idee dat ik totaal geen idee heb wie nou wat zegt. waar is m'n filosofische gave gebleven?
Oud 03-12-2006, 22:44
Roosje
Roosje is offline
Leuk en lief en vrolijk. ^^

I prefer to find a ceiling want al mijn remmingen zijn weggeflikkerd maar het is niet eens zo heel erg. Hoogstens beangstigend maar ik denk niet na.
Oud 03-12-2006, 23:12
Redhair
Redhair is offline
Het weekend weer 200 meter verderop doorgebracht, bij J.
Vrijdagavond eerst gewerkt, hij was vrij. Werken was echt gezellig, ik heb me dood gelachen om een collega. Rond twaalf uur vroeg J. of ik mee ging naar een verjaardag van een vriendin. Daar ook weer vet gelachen. Om half drie gingen we naar J.'s huis. Als vanzelfsprekend bleef ik bij hem slapen. We lagen in bed, ik zei dat ik hem echt wilde leren kennen, dat er veel meer moest zijn gebeurd in zijn jeugd dan hij eerder verteld heeft. En ik kreeg weer een beetje J. dat ik niet kende. Het is niet leuk om hem zo kwetsbaar te zien, aan bijna niemand heeft hij precies verteld wat er vroeger gebeurd is, hij heeft niets verwerkt, dus het maakt hem steeds emotioneel. Maar het is goed dat hij het verteld. Ik wil weten wat hem is overkomen, om sommige reacties en gedrag te begrijpen, gewoon. Daarna de hele nacht wakker gelegen, omdat mijn eigen verleden mijn hoofd in bezit nam. 's Middags naar de stad geweest, 's avonds lekker gehangen. De afgelopen week was het wat minder tussen ons. Niet dat het slecht ging, maar we kregen weinig hoogte van elkaar. Maar gister waren we weer zo fucking zoet en lief dat ik mezelf er bijna aan irriteer. Ik ben zo gek op hem, hij is zo gek op mij. We liepen gister in het trappenhuis van de flat, hij zong de hele weg naar boven dat hij van me hield. Het is echt te zoet, zoiets had ik ook niet van hem verwacht. Vroeger riep ik altijd dat ik het verschrikkelijk vond als mensen zo doen, maar nu vind ik het stiekem heerlijk. Mijn vader is vijf weken geleden dood gegaan en ik voel me merendeel van de tijd goed.

Vannacht heerlijk geslapen, ik was zoals gewoonlijk weer eens fucking lui dus heb tot zes uur in bed gelegen, J. was 's ochtends er uit gegaan maar kwam er uiteindelijk weer bij liggen en viel ook in slaap. Ik kan niet wachten tot we een huisje hebben. De kamer waar hij nu in zit is 10 vierkante meter, daar zit je te veel elkaar op de huid, kan ik minder makkelijk mijn eigen ding doen.

Alleen net was hij op msn opeens heel anders. Depressief, het leek alsof hij afscheid nam. Ik zei dat hij eerlijk moest zijn en vroeg of hij iets van plan was. Momenteel niet, was het antwoord. Ja, fucking hell, wat moet ik daarmee? Uiteindelijk wel uitgepraat, hij ging gewoon slapen. Maar het is niet leuk als hij dat soort dingen zegt. Ik mag niet zeuren, vorige week zei ik nog dat ik dood wilde, maar toch. Ach, komt wel goed, zodra we een huisje hebben en hij bij K, die vuile junk, weg is.
Oud 03-12-2006, 23:42
Verwijderd
volhouden voor anderen is moeilijk
Oud 03-12-2006, 23:47
Worn Down Piano
Worn Down Piano is offline
Ach, zak toch een end de stront in, hoe triest kan je zijn
Oud 04-12-2006, 01:02
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Mijn vriend heeft de dierenarts moeten overhalen haar moeten in te laten slapen. Dat is wel hard. Hij wilde nog zus proberen, zo proberen. In ieder geval haar daar opnemen. Terwijl wij ons besluit al hadden gemaakt. 1 ze is al bijna een maand ziek. 2 ze heeft gebeten. 3 ze bleef naar ons bijten. 4 ze krijste 24/7 van de pijn en kwam niet eens meer van haar plek. Uiteindelijk begreep de meneer ons standpunt. Maar vind het sneu van mijn vriend want die is toch weer met twijfels daar weggegaan. Nadat hij haar heeft laten inslapen.

Alleen.. hoe leg ik dit mijn jack russel pup (naja, 8 maanden) uit.. Die zoekt zich onnozel hier in huis en we hadden juist een andere hond erbij omdat ze moeilijk alleen bleek te kunnen blijven.*zucht* meest gehoorde advies tot nu toe is een maatje voor haar te halen. En er is een nestje hier in de buurt.. en het kriebelt ook wel heel erg

who knows..

en klinkt misschien heel dubbel maargoed.. kan dat moeilijk uitleggen nu. Op zich waren we er op voorbereid dat de rottweiler niet lang meer had. Maar dat het zo heftig zou gaan hadden we natuurlijk nooit kunnen voorzien.

Naja.. ik ga gewoon eens voor mezelf en mijn pup en vriend kiezen en wat anderen vinden kan me gestolen worden.
Oud 04-12-2006, 09:20
Iduna
Iduna is offline
Hahaha
Het viel gelukkig hartstikke mee, hij deed het niet expres. Maar zo weet men tenminste wel wat ze aan me hebben en dat ik me niet zomaar aan de kant laat schuiven. Hallo, ik heb daar hard aan gewerkt dus ik verwacht ook dat dat niet ineens weggegooid wordt. Maar goed, alles is weer ok.
Oud 04-12-2006, 09:37
moon
moon is offline
Nog 1 keer in reactie op de voorgaande discussie: Misschien ben ik gewoon iets te idealistisch en te weinig realistisch en hebben jullie dus wel een beetje gelijk. Alleen vanuit dat idealistische dat ik heb, blijf ik er dus bij dat je vervelende dingen niet hoeft te kunnen verwachten.
En IcedEarth je hebt mijn post verkeerd begrepen want ik bedoelde er niet mee dat ik dacht dat jij de reacties op onzin normaal vond.

Ot: Ik loop met 4 pleisters om mijn vingers. Er ging gister een glazenbeeldje in 1000 stukjes kapot in mijn handen....allemaal glassplintertjes in mijn handen....*auch*.
En verder geen zin in school, ben al te laat, het gaat niet zo best wat dat betreft.
Oud 04-12-2006, 10:14
Lilium
Lilium is offline
Bah, neem nou op fietsenmaker! Nu weet ik nog niet of je mijn band kunt plakken.
Edit: ik neem lekker een boek mee naar school.

Laatst gewijzigd op 04-12-2006 om 12:54.
Oud 04-12-2006, 10:50
coopergirl
coopergirl is offline
Awwwwwwww tis hier weer een zooitje en de afwas van gister staat er nog... Heb geen zin mijzelf te mobiliseren.

Gaap. De luiheid!

Gister onwijs toffe beoordeling van werkbegeleidster gehad. Zij kan niet op de tussenevaluatie aanwezig zijn, dus hebben we gisteravond uitgebreid geevalueerd.. <333
Oud 04-12-2006, 11:57
Roosje
Roosje is offline
Een beetje ironisch is het wel. :') Moest dat nou?

Nog drie dagen en ik ben jarig. Nog vier dagen en het is weer weekend.
Oud 04-12-2006, 13:49
Verwijderd
Ziek zijn zuigt. Achterlijke spierpijn. Maar Sarah Bettens was leuk En pfrt,ik denk gewoon even niet na
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten