Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar sorry hoor, niet stom bedoeld, maar het is ook nogal apart wat darkfairy post (waar ze het topic dus mee startte) ![]() OT: ik wil zo graag met hem praten ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Daar staan namelijk echt zulke lullige reacties in...dat kun je echt niet verwachten. Ik vind dat je van mensen die enigzins volwassen zijn kunt verwachten dat ze niet reageren als een topic ze niet aanstaat of er dedsnoods een goed bedoeld grapje over maken. Maar niet zoals het er in dat topic aan toe gaat. Zulke reacties kun je naar mijn mening alleen maar verwachten van hele zielige,trieste figuren.
||
Citaat:
ot: gister verhuist, maar ben nu nog bij mijn ouders. Vanaf morgen er echt in!! Best spannend, en ik maak me er wel een beetje druk over, maar aangezien ik nu zo druk ben met school heb ik niet eens tijd om me er druk over te maken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, ik ben misschien wat overgevoelig daarin (zelf jaren lang gepest).
||
Citaat:
![]() Ik denk aan je. ![]() *doet nog extra knuffels geven*
||
Verwijderd
|
Citaat:
Om de metafoor nu eens door te trekken, darkfairy was bij wijze van door een oorlogsgebied aan het rennen, gekleed in een clownspak, en aan het roepen van "AAHAHAA HAAHAA JAA HAAAA WOEHOOEEE". En bij 't klinken van een waarschuwingsschot ging ze roepen van "GODVERDOMME JULLIE ZIJN ALLEMAAL VET KUT DIT IS TOCH NIET NORMAAL JE GAAT TOCH NIET ZITTEN SCHIETEN OP MENSEN FAKKING TERINGLIJERS :@:@:@!!!1". Dus nee, het is niet aardig wat die lui op Onzin doen, maar ze lokt het zelf ook behoorlijk uit. |
![]() |
||
Citaat:
en Moon, ik snap dat je er misschien wel gevoelig voor bent omdat je zelf jarenlang bent gepest, maar dit is wel iets heel anders. Jij werd gepest zonder een reden, jij lokte het helemaal niet uit, zoals de meesten die irl gepest worden. Maar dit is wel heel anders.. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
OT: het gaat wel. Ik had hem eigenlijk nog heel graag willen spreken, echt jammer... Maar ik snap ook wel dat hij moet leren, das natuurlijk ook erg belangrijk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Natuurlijk zijn er grenzen die iedereen voor zichzelf vastlegd. Jouw grenzen liggen minder ver weg dan van de bewuste onzinners. Verder zijn er maatschappelijk geaccepteerde grenzen, het gemiddelde van alle grenzen binnen een bepaalde maatschappij. Maar er bestaat niet zoiets als een algemeen verbod op wat je wel en niet kan zeggen. Hooguit zou je kunnen zeggen dat Jon een stel regels verzonnen heeft en dat men zich er aan heeft te houden. Wat nu ook gebeurt, ik meen een topic gesignaleerd te hebben op M&M waarin stond dat de onzinners een waarschuwing kregen. Echter, dat neemt niet weg dat zij mogen en kunnen zeggen wat ze willen, ongeacht publieke opinie, ongeacht maatschappelijke criteria, ongeacht regels op dit forum. Vrijheid van meningsuiting. Of het dan aardig is, alles wat er gezegd wordt, dat is een andere discussie. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |