Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Oeeeeh! Ik heb net de laatste ep gekeken (had em gedownload omdat ie niet was opgenomen) en het was leeeuk! Ik heb echt zo'n zin in dinsdag...
Das dan weer het voordeel van de ep heel laat kijken, dan is de volgende er al heel snel ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
OMG! Ik kon het einde bijna niet aan...
![]() En hoewel ik blij ben dat ze niet met Adam is getrouwd zag hij er zoo zielig uit daar voor in die kerk ![]() Ik kan niet wachten tot volgende week!
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En idd, hoezo gaat ze eruit?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Lijkt me een beetje heel erg raar als ze haar eruit zouden schrijven. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik vond Deena een beetje hypocriet. Ik kan me voorstellen dat ze het kut vind, en het is zeker niet goed van Dave, maar ze is er zelf mee begonnen. Ik vind dat ze het op zn minst moeten proberen voor de kinderen
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Och ja, hij had moeten stoppen. Zij had sowieso niet met het idee moeten komen. Ze hebben allebei verloren vind ik.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik wil niet dat Marjorie weg gaat, ik vind haar leuk!
Ik had echt niet gedacht dat Deena dat briefje had gemaakt. Ik hoop wel dat het weer goed komt! Volgens mij is Dave wel degene die fout bezig is: deena kwam met het idee, dave stemde toe al vond hij het eigenlijk niks. Deena ging wat flirten met die man maar kapte er toch weer mee, en toen besloten ze aan hun huwelijk te gaan werken. En dan gaat Dave met die Suzanne beginnen.. Fijn dat Brian en Adam weer lol hadden samen ![]() Ik vind Jimmy leuk! Maar zijn vriendin niet. |
![]() |
|
Verwijderd
|
maar deena had ook niet enkel seks buiten het huwelijk. net als dave had ze gewoon een affaire. alleen zij is er eerder mee opgehouden. desalniettemin was het wel haar idee, dus spijt achteraf is een beetje zwak, het lijkt eerder voort te komen uit jaloezie. want zij wilde niet bij hem in bed slapen elke keer! ik kan me best voorstellen dat je nog veel van elkaar houdt en elkaar niet op kan geven terwijl je relatie op zijn eind aan het lopen is, maar maak dan gewoon die keus: of samen verder en dan 100% er voor gaan, of gewoon dumpen en doorgaan.
beetje laat wel... vind die vriendin van jimmy echt irritant as hell, en ook de manier waarop beiden opeens de serie in gepropt zijn. moet zij marjorie vervangen ofzo? ze komt niet eens in de buurt |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Wat Deena deed, was niks slechts.
![]() ![]() Ligt allemaal Dave. ![]() |
![]() |
|
Dave wilde helemaal niet meedoen aan dat plan van Deena. Hij vond het vreselijk. Mja toen ging Deena vreemd en hij vond Suzanne leuk, dus toen ging hij er ook maar achterna.
Niet dat het goed was, maar het ligt echt niet allemaal aan Dave!! ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
One Tree Hill #2 ook hallo | 219 | 24-05-2009 22:45 | |
Films, TV & Radio |
Cloverfield (werktitel - dir: JJ Abrams) Carn | 37 | 11-02-2008 21:15 | |
Films, TV & Radio |