Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 08-01-2007 om 19:14. |
![]() |
||
Citaat:
Ik werk in een winkel en het valt me op dat jonge mensen veel milieubewuster zijn dan mensen rond de 40/50/60 mensen die dan weer ouder zijn zijn over het algemeen weer vrij milieubewust (of gewoon zuinig) ![]() Zelf probeer ik gewoon niks te verspillen, ben ik zuinig met afval scheiden enz. Al moet ik hier groen en gewoon afval bij elkaar doen omdat ze hier geen groen ophalen. beetje raar. Ik eet trouwens wel eens vlees, maar ik koop het zelf bijna nooit.
||
Citaat:
(btw. ik werk er niet voor reintergratie maar gewoon omdat de sfeer er zo heerlijk is en de mensen die er werken zo interessant en aardig ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Ik probeer zo bewust mogelijk te leven.
Anderen in mijn directe omgeving te helpen. positief blijven en de simpele "suchness" in de dingen om mij heen te zien en daar gelukkig mee te zijn. 3 jaar vegetarier geweest, en aanverwanten. 2 pandjes gekraakt back in the day, om de woningnood tegen te gaan. en meer van dat soort ongein. mensen over bepaalde dingen zo goed mogelijk helpen informeren. af en toe mediteren. Aandacht aan dieren geven. Beleefd blijven tegen mijn medemensen en zo volwassen mogelijk overal op reageren. Mijn rotzooi altijd in de prullebakken gooien, behalve als ik dronken ben soms. Als ik in t bos aan t wandelen ben en vind rotzooi wat een of andere randdebiel heb achtergelaten neem ik t altijd met mij mee om t weg te gooien in de daarvoor bestemde bakken. Mensen een glimlach op hun gezicht proberen te toveren. Mjah eigenlijk enorm weinig, maar ik vind het wel best zo! |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
elke maand:
7,50 EUR voor Greenpeace (dieren) 7,50 EUR Oxfam (3de wereld) 7,50 EUR Amnesty-International (mensen die opkomen voor de rechten van de mens) Bovendien sorteer ik en gooi ik nooit iets op straat of uit de auto tenzij fruit want dat mag. Als ik grote papeiren ofzo zie liggen op straat zal ik het mooi oprapen en in de vuilbak gooien. Overtijd waren er jung van 15-16 jaar met een blikje naar elkaar aan het stampen in de winkelstraat omdat ze dachten dat ze zo stoer waren. Kwam ik daar even tussenbeide, zei niets en raapte gewoon het blikje op en gooide het in de vuilbak. Ik ga nooit tanken bij Shell want die trekken zich geen reet aan van het milieu, dus V-power my ass. Vlees eten doe ik ook niet vaak, hoogstens 2 keer per week! Kip of vis dan weer wel. Als laatste waar ik op dit moment aan denk is dat ik ze thuis heb omgepraat om de taarten, koeken en broden in gerecycleerde zakken te steken!
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||