Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Hopelijk geeft lezen je een beetje rust.. |
![]() |
||
Citaat:
- de zwarte kant van middernacht van janathon king - sluipmoord van barry eisler - nachtschimmen van lucretia grindle (psychologische triller) - hard bewijs van phillip margolin ( ben nu bezig in complot van hem) - de laatste getuigen van jilliane hoffman - vergelding ook van jilliane hofman ga puur op de achterkanten af.. een echte aanrader is overigs karin slaughter
||
Verwijderd
|
Citaat:
de laatste getuigen, en de vergelding ook ! ( nog niet gelezen, maar ik was van plan om de vergelding te gaan kopen) De andere niet, maar ik ga zeker kijken wat voor boeken dat zijn, en of ze mij wat lijken. Ja ik heb de meeste boeken van karin slaughter idd ook gelezen.. Zelf heb ik gisteren: bezeten van mij - nicci french gekocht. ( literaire thriller) |
![]() |
||
Citaat:
jonathon king is een schrijver van boeken die je echt binnen een dag uit hebt (ze zijn ook niet echt dik) maar je duikt er echt in heerlijk ![]() en karin is mijn favo schrijfster van t moment hoewel ik in haar laatste boek moeilijk kon beginnen.. vond het jammer dat het niet meer over sara ging maar hij was wel weer ijzersterk ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
niemand is het zelfde en denk je dat ze het negatief menen dat je anders bent en eerlijk bent, ze gaan nog steeds met je om dus mss is het wel fijn om eens iemand te weten die echt eeriljk is.. en als je zelf altijd eerlijk bent moet je niet schrikken van de eerlijkheid van anderen die zeggen dat je anders bent..! maar t kan soms best hard zijn of begrijp ik je compleeet verkeerd?? ennuh gelukkig zijn is moeilijk ![]()
||
Citaat:
idem.. je bent er echt niet met een weekje vanaf zoals de griep.. het gaat goed, je valt, je staat weer op en gaat weer verder, je valt weer en staat weer op en met kleine stapjes bereik je je einddoel.. en tuurlijk zal het soms kut gaan en gaat het soms wat vaker kut.. *geeft nijn wat motivatie*
||
Citaat:
Sterkte iig!! Vind het lastig mijn gezonde eetpatroon weer op te pakken na die feestdagen.. Mijn schoolplanning moet nog steeds gemaakt worden.. Ik denk dat ik straks mijn leerdoelen ga herformuleren, daar ben ik al een jaar mee bezig ![]() Verder ga ik toch maar voornemen het nieuwe jaar minder alcohol en snuif te doen. Is niet goed voor de c00pmensch, die tijdelijke euforie.. Want daarop volgt altijd een melancholische gemoedsgesteldheid........
||
Verwijderd
|
Citaat:
(cvs is btw meer dan alleen maar heel moe zijn...maar dat weet je misschien al wel. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() jonathon king is ook vrij onbekend en al wat ouder volgens mij heb er zomaar een keer een uit de bieb geplukt en die beviel me wel.. ook zo een schrijver die een reeks maakt heerlijk ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jonathon king ken ik wel hoor, maar ik ga er ook maar eens een lezen. Ben benieuwd.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() jij misschien nog tips van boeken die ik moet lezen ![]() ik heb laatst thomas olde heuvel(t)? geleend bij de bieb.. bekend?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() De boeken van saskia van noort? Die zijn ook wel aardig om te lezen. Thomas olde heuvel, uhm die naam komt mij vaag bekend voor.. Bij mijn weten heb ik er niks van gelezen. Door jou kom ik nog op nieuwe boeken uit ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() van thomas heb ik de onvoorziende gelezen hij komt uit nijmegen en was 19 meen ik toen het boek uit kwam.. door dat ie zo jong een schijnbaar goed boek had geschreven ben ik hem gaan lezen.. hij is erg vaag en heel erg fictief maar opzich best grappig mocht je intresse hebben en nog niet gegoogled hebben ;-)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ga er zeker naar zoeken op de bieb!! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 |