Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-01-2007, 10:55
Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik heb alles wat ik nog moet doen op mijn bed gelegd. Het is veel te veel... Ik heb nu spijt dat ik in de vakantie niet meer heb gedaan.
Maar vakantie is toch niet voor schoolwerk? Ik moet me niet zo druk maken en gewoon aan het werk gaan.
*schopt zichzelf van de computer af*
Oud 06-01-2007, 11:30
rare kwast
rare kwast is offline
ik heb net voor bijna 75 euro boeken (trillers) gekocht.. (en dat is al met 25% korting..) kan ik me lekker in verstoppen
Oud 06-01-2007, 11:44
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 06-01-2007 @ 12:30 :
ik heb net voor bijna 75 euro boeken (trillers) gekocht.. (en dat is al met 25% korting..) kan ik me lekker in verstoppen
Gaaf! Ik heb ook een thriller gehaald! Maar ik heb er maar 1 gehaald. Ben stiekem wel een beetje jaloers Wat voor thrillers heb je gekocht?
Hopelijk geeft lezen je een beetje rust..
Oud 06-01-2007, 11:51
Yana
Yana is offline
Ik voel me een beetje overdreven vol, wat kan kloppen aangezien ik al 1 plak cake en een halve toblerone reep op heb (zo'n grote)

Maar ik ben eindelijk met schoolwerk begonnen, dus dat is goed. En ik voel me eigenlijk gewoon heel *stromend* en goed, omdat ik zo dankbaar ben voor alles wat er de afgelopen twee weken is gebeurd!

Ik heb gister een heel openhartig gesprek met mijn moeder gehad, vandaag mijn vader een voor mijn doen openhartig mailtje gestuurd, een hele openhartige mail gestuurd naar alle mensen van de retraite en tot slot ook nog een openhartig msngesprek met mn vriend gehad gisteren .

Misschien word ik nog wel eens open..hartig.
Oud 06-01-2007, 12:02
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Queasy schreef op 06-01-2007 @ 12:44 :
Gaaf! Ik heb ook een thriller gehaald! Maar ik heb er maar 1 gehaald. Ben stiekem wel een beetje jaloers Wat voor thrillers heb je gekocht?
Hopelijk geeft lezen je een beetje rust..
ik heb;
- de zwarte kant van middernacht van janathon king
- sluipmoord van barry eisler
- nachtschimmen van lucretia grindle (psychologische triller)
- hard bewijs van phillip margolin ( ben nu bezig in complot van hem)
- de laatste getuigen van jilliane hoffman
- vergelding ook van jilliane hofman

ga puur op de achterkanten af..

een echte aanrader is overigs karin slaughter
Oud 06-01-2007, 12:07
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 06-01-2007 @ 13:02 :
ik heb;
- de zwarte kant van middernacht van janathon king
- sluipmoord van barry eisler
- nachtschimmen van lucretia grindle (psychologische triller)
- hard bewijs van phillip margolin ( ben nu bezig in complot van hem)
- de laatste getuigen van jilliane hoffman
- vergelding ook van jilliane hofman

ga puur op de achterkanten af..

een echte aanrader is overigs karin slaughter
Nachtschimmen ken ik
de laatste getuigen, en de vergelding ook ! ( nog niet gelezen, maar ik was van plan om de vergelding te gaan kopen)
De andere niet, maar ik ga zeker kijken wat voor boeken dat zijn, en of ze mij wat lijken.

Ja ik heb de meeste boeken van karin slaughter idd ook gelezen..
Zelf heb ik gisteren: bezeten van mij - nicci french gekocht. ( literaire thriller)
Oud 06-01-2007, 12:14
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Queasy schreef op 06-01-2007 @ 13:07 :
Nachtschimmen ken ik
de laatste getuigen, en de vergelding ook ! ( nog niet gelezen, maar ik was van plan om de vergelding te gaan kopen)
De andere niet, maar ik ga zeker kijken wat voor boeken dat zijn, en of ze mij wat lijken.

Ja ik heb de meeste boeken van karin slaughter idd ook gelezen..
Zelf heb ik gisteren: bezeten van mij - nicci french gekocht. ( literaire thriller)
nicci french heb ik ook veel boeken van maar op t moment trekt die mij niet meer..

jonathon king is een schrijver van boeken die je echt binnen een dag uit hebt (ze zijn ook niet echt dik) maar je duikt er echt in heerlijk
en karin is mijn favo schrijfster van t moment hoewel ik in haar laatste boek moeilijk kon beginnen.. vond het jammer dat het niet meer over sara ging maar hij was wel weer ijzersterk
Oud 06-01-2007, 12:40
IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
Repelsteel schreef op 06-01-2007 @ 00:48 :
dankje

Omdat ik grotendeels mezelf blijf, waar ik ook ben of wat ik ook doe, dat zijn mensen niet gewend en verwachten ze niet, ik denk erg zwartwit, ben altijd eerlijk, zo eerlijk dat mensen ervan schrikken, dat is wat ik weet. maar niemand kan het uitleggen, dan zeggen ze 'je moet jezelf eens op video opnemen en dan zelf kijken'.
ik ken nu 12 mensen die het echt menen. (ja ik tel het) en het geeft me steeds meer het gevoel dat het ook echt zo ís, dat ik ook gewoon gek ben, nergens bij hoor, dat ik écht door niemand serieus genomen word. das niet goed.
en als mensen het nu als 'grapje' zeggen doet het erg veel pijn, omdat ik weet dat ze het ergens vanbinnen echt menen.

ot:
ketting om. effecten zonder werden echt extreem. ik heb mijn huisje schoongemaakt, met een groepje woongroep-mensen film gekeken. en iedereen lijkt opeens zo egoistisch en agressief te zijn. misschien is het het seizoen. misschien moet ik niet alles met mezelf spiegelen, dat trekje moet ik afleren.
En er is een knuffelverbod in de gemeenschappelijke ruimte. dán kan je me down krijgen echt niet fijn, elkaar aankijken, precies weten dat je alleen maar dichtbij elkaar wilt zijn zonder verdere bedoelingen, en het niet mogen. met 1 meter ruimte ertussen.

ik moet niet zo zeuren en gelukkig zijn.
Hej Een knuffelverbod? Ik ben eerlijk gezegd wel benieuwd in wat voor woongroep je woont? Mag ook over PM hoor.
Oud 06-01-2007, 12:43
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Waarom snapt mijn vriend niet dat ik gewoon even wat aandacht nodig heb? Iedereen krijgt aandacht en alles gaat gewoon door, maar ik krijg niks. En als ik dan zeg dat hij vanavond (na al zijn sociale gedoe) thuis moet blijven, zegt hij dat hij dat nog niet weet. Er ligt ook nog een uitnodiging van een vriend die ik niet ken voor vanavond. Hallo, ik ben er ook nog hoor (of ben ik na 3 dagen al onderdeel van zijn nieuwe huisinrichting ) Ik zit gewoon al vanaf dinsdag fulltime te leren terwijl hij aan het werk is en 's avonds te moe is om boe of bah te zeggen of 's avonds ook weg is. Oké, ik ging hier ook heen om in alle rust te kunnen leren en ik wist dat ik overdag geen aanspraak zou hebben, maar geef me dan in elk geval 's avonds nog een beetje aandacht of is dat teveel gevraagd? Ik ben verdomme zijn vriendin.

(ja, nu issie weer weg tot vanavond half 8 ofzo 'omdat ik toch moet leren', er is nog altijd een verschil tussen helemaal uit huis zijn of boven achter de computer zitten)

Ik heb het echt helemaal gehad, met leren, met hier zijn, ik heb nu gewoon wat aanspraak nodig maar het is rotweer en ik moét leren.
Oud 06-01-2007, 12:58
IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 06-01-2007 @ 13:43 :
Waarom snapt mijn vriend niet dat ik gewoon even wat aandacht nodig heb? Iedereen krijgt aandacht en alles gaat gewoon door, maar ik krijg niks. En als ik dan zeg dat hij vanavond (na al zijn sociale gedoe) thuis moet blijven, zegt hij dat hij dat nog niet weet. Er ligt ook nog een uitnodiging van een vriend die ik niet ken voor vanavond. Hallo, ik ben er ook nog hoor (of ben ik na 3 dagen al onderdeel van zijn nieuwe huisinrichting ) Ik zit gewoon al vanaf dinsdag fulltime te leren terwijl hij aan het werk is en 's avonds te moe is om boe of bah te zeggen of 's avonds ook weg is. Oké, ik ging hier ook heen om in alle rust te kunnen leren en ik wist dat ik overdag geen aanspraak zou hebben, maar geef me dan in elk geval 's avonds nog een beetje aandacht of is dat teveel gevraagd? Ik ben verdomme zijn vriendin.

(ja, nu issie weer weg tot vanavond half 8 ofzo 'omdat ik toch moet leren', er is nog altijd een verschil tussen helemaal uit huis zijn of boven achter de computer zitten)

Ik heb het echt helemaal gehad, met leren, met hier zijn, ik heb nu gewoon wat aanspraak nodig maar het is rotweer en ik moét leren.
Hej, ik weet niet of je dit al met je vriend heb besproken, maar jongens kunnen over het algemeen niet ruiken dat hun vriendin aandacht nodig heeft.
Oud 06-01-2007, 13:17
Lilium
Lilium is offline
Het is fijn om alleen te zijn maar toch ook weer niet.
Oud 06-01-2007, 13:20
Yana
Yana is offline
Woeiiii en het leuke van hele openhartige mailtjes sturen, is dat je hele leuke mailtjes terugkrijgt van mensen

En ik straal en ik straal en ik straaaaaaaaaal.

En dat terwijl ik alleen op mijn kamer zit en nog tons of work to do heb. Wat is er toch met me gebeurd?
Oud 06-01-2007, 13:32
moon
moon is offline
Yana: leuk om te horen!

ot: ik baal nog steeds. ik ben echt verslagen door gister en nu wil ik echt alleen nog maar op bed liggen en nadenken over hoe stom het leven is...gelukkig heb ik mijn verstand nog.
Oud 06-01-2007, 13:54
Verwijderd
Ik voel me goed . punt.
Oud 06-01-2007, 15:23
darkfairy
darkfairy is offline
bah
Oud 06-01-2007, 15:54
Meissiej
Meissiej is offline
Het gaat goed
Oud 06-01-2007, 15:56
Verwijderd
Hoi. Ik heb een forumvrije dag. Daarom zit ik hier nu berichtjes te schrijven. Want ik heb toch nog niks gedaan vandaag en ik ben moeongesteldzieligenzo. Dus wat maakt het uit, en wat was ookalweer het nut van een forumvrije dag? Ik weet het niet meer, dus mocht ik ineens van mezelf gaan forummen. Ach ik weet niet, ik ben te moe om iets aan school te doen. Ik zie wel...
Oud 06-01-2007, 16:41
Verwijderd
woeiii net een hele tijd met mijn vader aan scheikunde gewerkt. Het komt nog een keer helemaal goed en ik ga gewoon dit jaar mijn diploma halen woeiii woeiii
Oud 06-01-2007, 16:45
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Repelsteel schreef op 06-01-2007 @ 00:48 :
dankje

Omdat ik grotendeels mezelf blijf, waar ik ook ben of wat ik ook doe, dat zijn mensen niet gewend en verwachten ze niet, ik denk erg zwartwit, ben altijd eerlijk, zo eerlijk dat mensen ervan schrikken, dat is wat ik weet. maar niemand kan het uitleggen, dan zeggen ze 'je moet jezelf eens op video opnemen en dan zelf kijken'.
ik ken nu 12 mensen die het echt menen. (ja ik tel het) en het geeft me steeds meer het gevoel dat het ook echt zo ís, dat ik ook gewoon gek ben, nergens bij hoor, dat ik écht door niemand serieus genomen word. das niet goed.
en als mensen het nu als 'grapje' zeggen doet het erg veel pijn, omdat ik weet dat ze het ergens vanbinnen echt menen.

..knip...

ik moet niet zo zeuren en gelukkig zijn.

niemand is het zelfde en denk je dat ze het negatief menen dat je anders bent en eerlijk bent, ze gaan nog steeds met je om dus mss is het wel fijn om eens iemand te weten die echt eeriljk is.. en als je zelf altijd eerlijk bent moet je niet schrikken van de eerlijkheid van anderen die zeggen dat je anders bent..!

maar t kan soms best hard zijn

of begrijp ik je compleeet verkeerd??

ennuh gelukkig zijn is moeilijk
Oud 06-01-2007, 17:21
Saarah
Saarah is offline
Bah, stomme hoest. Ik denk niet dat het door het roken komt, want gisteren heb ik niet eens zoveel gerookt... Ik zal toch maar proberen om vannacht ook niet zoveel als anders te roken. Zaterdagnacht is meestal niet zo goed voor mijn longen.
Hierom is het wel positief dat ik maandag terug naar school moet: dan blijf ik tijdens de week meer thuis en rook ik minder.

Mijn katten doen eindelijk weer een beetje normaal tegen elkaar. Gelukkig!

Woensdag was zooo geweldig.

Oh en ik heb donderdag een jongen teruggezien die ik al een tijdje niet meer gezien had. Hij is echt heel erg mooi en nog lief ook. Ik ben één keer o.a. met hem weggeweest (dat was echt een toevallige samenloop van omstandigheden toen, erg grappig), dat was toen erg leuk. Achteraf heb ik hem ook nog wel een paar keer gezien, maar altijd erg kort.
Haha maar hij heeft al een keer gezegd dat hij me te jong vindt. Te jong, echt, door alle andere omstandigheden vind ik dat lachwekkend. Hij is 4 jaar ouder dan ik?! Mja, hij moest es weten.
Niet dat ik verliefd op hem ben ofzo, daarvoor ken ik hem niet goed genoeg. En ik ben verliefd op iemand anders, dus tja.

Laatst gewijzigd op 06-01-2007 om 17:26.
Oud 06-01-2007, 18:19
Verwijderd
Productieve dag gehad. Ik ben aan de slag gegaan met dat oooo-zo-stomme-vak en toen ik eenmaal bezig was viel het toch wel mee.
Natuurlijk weer veel minder ver gekomen dan ik wilde, maar dat is niks nieuws .
Voel nu wel dat ik nog niet helemaal beter ben. Vanavond dus maar 'chillen' en op tijd slapen, en morgen weer verder.

Voel me best goed, al knaagt het 'sociale contacten vraagstuk' toch ook wel weer, ik denk omdat ik gisteren niet naar die borrel kon.

"Het komt nooit meer goed.", "Ik kan het niet.", etc
Onee! Niet zo denken, Ik kan het wel!

Oud 06-01-2007, 18:31
Ann
Ann is offline
Ik ben weer verliefd aan het worden. Enigste probleem is dat ik nu een vriendje heb. Hmmm... voor alles is een oplossing denk ik
Oud 06-01-2007, 18:39
Yana
Yana is offline
kutkutkut eten. Vandaag was echt waardeloos.

En ik wilde écht nog fatsoenlijk avondeten, maar dat lukte niet en toen ging ik maar boterhammen hagelslag kanen. Nee, dat maakt het goed zeg.

Ik was hier toch overheen?
Oud 06-01-2007, 19:02
Nijn*
Nijn* is offline
@ Yana: je kunt toch ook niet van jezelf verwachten dat het allemaal íneens over is, als het eventjes goed gaat? Dat zou toch ook niet normaal zijn? Maar bewonder wel je instelling, je gaat wel de goede kant op!!

Nou nou. Vanochtend heel vroeg opgestaan, met de gedachte nog wat voor school te kunnen doen en mijn teksten voor theater te kunnen schrijven. Uiteindelijk heb ik niets aan school gedaan en maar één tekst van theater geschreven.
Theater was leuk, had wel wat dingen gemist maar dan lever ik volgende week maar twee stukken in hoor. Ook niet zo erg.
Niet aankomende week maar die daarop krijgen we al teksten die we gaan leren, heb er echt veel zin in!!
Nou daarna eigenlijk vrijwel meteen naar huis gegaan, waar ik meteen moest gaan koken en nu weet ik dat ik eigenlijk iets aan school moet doen, maar ik wil niehiet. OMG, het is allemaal ook zó saai en veel en onbegrijpbaar en vervelend. Heeft iemand nog een beetje motivatie over voor me? Een pieliminibeetje?
Oud 06-01-2007, 19:16
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 06-01-2007 @ 20:02 :
@ Yana: je kunt toch ook niet van jezelf verwachten dat het allemaal íneens over is, als het eventjes goed gaat? Dat zou toch ook niet normaal zijn? Maar bewonder wel je instelling, je gaat wel de goede kant op!!

idem.. je bent er echt niet met een weekje vanaf zoals de griep..
het gaat goed, je valt, je staat weer op en gaat weer verder, je valt weer en staat weer op en met kleine stapjes bereik je je einddoel.. en tuurlijk zal het soms kut gaan en gaat het soms wat vaker kut..

*geeft nijn wat motivatie*
Oud 06-01-2007, 19:34
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 05-01-2007 @ 15:25 :
@ Sonho, dankje!

Net terug van de dokter, en bloedprikken. Het ene volle buisje na het andere zag ik voorbij gaan. Was overigens wel een leuke jongen die bloed prikte.. Getest op bloedbezinking, nieren, schildklier, etc. Ik snap niet zo goed waarom m'n nieren getest worden maar oké. Volgende week vrijdag hebben we de uitslag, ik hoop dat ze iets kunnen vinden, anders zou dat dus betekenen dat het iets psychisch is, pff.
......Chronisch vermoeidheidsyndroom is toch niet aantoonbaar door bloedonderzoek? (Hoewel er dus nog steeds wel artsen zijn die volhouden dat het psychisch is, dat terzijde).
Sterkte iig!!

Vind het lastig mijn gezonde eetpatroon weer op te pakken na die feestdagen.. Mijn schoolplanning moet nog steeds gemaakt worden.. Ik denk dat ik straks mijn leerdoelen ga herformuleren, daar ben ik al een jaar mee bezig
Verder ga ik toch maar voornemen het nieuwe jaar minder alcohol en snuif te doen. Is niet goed voor de c00pmensch, die tijdelijke euforie.. Want daarop volgt altijd een melancholische gemoedsgesteldheid........
Oud 06-01-2007, 20:19
Verwijderd
Citaat:
coopergirl schreef op 06-01-2007 @ 20:34 :
......Chronisch vermoeidheidsyndroom is toch niet aantoonbaar door bloedonderzoek? (Hoewel er dus nog steeds wel artsen zijn die volhouden dat het psychisch is, dat terzijde).
Sterkte iig!!
Er is wel meer niet aantoonbaar dmv bloedonderzoek. En ook dingen die wel dmv bloedonderzoek aantoonbaar zijn hoeven dat niet altijd te worden (omdat het verkeerd onderzocht wordt of gewoon omdat het niet onderzocht wordt, enz.).

(cvs is btw meer dan alleen maar heel moe zijn...maar dat weet je misschien al wel. )
Oud 06-01-2007, 20:44
rare kwast
rare kwast is offline
ik wil niet meer
Oud 06-01-2007, 21:18
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
zo... ff schoolwerk gedaan... pff.. wat is t weer veel en ingewikkeld allemaal.
Maar goed, ik doe me best, en meer kan ik denk ik niet doen.
(lang leven de oxazepam, dat ik nu rustig ben en niet meer in paniek )

Zo nu ff ontspannen, en dan slapen!!!
Oud 06-01-2007, 21:36
darkfairy
darkfairy is offline
rot toch op
Oud 06-01-2007, 21:45
Meissiej
Meissiej is offline
Niet nog een keer. Niet nog een keer. Niet nog een keer!...ik wil het niet meer..
Oud 06-01-2007, 22:05
Nona
Nona is offline
Alcohol maakt het leven er soms toch wel makkelijker op.

Oud 06-01-2007, 22:16
Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 06-01-2007 @ 20:34 :
Sterkte iig!!
Ik heb het ook niet gehad over Chronisch vermoeidheidsyndroom? Het kan net zo goed zijn dat ik een vertraagde schildkier heb of zo (weet ik veel wat er allemaal mis kan zijn,, dat zoekt die dokter nou juist voor me uit) En de reden dat mijn arts zegt dat het misschien psychisch is, is omdat ik al een aantal jaar depressief ben, en daar kun je ook moe van worden, lusteloos etc etc.
Oud 07-01-2007, 01:43
Verwijderd
ongelofelijk. ik voel me er écht klote door wtf .

gewoon de combinatie van flashbacks, alcohol, en met de verkeerde muziek. ik schaam me dood. maar ik verpest het toch

Laatst gewijzigd op 07-01-2007 om 01:48.
Oud 07-01-2007, 01:47
wann
wann is offline
Citaat:
Yana schreef op 06-01-2007 @ 19:39 :
kutkutkut eten. Vandaag was echt waardeloos.

En ik wilde écht nog fatsoenlijk avondeten, maar dat lukte niet en toen ging ik maar boterhammen hagelslag kanen. Nee, dat maakt het goed zeg.

Ik was hier toch overheen?
Zoals anderen al zeiden, helaas kun je er niet zo makkelijk overheen komen. Maar, je bent nu net een poosje erg gelukkig/blij geweest. Je hebt gemerkt hoe goed je je kunt voelen in die staat van zijn, hoeveel beter alles kan zijn. Probeer jezelf er aan te herinneren dat het wel zo goed kán zijn. Tenminste, dat vind ik altijd hoopgevend, iets om naar uit te kijken.
Oud 07-01-2007, 03:11
coopergirl
coopergirl is offline
hoofdpijn, waar zou dat nu vandaan komen
Oud 07-01-2007, 07:31
Verwijderd
Wat en k**nacht.
Valeriaan genomen, maar ik sliep niet voor 2 uur. Paniek, suïcidale gedachten, het was er allemaal weer. Toch maar niet iemand gebeld.
Ik wil niet meer, ik kan het niet. Echt niet....

Nu weer wakker en toch maar weer studeren.
M'n ervaring is dat toch maar iets gaan doen wel helpt om me beter te voelen, maar ik kan me nu gewoon niet voorstellen dat het ooit nog over gaat...

Oud 07-01-2007, 09:22
Miracle
Miracle is offline
Koppijn en misselijk, terwijl ik express niks gedronken had.

Fijn dat ik weer terug ben in Nederland, maar op deze manier is dat niet echt geweldig...
Oud 07-01-2007, 09:27
Yana
Yana is offline
@ Mensen die gereageerd hebben:

Mja. Ik dacht gewoon dat ik "als ik nu dit en dat doe" het wel goed zou zijn, maar het zit gewoon veel dieper. It does scare me, actually. Maar goed, we zijn vandaag weer normaal begonnen met ontbijt . En ik heb géén idee hoeveel calorieën het zijn (vastteveel)
Oud 07-01-2007, 10:18
madelief21
madelief21 is offline
Dat ik zo vreselijk moe van mezelf kan worden als ik weer overgevoelig reageer op situaties.
Oud 07-01-2007, 10:37
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 06-01-2007 @ 13:14 :
nicci french heb ik ook veel boeken van maar op t moment trekt die mij niet meer..

jonathon king is een schrijver van boeken die je echt binnen een dag uit hebt (ze zijn ook niet echt dik) maar je duikt er echt in heerlijk
en karin is mijn favo schrijfster van t moment hoewel ik in haar laatste boek moeilijk kon beginnen.. vond het jammer dat het niet meer over sara ging maar hij was wel weer ijzersterk
Wat leuk! Ik heb volgens mij alle boeken van karin slaughter al gelezen. Die heb ik wel binnen een dag uit! Jonathon king ken ik niet zo goed..
Oud 07-01-2007, 10:52
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Queasy schreef op 07-01-2007 @ 11:37 :
Wat leuk! Ik heb volgens mij alle boeken van karin slaughter al gelezen. Die heb ik wel binnen een dag uit! Jonathon king ken ik niet zo goed..
ik heb ook alle 6 de boeken van karin staan mooi op mn boeken plankje.. zodra er een nieuwe is moet ik em gewoon hebben

jonathon king is ook vrij onbekend en al wat ouder volgens mij heb er zomaar een keer een uit de bieb geplukt en die beviel me wel.. ook zo een schrijver die een reeks maakt heerlijk
Oud 07-01-2007, 10:53
rare kwast
rare kwast is offline
blegh ik haat zondag.. waarom is het nou al weer zondag?
waarom kan ik niet gewoon stoppen?
Oud 07-01-2007, 10:55
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 07-01-2007 @ 11:52 :
ik heb ook alle 6 de boeken van karin staan mooi op mn boeken plankje.. zodra er een nieuwe is moet ik em gewoon hebben

jonathon king is ook vrij onbekend en al wat ouder volgens mij heb er zomaar een keer een uit de bieb geplukt en die beviel me wel.. ook zo een schrijver die een reeks maakt heerlijk
Ik heb maar 1 gekocht exemplaar van haar, de rest allemaal van de bieb geleend.

Jonathon king ken ik wel hoor, maar ik ga er ook maar eens een lezen. Ben benieuwd..
Oud 07-01-2007, 10:57
Verwijderd
Ik vind het zo zielig bàh..
Oud 07-01-2007, 10:59
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Queasy schreef op 07-01-2007 @ 11:55 :
Ik heb maar 1 gekocht exemplaar van haar, de rest allemaal van de bieb geleend.

Jonathon king ken ik wel hoor, maar ik ga er ook maar eens een lezen. Ben benieuwd..
ow sorry verkeerd begrepen denk
jij misschien nog tips van boeken die ik moet lezen
ik heb laatst thomas olde heuvel(t)? geleend bij de bieb.. bekend?
Oud 07-01-2007, 11:20
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 07-01-2007 @ 11:59 :
ow sorry verkeerd begrepen denk
jij misschien nog tips van boeken die ik moet lezen
ik heb laatst thomas olde heuvel(t)? geleend bij de bieb.. bekend?
Haha
De boeken van saskia van noort? Die zijn ook wel aardig om te lezen. Thomas olde heuvel, uhm die naam komt mij vaag bekend voor.. Bij mijn weten heb ik er niks van gelezen.
Door jou kom ik nog op nieuwe boeken uit
Oud 07-01-2007, 11:30
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Queasy schreef op 07-01-2007 @ 12:20 :
Haha
De boeken van saskia van noort? Die zijn ook wel aardig om te lezen. Thomas olde heuvel, uhm die naam komt mij vaag bekend voor.. Bij mijn weten heb ik er niks van gelezen.
Door jou kom ik nog op nieuwe boeken uit
nope sakia van noort nog nooit van gehoord (ik ga em opschrijven )

van thomas heb ik de onvoorziende gelezen hij komt uit nijmegen en was 19 meen ik toen het boek uit kwam.. door dat ie zo jong een schijnbaar goed boek had geschreven ben ik hem gaan lezen.. hij is erg vaag en heel erg fictief maar opzich best grappig
mocht je intresse hebben en nog niet gegoogled hebben ;-)
Oud 07-01-2007, 11:40
Bongalientje
Bongalientje is offline
het valt me op dat veel mensen hier een kut bui hebben..

arme mensen de wereld is veeeeeeeel mooier dan je denkt..

Oud 07-01-2007, 11:46
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 07-01-2007 @ 12:30 :
nope sakia van noort nog nooit van gehoord (ik ga em opschrijven )

van thomas heb ik de onvoorziende gelezen hij komt uit nijmegen en was 19 meen ik toen het boek uit kwam.. door dat ie zo jong een schijnbaar goed boek had geschreven ben ik hem gaan lezen.. hij is erg vaag en heel erg fictief maar opzich best grappig
mocht je intresse hebben en nog niet gegoogled hebben ;-)
Komt goed uit, ik ben ook vaag. haha Bedankt voor de link
Ik ga er zeker naar zoeken op de bieb!!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten