Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-01-2007, 15:43
rare kwast
rare kwast is offline
ze hadden t vandaag op de werkvloer ook over zm.. hoe en waarom enzo..
pff
Oud 16-01-2007, 15:55
Verwijderd
Jaaaaa weer een oorontsteking, dus lekker aan de peniciline

Oud 16-01-2007, 16:35
Ann
Ann is offline
Ze komt donderdag op mijn verjaardag. aah het kan zo niet beter worden =D

Vandaag alleen stom cijfer van frans teruggekregen... njaa ze had beter verwacht van mij, ik ook van mezelf. Daar hebben we een herkansing voor.

Nu even biologie leren over dat stomme verteringsstelsel en het hart.

Maar ze komt
Oud 16-01-2007, 16:36
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 16-01-2007 @ 16:40 :
donderdag bloed laten prikken en een week later pas uitslag
Dat duurt vrijwel altijd een week.
Oud 16-01-2007, 16:43
kroot
kroot is offline
Joehoe! mijn huisarts doet eindelijk iets goed. Hij heeft een brief geschreven dat ik door mijn elleboog niet in staat ben om sax te spelen. En daardoor hoef ik dus ook geen lesgeld meer te betalen. Jaja
En kut ik schaam me diep. Ik had vandaag een belafspraak met mijn therapeut, maar je raad het al...niet gebeld. Kut. Ik dacht er vanmorgen aan, toen was ik aan het werk en wilde ik het niet doen. En nu ik er weer aan denk is het alweer te laat. Ik ga morgen op mijn donder krijgen.
Oud 16-01-2007, 16:57
Ann
Ann is offline
Hihi. Ze heeft tegen een vriendin precies hetzelfde gezegd wat ik zei: Ze vind iemand lief, leuk en aardig maar weet nog niet of het iets word en het ging om mij. en donderdag is ze hier en dan en dan en dan
Oud 16-01-2007, 17:05
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 16-01-2007 @ 17:36 :
Dat duurt vrijwel altijd een week.
ja dat weet ik maar ik wil geen week wachten
Oud 16-01-2007, 17:07
rare kwast
rare kwast is offline
altijd leuk als je te horen krijgt dat je oude groep je niet mist..
volgens mij vinden ze het alleen maar lekker dat ik er niet meer ben..

mn collega op de plaats waar ik tijdelijk werk is wel vet lief.. kreeg vorige week al twee repen chocola en maandag hadden we allebei een zak drop mee (normaal zit er 5 deuren verder iemand met drop maar nu deden we t zelf meenemen) en vandaag kreeg ik nog 6 mandarijntjes
ze heeft zelf nooit kinderen gekregen en laatst zei ze dat ik haar dochter wel had kunnen zijn (qua leeftijd) ben benieuwd of ze t ook een beetje zo is gaan zien
Oud 16-01-2007, 17:33
~*kar*~
~*kar*~ is offline
morgen wéér naar het ziekenhuis voor mijn rug...
ben nu al een jaar bezig, weten nogsteeds niet wat het is...
heel mijn social life gaat naar de knoppen.... ben 18 jaar, en kan niet eens normaal leven als een 18-jarige zou doen....

daarentegen wordt ik wel tante
en mn vriend support me super!
Oud 16-01-2007, 17:39
GeleBloem
GeleBloem is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 16-01-2007 @ 18:07 :
altijd leuk als je te horen krijgt dat je oude groep je niet mist..
volgens mij vinden ze het alleen maar lekker dat ik er niet meer ben..
invulgedachten

Bah. Eindgesprek gehad op stage. Voldoende voor de algemene dingen, onvoldoende voor grenzen aangeven en mezelf laten zien etc. Maar om me een kans te geven krijg ik toch een voldoende. Wie heeft ooit die grenzen bedacht?

Verder gaat het bagger, maar eigenlijk wil ik dat niet, dus zeg ik het tegen niemand. Ik wil normaal zijn!
Oud 16-01-2007, 17:40
Verwijderd
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Kruimel schreef op 15-01-2007 @ 23:01 :
Ik wil onderkennend onderzoek doen, maar niemand schijnt er ooit over nagedacht te hebben wat er gebeurt als je een kind op een te laag schoolniveau plaatst.
--------------------------------------------------------------------------------

Citaat:
HaWaHaai schreef op 16-01-2007 @ 11:09 :
Al zal het niet helemaal verantwoord zijn omdat het niet over exact dezelfde groep gaat, maar kun je geen artikelen gebruiken over onderpresterende hoogbegaafde leerlingen?
Ik moest daar ook meteen aan denken; het lijkt me dat je het risico loopt dat het kind gaat onderpresteren.
Oud 16-01-2007, 17:42
Verwijderd
Gisteravond in bed weer bijna-paniek, vandaag me er de hele dag haast ziek van gevoeld, maar ik heb gezegd dat ik het écht niet meer zie zitten.

En nu voel ik me schuldig.

Maar het is beter zo. Ik moet het alleen nog wel op een andere manier zien af te ronden nu...
Oud 16-01-2007, 17:45
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Wtf, mijn papamama hebben 'ruzie'.

Serieus, ik vind het eng want het gebeurt nooit.

En nu ga ik hard muziek luisteren en en en mijn vriendin mailen en en mezelf afleiden en en wiskunde maken.
Oud 16-01-2007, 17:46
Nijn*
Nijn* is offline
Wat een onwijs wisselende dag . 's Ochtends voelde ik me heel goed, tot ik op school kwam het 4e uur, daar voelde ik me steeds slechter en slechter. Tegen het 6e had ik het gevoel dat ik op elk moment wel in huilen kon uitbarsten. Tot uiteindelijk het 7e/8e uur gym waarin ik zo ontzettend boos werd en alle agressie eruit heb geramt en gescholden enz enz. Toen bijles wiskunde en nu gaat alles weer übergoed. Ik snap het allemaal, en ik moet nog een of ander report schrijven voor morgen, maar dat wil allemaal wel goed lukken en ik ga straks lekker m'n bedje in en the gilmore girls kijken
En ik kreeg supergoede cijfers terug, een 5,3 voor literatuur (het gemiddelde cijfer in 5v ligt al jaren op een 3) en een 9,8 voor engelse grammatica.. (die hoef ik niet toe te lichten denk ik)

*knuv voor iedereen*
Oud 16-01-2007, 18:23
Heksjuh
Heksjuh is offline
Voortgangstoets wiskunde b2 gehaald Wel met hulp, en ik snapte eerst het antwoord niet dat ik gaf, maar dat maakt niet uit. Ik kan het wel. Als ik toetsen niet haal snap ik het later meestal wel, maar nu heb ik tenminste mijn punten.
En lachen dat we moesten tijdens de voortgangtoets. Ik en degene naast wie ik zat (en waarmee ik overlegde als de leraar niet keek ) konden echt niet concentreren. Ging onze leraar ook nog zitten praten met iemand anders, een tafel verder.

Ik voel me vrolijk . Behalve als ik denk aan Nederlands. Beschouwing schrijven. Het is de helft van ons SO cijfer, en dat is weer de helft van ons eindcijfer. Leuk ook dat onze leraar de opdracht op dezelfde manier vertelt als de rest. Hoe hij de opdracht vertelt, moeten we heel iets anders doen dan de andere klassen.
Maar ik moet me er niet druk maken. Gewoon dat ene wat volgens hem niet zo belangrijk is goed voorbereiden. Als het is zoals hij zegt, een recensie schrijven, kan ik dat ook wel zonder super voorbereiding. Hoop ik.

Nijn*: ik wil jouw Engelse cijfer
Oud 16-01-2007, 18:24
Verwijderd
*moppert*
Ik moet hier weg
Oud 16-01-2007, 19:06
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Op school was het gezellig, ging het goed en kon ik de hele wereld aan. Toen ik een stap buiten zetten was het al weer mis Ik vind het niet leuk dat Michel en een vriend van mij nou niet gewoon samen kunnen opschieten terwijl ze dat eerst wel konden Ik zit er maar tussen en ik wil mijn relatie niet kwijt maar mijn vriendschap ook niet En dan die stomme *piep* astma, de halve nacht slecht geslapen en als ik een stap buiten doe dan heb ik al geen adem meer. Naja, hopelijk gaat het binnenkort weer beter. Over een maand weer naar de longarts. Ik voel me ook echt ziek nu, verschrikkelijk moe, hoofdpijn, keelpijn, etc. Ik ga maar een beetje vroeg naar bed denk ik. Helaas moet ik nog zo veel doen.

En ik wil mail, mail van mijn stageplaats en van mijn studieloopbaancoach met de foto's die ze vandaag gemaakt heeft Ik ben zó benieuwd. Hopelijk zijn ze leuk geworden. Naja, geduld dan maar
Oud 16-01-2007, 19:16
darkfairy
darkfairy is offline
pff
Oud 16-01-2007, 19:23
Verwijderd
Ik hou van mijn nieuwe medicijnen!<3 Ik kan me nu duisentveel beter concentreren! <3333333
Oud 16-01-2007, 19:25
Nona
Nona is offline
Wil er nu echt niemand een uitdagender bacheloronderzoek doen behalve ik?
Oud 16-01-2007, 19:26
rare kwast
rare kwast is offline
die randen onder mijn oog groeien alleen maar geloof ik..
ga zo maar weer slapen.. *gaap*
mezelf lastig vallen i.p.v andere
Oud 16-01-2007, 19:31
Verwijderd
studieontwijkendgedrag den top. Ik heb de halve dag in bed gelegen, olé! nu ga ik echt iets doen.
Oud 16-01-2007, 19:49
Clumsy*
Clumsy* is offline
hmmmm,..
Ik heb mijn vrienden opgebiecht dat ik de jongen waarvan ik deed dat ik hem leuk vond, helemaal niet echt leuk vind ( wel leuk, maar het geveol is er niet). Ik zit meer met mijn stomme vervelende ex in mijn hoofd..

Ik wil het niet en ik dacht dat wanneer ik mezelf maar lang genoeg voorhield dat ik de jongen waarvan ik zei dat ik hem leuk vind, ( ik ga hem maar J. noemen) leuk vind, dat ik J. dan vanzelf leuk zou gaan vinden. Helaas was dit niet echt het geval ( nogal voorspelbaar maar vooruit ). ( snappen jullie het nog?)

Mjah, nu heb ik ze eigenlijk de hele tijd voorgelogen en ik hoop niet dat ze het heel erg vinden, want ik deed het niet met opzet ofzo. en het is natuurlijk heel begrijpelijk dat ze het stom vinden enz. mjah
Oud 16-01-2007, 19:49
Clumsy*
Clumsy* is offline
Citaat:
lentekriebel schreef op 16-01-2007 @ 20:31 :
studieontwijkendgedrag den top. Ik heb de halve dag in bed gelegen, olé! nu ga ik echt iets doen.
Kun je mij ook motivatie geven om iets te gaan doen heb ook de hele dag niet echt zin om iets te gaan doen
Oud 16-01-2007, 20:10
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
"we kunnen 5 min. bellen,want het is hier zo druk.." ach, stik toch...Ik ben het zat, en dat zal ik toch echt bij JZ zeggen.
Beetje jammer dat ik verplicht ben om "nabegeleiding" te accepteren, anders krijg ik ook nog gezeik met de woningbouw...*zucht*
Oud 16-01-2007, 21:15
Verwijderd
Citaat:
Clumsy* schreef op 16-01-2007 @ 20:49 :
Kun je mij ook motivatie geven om iets te gaan doen heb ook de hele dag niet echt zin om iets te gaan doen
*straalt wat motivatie toe* Ik heb net wat wiskunde ingehaald en ben nu bezig een scheikunde-verslag te schrijven. Even een peukenpauze en daarna ga ik weer door .
Oud 16-01-2007, 21:49
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
lentekriebel schreef op 16-01-2007 @ 22:15 :
*straalt wat motivatie toe* Ik heb net wat wiskunde ingehaald en ben nu bezig een scheikunde-verslag te schrijven. Even een peukenpauze en daarna ga ik weer door .
Word vrolijk van jouw berichtjes.. volgens mij werkt het op meer forummers
Oud 16-01-2007, 21:51
Verwijderd
Stand van zaken:

-Ik ben moe en gespannen
-Voel me schuldig
-Heb pijn in m'n armen
Hmmm .

Oja, ik ben toch ook wel een heeel klein beetje opgelucht...

En morgenavond wordt vast heel leuk. Jammer dat ik niemand durf uit te nodigen...
Oud 16-01-2007, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Aragnabite schreef op 16-01-2007 @ 22:49 :
Dat is mooi
Oud 16-01-2007, 22:16
Roosje
Roosje is offline
Mm ik wil mijn vriendje even knuffelen nu.

Vanavond was wel duisentgaaf though. Over and over, I fall for you en ik kan het niet vaak genoeg zeggen.
Oud 16-01-2007, 22:36
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
The Fratellis, ik word er gewoon vrolijk van.

En morgen ga ik vroeg naar de VU en daarna me even door dat boek worstelen en nog wat literatuur zoeken. En hopelijk even een concept opzet maken, dan heb ik donderdag wat te melden bij het 'essay voortgangsgesprek'.

Laatst gewijzigd op 16-01-2007 om 22:39.
Oud 16-01-2007, 23:00
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 16-01-2007 @ 22:49 :
Hmhm, ik heb dat ook ja Ze schrijft heel optimistisch
Oud 16-01-2007, 23:12
Nona
Nona is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 17-01-2007 @ 00:00 :
Hmhm, ik heb dat ook ja Ze schrijft heel optimistisch
Maar ik krijg er wel trek in een peuk van en ik ben gestopt.

Hmmm, ben verder. Niet veel verder, maar ik heb wat herschreven en het rammelt nu niet meer. Dat is goed. Dat is zeer goed. Ik kan het af maken en inleveren, en dan zal het nog een keer ingeleverd moeten worden want nniets schijnt zomaar goedgekeurd te worden maar dan kan ik het wel constructief aanpassen.
*moed erin houdt*
Oud 17-01-2007, 06:41
rare kwast
rare kwast is offline
hallo klote wereld..
Oud 17-01-2007, 07:33
Verwijderd
Opnieuw de stand van zaken:

-Niet meer moe, al zou ik nog graag even in bed kruipen . Wel nog gespannen.
-Voel me schuldig
-Heb pijn in m'n armen

Vandaag: studeren!!! Tot een uur of 4 en dan de(?!) wedstrijd.
Oud 17-01-2007, 09:03
Eend
Eend is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 17-01-2007 @ 07:41 :
hallo klote wereld..
Hoi
Oud 17-01-2007, 09:05
Eend
Eend is offline
Straks een gesprek met mijn psychiater. Het gaat momenteel helemaal niet zo goed. Soms denk ik zelfs gewoon, dat ik flink uit mn dak moet gaan en me moet laten platspuiten om maar even een beetje rust te kunnen vinden.
Ik sta stijf van de kalmeringsmiddelen en AP en tóch nog heb ik last van onrust in mijn hoofd waar ik knettergek van word. Dan lijkt me platgespoten worden heerlijk
Oud 17-01-2007, 09:18
Hawahaai
Hawahaai is offline
Zo. Even wennen, hoor, een nieuwe tandarts. Kennelijk was ik toch verwend al die jaren. Maar dat weet je niet als je niet anders gewend bent. De tandarts waar ik altijd heen ging in het dorp waar mijn ouders wonen heeft een paar jaar geleden zijn eigen (nieuwbouw)praktijk gekocht, is een vlotte man van in de 40 en hij heeft moderne apparatuur in zijn praktijk, inclusief een computersysteem. De tandarts hier lijkt een verstrooide professor, zal ergens in de 50 zijn, huurt zijn ouderwets ogende praktijk, heeft ouderwetse apparatuur en zijn systeem werkt nog met een kaartenbak! Ik krijg soms echt weer een cultuurshock van "de stad". En Vriendje is vanochtend ook nog bij de huisarts geweest en zei dat het daar ongeveer hetzelfde is.
En deze tandarts heeft een iets andere visie op tandsteen verwijderen. Au, dat deed zeer! Misschien is het qua rekening minder leuk, maar doe mij maar niet handmatig tandsteen verwijderen. Ik wist niet eens dat het kon zo. Bah.
Met dat soort kleine dingetjes weet ik zeker dat ik niet mijn hele leven in een stad wil blijven wonen. Doe mij maar een groot dorp .

Deze week moet mijn portfolio af. En eigenlijk weet ik nog amper wat ik daar nou precies in moet stoppen. Vaag. En dan heb je ook nog een presentatie-portfolio. *zucht* Ik moet me toch eens inwerken in die termen, geloof ik.
Oud 17-01-2007, 10:24
bladertje
bladertje is offline
Met mij gaat alles prima, maar ik wil wel even kwijt dat ik sommige mensen wel heel negatief vind posten hier. Als je toch iedere keer hetzelfde zegt, zeg het dan niet! Het is voor anderen heus niet prettig om telkens die negatieve opmerkingen tegen te komen. Bovendien hebben ze meestal niet meer inhoud dan: 'ik wil niet meer'. Wat heeft het voor zin om dit steeds te posten? Het gaat er echt niet beter van. En ik vind het heel vervelend steeds die negatieve uitlatingen te moeten lezen. Je zou kunnen zeggen: lees het hier dan niet. Maar andere posts bevatten leuke belevenissen, gedachtengangen etc. en die vind ik wel veel toevoegen.
Oud 17-01-2007, 10:27
moon
moon is offline
Het gaat echt slecht. Het is zo te veel allemaal, zoveel stress, veel en veel te veel. Veel te veel dat er in mijn gedachten rond spookt, ik word gek! Zo stage lopen, ow aaaaarg stress. Ik zie het allemaal zó niet meer zitten
Oud 17-01-2007, 10:46
Ruby
Ruby is offline
hmpf, nu een jaar geleden dat mijn beste vriend is overleden..rotgevoel

maarja, 't komt wel weer goed..
Oud 17-01-2007, 11:12
Yana
Yana is offline
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHEFRGTE$#TH

WAaarom, waarom,w aaaaaaaaarom moet dit? Ik wil niet meer, ikwil niet meer, ik wil het gewoon NIET MEER

En vervolgens flikker je ook nog van de trap, alsof alles niet al genoeg pijn doet zonder dat!
Oud 17-01-2007, 11:17
Verwijderd
morgen vlieg ik. naar de andere kant van de wereld. heel veel zin in. toch zenuwen. ben druk tas aan het pakken, maar ben bang dat ik iets vergeet. wat vrijwel onmogelijk is, aan de andere kant van de wereld hebben ze ook heus wel dingen.

en t voelt niet goed. t zit niet goed daar. toch maar nadenken over..?piep. maar ik hou helemaal niet van ziekenhuizen...
Oud 17-01-2007, 11:26
Roosje
Roosje is offline
^^ Oh ik word zo vrolijk van 'm!
Oud 17-01-2007, 11:30
Nona
Nona is offline
Casus opgestuurd, nu nog even uitdraaien en de tweede, veel en veel en veel kleinere opdracht doen.

Opluchting! Het is af. En nu wil ik me eigenlijk klem zuipen maar dat is dus even niet verstandig. ^^
Oud 17-01-2007, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 17-01-2007 @ 12:30 :
En nu wil ik me eigenlijk klem zuipen maar dat is dus even niet verstandig. ^^

en als ik nou met je meedoe?
Oud 17-01-2007, 12:21
Saarah
Saarah is offline
En ze is vertrokken. To the hospital.
Ik ben wel bang. Het móét goed gaan allemaal!
Oud 17-01-2007, 12:26
Yana
Yana is offline
Ik voel me gewoon verdrietig vandaag. Ik kan er niet meer tegen dat mijn lijf me gewoon 24/7 bezig houdt en dat het nooit eens over is. Het maakt me zo moedeloos, zo bang, zo levenloos. Als het zo moet, waarom moet het dan? Dat wil ik echt niet mijn hele leven. Het móet over gaan. En ik weet dat alles staat met mijn eigen instelling, hoop houden, blijven geloven.. maar het is zo moeilijk. Ik kan zoveel dingen niet die ik wel zou willen, zoveel dingen die me beperken en die steeds maar terugkomen. Afspreken met vrienden? Ja leuk..maar steeds weer die angst dat ik dan heel veel last heb en het helemaal niet leuk vind. Ik bén niet vrolijk, maar een hele avond verdrietig kijken werkt natuurlijk ook niet. Dan jaag ik iedereen die ik net weer heb hervonden, weer net zo hard bij me weg. Het lijkt wel alsof ik vandaag alleen maar kan huilen.

Ik moet nog zoveel doen en ik heb nog een halve afspraak staan om met iemand af te spreken... die me steeds verwijt dat ik het "te druk" heb. Maar ik wil gewoon niet. Ik kan niet sneller vandaag dan dat ik ga, ik doe al zo mijn best om tenminste niet alleen maar stil te zitten en niks te doen, maar het gaat gewoon niet. Ik weet niet wat ik met mezelf moet beginnen. Ik wil niet steeds weer blijven huilen, ik wil niet vanalles moeten doen, ik wil niet wil niet wil niet wil niet.

Ik smeek om hulp. Om iets of iemand die mijn situatie kan veranderen. En om kracht, zodat ik niet in moedeloosheid ondergedompeld raak. Het moet gewoon veranderen, het moet gewoon.
Oud 17-01-2007, 12:54
Nona
Nona is offline
Citaat:
Nattigheid schreef op 17-01-2007 @ 12:53 :
en als ik nou met je meedoe?
Morgenavond? Ik kan nu echt even niet.
Oud 17-01-2007, 12:57
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 17-01-2007 @ 13:54 :
Morgenavond? Ik kan nu echt even niet.
morgenavond zit ik in peru
zet m op!!

soms is 't beter iets moois te verliezen, beter verliezen dan dat je t nooit hebt gehad..
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten